Komentari

epistulanonerubescit.blog.hr

Dodaj komentar (30)

Marketing


  • Bookeraj

    izvrsno pitanje, s obzirom da je moj dečko kao student matematike u nekoliko navrata nekolicini učenika davao instrukcije. doista je cijena takva kako kažeš - 50 kuna za sat vremena. nekima je išao i 10-15 puta davati instrukcije, što znači da su ti roditelji istresli malo bolji zimski kaput samo da bi njihovo dijete položilo.

    međutim, rješenje tog problema je sveobuhvatno. treba se zapitati kako preživljava 300 000 ljudi koji su na burzi rada + još njih barem 100 000 koji rade, a ne dobivaju plaću. putem sive ekonomije (u nju sam i sama uključena, jer pišem i dobivam honorare od nekih časopisa) - netko susjedima kosi travu, netko frizira u fušu, netko popravlja automobile u svom dvorištu, a netko daje instrukcije. to je nužna nuspojava činjenice da smo jedna od zemalja koje su najopterećenije državnim davanjima. jednostavno, ljudi nešto moraju jesti. na neki način moraju preživjeti.

    iskreno, da ne moram, ne bih ovoj državi dala ni kune poreza jer sam razočarana njome. nažalost, svaki put kad kupim i običnu žvaku u trgovini, na nju platim pdv. cjelokupna nacija trebala bi se preseliti u šumu i preživljavati od trave i bilja koje sama uzgoji, pa da vidimo kako bi onda naši političari platili svoj javašluk...

    avatar

    14.10.2010. (15:11)    -   -   -   -  

  • nena

    Pozdrav. Moj sin je jesenas upisao fakultet. S matematikom nema problema, ali statistiku predaje stari profesor koji se povremeno izgubi u predavanju ili stane u pola zadatka i reče: dalje znate. Seminare mu vodi mlađa gospodična/gospođa koja neuhvatljivo juri kroz primjere. I mi smo platili instrukcije, jer mu sami ne možemo pomoći. Kod instruktora je moj sin sve shvatio i naučio. Problem je, dakle i u profesorima koji ne znaju kako prenijeti znanje na studente/učenike. Za to treba i nešto pedagoškog znanja i obrazovanja, a ne samo usko stručnog.

    avatar

    14.10.2010. (16:54)    -   -   -   -  

  • izvorni život

    Mislim da je najveća gluparija u svemu tome što su instrukcije uopće potrebne. Zar ne bi trebalo biti dovoljno ono silno, ionako pretjerano, vrijeme koje se provede po školama da se nekog boga svlada i shvati? A ne da se nakon toga još mora ići po instrukcijama, dodatno rasipati i vrijeme i novac i živce. Problem je u sustavu koji je prenatrpan suvišnim sadržajima. Koliko ljudima nakon što izpolažu sve te silne matematike to znanje kasnije zaista i treba? Šačici! I koliko se toga sjećaju? Gotovo zanemarivo. SUSTAV JE SRANJE!

    avatar

    15.10.2010. (07:45)    -   -   -   -  

  • Elle Woods Gone Brunnette

    cijena sata instrukcija je sasvim opravdana. dobar metodičar zna objasniti gradivo učeniku i pomoći mu da stekne temelje za dalje.
    zbog čega bi netko svoje znanje, trud i puste godine fakulteta naplaćivao, ne znam, 20, 30 kuna? čovjek uostalom radi u svoje slobodno vrijeme.
    i ne znam odakle vam te pizdarije da svi nastavnici daju instrukcije i kao da se tu skupi neka lova. čovjek/žena koji rade, imaju obitelj, bla, ne mogu svaki božji dan u tjednu davati ne znam koliko sati instrukcija i mlatiti tu kao neku pustu lovu...

