Komentari

babl.blog.hr

Dodaj komentar (15)

Marketing


  • Sapunerija

    Moj dobar prijatelj je bio optužen od svoje žene da ju je tukao dok je bio u braku, i iako ga je ona tužila nakon razvoda pa to smrdi (naravno dokazano je na kraju i sudski da on to nije radio), mnogi njegovi poznanici su od njega tada okretali glavu.
    Tada su mu prijatelji rekli, tko te zna taj te i dalje voli, a za one druge neka te ne bude briga.
    Ja bih takav stav zauzela da sam na mjestu Aneja, mislim da mu je knjiga u tom smislu izazvala suprotni učinak jer se sad još više medijski zagovnao. Ne bih ni znala njegovo ime i prezime da sad i on nije izdao knjigu i da ga ti nisi reklamirao. Mislim da je on znao dakle i htio biti medijski još više eksponiran nego prije svoje knjige.

    Život je kratak pa biram knjige koje ću pročitat. Njegovu neću jer imam puno veće nepravde na koje gledam svaki dan a za koje nikoga od nas nije briga.
    Na osnovu svega do sad taj tvoj Anej vjerovatno je:
    tvoj dobar prijatelj
    nije silovao Nives
    Njoj je bio jako loš otac

    Kad vidi nju kakva je ispala, možda bi se taj čača mogao zapitati što je on sve mogao poduzeti a nije da se ona razvije u bolje tj. normalnije čeljade.

    avatar

    13.09.2010. (19:06)    -   -   -   -  

  • lion queen

    Ta stvar je zaslužila detektor laži i kazneni progon. Jedno od njih dvoje bi sigurno palo na detektoru laži. I trebalo bi još platiti za uznemiravanje javnosti.

    avatar

    13.09.2010. (20:17)    -   -   -   -  

  • geomir

    Treba upotrebljavati ovaj princip!!! :-))

    avatar

    13.09.2010. (20:20)    -   -   -   -  

  • babl

    Geomire, princip je sjajan dokle god je riječ o tvom osobnom stavu prema klevetniku. Problem nastaje ako si liječnik, a netko te optuži da si trovač; ako si slikar, a zlonamjerni rašire priču da si daltonist; ako si zavodnik, a ljubomorni prošire trač da imaš sifilis… Problem je nije u tome što ti znaš, nego u onome što povjeruju drugi, naročito oni od kojih na bilo koji način ovisiš. Anej Sam nije samo privatna osoba nego i javna ličnost. Djelomično živi od onoga što netko drugi naruči ili od onoga što drugima ponudi. Ako/kad ga svi počnu izbjegavati kao kugu, njegova elementarna egzistencija je ugrožena, a ne samo boležljiva tankoćutnost.

    Danice, uvjeren sam da bi upravo u tvom kratkom životu „Kamo sutra“ bila knjiga koju bi na dušak pročitala i ne bi mislila da si uzalud protraćila vrijeme. Dapače! Pokušavam naznačiti, ali izgleda da nisam dovoljno jasan - to je knjiga koja daleko nadilazi kronologiju osobnog sukoba, ona zapravo kroz pričanje o tom nesretnom srazu priča o svijetu u kojem živimo. Tvoje tri pretpostavke su i po mom uvjerenju točne, međutim u kontekstu knjige dobivaju drugačije značenje. Recimo, imam ja mnogo prijatelja koji izdaju knjige, a ne zagovaram svakoga od njih, niti zagovaram Aneja zato jer mi je prijatelj, nego mi je prijatelj zato jer je takav kakav jeste.

