18.02.2011. (23:00)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
anarhist
zanima me jeli autocesta prolazi preko parcela barba luke,
18.02.2011. (23:57)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
anonimac
Zašto se naši političari ne bore da AC od mostara ide najkraćom rutom, preko Međugorja a ne obilazno i na nepovoljnom terenu? Samo zato jer balije oće da cesta ide preko "njihovog" Počitelja i da imaju pravac prema dolini Neretve kojim će ubuduće nadirati na ono što nisu uspjeli u prošlom ratu. Neka se ne zavaravaju svi, na ovim našim prostorima svako 50 godina je rat, a idući će biti opet kad se Bosna bude cijepala kao nekadašnja juga: srpska država u BH je već sada samostalna i samo je pitanje vremena i "tehničkih" mogućnosti kada će se i službeno odvojiti odnosno kada će nam Srbija doći na granicu kod Knina i Siska. Onda će muslimani, kao nekad srbi sa slovenijom fingirati neki petodnevnir rat samo da odu iz države a stvarni rat povest će protiv hrvata koje će pobiti i istjerati iz nekadašnje hrvatske pa će nam doći na granicu kao nekad turci. E onda će opet nakon nekog stoljeća početi se prelijevati i preko granice i oni i srbi i za stoljeće dva imati ćemo hrvatsku oko Zagreba ali povrataka nazad neće biti više jer će hrvati nestati na svojim povijesnim prostorima. Svak se bori za svoje interese samo naša država više drži to tuđih interesa a ne skrbi o svom narodu.
19.02.2011. (00:17)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Naši političari nemogu utjecati na trasu u BiH. Koliko god BiH bila slaba država, to ipak ne bi prošlo. Postojalo je 11 predloženih opcija od strane struke, od kojih su 3 ušle kao konačni prijedlozi. Vijeće ministara BiH se usuglasilo da bi ova na karti bila najbolja. Iako još postoje prijepori oko konačnog pravca, ovo je 99% konačna ruta. Bošnjaci su se između sebe koškali oko Počitelja jer će veliki mostovi i autocesta u blizini Počitelja narušiti vizuru grada. Ta primjedba dijela Bošnjaka uistinu stoji, ali ipak se radi o prevelikom projektu i negdje nešto treba biti žrtvovano. Inače imam kartu svih predloženih pravaca . Niti jedan nije išao baš pravocrtno. Ipak je to vrlo, vrlo nezgodan teren i cestu treba prilagoditi geografskim, okolišnim, konomskim i prometnim potrebama. Iskreno, činio mi se logičnijim da je autocesta išla u cijelosti sa zapada, ali struka nije uzela tu opciju kao najbolju, a struci se ipak treba vjerovati.
19.02.2011. (00:59)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Neretvanin
Ako je to tako kako kaže Matijevići da triba slušati struku, onda smo pogodili što smo slušali i dospili di jesmo!
19.02.2011. (01:58)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
YEEE
ceste ne znan a za ratove si u pravu ,,,ANONIMAC ,,, GLAD za hrvatskin t e r i t o r i j e n nije prestala niti cr prestat,da se ne zavaravamo,zato hrvatska mora inmat jaku vojsku i svaka osoba mora proc vojnu obuku kao sto prolaza zidovi inaca nan se ne pise dobro u BUDUCNOSTI,KO MISLI DRUKCIJE GRDNO SE VARA jer po raspadu evrope hrvati ce se morat branit sami za opstanak,
19.02.2011. (04:05)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
anarhist
kako ćemo plaćat vojsku kada su nas ogulili ovi 20 godina,
19.02.2011. (09:53)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Neretvanine nismo slušali struku, već političare. Da se slušala struka najprije privatizacija ne bi završila kako jest, a ako ćemo pravo ni autocesta od Zagreba do Ploča ne bi išla ovom rutom kojoj ide. Da se slušala struka, a ne političari (i npr. zadarski lobi), autocesta bi bila kraća jedno 40 km i bila bi jeftinija možda i koju milijardu kuna!
