..nemot nije cilj školstva da se onih 5% ne dosađuje nego da onih 95% nekako završi..osim toga "što ne znaš ne boli te" kažu ljudi, a ja sam zadnje vrijeme skroz nebolesna :) ...nijesi mi ti baš lik na temelju kojeg bi se trebali kriteriji kreirati :Đ...bilo bi dosta harakirija ili seppuknjavanja :)... da smo imalo samokritičnija nacija :)....no da ...malo je sranje što se prvih 12 godina ne moraš truditi da bi bio najbolji....jer kasnije nekako prijeđe u naviku...ili lijenost :D ..za svršiti u vatikanu više od znanja teologije potrebne su ti neke karakterno/moralne modifikacije:Đ ..ja sam đeneralno nepsovljiva...osim ako sam nešto opako žifčana i opalim se 5x u nešto drugo pa se još 6. put udarim u mali nožni prst pa mi čaša bude premala za sadržaj...e onda sočno....jedino pazim da đete nije blizu...jer odmah kaže "to nije lijepo za reći" :)..ne valjda djecu odgojiti previše dobro :) ...dugo mi je bistro da sam sve nebistrija...i najgore od svega je što me to ne uzrujava koliko bi trebalo... i da, drago mi je da su ono što misliš i ono što radiš dvije različite stvari :Š p.s. skužila sam za ruka ruku mije šalice :)
26.02.2011. (12:39)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Eh, ukoričene papire koji daju informacije o liječničkom umijeću i nije mi toliko mrsko čitati,naprotiv, ali mišljenja sam da bi me ,,Principi biokemije" zamorili nezanemarivo više nego što bi to učinili rečeni proizvodi dobiveni od drveta. R Ne smatram kako su prirodoslovni predmeti nužni za prihvatljivo funkcioniranje, ali mnogi se iz nekog razloga ne slažu kad im, barem dijelom, opišem osobu koja prihvatljivo funkcionira. Zašto je tolerancija eurovrednota? Što uopće podrazumijevaš pod tolerancijom, a što pod eurovrednotama? Suluda mi je ideja o spajanju prirodoslovnih predmeta u jedan. Općenito ne vidim svrhu smanjivanja opsega gradiva. Naime, smatram da bi trebalo obratiti pažnju na to da se onih pet posto ne dosađuje. Dapače, svaki bi predmet trebao postojati zbog tih pet posto koji su za njega živo zainteresirani i koji žele veću dubinu. Oni trebaju i dobiti tu veću dubinu, a druge neka se oslobodi obveze da uče taj predmet, non omnia possumus omnes. Zašto bi se ti dosađivao zato što profesor mene uči valencije? Nije li bolje da tebe uči... ne znam, što te već zanima, a ja ću za to vrijeme raditi štogod drugo. Naime, prečesto se događa da devedeset pet posto čuje rečenicu ,,To se jednostavno mora!", a pet posto ,,Time se sad ne možemo baviti." Takvo mi se rješenje čini odveć nesretnim... I Dani su izrazito mrzli, samo treba spavati kraj otvorena prozora da bi se temperatura svela na ugodnu mjeru i kupati se u hladnoj vodi. R
27.02.2011. (22:50)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
*Absolutely. gasenje fundamentalnih znanosti s jedne i nepokoljebljivo inzistiranje na znanstveno utvrdjenim cinjenicama znaci samo da idemo prema stvaranju nove religije.
28.02.2011. (14:43)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
"zaključio bih da pišem sve duže rečenice, i to tako da umećem riječi kojih tu zapravo ne treba" haha. meni je to baš super. ako mogu dječicu naučiti toleranciji, onda, što se mene tiče, mogu izbaciti što god žele.
28.02.2011. (18:12)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Proph, zvučiš kao kolega prosvjetar? Nije ni čudo da nas je toliko po blogovima s obzirom na svakodnevicu. Ja se držim one Twainove koja se svaki dan pokazuje: "Don't let schooling interfere with your education."
01.03.2011. (15:51)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Uh, imao sam ovakav predmet na fucksu. Pa su svi ponosno i usta puni vikali kako moramo sve duže i sve više da učimo. Hmmm, jel to možda zato što se osnovnoškolsko znanje srozava? Moguće je. Mogu da se pohvalim da u mom selu svi kažu da je naša generacija jedna od zadnjih osnovnoškolskih koji su znali dosta i prema kojima su srednjoškolski profesori imali rešpekt. Ali to je bilo davne 1999. Sada je to maaalo drugačije
01.03.2011. (20:08)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Našem školstvu nema spasa. A i osobno me ne smeta ovo stapanje prirodoslovnih predmeta. Uvijek sam bila najgora na testovima iz biologije. Još i sad se ježim kad se sjetim tog glupog predmeta. Voljela bih dokazati da sam zbilja naježena i da nije samo fraza, ali ne mogu. :/
04.03.2011. (18:28)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
NF
ja nemam više kriterija, ma i ne fale mi previše
26.02.2011. (09:31) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Emi Gablo
..nemot nije cilj školstva da se onih 5% ne dosađuje nego da onih 95% nekako završi..osim toga "što ne znaš ne boli te" kažu ljudi, a ja sam zadnje vrijeme skroz nebolesna :) ...nijesi mi ti baš lik na temelju kojeg bi se trebali kriteriji kreirati :Đ...bilo bi dosta harakirija ili seppuknjavanja :)... da smo imalo samokritičnija nacija :)....no da ...malo je sranje što se prvih 12 godina ne moraš truditi da bi bio najbolji....jer kasnije nekako prijeđe u naviku...ili lijenost :D
..za svršiti u vatikanu više od znanja teologije potrebne su ti neke karakterno/moralne modifikacije:Đ
..ja sam đeneralno nepsovljiva...osim ako sam nešto opako žifčana i opalim se 5x u nešto drugo pa se još 6. put udarim u mali nožni prst pa mi čaša bude premala za sadržaj...e onda sočno....jedino pazim da đete nije blizu...jer odmah kaže "to nije lijepo za reći" :)..ne valjda djecu odgojiti previše dobro :)
...dugo mi je bistro da sam sve nebistrija...i najgore od svega je što me to ne uzrujava koliko bi trebalo...
