Komentari

haleluja.blog.hr

Dodaj komentar (13)

Marketing


  • samostan

    Ne mogu opet ne ući u "obranu" srcem. Nikako ovo:

    Kada više ne može drugačije, Bog odlučuje uraditi jedino što mu je preostalo: prepustiti nepokorne posljedicama njihovih odluka.


    ni ikoja insinuacija Božje nemoći ili pripuštanja čovjeka njegovim grijesima jer ljudi zli nasuprot dobrima!!
    Čovječja grešnost je stanje sna, a Bog čini sve da budi, otvori oči djetetu.
    Od dana začeća do dana smrti,
    nikada Gospodin ne odustaje, niti nešto ne može.
    Nije ni sudac koji sudi, tek kao Sudac presuđuje. Pravdam to Milosrđem i Vlašću.
    Jer Milosrdni Otac ne "ubija" svoga živog djeteta, a pod sudom,već bi rođenjem bili MRTVI jer u grijehu rođeni! Ako smo preživljeli svi rođeni dan svoga rođendana, ne umiremo li pod sudom svaki dan svoga života!? Pa nas opet Gospodin DRŽI. Zašto?
    Zašto bi Sud obdržavao laž, ili zašto bi mu trebalo vrijeme- kad nema bezgriješnog NIJEDNOGA!!
    Jer ne sudi.
    Citate koje navodiš o pripuštanju vidim u svjetlu gospodara koji govori što se čini, što čovjek čini, čovjek koji sam sebi sudi svojim djelima i Gospodara koji zna namisli, čita bubrege i zna Vrijeme. Velikoga koji je alfa i Omega i nije izrekao svoju nemoć-već je izrekao svoje poznanje čovjeka. Veliki ZNA kraj svake naše priče. Zna i budi dok je vrijeme, dok je Dan, ovaj koji je vrijeme Milosrđa kada traje Otkupljenje u Ljubavi Boga Sina Isusa. Jer U Njemu koji je Istina stoji Znanje o budnima i onima ne probuđenima. Milosrdni ne može suditi, kao što Dobrota ne može zatvoriti oči kad vidi golotinju griješnika; Narav Boga je Milosrđe i Ljubav, toliko On NE MOŽE - ne biti MILOSRĐE I LJUBAV.
    Ne sudi Veliki već kad pred Njime:

    1 Iv 3
    19 Po tom ćemo znati da smo od istine. I umirit ćemo pred njim srce svoje 20 ako nas ono bilo u čem osuđuje. Jer Bog je veći od našega srca i znade sve. 21 Ljubljeni, ako nas srce ne osuđuje, možemo zaufano k Bogu.


    Ne, ne sudi,
    Sudac ipak jeste jer po Vlasti prijestolništva nad svim stvorenim presuđuje konačnicu naše vlastite osude razgoljene pred Apsolutnom Istinom!!

    Blagoslovljen bio Bog!
    Božji Blagoslov

    avatar

    01.12.2010. (10:20)    -   -   -   -  

  • breeze

    samostan
    Svaka čast za zreli komentar

    avatar

    01.12.2010. (13:16)    -   -   -   -  

  • Dvocvijet

    @ samostan & breeze

    da, uistinu je rijec o komentaru koji pokazuje natprosjecnu upucenost u krscanski nauk, no postoji jedan mali problem u ovakvoj komunikaciji na koji bi zelio ukazati paznju prije nego li obrazlozim zbog cega drzim je taj komentar promasio temu.

    naime, odmah na pocetku pitam dali smo mi ovdje dvije suprotstavljene strane ili smo osobe koje istrazuju Bozju Rijec u zelji da spoznaju njezino pravo znacenje, onako kako je tu Rijec promisljao Bog koji ju je dao zapisati?

    ako li smo suprotstavljene strane, citav razgovor nema bas puno smisla, jer ce tada svatko na silu navlaciti tumacenje na "svoju" stranu, a ta strana nikako nije i ne moze biti Bozja.

