ja sam oduvijek na simpi, ni u kakve jbne pretplate ne vjerujem, stari mi se pokušao skinuti s interneta od tih mafijaša pa dobio po piksi i skrušeno se vratio, ja izvukao pouku :(
30.04.2011. (10:22)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
kipim od bijesa i ja kad ovo citam! uzas, nocna mora....koji dilentatizam...dobro si ih i odtrpila moj savjet iz iskustva s mijenjanjem ugovora kod austrijanaca: SVE PISMENO rijesi. salji im ovo sve na mail i reci da zelis da ti vrate sve te novce. takodjer, savjet drugi iz drugog iskustva: nikada ali nikada nedaj da ti automatski s racuna uzimaju novce. radije uzmi neki online banking pa tako rjesavaj....
30.04.2011. (19:36)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
@Svi: Je, prestrasno je ... i za kraj....dodatni primjer .... Kad sam došla u T-centar vidjeti što mi treba za prijenos broja, kaže mi zaposleni tamo da mi je dosta potvrda o prijenosu na Simpa i doda kako će me tražiti PUK broj. Kažem da ga nemam kod sebe, na što će on: "Morat ćete zvati naš Customer Care.". Pitam ja ima li on uvid u tu informaciju. Kaže da ima :)))).... Moram li reći da sam na sve morala pitati da mi ga kaže? :))))
P.S. neverin: Jesam, iz Rijeke sam.... evo sutra baš idem po rodni list :).
04.05.2011. (12:05)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Zbilja loše iskustvo, ali mislim da oni svi muljalju ako ikako mogu. HT je najjači i baš zato bi trebao biti najprikladniji, a ne obratno.. Koristim samo kartice od početka.
05.05.2011. (20:06)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
NF
ja sam oduvijek na simpi, ni u kakve jbne pretplate ne vjerujem, stari mi se pokušao skinuti s interneta od tih mafijaša pa dobio po piksi i skrušeno se vratio, ja izvukao pouku :(
30.04.2011. (10:22) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Neverin
ja sam odavno sa tim debilima raksrstio pa sam prešao na Vip ali sam raskrstio i sa njima jer su preskupi a zadržao sam broj i na Telca...
ps. nisam znao da si iz Rijeke
30.04.2011. (14:59) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Belleepoque
Da, TMobile je zaista pun neljubaznih prodavača koji čine sve da te nekako prevare...Dosta žalosno:
Preporučam Tele2 - nikad nikakvih neugodnosti !
Lp :)
30.04.2011. (17:19) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Marina kuharica
kipim od bijesa i ja kad ovo citam! uzas, nocna mora....koji dilentatizam...dobro si ih i odtrpila
moj savjet iz iskustva s mijenjanjem ugovora kod austrijanaca: SVE PISMENO rijesi. salji im ovo sve na mail i reci da zelis da ti vrate sve te novce.
takodjer, savjet drugi iz drugog iskustva: nikada ali nikada nedaj da ti automatski s racuna uzimaju novce. radije uzmi neki online banking pa tako rjesavaj....
30.04.2011. (19:36) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
snoopyshist
Prestrašno. Ja sam otpočetka korištenja svog broja ostala na bonovima kod vipa i nekako mi je drago da je tome tako kad čitam ovaj tvoj horor...
01.05.2011. (01:07) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
makedo
svuda na ovim prostorima isto...horor.
01.05.2011. (20:13) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
dolphinA
@Svi: Je, prestrasno je ... i za kraj....dodatni primjer .... Kad sam došla u T-centar vidjeti što mi treba za prijenos broja, kaže mi zaposleni tamo da mi je dosta potvrda o prijenosu na Simpa i doda kako će me tražiti PUK broj. Kažem da ga nemam kod sebe, na što će on: "Morat ćete zvati naš Customer Care.". Pitam ja ima li on uvid u tu informaciju. Kaže da ima :)))).... Moram li reći da sam na sve morala pitati da mi ga kaže? :))))
P.S. neverin: Jesam, iz Rijeke sam.... evo sutra baš idem po rodni list :).
04.05.2011. (12:05) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
gogoo
Zbilja loše iskustvo, ali mislim da oni svi muljalju ako ikako mogu. HT je najjači i baš zato bi trebao biti najprikladniji, a ne obratno.. Koristim samo kartice od početka.
05.05.2011. (20:06) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Bugenvilija
naježim se od tih priča...
04.01.2012. (12:29) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Dominic
No doubt, the writer is completely right.
check | post | here
liked it | this | check
post | nice | post
post | site | nice
here | check | here
01.02.2012. (20:20) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...