Ima nešto sa 16.1., to mi je već druga vrlo draga godišnjica :)))) baš sam razgovarala danas sa prijateljem o planovima za gradnju novog Samoborčeka...koji se spominju još otkad je onaj prvi, pravi ukinut. Meni je samo iskreno žao što sam zakasnila na taj vlak - samo 5 i pol godina! :) inače, tračnice se mogu vidjeti još kod Stenjevca i na cesti negdje u Kustošiji (barem mislim). Lijep ti pozdrav!
17.01.2011. (01:35)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Lipsy, imaš pravo, tračnice se još vide (čak i ne u tako malim količinama) na Trešnjevci, Kustošiji, kod Vrapča ... uglavnom na cestovnim prijelazima. Međutim, osobita ekskluzivnost ovih fotki je ta što ovaj dio ostataka tračnica (koliko znam) nije popraćen fotkama čak niti na Forumu Kluba ljubitelja Željeznica koji je inače izvrsno dokumentirao gotovo svaki metar trase. (za one koji ne znaju: vidi OVDJE )
17.01.2011. (08:29)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
DenMla
Dragi Nepoznati, ovaj tvoj jubilarac me "jednim udarcem " podsjeća na moja dva životna propusta: 1) Nisam se nikad vozio Samoborčekom, a mogao sam do 31.12.1979. :o( 2) U Obrežju smo "rasipnički" išli kupovati dječju hranu i pelene za našeg bebca (u Živila, kasnije Mercator, gdje su stvari za bebe bile tridesetak posto jeftinija od istih u HR) - umjesto da smo bili štedljiviji i u to doba (sredinom devedesetih) kupili barem jednog Bukovca ;o)
17.01.2011. (09:07)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Biserka
Samoborček je bio zakon. Vozila sam se u onome parnom, a kasnije motornom. Žao mi je da ga nema. Ne mogu a ne spomenuti tramvaj. Prvi je počeo voziti 1891. na konjsku vuču, a 1910. ga je zamijenio električni. U čemi je kuriozitet? Jedan vozač, bolje rečeno kočijaš tramvaja je prolazo pokraj zgrade HNK. Vozio je i glumce. Kada bi kasnili odugovlačio je s polaskom, slušao njihove glumačke zgode i nezgode, a naručito ga je dojmilo prepričavanje kada bi nehotice u "Hamletu" kaširana mrtvačka glava pala ili otkotrljala se. No NIKADA nije odgledao niti jednu predstavu. Oporučno je svoju glavu ostavio HNK-u. Postoji u fundusu prava lubanja oštećena što upotrebom, što nemarom. No nema vjerodostojnog dokumenta čija je. Sve drugo je autentično.
17.01.2011. (22:41)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Bergaz
Opa! I pragovi se "ocrtavaju"! Kaj je Kartaga prema ovome!?
16.01.2011. (23:51) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
DenMla
Čestitke za jubilarac :o) Pa stvorit će se objava kilo posta!
A da Samoborček još vozi - njime bi mogli ući u EU... Barem na remont ;o)
17.01.2011. (00:24) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Bitter
Ima nešto sa 16.1., to mi je već druga vrlo draga godišnjica :)))) baš sam razgovarala danas sa prijateljem o planovima za gradnju novog Samoborčeka...koji se spominju još otkad je onaj prvi, pravi ukinut. Meni je samo iskreno žao što sam zakasnila na taj vlak - samo 5 i pol godina! :) inače, tračnice se mogu vidjeti još kod Stenjevca i na cesti negdje u Kustošiji (barem mislim). Lijep ti pozdrav!
17.01.2011. (01:35) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
nepoznatizagreb
Lipsy, imaš pravo, tračnice se još vide (čak i ne u tako malim količinama) na Trešnjevci, Kustošiji, kod Vrapča ... uglavnom na cestovnim prijelazima. Međutim, osobita ekskluzivnost ovih fotki je ta što ovaj dio ostataka tračnica (koliko znam) nije popraćen fotkama čak niti na Forumu Kluba ljubitelja Željeznica koji je inače izvrsno dokumentirao gotovo svaki metar trase.
(za one koji ne znaju: vidi OVDJE )
17.01.2011. (08:29) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
DenMla
Dragi Nepoznati, ovaj tvoj jubilarac me "jednim udarcem " podsjeća na moja dva životna propusta:
1) Nisam se nikad vozio Samoborčekom, a mogao sam do 31.12.1979. :o(
2) U Obrežju smo "rasipnički" išli kupovati dječju hranu i pelene za našeg bebca (u Živila, kasnije Mercator, gdje su stvari za bebe bile tridesetak posto jeftinija od istih u HR) - umjesto da smo bili štedljiviji i u to doba (sredinom devedesetih) kupili barem jednog Bukovca ;o)
17.01.2011. (09:07) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Biserka
Samoborček je bio zakon. Vozila sam se u onome parnom, a kasnije motornom. Žao mi je da ga nema. Ne mogu a ne spomenuti tramvaj. Prvi je počeo voziti 1891. na konjsku vuču, a 1910. ga je zamijenio električni. U čemi je kuriozitet? Jedan vozač, bolje rečeno kočijaš tramvaja je prolazo pokraj zgrade HNK. Vozio je i glumce. Kada bi kasnili odugovlačio je s polaskom, slušao njihove glumačke zgode i nezgode, a naručito ga je dojmilo prepričavanje kada bi nehotice u "Hamletu" kaširana mrtvačka glava pala ili otkotrljala se. No NIKADA nije odgledao niti jednu predstavu. Oporučno je svoju glavu ostavio HNK-u. Postoji u fundusu prava lubanja oštećena što upotrebom, što nemarom. No nema vjerodostojnog dokumenta čija je. Sve drugo je autentično.
17.01.2011. (22:41) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
ZlicaOdOpaka
Jednom ili dva puta sam se vozila Samoborčekom :-)).
17.01.2011. (23:54) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...