    medutim, ako iskrenim srcem nastojimo proniknuti u stvarno znacenje onoga sto nam Bog time porucuje, tada cemo se svojevoljno odreci svakog "natjecateljskog" izricaja, te prionuti medjusobnom propitivanju u duhu ljubopitivog uvazavanja i izbjegavanja isticanja vlastitg ega.

    ja, naime, nemam ni najmanju namjeru biti u pravu. sve sto zelim je obrazloziti, koliko je to u mojoj spoznajnoj moci, ono sto sam iscitavajuci Pavlovu poslanicu Rimljanima, spoznao o Bogu i njegovom naumu za nas...

    tek sada bih se vratio odgovoru na komentar.

    nema u tekstu nikakve insinuacije Bozje nemoci u smislu da Bog nesto nije kadar napraviti. ta, svi znamo: Bog je svemocan, on je Stvoritelj svega i Njemu nista nije nemoguce..

    medjutim, Boga ne mozemo i ne smijemo promatrati plosno, jednostrano. tekst je po tom pitanju, vjerujem, sasvim jasan: Bog zeli da se svi ljudi spase, i to je nesto sto doslovno pise u Rijeci. medjutim, u toj istoj Rijeci pise i da se svi ljudi nece spasiti.

    da li je to zato sto ih Bog nije kadar spasiti? naravno da ne. to je zato sto mnogi nece biti voljni odustati od vlastite pravednosti da bi prihvatili Bozju pravednost, ili jednostavnije receno, mnogi ce radije vjerovati ono sto je njima drago, namjesto onoga sto ih Bog poziva da zive i vjeruju.

    u Bozjoj Rijeci citamo i ovo "danas kada glas mu cujete NE OTVRDNITE svoja srca". ovo je kljuc citavog gornjeg teksta. neki ljudi ce izabrati da ignoriraju Boga i njegovu pravednost unatoc svemu sto je Bog poduzeo da ih privuce k sebi. takvi su ljudi izgubljeni, ne zato sto ih Bog ne zeli i ne moze spasiti, nego zbog toga sto je Bog pravedan i svet i nikada ne krsi rijec koju je zadao.

    znamo li da je Bog covjeku dao slobodnu volju, onda razumijemo i da Bog nece postupati protiv nje. ako covjek odluci NE prihvatiti Boga, Bog ga na to NE MOZE prisiliti jer ga u tome PRIJECI vlastita pravednost.

    znaci li to da je Bog slab?
    NE!

    znaci li to da je Bog u konkretnom slucaju nemocan?
    DA, ali ne zato sto Bog ne posjeduje moc natjerati covjeka da se promjeni, nego zato sto Bog toliko ljubi svoje stvorenje da nece ograniciti njegovu slobodu cak ni kada ta sloboda vodi stvorenje u propast.

    Bog dakle moze, ali nece. da hoce, ne bi bio pravedan i svet Bog. naravno, i ovdje postoji prikladan Biblijski stih koji izvrsno odlsikava covjekovu poziciju spram Boga: "Bog se ne da ismjehivati, sto tko sije to ce i zeti".

    u komentaru je izrecena i jos jedna tvrdnja koja se kosi sa tekstom, a to je da Bog nikada nece odustati od toga da covjeku pruzi priliku da se odvrati od grijeha i da se spasi.

    ovdje se uopce ne radi o tome da Bog od nekoga odustaje, nego o tome da Bog nikada nece odustati od svoje pravednosti, cak ni u ime milosti. naime, kada Bog nekoga prepusti njegovim grijesima, to ne znaci da je Bog trajno "otpisao" covjeka, nego da je covjek trajno "otpisao" Boga.

    nazalost, u gornjem komentaru kao da nalazim ocit i danas nazalost veoma uobicajen primjer nerazumjevanja Bozje naravi. cini se da mnogi nehoticno svode Boga na samo jednu dimenziju - dimenziju ljubavi, dok se ne uzima u obzir njegova svetost i pravednost.

    zelimo li uistinu razumjeti o Bogu ono sto se o njemu moze razumom spoznati, ne mozemo se ograniciti samo na novozavjetno svjedocanstvo o njemu. ono je uistinu podiglo Zakon na jednu novu, visu razinu, ali znamo i da ga nije ukinulo. Bog Novoga Saveza isti je onaj Bog Staroga Saveza, isti jucer, danas i dovijeka, Bog koji se ne mjenja i cije je da-da i ne-ne, zauvijek.

    to je onaj isti Bog koji "svoje slave ne da nikome", Bog koji ljubi, Bog koji prasta, Bog koji vodi i poziva, Bog koji providja, ali i Bog koji kaznjava!