    Lion Queen: potpuno sam suglasan. Uz to što bi niz likova koji su umočili prste u taj slučaj trebalo bez ikakvog detektora laži premazati katranom i oblijepiti perjem.

    avatar

    13.09.2010. (22:05)    -   -   -   -  

  • pero u šaci

    Što se konkretnog slučaja Aneja Sama tiče, potpisujem se svojim pretpostavljanjem kao ti i Danica uz one tri njene pretpostavke.
    Što se tiče univerzalnog aspekta, sad čitam tvoj odgovor Geomiru i vidim da smo isto razmišljali na temu Marčelininog čovjeka koji je optužen da je lopov iako nije ni to ni Marsovac. Evo prenijet ću se:
    ''Dok me nema, mogu me i objesiti'', rekao je Aristotel, objašnjavajući zašto ga nije briga što ga olajavaju iza leđa. Ali zapravo je malo drugačija ta konjugacija i deklinacija, odnosno za jedan stupanj reflesknija, ogledalskija, modernija.
    Naime, kao što je netko rekao, granice našeg svijeta predstavljaju granice onoga kako nas vide drugi. Zašto se ja na primjer ne proglasim za kralja, nabijem krunu na glavu i počnem na cesti zapovijedati ljudima? Zato što bi me ismijali. Nije kralj tko se ponaša poput kralja, nego je kralj onaj koga drugi ljudi priznaju za kralja.
    Stari gospodin nema pojma o čemu govori (trebat će nam, čini se, pričekati da postane malo mlađi). Razlog zašto će se jedan te isti čovjek uzrujati ako mu se kaže da je lopov, a samo nasmijati ako mu se kaže da je Marsovac, ma koliko dobro sam o sebi znao da je jednako malo i jedno i drugo, je što također zna i to da drugim ljudima to ne mora biti poznato. Na optužbu da je Marsovac može se nasmijati zato što je siguran da svatko odmah vidi da on nije Marsovac - to piše na čelu. Ali da li je lopov ili nije ne piše nikome - to se ne vidi odmah - i sasvim je zamislivo da ljudi o njemu to mogu povjerovati, mada on to nije kao što nije ni Marsovac. A što će onda određivati granice njegova svijeta - jer mi, ponavljam, nismo samo ono što jesmo, nego još puno više ono što nam oči drugih dopuštaju da budemo.

    avatar

    14.09.2010. (00:06)    -   -   -   -  

  • DOBAR, LOŠ, ZAO

    Gosn Babl, Vaše zagovaranje i reklamiranje knjige Aneja Sama stvarno je zadivljujuće i hvale vrijedno. Sretan je Anej Sam što Vas ima za prijatelja,
    ali niste mi odgovorili na pitanje kaže li u knjizi Anej Sam da žena koja pokaže bedro postaje
    javno dobro !?
    Ako je to točno, onda je on kreten, a i ostali citati iz knjige koje navodi Mala Plava u svom postu
    su proizvod poremećenog uma, naravno, ukoliko su istinito i točno preneseni. Ako su pak lažni,
    onda bi i Malu Plavu trebao tužiti sudu za klevetu.
    To da on vrlo vjerojatno nije silovao Nives Celzijus je potpuno irelevantno. Štoviše, kad je objavljena njezina knjiga i podatak da ju je otac silovao moj komentar je bio : "Ma daj Nives ne seri,ko ti vjeruje" (svojedobno je i Lucija Stamać nešto slično napisala u svojoj knjizi, no, knjiga je shvaćena kao fikcija sa stvarnim likovima, i osobni obračun Lucije s nekim ljudima, između ostalog i vlastitim ocem). Nakon objavljivanja "Kamo sutra" i dijelova koje sam pročitao po raznim postovima (ponavljam, ukoliko su točno preneseni), uvjeren sam da je čovjek koji tako
    govori kadar zlostavljati vlastito djete. I kao veliki finale sve to upakira u odvratan omot i začini
    izrekama velikih ljudi i filozofa. Gosn' Babl, nemojte me jebati !!!

    avatar

    14.09.2010. (12:24)    -   -   -   -  

  • babl

    DOBAR, LOŠ, ZAO: Nemoj se ljutiti, ali u dilemi da li jebat tebe - svaka čast tebi - ili Malu Plavu, ipak bih se priklonio soluciji da odaberem nju. Doslovni citat iz Anejeve knjige glasi ovako (sa svim interpukcijama):
    Kad žena odjene kratku suknju, njezina bedra su postala „opće dobro“.
    Zanimljiva je to teza i jedan od razloga zašto ti nisam ranije odgovorio jest taj što sam bio u iskušenju da zapišem svoje mišljenje o toj temi.

