Komentari

ap-placenici.blog.hr

Dodaj komentar (37)

Marketing


  • kočijaš

    Stvarno te srce mora zabolit kad vidiš što nam kurvini sinovi rade. Nisi ti ni lud što si se prebacio na šumu :/

    avatar

    27.09.2010. (11:23)    -   -   -   -  

  • kočijaš

    Jer više duše ima u ovim strojevima od onoga što u sebi ima 99% poltičara i generalčića naše banana-republike!
    Mjk-m-jbm izdajničku!!!

    avatar

    27.09.2010. (11:32)    -   -   -   -  

  • bik

    I kaj da mu čovjek sad veli. Zvuči realno i kvalitetno obrađena tema, ali znajući koliko (što slučajno što namjerno) isti autor iskrivljeno opisuje hrvatsku airsoft scenu, nekako imam rezerve i prema ovom štivu.

    avatar

    27.09.2010. (13:37)    -   -   -   -  

  • matador

    Oooleeee!!!
    (ili evo ga opet!)

    avatar

    27.09.2010. (14:03)    -   -   -   -  

  • airsoft pokret Plaćenici

    @Kočijašu ili bolje rečeno kolega... znam kako se osjećaš jer sam prošao kroz isti proces. Vidim da ti je stalo, a ako je tako... manje će te boliti ako se od svega toga makneš što prije. Uostalom i bivša država je maksimalni životni vijek pilota cijenila na mjesec dana. A nakon toga bi opet uslijedila šuma. Znači što se prije prešaltaš bit će ti lakše ;)

    @biče na žalost tvoje spoznajne mogućnosti nisu na razini dostatnoj za razumijevanje ni jednog, ni drugog...

    @Mata :D

    avatar

    27.09.2010. (21:05)    -   -   -   -  

  • Dag Dagoberovic

    kako je krenulo uskoro će nam nebo braniti talijani te doći na svoje što su htjeli učiniti do '43 ...

    @biče ovo nije airsoft tema a i ti postaješ jako dosadan sa tim svojim upadicama jer ako nekome ne vjeruješ onda koji *urac radiš ovdje i komentiraš, lijepo odi tamo gdje će tvoji komentari na intelektualnom nivou kišne gliste biti adekvatniji ...

    avatar

    28.09.2010. (08:19)    -   -   -   -  

  • matador

    Što mislite da mi promjenimo taktiku, pa umjesto verbalnog pljuskanja bika (koje njemu očito godi), nabavimo neku kravetinu za njega. Pa da konačno sjaši sa nas i počne naskakivati po njoj. Od toga možda i bude nekog rezultata ;))))))

    avatar

    28.09.2010. (16:04)    -   -   -   -  

  • bik

    Ja sam ovaj vikend igrao, a vi izgleda niste. Toliko o chairsoftanju i mlaćenju prazne slame :)

    avatar

    28.09.2010. (16:15)    -   -   -   -  

  • Prinz

    Gdje se igralo biče?

    avatar

    28.09.2010. (18:52)    -   -   -   -  

  • airsoft pokret Plaćenici

    @Dag ako već moram birati, rađe bi da nam Srbi čuvaju nebo. Prvo jer imaju pravi avion tj. dvadesetdevetke, drugo jer su taj posao radili od 1918. i imaju najviše staža, a znam da im neće biti greda zapucat i na te koćarice koje nam preoravaju more ;)))

    @Mata ne razmišljaš loše. Jedan kolega plaćenik je nedavno rekao kako je problem upravo u tome. Nedostatak pravog života i kompezacija. Jbg...

    @biče uuuu, a moj tata ima većeg pišu od tvog tate. Tebi stvarno nema pomoći...