    To je onaj isti Bog koji mrzi grijeh, ali ljubi gresnika - i pri tome jasno kaze "kazna za grijeh je smrt".

    Da, on ostavlja svakome nacin na koji se moze spasiti po milosti, ali spasiti ce se samo oni koji odustanu od sebe, svoje samopravednosti, samodostatnosti, i podjednako vazno - svojeg "razumijevanja" Boga.

    Bog je, kako mu samo ime kaze, onaj koji jest - onakav kakav jest, a ne onakav kakav mi zelimo da bude. tko ga takvim prihvati, prihvatiti ce i Sina pa ce imati i zivot vjecni. sve drugo su isprazna filozofiranja i kriva razumijevanja.

    avatar

    01.12.2010. (22:42)    -   -   -   -  

  • samostan

    Dvocvijete, brate,
    priznajem tvoju slobodu "krivo razumjeti Boga"
    kao i svoju osobnu slabost da krivo razumijem Boga!!
    Priznajem tvoj blog sa tvojim "ispraznim filozofiranjem"
    kao što si dopustih isprazno filozofirati u komentarima ispod postova.
    Ipak,
    nemam namjeru raspravljati, nemam potrebu dokazivati "ispravnost" ,
    kad već na početku tvrdim - čovjekov govor je ispraznost i krivnja, rado svoj jezik uzdam.
    Onda kad mi jezik ne govori Mir, ne želim govoriti nikako.

    Sad brate,
    nije li rekao Gospodin:
    Gal 3,23 Prije dolaska vjere, pod Zakonom zatvoreni, bili smo čuvani za vjeru koja se imala objaviti.
    Gal 4,21 Recite mi vi, koji želite biti pod Zakonom, zar ne čujete Zakona?
    Gal 5,18 Ali ako vas Duh vodi, niste pod Zakonom.
    Rim 2,12 Uistinu koji bez Zakona sagriješiše, bez Zakona će i propasti; i koji pod Zakonom sagriješiše, po Zakonu će biti suđeni.
    Rim 3,19 A znamo: što god Zakon veli, govori onima pod Zakonom, da svaka usta umuknu i sav svijet bude krivac pred Bogom.
    Rim 6,14 Valjda grijeh neće vama gospodovati! Ta niste pod Zakonom nego pod milošću!
    Rim 6,15 Što dakle? Da griješimo jer nismo pod Zakonom nego pod milošću? Nipošto!

    Bog je onaj koji JESTE i trojedini, onaj koji jeste Pravednost-Milosrđe-Ljubav, Apsolut i Istina.
    I ne da se dijeliti ni oskrvnjivati,
    ta sva Svetost, Slava i Čast
    Njegovi su!!

    On sam o sebi govori!
    ONAJ KOJI ULAZI U MILOST NIJE POD ZAKONOM!

    Evanđelje je savršeno ispunjenje, ne negacija Starog Zavjeta,
    Evanđelje Isusovo je Svjedočanstvo Božje i tko se nalazi vjerodostojan negirati
    NOVI SAVEZ
    na korist Starog?!
    Ispunjenje kaže:
    (čitaj citate gore) Zakon nas sačuva za vjeru koja se imala objaviti!
    Vi pod Zakonom Staroga Zakona-zar Zakona ne čujete!
    Ako vas Duh vodi-NISTE pod Zakonom!
    Uistinu koji bez Zakona sagriješiše, bez Zakona će i propasti; i koji pod Zakonom sagriješiše, po Zakonu će biti suđeni!
    Što god Zakon veli, govori onima pod Zakonom, da svaka usta umuknu i sav svijet bude krivac pred Bogom!
    Ta niste pod Zakonom nego pod milošću! !