    što se roditelja tiče, nek plaća ko može. ko ne može nek se pobrine na neki drugi način.

    problem po meni nisu ljudi koji daju instrukcije, dapače. niti gospoda koja bi kupovala preskupe tenisice i krpe djeci, a puno im je dati za dječje znanje.
    problem je u tome što svatko može završit svaki glupi fakultet ako malo zagrije stolicu, naštrebat i položit metodiku i ostale pedagoške predmete, naći vezu da ga zaposli u školi, ali nije svaki dipl.prof.pizd.mat. i dobar pedagog/metodičar. po školama radi loš kadar, sve redom vezaši koje je netko zaposlio po podobnosti a ne sposobnosti. a jednom kad je čovjek u sustavu državnih jasli, ma koliko mala plaća bila - ne pušta
    drugo, uvijek ima djece kojoj teže ide određeni predmet, oduvijek ih je bilo i bit će ih. i amen. i instrukcije su oduvijek postojale. osim toga, mularija danas na nastavi ionako ne sluša, ne pamti, ne sudjeluje, ne piše domaći, ništa. nego im je svima kukulele i teško u školi koja je postala lakša i debilnija od američkog školskog sustava. dječica se na satu isključe, što baš i ne mogu na skupo plaćenom satu instrukcija. naravno, ako dobiju lošu ocjenu roditelj će bljuvat otrov na zločestog nastavnika umjesto da se pita koji vrag njegovo djete radi na satu i prati li uopće nastavu.
    treće, a što je s roditeljima? od kategorije onih kojima dijete MORA imat veću ocjenu iz nekog predmeta pa siluju dijete instrukcijama i mijenjaju instruktore ko čarape ako dijete ne dobiva same petice, pa do onih koji su previše lijeni/glupi da bi sjeli s klincem i objasnili im glahole, imenice, zbrojnik, nazivnik, što ti ja znam što sve ne... moja stara je isto po cijeli dan rintala, ali je i nalazila vremena i kad je bila preumorna da sjedne sa mnom i objasni mi, prođe sa mnom kroz gradivo za kontrolni i sl. ne kažem da su svi roditelji takvi, ali ih ima iznenađujuće puno. znanje njihovog djeteta je njihova ambicija, ali ne i njihov problem.
    i, na kraju krajeva, određena djeca stvarno imaju problema s određenim predmetima. ako školski sustav ne može oranizirati dodatne sate za učenike kojima šteka (čega je npr u mračnom komunizmu dok sam ja bila dijete i znojila krvavi znoj nad matematikom koju su svi drugi uz odličnog nastavnika kužili osim mene), naravno, adekvatno plaćene predavaču, onda se roditelji moraju snaći, ne?

    slučajevi kao ova klasična gimnazija su, naravno, nešto sasvim drugo i tu bi stvarno trebalo promijeniti nastavnike jer mi sve zvuči kao iživljavanje osobe s nekakvim problemima na učenicima, hvala bogu da su i nastavnici samo ljudi i da ih ima svakakvih, ali ne možeš svih trpat u isti koš.
    kao ni sirotu dječicu koja su uvijek u pravu i uvijek zlostavljana od zlih profesora, i koja jadna nemaju za novu robu jer im se ne uči samostalno pa moraju na instrukcije...

    avatar

    15.10.2010. (09:33)    -   -   -   -  

  • Stalni mizantrop

    dakako, ima profesora koji ne znaju / ne zele dobro objasnit. no, nije cijela populacija profesora, od osnovne do srednje skole takva.
    heh, dobar dio problema, cini se, lezi u tome da su klinci lijeni do besvjesti (dobro, svi smo takvi), a onda je najlakse krivicu prebacit nekamo drugamo...

    avatar

    15.10.2010. (09:41)    -   -   -   -  

  • tičerica

    problem mogu biti nastavnici koji ne znaju objasniti. stoji. ali problem mogu biti i učenici koji ne paze na satu, nego se glupiraju i zezaju i ometaju druge. također, učenici koji zadaću ne napišu/prepišu pod malim odmorom ili nekim drugim satom će imati jako puno koristi od nje.
    nadalje, ima djece koja jednostavno nemaju dobre osnove. kako su ti učenici upisali te škole, i zašto su imali petice u osnovnoj? (hm, možda zbog roditelja koji su prijetili inspekcijama? ma, ne - to nitko ne radi, zar ne?)
    problem je vrlo kompleksan i slojevit.
    i sama dajem instrukcije (pošto živim u "pasivnim krajevima", imam neviđeno socijalne cijene od 50 kn za 45 minuta), ne reklamiram se - do mene ljudi dolaze isključivo po preporukama, i tražim od učenika ozbiljan rad ili JA otkazujem sve - imam dosta takvih i na poslu.