    @Prinče sjeti se. Pa valjda u Brestovcu pod nadstrešnicom ;)))

    avatar

    28.09.2010. (19:48)    -   -   -   -  

  • Dag Dagoberovic

    slažem se sa tobom manga i smatram da bi to bila najbolja opcija te da eventualno 29-ki može konkurirati F/A-18E/F Super Hornet ...

    avatar

    28.09.2010. (21:25)    -   -   -   -  

  • kočijaš

    Pustite to, jer tehniku se kupi, a što je s ljudima? Od početka školovanja vojnih pilota, prošle godine smo dobili 18. abortus-naraštaj. Od 75 kandidata nitko nije prošao na pregledu. Sada stručnjaci HRZ-a i MORH-a, koji su glavni krivci za takvo stanje, rupe pokušavaju krpati sa školovanjem unutar sustava. Pa među mladim časnicima koji su završili ekonomske, geodetske, prirodoslovnomatematičke i slične faklutete vrbuju ljude za slanje na pilotsku obuku. Naravno 99% njih to uopće ne zanima. Jer jako je teško natjerati "normalnog" čovjeka da svaki dan bespotrebno riskira život...

    avatar

    29.09.2010. (09:01)    -   -   -   -  

  • matador

    Ne znam za vas, ali meni bik malo nedostaje ;)))))

    Mora mu se priznat bikovska upornost. Tjeramo ga konstatno, a on nam se opet vraća sa svojim komentarima na razini osnovnoškolca.

    avatar

    29.09.2010. (09:26)    -   -   -   -  

  • airsoft pokret Plaćenici

    @Dag ne zaboravi da je "nova 29-ka" ilitiga MiG-35 sljedeća faza razvoja iste, te je uvećan za 30% od "stare 29-ke". Isto ko što je SuperHornet sljedeća stepenica razvoja osnovnog modela F/A-18, koja je na nosačima zamijenila F-14 Tomcata. Drugim riječima, MiG-35 je alpari ili čak neznatno bolji od SuperHorneta, uz razliku što nam SuperHorneta nitko ne nudi ;)

    @Kočijašu to je ono što sam godinama upozoravao. Gubitak ljudstva je jedino što se ne može lako nadoknadit. Već su nam ubili podmorničare, a piloti lovci su sljedeći na spisku. Ne kažem da to netko namjerno radi, ali je definitvno rezultat nesposobnosti i pričmarničkog managementa u vojsci. Stanje je to koje nam se preslikava kroz cijeli državni sustav. Šta reći više, kad nam vrla premijerka sama prizna da ona i Vlada planiraju maksimalno 15 dana u naprijed. A gdje su nacionalne studije, predviđanja, planovi za slučajeve a/b/c? Ovako im se vođenje svodi na odrađivanje vatrogasnih mjera i gašenje požara do požara, umjesto da se poradi na sustavu suzbijanja i prevencije požara. Ovako, nema nam pomoći...

    @Mata ma zaboravi lika. Vidiš da taj ne prepoznaje istinu ni kad ga ista ugrize za dupe. Ulagati i pokušavati objasniti nešto nekome sa tako ograničenim spoznajnim mogućnostima, jednostavno nije isplativo. Čista cost-benefit metoda...

    avatar

    29.09.2010. (11:33)    -   -   -   -  

  • Dag Dagoberovic

    @manga da nisam uopće mislio na 35-icu te moram malo prošvrljati netom da pročitam njene specifikacije i u pravu si da nitko nije ponudio SuperHorneta što vjerujem i da neće jer ipak je to nova igračka koja nije za ove krajeve namjenjena .. razmišljam da bi mi poslije 21-ce bili zasigurno zadovoljni i sa SU-24 ili SU-25 kao što su i Libijci zadovoljni istima ...