    Bog koji je Sudac i Zakonodavac nepobitno će po Zakonu presuditi djelima grijeha,
    ali u istome Bogu tko se uteče njegovoj Ljubavi u našem Vremenu objavljenog Milosrđa Isusa
    spašen je!

    Ne omalovažavaj Milosrđe i logiku Božju
    ako kažeš - nije pravedno da i dobri i zli sudjeluju u razdiobi blaga Kraljevstva nebeskog,
    jer
    nema dobrih napram zlih ljudi, pred Bogom.
    Ima samo onih što čine po volji svojoj i onih što čine u Volji Gospodnjoj!!

    Blagoslovljen Bog!
    Blagoslov

    avatar

    02.12.2010. (09:44)    -   -   -   -  

  • Dvocvijet

    @samostan

    iscitavam, iscitavam i opet iscitavam tvoj komentar i nikako da shvatim kako ti uspjeva svaki put pogresno razumjeti napisano?

    ne znam da li je stvar u predrasudama koje "bojaju" procitano nekim drugim "bojama", ili nacisto o drugacijoj teoloskoj ili mozda (vjerojatnije?) tek religioznoj pozadini?

    ne razumijem, zaista, gdje smo se to razisli u shvacanjima pa citajuci zakljucujemo nesto sto onome tko je pisao nije bilo ni na kraj pameti?

    naime, ocito je da nam umovi funkcioniraju na dijametralno suprotan nacin: meni je pjesnicki nacin izrazavanja inace drag i blizak,ali u teoloskim temama posve stran, cak, stovise i neprimjeren.

    koliko znam i vidim, nigdje u NZ ne vidim da je bilo Isus, bilo itko od Apostola na takav nacin komunicirao. oni su se trudili biti jasni i precizni u svojim izjavama, pa drzim da o Bozjim temama valja razgovarati na tome slican, funkcionalan i jasan nacin, a ne kroz dvosmislene lirske izricaje koji vise zbunjuju nego sto oktrivaju.

    naravno, ovo je samo moje misljenje koje ti ne zelim naturati vec istaknuti da meni, doduse, ne smeta da ti tako komuniciras, ali da te ja dok tako govoris ama bas nista ne razumijem.

    pokusati cu se jos jednom osvrnuti na ono sto si napisala, ali uistinu dvojim o smislenosti takvog cina.

    reci mi, kada sam to ja i kako negirao Novi savez? procitaj pazljivije i vidjeti ces da to nisam uradio, vec sam upravo naglasio cinjenicu da nije cjelina SZ bez NZ, niti NZ bez SZ, vec su oboje jedno i u cjenili ih treba sagledati.

    a oba zajedno, svjedoce Boga onakvoga kakav On uistinu jest - onakvoga kakav se ljudima objavio, jer nije Bog Starog saveza neki drugi bog, drugaciji bog od Boga Novog Saveza, pa da bi se njegova pravednost time razlikovala prije i poslije Krista.

    u svemu ovome ni rijeci nisam govorio o Zakonu, niti je zidovski Zakon za ovu nasu malu raspravu na bilo koji nacin bitan. bitan je, medjutim, Bog koji se ne mjenja i isti je jucer, danas i sutra.

    ispravi me ako grijesim, ali citajuci tvoje komentare stjecem dojam kako smatras da je milost, koja je na nas dosla po Isusovoj zrtvi na krizu, nesto sto ukida Bozji pravedni gnjev na grijeh, tj. cini mi se da drzis nemogucim da Bog dopusti nekome da propadne...

    ako je tome tako, moram te razocarati. takav Bog ne bi bio pravedan bog. bez pravedne kazne za grijeh i sama Isusova zrtva bila bi obezvrijedjena... on se uistinu zrtvovao za sve ljude, ali je jasno kako se svi ljudi nece time okoristiti.

    mozemo to i drugacije kazati: Isus je otvorio vrata, ali proci ce samo oni koji potpuno odustaju od sebe i svojih ideja i bezuslovno se predaju Bogu.