    a što se ove "mudrosti" o "sivoj ekonomiji" tiče, kao prvo: previše čitaš članke i. kalogjera-brkić. kao drugo: uopće me ne peče savjest zvaljati državu za 22 kn na sat i po instrukcija (ček, ček - to je samo pdv. nakalemili bi oni toliko davanja povrh toga, da bi na kraju od 100 kn nama ostalo 22. pa bi to značilo da će djeca ostati i bez kaputa i bez čizmica, jer bi se, normalno, tarife digle da instruktorima ostane koja kuna, a ne samo državi).
    uglavnom, što sam htjela reći: da, ja toj državi za neke stvari plaćam nemali novac dva ili tri puta za istu stvar (uzmu mi s plaće oko tisućaka za zdravstveno svaki mjesec, a onda moram još platiti dopunsko ili svaki odvojeni odlazak liječniku. uzimaju mi pri registraciji novac za ceste, onda mi ga uzmu svaki put kad tenkiram, pa ga naplaćuju i od poreza na auto, a ceste ko auto-put sama-jama). tako da, ako joj uspijem sakriti koju kunu tu ili tamo, bilo tako da koristim usluge nekoga tko joj neće dati harač, ili da joj sama ne dam harač za svoje usluge, to vidim samo kao robinhudštinu. uzmimo bogatima (državi) da bismo dali sirotinji (nama).

    avatar

    15.10.2010. (09:44)    -   -   -   -  

  • Ani ram

    Zaobišao si cijeli sistem koji je loš iz temelja i svu krivnju svalio na profesore koji nemaju obzira za siromašne džepove pučanstva. Kao da su u najmanju ruku u dosluhu pa bojkotiraju nastavu e da bi ono malo slobodnog vremena trošili zarađujući 100 kn. Pravi su poduzetnici, ti profesori....

    avatar

    15.10.2010. (11:33)    -   -   -   -  

  • Čitateljica posta

    Moje poduzeće radi poduke, dajemo račun i plaćamo sve poreze. Koliko vidim puno smo jeftiniji i od studenta i od profesora na crno, a kod nas svi zaposleni imaju diplomu, neki i više diploma...

    Zašto ljudi onda idu na poduke na crno? Mnogi jer misle da će tu zeznuti i ne platiti... A neki i jer im je baba rekla da zna babu koja daje poduke na crno.

    U svakom slučaju došlo nam je puno učenika koji su radom na crno bili krajnje nezadovoljni i doveli su k nama i svoje prijatelje i rodbinu.

    avatar

    15.10.2010. (11:36)    -   -   -   -  

  • NF

    ma koja jebena siva ekonomija, svjetska sila u matematici je dokazano južna koreja, tamo preko 90 posto učenika uzima instrukcije, problem je u maloumnom sustavu državnih matura diljem svijeta, nikad nisam imao goru generaciju nego prošle godine, ma prošli su svi, heej, južna je koreja pretekla skandinavske zemlje u tipiziranom testiranju, ima li na ovom brodu tko normalan, a svi su sigurni osim par austrijskih sindikata da mature sve probleme rješavaju.
    ja osobno sam samo jednom uspješno davao instrukcije, ne bih ni za 100 kuna/45 minuta, al tip je slao ljude na front , a kćeri mu nije išla škola.
    potpuno promašen pristup temi.

    avatar

    15.10.2010. (15:56)    -   -   -   -  

  • sekasmith

    Zanimljivo koja sve iskustva su tu iznesena. Niko ne spominje da srednjoškolci, osobito gimnazijalci, pomažu kolegama iz recimo neke srednje tehničke, baš matematiku. Iz kolegijalnosti. Nemreš verovat, motiv je čak - idem mu pomoći, znam kak bi bilo tebi da meni zapinje nekaj a znam da nemaš love za platit instrukcije.
    Sad kad se studira, daju se instrukcije za 20 kn (60 minuta), jer mi neki tako živimo, možda je netko i za to čuo; pa se ljudi osjećaju (ne svi!) dužnima, netko da 30 kn, netko na 20 kn doda čokoladu i tako. Ovo je moje odnosno naše iskustvo. Osobno me raduje jer mi se čini da još kontaktiramo kao ljudi. A 200 ili 210 kn kolko si naveo, za sat vremena i nije puno ako te podučava profesor, to jesu cijene na tržištu znanja. A sve vodi k cilju da ne završiš na psihoterapiji koja košta 500 kn po satu (45 minuta), bilo je jutros na Anteni Zagreba na koji se pozivam da ne bi bilo da izmišljam. Mada je to općepoznata stvar.