19.02.2011. (11:39)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
anonimac
Nebih se složio da je "struka" odredila trasu. Sam pogled na kartu i uvid u teren govori koliko je koji teren pogodan. Pravac od Crvenog grma prema Mostaru je i ravan i pogodan jer nema kanjona niti mekog terena i ravničarski je. Sam most preko Neretve koštati će pola te dionice. Bilo bi dobro vidjeti koja je to struka odlučila, tj. čiji ljudi, a siguran sam da su u njoj svi "zeleni" a oni kod trasiranja prvo stave svoje interese koje naravno niti ne spominju a sve oblikuju "strukom". Kao struka je tako rekla i to bi trebalo biti "Sveto pismo". U pozadini naravno sasvim je druga stvar. Da ne govorim koliko bi značilo za Međugorje kad bi AC išla blizu njih jer ovako neznam tko će koristiti ovu AC ako ikad bude izgrađena. To će biti "slijepo crijevo " našeg kraka prema BH. Koliko samo turista danas ide u Međugorje, autobusa... itd. S te strane realno gledajući kad bi AC išla najkraćom i najpogodnijom rutom prema Mostaru da bi bila i isplativa. Baš me zanima koliko će doći most preko kanjona Trebižata i na kojem mjestu će se graditi a da ne govorim i most preko Neretve?
19.02.2011. (12:44)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
-Pozdrav Matijevićima,bravo,samo u tom stilu i bit će sve;o.k.
19.02.2011. (21:00)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
BRISBANE
A DI OVO IMA DI SAMO U HRVATSKO PRODALI SU NAS UDBASINI SINOVI PRODALI
20.02.2011. (21:46)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
YEEE
KAKO JE BRISBANI ,jel se opravila kuca i je li kako platilo osiguranje ,
21.02.2011. (02:21)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Neretvanin
Ako u Hrvatskoj nije struka nista odredjivala kako tvrdi Matijevici onda su to za struku napravili pravnici poput bivsega Prijesednika Mesica. A to su opet strucnjaci zar ne?
28.02.2011. (08:04)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
A kakve sada Mesić ima veze s autocestom Zagreb-Split? Pravnici su možda imali tu svoje prste, ali su možda i doktori, a možda i mehaničari, a možda i astronauti
28.02.2011. (12:53)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Neretvanin
Mesica sam spomenuo jer se taj covjek u svasta razumije, ili samo tako umislja, a mnogi mu i vjeruju. Pa tko bi nas drugi uvjerio kako Gadafi u Libiji nema nikakvu vaznu ulogu da nije Mesica. Onda pitanje jedne tako sporedne ceste kao Split Zagreb za Mesica predstavlja jos manji problem.
07.03.2011. (10:50)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
srza
Odličan članak!
18.02.2011. (23:00) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
anarhist
zanima me jeli autocesta prolazi preko parcela barba luke,
18.02.2011. (23:57) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
anonimac
Zašto se naši političari ne bore da AC od mostara ide najkraćom rutom, preko Međugorja a ne obilazno i na nepovoljnom terenu? Samo zato jer balije oće da cesta ide preko "njihovog" Počitelja i da imaju pravac prema dolini Neretve kojim će ubuduće nadirati na ono što nisu uspjeli u prošlom ratu. Neka se ne zavaravaju svi, na ovim našim prostorima svako 50 godina je rat, a idući će biti opet kad se Bosna bude cijepala kao nekadašnja juga: srpska država u BH je već sada samostalna i samo je pitanje vremena i "tehničkih" mogućnosti kada će se i službeno odvojiti odnosno kada će nam Srbija doći na granicu kod Knina i Siska. Onda će muslimani, kao nekad srbi sa slovenijom fingirati neki petodnevnir rat samo da odu iz države a stvarni rat povest će protiv hrvata koje će pobiti i istjerati iz nekadašnje hrvatske pa će nam doći na granicu kao nekad turci. E onda će opet nakon nekog stoljeća početi se prelijevati i preko granice i oni i srbi i za stoljeće dva imati ćemo hrvatsku oko Zagreba ali povrataka nazad neće biti više jer će hrvati nestati na svojim povijesnim prostorima.
Svak se bori za svoje interese samo naša država više drži to tuđih interesa a ne skrbi o svom narodu.
19.02.2011. (00:17) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Neretva
Naši političari nemogu utjecati na trasu u BiH. Koliko god BiH bila slaba država, to ipak ne bi prošlo. Postojalo je 11 predloženih opcija od strane struke, od kojih su 3 ušle kao konačni prijedlozi. Vijeće ministara BiH se usuglasilo da bi ova na karti bila najbolja. Iako još postoje prijepori oko konačnog pravca, ovo je 99% konačna ruta. Bošnjaci su se između sebe koškali oko Počitelja jer će veliki mostovi i autocesta u blizini Počitelja narušiti vizuru grada. Ta primjedba dijela Bošnjaka uistinu stoji, ali ipak se radi o prevelikom projektu i negdje nešto treba biti žrtvovano.