    to znaci vise od pukog postivanja pravila i praksi (kako je to ranije propisivao Zakon), to je potpuna promjena uma i zivota koja dolazi miloscu Bozjom po Duhu Gospodnjem u srca nanovorodjenih - onih koji su odlukom Bozjom pozvani i koji su se odvazili u bezuvjetnoj poslusnosti odgovoriti na Njegov poziv.

    svi ostali bastiniti ce prokletstvo - vjecno odvojenje od Boga kao pravednu kaznu za svoja zlodjela od kojih se nikada nisu pristali odvratiti.

    upravo to su oni koje je Bog zbog njihove tvrdokornosti "predao pokvarenom shvacanju da bi ćinili što ne dolikuje" (Rim.1:28) tj. oni "kojima je bog ovoga svijeta posve oslijepio nevjerničku pamet da jasno ne vide svjetlo Radosne vijesti Krista, koji je slika Božja" (2.Kor.4:4).

    ali, ako to ne razumijes u Duhu, zaludu ti sva moja objasnejnja... nIje moje da te o tome uvjeravam, nego da skrenem paznju na ono sto nas Pismo samo poucava: dozvolimo Duhu Bozjem da nam svijetlom spoznaje otkrije ono sto u Rijeci citamo.

    (ukoliko zelis odgovoriti, molim te najljubaznije, najsrdacnije i najiskrenije - uradi to jednostavnim, jasnim rijecima da ne bismo opet jedno drugom iste stvari govorili na razlicite nacine.)

    avatar

    02.12.2010. (22:42)    -   -   -   -  

  • samostan

    U svrhu razgovora a ne rasprave, prijatelju, čemu se radujem, naravno da ću nastojati pisati kako bih bila čitljiva, no stil pisanja se ne odabire, on je prirodan jer je nepatvoren i savršeno iskren, ovakvi pak napori su ipak napori kontrole nad prezentacijom istog sebe. :) (i mislim skromno ;) da je šteta pakiranja)
    Doduše, razumijem da tebi ovakvo pisanje više odgovara.(ja se osjećam ovako kao Alisa u zemlji čudesa čitajući npr. sv. Ivana od Križa"Uspon na goru Karmel" :))

    Ti sam govoriš o našim pisanjima čas kao dijametralno suprotnim-čas kao istim stvarima na različite načine :)

    Ili je dijametralno ili isto :)?
    Tako bih ipak rekla, i nesvjesno-kažeš istinu.

    Vidiš, ja nisam nikada imala namjeru kritizirat neki tvoj upis niti da su tvoji upisi neispravni, dapače, potpisala bih večinu napisanih razmišljanja, ta se ne bih zadržavala ovdje gdje neželjena, da nisam mislila kako mi je na korist razmišljati o razmišljanome!

    Ali...posluživši se tvojim postom kao predloškom za jednu predivnu raspravu među prijateljima, viđeno je da istine na prvi pogled skrivaju nijanse sive i ono ISTO o čemu se razgovara na različite načine, upravo završava dijametralnim suprotnostima. :)

    Dovoljno za razumsku sumnju:)
    o istinitostima.

    Da, govorimo o istom Bogu i ne mogu ga i ne možeš Ga svojatati.
    Ali tvoj Bog i moj Bog tolikom su različiti.
    Što misliš, kako bi ovako razdjeljeni, svjedočili Ga poganima koji nisu nikada čuli Radosnu Vijest? Ili misliš da je nebitno svjedočanstvo!?
    Toliko o važnosti Istine
    i o djelomičnim istinama.

    Kratko, odgovor uz pitanje:
    -Ne želim se ponavljati, no dopusti da ti odgovorim nakon pitanja o Bogu Starog i Novog Zavjeta, istoga i jučer i danas i sutra, jer vidim da ti je Bog Ljubav pridjev Bogu Pravde! Objasni mi (možda potrebno i novim postom) Boga potpunoga u Pravednosti i Milosrđu u jednoj Presudi(Vremenu)!? Vjerujem da ćeš vrdati na mnoge mudrosne načine odgovoriti, no znam da je prva reakcija-nelogično! E u ovoj tebi nelogičnosti -koju ćeš si (nadam se) dati truda odgovoriti (jer si preveliki vjernik da kažeš-ne znam ili vjerujem ti)- ja vidim savršenu logiku zbog koje žalim ako nije viđena.