i da, drago mi je da su ono što misliš i ono što radiš dvije različite stvari :Š
p.s. skužila sam za ruka ruku mije šalice :)
26.02.2011. (12:39) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Rozna mahunarka
Pa da, kod nas na faksu nema prirode i društva, nema biologije, kemije, fiike, samo je prirodoslovlje koje bi trebalo obuhvatiti sve.
Ti često tako... Razgovaraš sa sobom, jel? :)
26.02.2011. (16:02) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Rozna mahunarka
fali mi z. fizike. :)
26.02.2011. (16:02) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Joanna has left Stepford
hehehe, da, dobra prognoza...za popizdit kako oglupljujemo:D
27.02.2011. (00:25) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Helada
Eh, ukoričene papire koji daju informacije o liječničkom umijeću i nije mi toliko mrsko čitati,naprotiv, ali mišljenja sam da bi me ,,Principi biokemije" zamorili nezanemarivo više nego što bi to učinili rečeni proizvodi dobiveni od drveta. R
Ne smatram kako su prirodoslovni predmeti nužni za prihvatljivo funkcioniranje, ali mnogi se iz nekog razloga ne slažu kad im, barem dijelom, opišem osobu koja prihvatljivo funkcionira.
Zašto je tolerancija eurovrednota? Što uopće podrazumijevaš pod tolerancijom, a što pod eurovrednotama?
Suluda mi je ideja o spajanju prirodoslovnih predmeta u jedan. Općenito ne vidim svrhu smanjivanja opsega gradiva. Naime, smatram da bi trebalo obratiti pažnju na to da se onih pet posto ne dosađuje. Dapače, svaki bi predmet trebao postojati zbog tih pet posto koji su za njega živo zainteresirani i koji žele veću dubinu. Oni trebaju i dobiti tu veću dubinu, a druge neka se oslobodi obveze da uče taj predmet, non omnia possumus omnes.
Zašto bi se ti dosađivao zato što profesor mene uči valencije? Nije li bolje da tebe uči... ne znam, što te već zanima, a ja ću za to vrijeme raditi štogod drugo. Naime, prečesto se događa da devedeset pet posto čuje rečenicu ,,To se jednostavno mora!", a pet posto ,,Time se sad ne možemo baviti." Takvo mi se rješenje čini odveć nesretnim... I
Dani su izrazito mrzli, samo treba spavati kraj otvorena prozora da bi se temperatura svela na ugodnu mjeru i kupati se u hladnoj vodi. R
27.02.2011. (22:50) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
barba
sve skupa gledano...idemo prema znanstvenom fundamentalizmu.
28.02.2011. (01:06) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
pametni zub
obrazovni sustav je sito s nasumičnim rupama. ja sam zato sam radio na usavršavanju vlastitog neznanja. samoignorant
28.02.2011. (12:32) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
barba
*Absolutely.
gasenje fundamentalnih znanosti s jedne i nepokoljebljivo inzistiranje na znanstveno utvrdjenim cinjenicama znaci samo da idemo prema stvaranju nove religije.
28.02.2011. (14:43) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
barba
*konsenzus je nas je i doveo do toga
28.02.2011. (16:31) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
moljci su ga pojeli
"zaključio bih da pišem sve duže rečenice, i to tako da umećem riječi kojih tu zapravo ne treba" haha. meni je to baš super.
ako mogu dječicu naučiti toleranciji, onda, što se mene tiče, mogu izbaciti što god žele.
28.02.2011. (18:12) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Ibeee
Proph, zvučiš kao kolega prosvjetar? Nije ni čudo da nas je toliko po blogovima s obzirom na svakodnevicu.
Ja se držim one Twainove koja se svaki dan pokazuje:
"Don't let schooling interfere with your education."
01.03.2011. (15:51) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Kayser S'Ozren
Uh, imao sam ovakav predmet na fucksu. Pa su svi ponosno i usta puni vikali kako moramo sve duže i sve više da učimo. Hmmm, jel to možda zato što se osnovnoškolsko znanje srozava? Moguće je. Mogu da se pohvalim da u mom selu svi kažu da je naša generacija jedna od zadnjih osnovnoškolskih koji su znali dosta i prema kojima su srednjoškolski profesori imali rešpekt. Ali to je bilo davne 1999. Sada je to maaalo drugačije
01.03.2011. (20:08) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
with teeth
,
02.03.2011. (21:53) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
evezmajevska
cijenjeno vrijeme.....
03.03.2011. (00:52) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
MKK3.
Našem školstvu nema spasa. A i osobno me ne smeta ovo stapanje prirodoslovnih predmeta. Uvijek sam bila najgora na testovima iz biologije. Još i sad se ježim kad se sjetim tog glupog predmeta. Voljela bih dokazati da sam zbilja naježena i da nije samo fraza, ali ne mogu. :/
04.03.2011. (18:28) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Ali dražeN :)
Misliti, veliki je napredak u odnosu na većinu ;)
04.03.2011. (19:49) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
propheta nemo
Zubata, bojim se da je zadnje polje bitno niže. ;
04.03.2011. (23:53) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...