    @kočijaš ne vjerujem da ćemo ikad više imati one generacije pilota koje smo imali prije 20 godina jer svim dosadašnjim ali i mogućim vladama to nije cilj jer odlazi veliki novac u pilotsko školovanje a premalo za njihove džepove .. kako je manga rekao namjerno se vojni sustav urušava da bi što manje sredstava išlo prema njemu a više u privatne džepove .. razmisli od kuda Sanaderu onolika kućerina te mogućnost da mu djeca žive u USA i školuju se a sad i sam je zbrisao tamo gdje neće nitko tražiti da mu se oduzme imovina jer ni jedna država neda novac koji je ušao u nju nego može se samo riješiti čovjeka a lova ostaje a vi mali Hrvati '*ebite se i sanjajte lovu' ...

    avatar

    29.09.2010. (13:54)    -   -   -   -  

  • airsoft pokret Plaćenici

    @Dag evo bloger je trenutno dolje zbog održavanja, ali za desetak minuta klikni i sve ti je tamo o 35-ci. Tekst je star dvije godine, ali i dalje je to najdetaljniji opis 35-ce koji se može naći na našem webu ;)

    http://012station.bloger.hr/post/mig35-vs-hrposao-stoljeca/646819.aspx

    avatar

    29.09.2010. (14:20)    -   -   -   -  

  • airsoft pokret Plaćenici

    I kad smo se već dotakli te teme, u međuvremu je pukla priča da je 35-ca ispala iz natječaja za Indijsku mornaricu. Kako u članku to lijepo piše - glavni razlozi su bili "politički". Utrku za posao stoljeća, navodno nastavljaju samostalno Europske ptice - Typhoon i Rafale.

    Međutim, već u istom članku to komentira i opovrgava čitatelj koji se potpisuje kao Flt.Lt. Ajit Eahangdale Pune, pa navodi (citiram):

    MiG-35 should have been selected because
    1) it has been developed from the combat proven MiG-29
    2) IAF pilots already have more than 4000 hrs(at least) experience on MiG-29
    3) it wont be a burden on indian economy
    4) russia has helped us a lot in the past,when we were poor,by giving us the AWESOME mig-21 at cheap rates......its our turn to help them by buying their planes
    5) though its engine does face problems(large turn around time,relatively poor spareparts etc)its performance makes up for it.....

    AND to those who think russian planes(MiG-21) are useless,please remember that our best current fighter is also russian made.MiG 21s have served our airforce since 1965,and are bound to crash.......do not blame the manufacturers for it.

    TO THE EDITOR- as an airforce pilot,I request you to conduct more research before publishing such articles......currently, NO aircraft has been eliminated from the competition.... on technical grounds,from what i heard from seniors,the ranking goes like this:- 1)eurofighter typhoon 2)JAS gripen 3)dassault rafale 4)MiG 35 5)f-18 6)f-16IN ...but there are many more processes which are to take place soon,till then I request you to be patient and not misinform people

    avatar

    29.09.2010. (15:52)    -   -   -   -  

  • Dag Dagoberovic

    ako ćemo gledati sirove podatke potpuno je jasno zašto Flt.Lt. Ajit Eahangdale Pune je priklonjeniji MiG-u 35 ...

    MiG-35

    Tehničke karakteristike
    Osnovne karakteristike
    Posada: 1 ili 2
    Dužina: 19 m
    Raspon krila: 15 m
    Visina: 6 m
    Masa zrakoplova: 11.000 kg
    Maksimalna masa uzlijetanja: 29.700
    Letne karakteristike
    Dolet: 3.100 km
    Borbeni dolet: 2.000 km
    Brzina penjanja: 330 m/s
    Najveća visina leta: 17,500 m
    Omjer potisak/težina: 1,03
    Motor: 2× Klimov RD-33MK turbofen motora s naknadnim izgaranjem
    Snaga motora: 53,0 kN (88,3 kN s naknadnim izgaranjem)

