Nije lijepo da djelatnik ne zna svoj posao, svakako zasluzujes ispriku i nesto od vipneta za uzvrat,bez daljnjeg obrazlozavanja.
Smetaju me takvi likovi kao sto si ti i pun mi ih je K........, i ja radim s ljudima pa razumijem onog s druge strane "šanka", sto se ti imas drečiti i urlikati na prodajnom mjestu, da nisi takva sorta likova prevrnio bi sve kombinacije da dojdes do rijesenja, do kojeg si ocito kasnije i dosao(preko sluzbe reklamacija) ali i bez arogancije i ostalih seansi po takvim mjestima.
Sigurno taj decko koji je tamo radio nije imao neku negativu u sebi, nego ti kojeg je naljutilo to sto njegov novi mezimac nije proradio, so what? svakako je viši nivo usluge onaj tko ti to omoguči Za svaki tehnički uređaj ti dobiješ garanciju, u kojoj nije navedeno da ce ti uređaj 100% raditi, nego da se ovlašteni servis(uvoznik) obvezuje popravaiti uređaj po nekakvim propisanim pravilima. Što ne poznaješ tehniku,tehnologiju, deššava se i dešavat će se.
Tebi niko nije duzan dati zamjenski uređaj po nikakvom zakonu, bez obzira koliko ti trošio i što koristio,svakako im je u interesu da to omoguce ali ako nema nema, uvik se moze stvoriti, sto si i naveo Eto toliko.
16.02.2011. (00:01)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
bobo
A jesi ga objavio široj javnosti u p. m., VIP se ziher usrao od straha, ovih par stotina koji slučajno nabasaju na tvoj blog su vidjeli tu tvoju "objavu" i nikome ništa, pa daj u novine, na televiziju, zovi Potrošački kod i stani pred kameru pa neka svi vide i čuju za tvoj slučaj. I pogledaj si malo pravopis i gramatiku usput...
16.02.2011. (15:16)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Tomo
slažem se sa prošlim komentarom..zovi potrošački kod i objasni situaciju ;)
16.02.2011. (20:56)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
a čuj, danas smo radili na promociji kod par novinara...vidjeti ćemo što će napraviti, mada su obečali!
Potrošački kod će se isto tako uključiti, hvala na podsjetniku...to će im biti veliki šamar! moram ujedno zvati neke ljude na HTV...
znam samo kako me kao korisnika pripada zamjenski mobitel, ali ne onaj koji radi samo za pozive i SMS...već onaj iste klase, kakav sam donio na popravak!
16.02.2011. (22:01)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
vip
drama queen
17.02.2011. (14:07)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
možda? ali znam kako sam u utorak zvao servis i rečeno mi je kako će mi mobilni uređaj moći pogledati tek u ponedjeljak...zašto? pretrpani su poslom! OK...
danas mi dođe SMS kako je telefon gotov i čeka me na prodajnom mjestu...tužno je to što se moraš derati i dignuti glas...te pisati ovakve medijske istupe, kako bi dobio brzu i adekvatnu uslugu... :/
18.02.2011. (18:19)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
reci 8
a kaj bi ti - svemirski brod!? pa jeli dobiješ drugi telkač kada je tvoj na servisu... ma mislik kako ste postali svi razmaženi. ne bih ti niti dao taj gayphone pa neka i dalje trune.... 8
02.03.2011. (13:12)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
kikica
so what
18.03.2011. (10:43)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
kikica
tko jos daje zamjenski ure]aj/ meni se pokvarilo vrlo skupo racunalo, i mikrovalna, u oba slucaja nisam dobio zamjenski uredaj, recite mi gdje jos daju bilo kakve zamjenske uredaje,pa cu kod njih ubuduce kupovat.
18.03.2011. (10:50)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
za mobitel koji vrijedi (po VIPNETu) 8200kn, treba dolaziti pošteni uređaj za zamjenu...ne moram govorti kako je sva ova halabuka probudla isprike od strane VIPNETa i par mjeseci besplatne pretplate... ;) a vi se samo nemojte žaliti...niti nemojte uzimati zamjenske uređaje, na koje imate pravo po Zakonu...izbor je na Vama!