    avatar

    15.10.2010. (16:15)    -   -   -   -  

  • funky business

    @Bookeraj: Slažem se s ovim za velika porezna davanja. Baš si me nasmijala s ovom idejom da svi preselimo u šumu :))
    @Izvorni život: Istina, u nekim školama se matematika stavlja u prvi plan potpuno nepotrebno. Mnogima će u životu jedini susret s matematikom biti kalkulator.
    @Nena: Apsolutno se slažem, znati nešto nije jednako znati prenijeti znanje nekome.
    @Marlboroman: Slažem se da plaće u prosvjeti nisu adekvatne i da mnogi problemi u školstvu imaju izvor upravo u tome.
    @Nestašna usidjelica: Nisam ništa od toga niti napisao, niti pomislio, ne znam odakle si to zaključila!
    @Čitateljica posta: Apsolutno podržavam legalne škole za poduku koje uredno plaćaju porez i bore se pravedno na tržištu za svakog učenika i time snižavaju cijene odnosno prilagođavaju ih.
    @NF: Kažete "potpuno promašen pristup temi" - ja sam samo naveo istinite činjenice o instrukcijama bez puno izlaganja mog vlastitog mišljenja, a istina je ponekad bolna pa se možda zato Vama pristup čini pogrešan. Ne razumijem kakav bi to pristup onda bio po Vama ispravan, da napišem kako je normalno da djeca masovno idu na jako skupe instrukcije??
    @Sekasmith: Divno je vidjeti kolegijalnost na djelu, takve stvari treba podržavati, a ne odlaske na instrukcije!
    @Princess Dakkar: Drago mi je da si podijelila svoje iskustvo o instrukcijama sa nama, korisno je za bolje sagledavanje ovog problema.

    avatar

    15.10.2010. (17:51)    -   -   -   -  

  • Ela

    KOMENTAR NA KOMENTARE
    Katarstrofa ! Hajdemo se riješiti frustracija, pa nek cijeli svijet vidi kako ja znam blatiti prosvjetu.
    Ima problema. Ima i to puno. A kad netko o njima komentira ( općenito kad o svemu komentira)
    ne bi se baš smjelo generalizirati i pljuvati onome o čemu ne znamo baš puno. Svatko ima pravo na svoje mišljenje, pa tako i ja da osjećam potrebu da ovo napišem.

    A što se tiče instrukcija one jesu "rad na crno" i mislim da tu postoji puno problema. No ako mojem djetetu ne budem mogla pomoći i ja ću mu platiti instrukcije. Legalne ili ilegalne? Kod onog profesora ili osobe koja važi za onog tko zna dobro objasniti.
    ŠALA MALA
    Usput nisam znala da je izašao novi pravopis.
    dođite kod mene na besplatne instrukcije.

    avatar

    15.10.2010. (19:07)    -   -   -   -  

  • Teate

    osobno sam student ekonomije i iskreno matematiku i statistikiu nemogu proc bez instrukcija...
    kad sam tek u zagreb dosla isla sam na inst. iz matematike i dva sata 60+60min placala sam dvijesto kuna...
    meni to bas nije bilo normalno pa sam trazila dalje i cijene se tako krecu,jedino ako ti daje student onda je sat 60-80 kn...
    ima parnjih koji daju u grupama i to se ne isplati jer nemogu ti dat instrukcije kvalitetno kao pojedinac... Koliko izdvojim mjesecno?? eeh... previse.. prosli mjesec kad sam se pripremala za ispit iz statistike dala sam ukupno :1800kn...
    previse... a profesori... na mom fakultetu neki knjige pisu a neznaju vec moraju pogledat u knjigu i onda mi procitaju teoriju sto sam i sama mogla ,a objasnit neznaju.. sta da vam pricam...

