top 10 1 DUCK SAUCE Barbra Streisand 2 BLACK EYED PEAS The Time (Dirty Bit) 3 KATY PERRY Firework 4 TAKE THAT The Flood 5 P!NK Raise Your Glass 6 SWEDISH HOUSE MAFIA vs. TINIE TEMPAH Miami 2 Ibiza 7 KE$HA We R Who We R 8 MICHAEL JACKSON feat. AKON Hold My Hand 9 AKON Angel 10 TINIE TEMPAH feat. ERIC TURNER Written In The Stars
top 2 je presmješan, ali realan po popularnosti :D
24.01.2011. (19:10)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Fucking Perfect mi je odlična. Ne volim onaj MaxMartinovski zvuk refrena, no tekst, poruka i interpretacija P!nk mi spašavaju cijelu pjesmu. I spot mi je prelijep. Adele je izvrsna stvarno! Rolling In The Deep je savršen izbor za singl.... Ne da mi se ni opisivati zašto je tako odlična.
30.01.2011. (15:31)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
a koje su ti to tri stvari dobre? top 10 1 BLACK EYED PEAS The Time (Dirty Bit) 2 KATY PERRY Firework 3 KE$HA We R Who We R 4 SWEDISH HOUSE MAFIA vs. TINIE TEMPAH Miami 2 Ibiza 5 MICHAEL JACKSON feat. AKON Hold My Hand 6 EMINEM feat. LIL' WAYNE No Love 7 DUCK SAUCE Barbra Streisand 8 AKON Angel 9 DUFFY Well, Well, Well 10 DAVID GUETTA feat. RIHANNA Who's That Chick?
02.02.2011. (15:38)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Hehe, nekad su mi bile dobre-we r who we r, firework i well, well, well....Sad su mi dobre-who's that chick i miami 2 ibiza...Ali općenito su jeftine pjesme na vrhu...
05.02.2011. (13:36)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Ajme, Rolling In Deep je novi klasik pop glazbe!!! Ima mi nekakavog utjecaja bluesa i to mi se jako sviđa, onda oni prateći vokali koji su u tom djelu pjesma preuzimaju vodeću ulogu, vrlo cool!
07.02.2011. (13:48)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
top 10 1 KATY PERRY Firework 2 KE$HA We R Who We R 3 MICHAEL JACKSON feat. AKON Hold My Hand 4 DAVID GUETTA feat. RIHANNA Who's That Chick? 5 EMINEM feat. LIL' WAYNE No Love 6 AKON Angel 7 DUFFY Well, Well, Well 8 BLACK EYED PEAS The Time (Dirty Bit) 9 BRUNO MARS Grenade 10 SWEDISH HOUSE MAFIA vs. TINIE TEMPAH Miami 2 Ibiza
Na prvo slušanje Jeniffer mi zvuči loše, a sve je tako uma-cupa useljeno, kao neki jednomječni ljetni hitić, a najbolji dio pjesma je citiranje lambada, a upravo taj najbolji dio živcira zbog svog pomodnog postupka, nemam ništa protiv lambada mislim da taj ples još nije otplesan, ali u nedostatku inspiracije poseže se za nekom poznatom melodijom, koja je klincima ostala negdje u podsvjesti, pomodni postupak, strašno! Novi flop???
07.02.2011. (19:01)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
glazbena raznolikost
top 10
1 DUCK SAUCE Barbra Streisand
2 BLACK EYED PEAS The Time (Dirty Bit)
3 KATY PERRY Firework
4 TAKE THAT The Flood
5 P!NK Raise Your Glass
6 SWEDISH HOUSE MAFIA
vs. TINIE TEMPAH Miami 2 Ibiza
7 KE$HA We R Who We R
8 MICHAEL JACKSON feat. AKON Hold My Hand
9 AKON Angel
10 TINIE TEMPAH feat. ERIC TURNER Written In The Stars
top 2 je presmješan, ali realan po popularnosti :D
24.01.2011. (19:10) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Kylie blog hr
Rolling in the deep mi je odlična. Inače čini mi se da mi i na prvom i drugom Adelinom albumu samo pašu prvi singlovi.
28.01.2011. (21:00) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
POPolitanka
^^ 7/10 pjesama u tom top 10 su preloše.
29.01.2011. (13:45) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Myky22
Fucking Perfect mi je odlična. Ne volim onaj MaxMartinovski zvuk refrena, no tekst, poruka i interpretacija P!nk mi spašavaju cijelu pjesmu. I spot mi je prelijep.
Adele je izvrsna stvarno! Rolling In The Deep je savršen izbor za singl.... Ne da mi se ni opisivati zašto je tako odlična.
30.01.2011. (15:31) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
glazbena raznolikost
a koje su ti to tri stvari dobre?
top 10
1 BLACK EYED PEAS The Time (Dirty Bit)
2 KATY PERRY Firework
3 KE$HA We R Who We R
4 SWEDISH HOUSE MAFIA
vs. TINIE TEMPAH Miami 2 Ibiza
5 MICHAEL JACKSON feat. AKON Hold My Hand
6 EMINEM feat. LIL' WAYNE No Love
7 DUCK SAUCE Barbra Streisand
8 AKON Angel
9 DUFFY Well, Well, Well
10 DAVID GUETTA feat. RIHANNA Who's That Chick?
02.02.2011. (15:38) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
POPolitanka
Hehe, nekad su mi bile dobre-we r who we r, firework i well, well, well....Sad su mi dobre-who's that chick i miami 2 ibiza...Ali općenito su jeftine pjesme na vrhu...
05.02.2011. (13:36) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
glazbena raznolikost
Ajme, Rolling In Deep je novi klasik pop glazbe!!! Ima mi nekakavog utjecaja bluesa i to mi se jako sviđa, onda oni prateći vokali koji su u tom djelu pjesma preuzimaju vodeću ulogu, vrlo cool!
07.02.2011. (13:48) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
glazbena raznolikost
i retro :D
07.02.2011. (14:01) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
glazbena raznolikost
top 10
1 KATY PERRY Firework
2 KE$HA We R Who We R
3 MICHAEL JACKSON feat. AKON Hold My Hand
4 DAVID GUETTA feat. RIHANNA Who's That Chick?
5 EMINEM feat. LIL' WAYNE No Love
6 AKON Angel
7 DUFFY Well, Well, Well
8 BLACK EYED PEAS The Time (Dirty Bit)
9 BRUNO MARS Grenade
10 SWEDISH HOUSE MAFIA
vs. TINIE TEMPAH Miami 2 Ibiza
Na prvo slušanje Jeniffer mi zvuči loše, a sve je tako uma-cupa useljeno, kao neki jednomječni ljetni hitić, a najbolji dio pjesma je citiranje lambada, a upravo taj najbolji dio živcira zbog svog pomodnog postupka, nemam ništa protiv lambada mislim da taj ples još nije otplesan, ali u nedostatku inspiracije poseže se za nekom poznatom melodijom, koja je klincima ostala negdje u podsvjesti, pomodni postupak, strašno!
Novi flop???
07.02.2011. (19:01) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...