    avatar

    14.09.2010. (13:02)    -   -   -   -  

  • marchelina

    U svakom slučaju osuđujem svako osuđivanje bilo koga i spaljivanja na lomači ljudi koje netko drugi, iz tko zna kakvih razloga, optuži za bilo kakav zločin ili gnjusno djelo. Istina je da se tu često radi o osobnim razračunavanjima, podmetanjima i osvetama i zato trebamo biti bar toliko pošteni i ne zauzimati ničiju stranu ako ne znamo pravu istinu. Tog gospodina niti poznajem, niti sam ikada pratila njegov rad, i zaista nemam ni stav ni mišljenje o istinitosti optužbi koje je njegova kćer iznijela protiv njega. Ali se slažem sa dijelom komentara Danice Čvorović - možda je ipak debelo zakazao u svojoj očinskoj ulozi. Kažem, možda. Koliko, i da li je zakazao, to samo on i Nives znaju.

    avatar

    14.09.2010. (14:06)    -   -   -   -  

  • DOBAR, LOŠ, ZAO

    Da, ovo o jebanju, ne sumnjam, iako, iskreno, Mala Plava mi nije napeta na taj način. Zanimljiva mi je kao fenomen, odnosno, kao protuteža mojim predrasudama o djevojkama iz nejzine socijalne skupine. Vrlo rado čitam njezine postove, ali preferiram cice broj 2 do 3...
    E, sad se situcija zakomplicirala sa ovim "općim dobrom" i to još u navodnicima :
    Opće dobro predmet je sporenja još od Adama i Eve, koji su živjeli u okruženju "općeg dobra".
    Tu je Svevišnji određivao što je opće dobro. Preko političkih, kulturnih i inih elita koje su manipulirale pojmom općeg dobra, do suvremenih stremljenja u kojima sam pojedinac određuje što je dobro a što ne.
    E pa sad ako se gospodin Anej Sam uzdaje u npr. Platonovu definiciju općeg dobra, u što nekako sumnjam, to bi onda poprimilo drugačije konotacije. Ovako čini mi se da je pojam "općeg dobra" za Aneja Sama, nešto poput Sunca koje svako živo biće zaslužuje da ga grije, pa onda i ta bedra može popipati svatko tko poželi, pa čak i turnuti nešto između njih, da se jelte ogrije.
    Malo sam izbanalizirao, ali to je otprilike to ....
    Pozdrav

    avatar

    14.09.2010. (14:39)    -   -   -   -  

  • DOBAR, LOŠ, ZAO

    ...ili je čovjek možda podrkao pojmove, naime,
    javno dobro i opće dobro različiti su termini,
    ali ih ljudi često poistovjećuju ...

    avatar

    14.09.2010. (15:22)    -   -   -   -  

  • marchelina

    Kad žena odjene kratku suknju, njezina bedra su postala ''opće dobro''.
    Kao muhe po prljavom izlogu mesnice, po njima gmižu pogledi prolaznika.
    Žena se odrekla jedne svetinje


    da, ovo skroz drugačije zvuči, i više govori .

    avatar

    14.09.2010. (16:44)    -   -   -   -  

  • DOBAR, LOŠ, ZAO

    MALA PLAVA M.P.
    Imaš pravo, nesretno i nespretno sam se izrazio. U nedostatku boljeg izraza upotrijebio sam socijalna skupina, ali mislim da je svima jasno na što sam pritom mislio :
    - zgodna plavuša, eksponirana po medijima, voli se fotografirati, pokazivati i pritom dražiti,
    fotomodel itd itd
    Ljudi (pa i ja između ostalog) su prepuni predrasuda prema tom tipu žena (eto, možda sam trebao upotrijebiti izraz "tip žene" umjesto "socijalna skupina"), kao neobrazovane su, sirove,
    glupe itd itd. E, pa ti pobijaš sve te predrasude i iako se ponekad ne slažem s onim što napišeš, pišeš vrlo zanimljivo i volim te čitati. Često me iznenadiš pogledima na svijet i život
    i daš mi da mislim, razmišljam i zapitam se.