    avatar

    15.10.2010. (19:43)    -   -   -   -  

  • barba

    Trebalo bi onima koji predaju matematiku, dati otkaz , a zaposliti ove koji je poducavaju.

    avatar

    15.10.2010. (20:02)    -   -   -   -  

  • NF

    "PISA" projekt, i ja ne govorim napamet, paralelne studije govore da "najbolji" imaju najviše sati instrukcija, cijeli je sustav naopačke postavljen, ne mogu sad naći linkove, ja sam protiv instrukcija, al to je u sustavima državne mature zlo, bez kojeg se ne može ostvariti optimalni rezultat, a optimalni rezultat postiže južna koreja, valjda sam sad nešto jasniji, koreanske rezultate slave birokrati cijelog svijeta...

    avatar

    15.10.2010. (20:24)    -   -   -   -  

  • pero u šaci

    Pomalo je patetičan tvoj vapaj nad neravnopravnošću onih koji imaju i koji nemaju za instrukcije? Nisam čuo kad su instrukcije promaknute u temeljno ljudsko pravo.
    Nisu mi nikada bili jasni ti što kao trebaju instrukcije. I još su mi manje jasni roditelji koji popuše tu priču. Mama, joj, plati mi instrukcije, ja to ne mogu sam, joj kako ću ja to. Bulšit. I ne možeš jedino zato što znaš da postoji mama koja će platiti instrukcije. Naravno da ima profesora koji nisu u stanju objasniti. Ali što će ti uopće profesor? On je tu samo da odredi okvir i opseg gradiva, a kroz gradivo se ionako nema tko probiti umjesto tebe. Ne slažem se ni s tičericom: ''zašto ta djeca ne paze na satu?'' Dolje paženje na satu! Paženje na satu je fuj, dosadno, to mi je kao Bane s aktovkom koji je predsjednik razredne zajednice. Osobno sam u školi bio previše nestrpljiv da bih slušao predavanja, na faksu pak nisam ni išao na predavanja (jedva dočekao faks da više ne moram trunuti pola dana po onim imbecilnim klupama gdje buljiš u profastog profu koji ti nešto objašnjava na ploči). Kad je bilo potrebno, uzeo bih nečiju bilježnicu (u školi) ili skripta (na faksu) i naučio. Čemu komplicirati - uzmeš, malo se ispočetka zlopatiš, uočiš neki obrazac, pokopčaš principe i naučiš. I naravno da sam ama baš svaki puta mogao sam, jednostavno zato što nisam glumio idiota. Ako mi eventualno neka caka nije bila poznata ili jasna - zato postoje kolege. Netko nešto zna; u krajnoj liniji ne mora se iz svega ni imati petica. Ali kakve božje instrukcije! Dobro, ima nas raznih, ja nisam trpio slušati predavanja pa sam to poslije morao nadoknađivati možda i na teži način. Nekome drugome ne odgovara tako - u redu, i to je OK, neka ide onda na predavanja. Ali ako je profesor i neadekvatan, to svejedno ne znači da si ispričan od mogućnosti i obaveze da naučiš sam. Problem i je u tome što ljudi (ili djeca), iskvareni školom, više ne znaju bilo što učiti sami, svi samo čekaju da ih se nauči. Čista štreberska posla. Instrukcije priznajem jedino ukoliko se radi o subinteligentnim polaznicima (no za nih škola ionako nije); smatram da je za svakoga s kvocijentom inteligencije od barem 90 sramota poslužiti se alibijem po kojem nešto ne mogu naučiti sami. Treba crvenjeti! Treba biti ili nepopravljivi štreber bez ijednog kreativnog atoma u tijelu ili pak intelektualno hendikepiran, za sve ostale bi to moralo biti ispod časti - i važnije: ne bi im smjelo biti dopušteno. Roditelji, časne majke, štovana gospodo i mame dame, ne kvarite svoje potomke, ne plaćajte im instrukcije ako vam je iole do njih stalo! Također ne priznajem one fore o prirodnoj netalentiranosti, kao netko nije za matematiku, netko za povijest, netko za jezike. Slažem se da nije svatko kapacitiran da obara rekorde u svakoj disciplini, ali svladati to nešto malo gradiva, pa i na samouk način, čisto je pitanje volje - i također malo razvoja samostalnosti, kreativnosti u gradivu - uvijek se može, ponavljam, ako se ima barem onih 90. Kao i svakome, nešto mi je išlo bolje, nešto lošije, ali u čitavoj dugoj karijeri đaka i studenta nikada, baš nikada nisam sreo nešto tako zahtjevno i neljudski za što bih morao reći da sam jednostavno prirodno nedostatan, proglasiti kapitulaciju i zatražiti pomoć instrukcija.
    A postalo je popularno preolako proglasiti kapitulaciju čim se dođe u situaciju da se nešto mora sam učiti - u tome je stvar.
    Prije svega treba sabotirati takvu školu u kojoj profe podučavaju, a djeca čekaju da budu podučena - pa se još žale ako nisu i traže poduku na drugom mjestu, pozivaju se na svoje pravo na podučenost. Tfuuj!