    Eurofighter Typhoon

    Tehničke karakteristike (Typhoon)
    Osnovne karakteristike
    Posada: 1 (borbeni) 2(trening)
    Dužina: 15,96 m
    Raspon krila: 10,95 m
    Površina krila :50 m2
    Visina: 5,28 m
    Masa zrakoplova: 11.000 kg
    Maksimalna masa uzlijetanja: 23.500 kg
    Letne karakteristike
    Najveća brzina: 2.495 km/h
    Ekonomska brzina: 1.370 km/h u superkrstarenju
    Dolet: 3.790 km
    Brzina penjanja: 315 m/s
    Najveća visina leta: 19.812 m
    Omjer potisak/težina: 1,16
    Specifično opterećenje krila: 311 kg/m2
    Motor: 2× Eurojet EJ200 turbo-mlazna motora s naknadnim izgaranjem
    Snaga motora: 60 kN svaki (90 kN s naknadnim izgaranjem)

    vjerujem da ove podatke i laik može shvatiti a pogotovo ako uračunamo da MiG-35 košta 38,5 MIO dolara dok Eurofighter košta 122,5 MIO dolara .. ako uzmemo u obzir da svu elektroniku koju ima Eurofighter možemo kupiti na tržištu i ugraditi dobar dio iste u MiG cijena opet neće biti veća od 72,3 MIO dolara a među prvih 5 su tako i tako vrlo male razlike u performansama + uvijek se tu mora uračunati i ljudski faktor da netko može biti dobar pilot u super dobrom lovcu ali i u nekom slabijih performansi te učiniti čuda a netko lošijih kvaliteta može imati super lovca i biti loš pilot ...

    nisam možda toliko kompetentan za tu temu no dio logike nalaže da barem trećinu razumijem ...

    avatar

    29.09.2010. (21:03)    -   -   -   -  

  • airsoft pokret Plaćenici

    Mašala maršala... tek sad se vidi prava raskoš ;)
    Doduše izgleda da motorima stvarno fali malo šusa, ali jbg zato je cijena tri put manja...

    avatar

    30.09.2010. (20:34)    -   -   -   -  

  • dean

    Tak je svejedno jer nama treba par komada i grippeni su nam vrh vrhova.
    em ekonomski em nije loš avion.
    ak hoćeš dobar avion onda su-35 ili 37 pa se zajebavat s 3d vector thrustom.....
    ak hoćeš ekonomiju popraviti i dobar avion onda grippen. mig 35 relativno malo nudi s obzirom na trećinu te cijene(gripena).

    avatar

    01.10.2010. (11:07)    -   -   -   -  

  • Prinz

    Najskuplje igracke koju drzava moze kupiti deckima koji vole brzu voznju!

    avatar

    01.10.2010. (12:01)    -   -   -   -  

  • airsoft pokret Plaćenici

    @Deane prvo Grippen je jednomotorac. Iznad mora lete samo dvomotorci, a 51% našeg teritorija je akvatorij. Drugo, griješiš što se tiče cijene i dobivenog. Švedi kao neutralna zemlja prodaju samo avion (koji košta tri puta više), a sve ostalo se posebno plaća. Ruje za manju cijenu daju avion i kompletno naoružanje. To bi bilo samo u osnovnim crtama, a ima se još puno toga za reć kontra Grippena. Borbeno ne isproban, kanard, nova logistika, novi alati, itd, itd... kad sve zbrojiš preskupo, za ono što dobijamo ;)

    @Prinz samo dok ne krenemo u svemir ;)))