    Nakon ovoga možemo nastaviti o bilo čemu drugome....(nebitno je :) )

    Božji blagoslov

    avatar

    03.12.2010. (09:52)    -   -   -   -  

  • Dvocvijet

    @samostan

    molim te mozes li mi se javiti e-mailom na: dvocvijet@yahoo.com?

    avatar

    03.12.2010. (18:02)    -   -   -   -  

  • breeze

    ispravi me ako grijesim, ali citajuci tvoje komentare stjecem dojam kako smatras da je milost, koja je na nas dosla po Isusovoj zrtvi na krizu, nesto sto ukida Bozji pravedni gnjev na grijeh, tj. cini mi se da drzis nemogucim da Bog dopusti nekome da propadne...

    ako je tome tako, moram te razocarati.
    takav Bog ne bi bio pravedan bog. bez pravedne kazne za grijeh i sama Isusova zrtva bila bi obezvrijedjena... on se uistinu zrtvovao za sve ljude, ali je jasno kako se svi ljudi nece time okoristiti.

    Moram opet stati na stranu (naizgled) slabijega.

    Tvrdnja da milost Božja, koja se bazira na Njegovoj neizmjernoj ljubavi prema nama, ne ukida pravedni Božji gnjev nad nama i da je žrtva Isusova obezvrijeđena bez pravedne kazne za grijeh, zapravo govori puno o tvojoj vjeri, tj. tvome doživljaju i razumijevanju Božje ljubavi i pravednosti.
    Tvoje te riječi otkrivaju.
    Nije čudo što "samostan" spominje (pravedni) Zakon Božji, to je zapravo pun pogodak (jeli ?) s njene strane. Predlažem ti da se vratiš k Riječi i da tamo, onako kako su pravi učenici činili, nasamo s Isusom (Mar 4:34), doznaš o čemu je On govorio u prispodobama čije je značenje bilo sakriveno od onih koji su neovlašteno, bez Njega željeli ući u kraljevstvo Božje (Mat 13:13).
    Tamo te čeka Istina i Ljubav, odazovi se.

    avatar

    06.12.2010. (16:09)    -   -   -   -  

  • Dvocvijet

    @breeze

    dozvoljavas sebi previse pretpostavljati pa nije ni cudo sto dolazis do pogresnih zakljucaka.

    po tebi, meni nedostaje istina i ljubav. zaista? ne cini li ti se da bi takav ostar i hrabar sud bilo pristojno (po svjetovnu), onosnu nuzno (po krscansku) detaljno i u ljubavi obrazloziti? i to sa jasno naznacenim autoritetom koji ti daje (ili ne daje) pravo na takav nacin saobracanja.

    zbog toga, sada mene zivo zanima sa koje ti duhovne pozicije nastupas kada uzimas sebi za pravo da procjenjujes moje duhovno stanje?

    nazalost, iz tvojih komentara ne iscitavam ni najmanjeg tracka bratskog govora u ljubavi, vec nagovjestaj polemicarskih nakana cije me ostvarenje ni najmanje ne zanima.

    ukoliko, pak, zelis argumentiranu i dobronamjernu diskusiju, u duhu medjusobnog uvazavanja i zajednickog traganja za istinom otvorena srca, tada i tebe pozivam da mi se javis na e-mail dvocvijet@yahoo.com kako bismo u miru razmotrili ovu zanimljivu temu. Ovaj blog definitivno nije mjesto za to.

    avatar

    06.12.2010. (20:51)    -   -   -   -  

  • Dvocvijet

    ..za one koji zele citati ono sto pise, a ne ono sto im prvo padne na pamet dok citaju, evo i kratkog obrazlozenja.

    breeze navodi nesto sto ja tako nisam rekao pa onda iz toga izvlaci pogresne zakljucke:

    "Tvrdnja da milost Božja, koja se bazira na Njegovoj neizmjernoj ljubavi prema nama, ne ukida pravedni Božji gnjev nad nama i da je žrtva Isusova obezvrijeđena bez pravedne kazne za grijeh, zapravo govori puno o tvojoj vjeri, "

    a sto zaista pise?