    avatar

    15.10.2010. (20:33)    -   -   -   -  

  • rađajte profe

    KAD BI STE VI PROFE IMALI MAKAR SVI PROSJEĆNO PO TROJE DJECE NE BI VAM BILO KRIZE ZA POSAO. A NEZNAM ZA PAR GODINA KOME ĆETE PREDAVAT A NE KOME ĆETE DAVATI INSTRUKCIJE. VAŠE PLAČE IDU IZ DRŽAVNOG PRORAČUNA A NE BISTE PLAČALI PDV NA INSTRUKCIJE. TREBA VAS KAZNITI I POSLATI VANI DA VIDITE KAKO SE TAMO NA SVE PLAČA POREZ.

    avatar

    15.10.2010. (22:04)    -   -   -   -  

  • samohranamajka

    Apsolutno se slažem s Perom u Šaci! A tome je kriv svaki pojedinac ponaosob: i sam kao takav, i kao takav roditelj, pa onda i kao takav učitelj.
    O državi ne bih. Uostalom, sami si biramo vlast ili ne izlazimo na izbore - zar ne? Zašto bi nam onda iole bilo i ono malo bolje koliko uopće može biti u globaliziranom i autokratiziranom svijetu?

    avatar

    15.10.2010. (22:33)    -   -   -   -  

  • Semiramida

    Nikako da napišem post vezan uz ovo sve što se događalo u Klasičnoj. Znam da je to samo povod posta, a ne tema, ali moram ovdje reći da sam bivša učenica te gimnazije, a dotična profesorica mi je predavala matematiku. Odgovorno tvrdim da je ta profesorica izvrsna profesorica, da je pravedna, draga i normalna, te nikako ne mogu zamisliti da je išla namjerno maltretirati učenicu, a i vidi se da joj je maksimalno izašla u susret jer je organiziran i 3. rok. Da ne bi ispalo da lajem na mjesec, maturirala sam prije 5 godina (što i nije tako davno), a ocjene iz matematike su mi varirale od dvojke do četvorke - ovisno o tome koliko sam učila. Išla sam na instrukcije kada mi neke sitnice nisu bile jasne i nakon što sam jedan period izostala mjesec i pol dana iz škole zbog bolesti, ali zaista rijetko iz matematike (češće iz fizike). Stvar je u tome da se matematika mora vježbati i kontinuirano raditi, jer ako ne onda nastaju veliki problemi i ovakve kvaziafere. Slažem se da nisu svi talentirani za sve i da to niti ne moraju biti, ali za 2 se svatko može natjerati i samostalno naučiti. Problem je lijenost koja je postala kronična bolest naših mladih učenika, a i ne možeš sjedit ko klada na satu i zujat, a onda očekivat da ćeš doma biti u stanju samostalno napisati zadaću i učiti.