09.07.2011. (18:41)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
100god Hajduka
Nije lijepo da djelatnik ne zna svoj posao, svakako zasluzujes ispriku i nesto od vipneta za uzvrat,bez daljnjeg obrazlozavanja.
Smetaju me takvi likovi kao sto si ti i pun mi ih je K........, i ja radim s ljudima pa razumijem onog s druge strane "šanka", sto se ti imas drečiti i urlikati na prodajnom mjestu, da nisi takva sorta likova prevrnio bi sve kombinacije da dojdes do rijesenja, do kojeg si ocito kasnije i dosao(preko sluzbe reklamacija) ali i bez arogancije i ostalih seansi po takvim mjestima.
Sigurno taj decko koji je tamo radio nije imao neku negativu u sebi, nego ti kojeg je naljutilo to sto njegov novi mezimac nije proradio, so what?
svakako je viši nivo usluge onaj tko ti to omoguči Za svaki tehnički uređaj ti dobiješ garanciju, u kojoj nije navedeno da ce ti uređaj 100% raditi, nego da se ovlašteni servis(uvoznik) obvezuje popravaiti uređaj po nekakvim propisanim pravilima. Što ne poznaješ tehniku,tehnologiju, deššava se i dešavat će se.
Tebi niko nije duzan dati zamjenski uređaj po nikakvom zakonu, bez obzira koliko ti trošio i što koristio,svakako im je u interesu da to omoguce ali ako nema nema, uvik se moze stvoriti, sto si i naveo
Eto toliko.
16.02.2011. (00:01) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
bobo
A jesi ga objavio široj javnosti u p. m., VIP se ziher usrao od straha, ovih par stotina koji slučajno nabasaju na tvoj blog su vidjeli tu tvoju "objavu" i nikome ništa, pa daj u novine, na televiziju, zovi Potrošački kod i stani pred kameru pa neka svi vide i čuju za tvoj slučaj. I pogledaj si malo pravopis i gramatiku usput...
16.02.2011. (15:16) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Tomo
slažem se sa prošlim komentarom..zovi potrošački kod i objasni situaciju ;)
16.02.2011. (20:56) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
ideje političkog otpatka
a čuj, danas smo radili na promociji kod par novinara...vidjeti ćemo što će napraviti, mada su obečali!
Potrošački kod će se isto tako uključiti, hvala na podsjetniku...to će im biti veliki šamar!
moram ujedno zvati neke ljude na HTV...
znam samo kako me kao korisnika pripada zamjenski mobitel, ali ne onaj koji radi samo za pozive i SMS...već onaj iste klase, kakav sam donio na popravak!
16.02.2011. (22:01) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
vip
drama queen
17.02.2011. (14:07) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
ideje političkog otpatka
možda?
ali znam kako sam u utorak zvao servis i rečeno mi je kako će mi mobilni uređaj moći pogledati tek u ponedjeljak...zašto? pretrpani su poslom!
OK...
danas mi dođe SMS kako je telefon gotov i čeka me na prodajnom mjestu...tužno je to što se moraš derati i dignuti glas...te pisati ovakve medijske istupe, kako bi dobio brzu i adekvatnu uslugu... :/
18.02.2011. (18:19) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
reci 8
a kaj bi ti - svemirski brod!? pa jeli dobiješ drugi telkač kada je tvoj na servisu... ma mislik kako ste postali svi razmaženi.
ne bih ti niti dao taj gayphone pa neka i dalje trune....
8
02.03.2011. (13:12) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
kikica
so what
18.03.2011. (10:43) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
kikica
tko jos daje zamjenski ure]aj/ meni se pokvarilo vrlo skupo racunalo, i mikrovalna, u oba slucaja nisam dobio zamjenski uredaj, recite mi gdje jos daju bilo kakve zamjenske uredaje,pa cu kod njih ubuduce kupovat.
18.03.2011. (10:50) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
ideje političkog otpatka
za mobitel koji vrijedi (po VIPNETu) 8200kn, treba dolaziti pošteni uređaj za zamjenu...ne moram govorti kako je sva ova halabuka probudla isprike od strane VIPNETa i par mjeseci besplatne pretplate... ;)
a vi se samo nemojte žaliti...niti nemojte uzimati zamjenske uređaje, na koje imate pravo po Zakonu...izbor je na Vama!
09.07.2011. (18:41) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...