    "nesto sto ukida Bozji pravedni gnjev na grijeh" - dakle ne gnjev nad nama, nego gnjev na grijeh! dakle,ako mi je oprosteno u Kristu onda to nije grijeh nada mnom nego nad onima koji propadaju.

    tako i Kristova zrtva nije ukinula Bozju pravednu osudu grijeha, nego je Isus podnio kaznu za nas.

    da li to znaci da ce se svi spasiti kada je Isus dao svoj zivot za sve ljude?

    ne, nece se spasiti svi ljudi, nego svi oni koji svoju vjeru poloze u Isusa, priznaju njegovo Gospodtsvo i podloze mu se.

    svi drugi, primiti ce pravednu kaznu za svoje grijehe, buduci da se od njih nisu odvratili i nisu prihvatili milosnu zrtvu na krizu.

    kada bi Bozja milost znacila da ce svi ljudi nekako na kraju ipak biti spaseni, Isuova bi zrtva bila bezvrijedna, jer ne bi bila pravedna. takodjer, ovo bi bilo u potpunoj koliziji sa Pismom.

    dakle, Isusova je zrtva odraz i dokaz Bozje pravednosti koja neizostavno zahtjeva kaznu za grijeh. to je milost po kojoj smo opravdani, ali ne svi nego samo oni koji smo Njegovi tj. koje On priznaje kao svoje!

    avatar

    06.12.2010. (22:03)    -   -   -   -  

  • samostan

    Dakle Bravo!
    Napokon jasno napisano u vlastitom komentaru upravo istina
    razumna i čitljiva, jasna i precizna :)
    s kojom bi se složili i ja i predpostavljam-breeze.
    Istina u svima.

    Božji blagoslov

    avatar

    07.12.2010. (08:37)    -   -   -   -  

  • samostan

    to ima značiti upravo da sklonjeni pod Ljubav i Milosrđe zaklonjeni spasom od Gnjeva i Pravednog suda!?

    avatar

    07.12.2010. (08:53)    -   -   -   -  

  • gvardijan

    a Ti si samostan neki "pametni teološki" učenjak????????ipak mišljenja sam,još puno žganaca trebaš Ti popati,da bi mogla o nekim stvarima diskutirati...ovaj gospodin koji je vlasnik ovog bloga,makar i sve piše proforme,ipak je u mnogočemu razumljiviji od Tvojih filozofsko-poetičninih komentara,koji ipak mnoge će prije zbuniti, negoli probuditi i potaknuti na štošta dobro i razna pomišljanja...busanje u glavu i predikovati srcem,odavnina je prikazano i prokazano,jer kod Vas samo(često više da-negoli-ne) teorija igra na punu "kartu",sve ostalo je tabula raza...ženo okreni se oko svoje osi,budi tamo di Ti je misto,niti imaš, niti Ti je dano,da se razmećeš i utažuješ potribu za kruhom,kad Ti je doma friška i dobro pečena pogača!

    jer mnogima se nakon nekog vrimena,zavrtjelo u glavi i izgubiše kompas..ne dozvoli da Te "pukne"visoki tlak,ako baš još nije vrime....

    avatar

    07.12.2010. (19:00)    -   -   -   -  

  • Dvocvijet

    @gvardijan

    ne zelim sada ni na trenutak govoriti o utemeljenosti ili neutemeljenosti iznesenih primjedbi, vec me zalosti neprimjeren stil koji obiluje vrijedjanjem, potcjenjivanjem i odsustvom bilo kakve uljudnosti...

    tko si Gvardijane? I cemu sve ovo?

    avatar

    14.12.2010. (08:48)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...