    avatar

    14.09.2010. (16:59)    -   -   -   -  

  • babl

    Da se razumijemo, to što mi je Anej Sam prijatelj i što podržavam njegovu knjigu ne znači da se u svemu s njim slažem. Recimo, on je protiv visokih peta i ja znam da svi njegovi argumenti stoje, ali mi je svejednako milo vidjeti lijepu žensku nogu na visokoj peti i nemam ništa protiv njih sa sasvim drugim argumentima. S nekim stavovima koje iznosi nisam suglasan, a neke druge - s kojima se slažem - obrazložio bih na drugi način i drugim argumentima, na neke treće nemam ni riječi primjedbe. Međutim, ono što kod njega cijenim je način mišljenja. On ne kaže „mislim“ zato jer je nešto površno pročitao u novinama ili površno čuo u prolazu, pa papagajski ponavlja, nego zato jer je sve duboko promislio. Način mišljenja važniji je od rezultata mišljenja jer čak i promišljene vlastite zablude više cijenim nego točne stavove koje drugi iznose, a da ih zapravo ni ne razumiju. Osim toga, upravo zato jer je do svojih stavova došao sam, s njim se može i razgovarati, odmjeravati argumente, a on je dovoljno tolerantan da ozbiljno sasluša onoga koji mu oponira i dovoljno pametan da odustane od bilo kojeg svog zaključka ako uvidi da nije u pravu. Utoliko bi potpuni citat zapravo bio cijela knjiga, pa čak ni to možda ne bi bilo dovoljno. Više od bilo čega rečenog u knjizi kao jednu od njezinih vrijednosti smatram upravo način na koji on misli, kao i temeljne vrijednosti na koje se oslanja, a to je kroz stranice vidljivo. Nedovoljno je utoliko što on već nekoliko desetljeća promišlja upravo o tim temama, objavio je ne znam koliko knjiga (ne da mi se sada ići do police brojati naslove) o tim temama (moda, izgled, seksualnost, manekenstvo…) pa se ponegdje umjesto da podrobno obrazlaže oslanja na nešto što je ranije negdje drugdje nadugačko i naširoko razglabao.

    avatar

    14.09.2010. (19:00)    -   -   -   -  

  • lolina

    "moda, izgled, seksualnost, manekenstvo , štikle i bedra " - ; ti bokca , kći mu je muza ! ;)

    nisam željela komentirati njihove međusobne optužbe jer nitko osim njih ne može znati istinu ,
    ali kad već spominješ duboko promišljanje svoga prijatelja ; možda korice nisu " intelekualno kamenovanje " tipično sirovom prostoru i vremenu ljudi njegova kova- prvo što sam pomislila je da bi tako ilustrirana osveta bila "primjerenija" prevarenom ljubavniku ili mužu .
    stvar je takva da se pri procjeni tko ovo ili ono laže jedino možemo osloniti na osobno životno iskustvo i "osjećaj" za ljude, a meni moje ovako govori samo da jednom i drugom nisu sve ovce na broju .
    je li moguće da je ona neke kontakte s ocem krivo protumačila ;moguće je ,a moguće je da su štajaznam (mislim da su joj svekrva i svekar psihijatri ) ljudi oko nje iz tih njenih tjelesnih impresija doživljavanja svijeta izvukli i nametnuli "krivo sjećanje " . vrag će ga znati . ona je preglupa za izmišljanje takve optužbe , niti joj je potrebna ukoliko ima koji kliker , dok za neke druge zainteresirane faktore on na ovom našem prostoru i nije neka meta . ajd' da je političar , poslovnjak ili utjecajan ...

    jasno mi je da su mnogi naši pisci , možda i ti ogorčeni brojem prodanih primjeraka nivesine knjige pa je kinje . kaj da ti velim . takvo je tržište . kupila je i uredila "urbanu villu" da padneš na dupe.
    da sam na mjestu njenog oca ja bih pilu okrenula "naopačke " i sredila stvar cakum pakum , al' to je stvar promišljanja . ne možeš od dreka napraviti kolače .

    avatar

    14.09.2010. (23:36)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...