    I za kraj, moja sestra ide u 3. razred te iste škole i ista profesorica joj predaje matematiku. Nikakve probleme nema, nije lumen za matematiku, neke druge stvari joj idu bolje, ali za 3 ili 4 uvijek sama nauči, bez instrukcija samo zato što redovno uči i PRATI što se priča na satu. I tužno je što nitko nije nigdje spomenuo grupe ljudi koje su izrazile potporu profesorici, nego samo se iznosi jedna strana priče. Ona to nije zaslužila, ali eto lijenčine uvijek nađu put da opravdaju svoju lijenost. To je strašno.

    avatar

    16.10.2010. (00:16)    -   -   -   -  

  • dan

    Nije to ni siva ekonomija, niti treba čestitati roditeljima gimnazijalaca što daju 1000 kn mjesečno za instrukcije jednog predmeta,a nije ni nejednakost među učenicima,nego najviše neodgovornost i lijenost, ili komocija i roditelja i učenika.
    Nije niti razlog za "pljuvanje"školstva i nastavnika,prebacujući tako odgovornost na njih.
    Roditelj sam dva gimnazijalca,vrlo obična dva djeteta, ne izvanserijska, s lijepim uspjehom,bez
    sata instrukcija.

    avatar

    16.10.2010. (01:02)    -   -   -   -  

  • Trn

    Matiša razvija razmišljanje i kreativnost i ne zahtjeva bubanje napamet. Zanimljivo da za nešto takvo puno djece treba instrukcije?

    A tek odraslih? Da ne lutam u tom smjeru - problem je u neredovitom i nepotpunom učenju. Tko pazi da mu klinac vježba, uči i pamti elementarne stvari iz matematike od početka, pa klinac sam redovito nastavi s tom praksom nema frke. Ovaj roditeljski trud na početku nije velik napor.

    To je pljuga od predmeta ako imaš osnovno i redovito nadograđeno znanje-srednju se bez problema prođe bez instrukcija s čvrstom četvorkom bez gubitka vremena kao na glupe predmete koji zahtjevaju sate bubanja na pamet i zatupljivanja. Samo treba krenuti od osnova ako su loše. A roditelji se jave kasno - pa plate cijenu.

    avatar

    16.10.2010. (01:10)    -   -   -   -  

  • teta instruktorica

    U ovom postu se postavlja kao da netko tu djecu tjera na instrukcije. Držim instrukcije već godinama, iz nekoliko predmeta, i mogu reći da većina ide iz same LIJENOSTI, a ne zbog slabijih kognitivinih sposobnosti ili loših nastavnika. Roditelji šalju djecu od 10 godina da im se objašnjava opseg kvadrata. Ako je roditelju lakše dati 100 kuna da to netko objašnjava dva školska sata, nego da sami sjednu i objasne svojoj djeci, jesu li im krivi instruktori i njihove cijene?

    avatar

    16.10.2010. (14:09)    -   -   -   -  

  • teta instruktorica

    P.S. Ne znam u čemu je problem sa cijenama. Usporedi samo cijene automehaničara i vodoinstalatera, pa onda kukaj kako neki diplomirani inženjer nekog predmeta previše naplaćuje.

    avatar

    16.10.2010. (14:11)    -   -   -   -  

  • chablis

    Ne predajem matematiku, ali sam prije nekoliko godina davala instrukcije. Iz nekog drugog predmeta. Ne idem ispod 80 kn za 45 minuta. Ako je netko siromašan pokazat ću mu besplatno. Ako nije, moja cijena je ta koju sam navela. Za nižu cijenu mogu peglati, čistiti stanove, prati prozore. Kako radim u školi TVRDIM da je najveći postotak onih koji odlaze na instrukcije pretjerano komotno.

    avatar

    16.10.2010. (16:47)    -   -   -   -  

  • strass

    Budi sretan da uopce postoji siva ekonomija i to u svim granama trgovine i usluga, da toga nema ljudi bi stvarno krepavali od gladi i zime.
    Ti bi udario PDV , hmmm na prosvjetu, znanje, - kaj imas nekaj protiv znanja ???
    Vidis ovdje u EU daju se isto instrukcije "na sivo" a na svakome je da na kraju godine svjesno prijavi dobitak u porezni prihod, ni govora a PDV-u.
    Ajd budi dobar pa kad se vec bavis problemima drustva najbolje bi ti bilo da se brines o pitanjima suzbijanja ekonomskog kriminala, ima stavrno dovoljno kruha na daski ......
    Srdacno
    K.A.

    avatar

    16.10.2010. (20:22)    -   -   -   -  

učitavam...