Inače imam kartu svih predloženih pravaca . Niti jedan nije išao baš pravocrtno. Ipak je to vrlo, vrlo nezgodan teren i cestu treba prilagoditi geografskim, okolišnim, konomskim i prometnim potrebama.
Iskreno, činio mi se logičnijim da je autocesta išla u cijelosti sa zapada, ali struka nije uzela tu opciju kao najbolju, a struci se ipak treba vjerovati.
19.02.2011. (00:59) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Neretvanin
Ako je to tako kako kaže Matijevići da triba slušati struku, onda smo pogodili što smo slušali i dospili di jesmo!
19.02.2011. (01:58) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
YEEE
ceste ne znan a za ratove si u pravu ,,,ANONIMAC ,,, GLAD za hrvatskin t e r i t o r i j e n nije prestala niti cr prestat,da se ne zavaravamo,zato hrvatska mora inmat jaku vojsku i svaka osoba mora proc vojnu obuku kao sto prolaza zidovi inaca nan se ne pise dobro u BUDUCNOSTI,KO MISLI DRUKCIJE GRDNO SE VARA jer po raspadu evrope hrvati ce se morat branit sami za opstanak,
19.02.2011. (04:05) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
anarhist
kako ćemo plaćat vojsku kada su nas ogulili ovi 20 godina,
19.02.2011. (09:53) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Neretva
Neretvanine nismo slušali struku, već političare. Da se slušala struka najprije privatizacija ne bi završila kako jest, a ako ćemo pravo ni autocesta od Zagreba do Ploča ne bi išla ovom rutom kojoj ide. Da se slušala struka, a ne političari (i npr. zadarski lobi), autocesta bi bila kraća jedno 40 km i bila bi jeftinija možda i koju milijardu kuna!
19.02.2011. (11:39) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
anonimac
Nebih se složio da je "struka" odredila trasu. Sam pogled na kartu i uvid u teren govori koliko je koji teren pogodan. Pravac od Crvenog grma prema Mostaru je i ravan i pogodan jer nema kanjona niti mekog terena i ravničarski je. Sam most preko Neretve koštati će pola te dionice. Bilo bi dobro vidjeti koja je to struka odlučila, tj. čiji ljudi, a siguran sam da su u njoj svi "zeleni" a oni kod trasiranja prvo stave svoje interese koje naravno niti ne spominju a sve oblikuju "strukom". Kao struka je tako rekla i to bi trebalo biti "Sveto pismo". U pozadini naravno sasvim je druga stvar. Da ne govorim koliko bi značilo za Međugorje kad bi AC išla blizu njih jer ovako neznam tko će koristiti ovu AC ako ikad bude izgrađena. To će biti "slijepo crijevo " našeg kraka prema BH. Koliko samo turista danas ide u Međugorje, autobusa... itd. S te strane realno gledajući kad bi AC išla najkraćom i najpogodnijom rutom prema Mostaru da bi bila i isplativa.
Baš me zanima koliko će doći most preko kanjona Trebižata i na kojem mjestu će se graditi a da ne govorim i most preko Neretve?
19.02.2011. (12:44) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
majcica
-Pozdrav Matijevićima,bravo,samo u tom stilu i bit će sve;o.k.
19.02.2011. (21:00) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
BRISBANE
A DI OVO IMA DI SAMO U HRVATSKO PRODALI SU NAS UDBASINI SINOVI PRODALI
20.02.2011. (21:46) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
YEEE
KAKO JE BRISBANI ,jel se opravila kuca i je li kako platilo osiguranje ,
21.02.2011. (02:21) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Neretvanin
Ako u Hrvatskoj nije struka nista odredjivala kako tvrdi Matijevici onda su to za struku napravili pravnici poput bivsega Prijesednika Mesica. A to su opet strucnjaci zar ne?
28.02.2011. (08:04) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Neretva
A kakve sada Mesić ima veze s autocestom Zagreb-Split?
Pravnici su možda imali tu svoje prste, ali su možda i doktori, a možda i mehaničari, a možda i astronauti
28.02.2011. (12:53) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Neretvanin
Mesica sam spomenuo jer se taj covjek u svasta razumije, ili samo tako umislja, a mnogi mu i vjeruju. Pa tko bi nas drugi uvjerio kako Gadafi u Libiji nema nikakvu vaznu ulogu da nije Mesica. Onda pitanje jedne tako sporedne ceste kao Split Zagreb za Mesica predstavlja jos manji problem.
07.03.2011. (10:50) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...