    avatar

    01.10.2010. (14:45)    -   -   -   -  

  • dean

    @manga
    ne bih se složio. mig21 je jednomotorac i leti iznad mora(vježba s amerima prije par godina). zašto ne bi mogao letjeti iznad mora? švedi imaju more?
    oni za okruglo 65 milja jura planiraju dati 110-130% na temelju ekonomije.
    u 65 milja eura je sve uplanirano zajedno s potpunim školovanjem pilota(3godine), osnovnim naoružanjem i servisima pod garantnim rokom od (nisam 100% ziher za razdoblje) cca 3 godine. i prvi je napravljen početkom 80-ih tako da su imali vremena speglati nedostatke u tih 30 godina.
    rusi daju 35 milja jura za avion, s osnovnim treningom, i remontnim centrom za jugoistočnu europu(da se razumijemo po meni i dolaze samo ove dvije opcije u obzir, jebo oldtimere, ovdje gledam koja je realno bolja). ne zaboravi da za njega postoje još uvijek faze testiranja jer mu razvoj još nije završen i da niti on nije borbeno testiran(tek je predstavljen 2007). što ga svrstava u grupu: nastao sam prema jebenoj stvari ali se još moram dokazati!
    a budimo iskreni ni rusi danas nisu ono što su nekad bili....
    usotalom s tih par aviona se mislimo boriti protiv koga? razum u glavu i ovi avioni su samo da bi se naši dečki mogli malo zajebavati u njima.

    avatar

    01.10.2010. (15:06)    -   -   -   -  

  • airsoft pokret Plaćenici

    @Deane u pravilu na nosačima se baziraju samo dvomotorci - F-14, FA-18, Su-27K, MiG-29K, Rafale... i to je tako. Ako mislimo štiti svoje more, imat ćemo dvomotorca. Drugo, pod pretpostavkom da barataš sa točnim cijenama, to je previše novaca za goli avion. S druge strane, ne zaboravi kad je cijena napuhana preko mjere, da tu ima dovoljno lufta za masne provizije. To je jedan od razloga zašto se Grippen opcija u javnosti "preferira". Ako se pita struka, sve je jasno ko dan. Kažem struka, a ne kompromitirani ex-generalčići, koji danas lobiraju za ovu ili onu opciju, ovisi kako ih se podmaže. Jer prava istina može biti samo jedna. A to je sljedeće: MiG-35 je zreli razvoj MiG-29, nabildan sa novom tehnologijom i elektronikom, ali sa dušom kalašnjikova. Pouzdan i ubojit ;)
    O ekonomskoj kompezaciji koju pritom možemo imati sa Rusima ili sa Švedima bolje da ne počinjem. To je tema za ekonomske stručnjake...
    Jedino što još mogu reći, kad kažeš da nam to ne treba je ona stara narodna - Tko ne plaća svoju vojsku, plaća okupatorsku!

    avatar

    01.10.2010. (15:19)    -   -   -   -  

  • dean

    mi nemamo nosač. mi imamo zemunik. the end.
    avion ne dolazi "goli".
    kupiti cemo 10 - 16 aviona. od toga 4 trenažna. oprosti ali neka nas itko napadne, itko, koga mi mislimo srušiti s njima? bosance, srbe(koji btw i samo planiraju kupnju modernih aviona, više komada nego mi) albance, slovenci? biraj.....
    avijacija kod nas je upravo to, zajebancija za dečke da se malo izdušovolje a pri tome ne moramo plaćati jebenim talijanima ili depresivnim mađarima za zaštitu(1godina jednako jedan avion). bolje utrošiti jebene pare na moderan ruski AA sustav nego par aviona s kojima nas inako neće nitko ozbiljno shvaćati.
    mig 35 je očigledno tvoje lobiranje izvan svake potrebe(nama treba bilo što što može skinuti putnički avion s neba, eventualno pratiti ga i biti štit za rakete) jer se i mig35 dobije, po tvojem izrazu, goli(dapače dobiješ manje opreme nego gripen a nije nužno pun kurac bolja da bi se isplatilo). zaboravljaš da i u vojsci imaš marketinga.
    jbg ja bi radije gripena nego trispeticu, jer je manji i ekonomičniji nego rus. to nama treba. da kupujemo 200 ili 300 komada onda ne bi ni raspravljali od migu35 ili gripenu. ovak je gripen ekonomski/efikasno najiplativija kupovina.
    inače mislim da bi trebali kupiti po par komada svakog ponuđenog pa jebiga nek se deca voze ali to je vec druga stvar ;)

    avatar

    01.10.2010. (15:28)    -   -   -   -  

učitavam...