Samo da se zahvalim na posjeti Borongajske stanice gdje sam ja proveo dio djetinjstva, metar od pruge! To je bila takodjer znacajna pumpna stanica gdje je parnjaca uzimala vodu i ugljen, a kretala je od tuda i u Stubake, tj. Stubicke toplice! A tko nije isao u Stubake! Vlak je vikendom bio prepun i vozio je tamo nekoliko puta ujutro! Omiljeno zagrebacko vikend kupaliste...Mama me znala buditi prije 5 da stignemo na prvi vlak, a vracalo se kasno. Na stanici su bile "zeljeznicarske barake" kako smo ih mi zvali, koje su srusili ako se dobro sjecam, za vrijeme gradnje DTR-a. U objektu koji se vidi, na gornjem katu bila je medju prvim u Hr instalirana automatizirana el. skretnica koja je zamjenila skretnicare (opasan i tezak posao, moj je deda tako stradao). To je jos uvijek funkcija stanice. Ovdje je bio ranzirni kolodvor prije Ranzirnog kolodvora koji sad znamo i time vrlo vazna stanica. Sjecam se brojnih manevarki koje su ovdje rastavljale i sastavljale vlakove i znao sam se voziti na istima:) Takodjer, iz povijesti ova je stanica bombardirana za vrijeme II. svjetskog rata od strane saveznika kao i aerodrom uz nju. Eto. LP
06.09.2010. (07:19)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Ej, downunder, baš ti hvala što si se javio sa ovim informacijama! Znao sam da je stanica bila bombardirana u 2. svjetskom ratu (vjerojatno se težilo uništenju pruge i aerodroma), ali nisam znao za ovaj podatak za skretnicu, a isto tako se ne sjećam tih baraka (tim krajem sam vrlo rijetko prolazio u to doba) koje spominješ ... drago mi je što si obogatio moj post svojom pričom!
06.09.2010. (09:57)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Nema na cemu:) Ono sto je zaboravljeno je da su bogati cigani imali naselje nesto prije stanice iz smjera Ravnica. Svakim danom me mama vodila pored njih iz jaslica, a potom i iz vrtica! I nikad problema, dapace, uvijek su postivali prve susjede i stitili ih kao svoje. LP
06.09.2010. (11:39)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Krešo
uistinu podsjeća na leptira... lijepo zapažanje... :)
04.09.2010. (11:55) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
GDI zarada-ONLINE zarada
hehe odlično zapažanje..svaka čast...pravi leptir..
www.zaradaprofit.blog.hr
04.09.2010. (13:23) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Bergaz
Usamljeni treptaj vedrine u inače otužnom passage-u!
_
04.09.2010. (21:24) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
M.H.S.
Mašta čini svašta :) no zbilja dobro zapaženje...
04.09.2010. (22:54) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
downunder
Samo da se zahvalim na posjeti Borongajske stanice gdje sam ja proveo dio djetinjstva, metar od pruge! To je bila takodjer znacajna pumpna stanica gdje je parnjaca uzimala vodu i ugljen, a kretala je od tuda i u Stubake, tj. Stubicke toplice! A tko nije isao u Stubake! Vlak je vikendom bio prepun i vozio je tamo nekoliko puta ujutro! Omiljeno zagrebacko vikend kupaliste...Mama me znala buditi prije 5 da stignemo na prvi vlak, a vracalo se kasno.
Na stanici su bile "zeljeznicarske barake" kako smo ih mi zvali, koje su srusili ako se dobro sjecam, za vrijeme gradnje DTR-a. U objektu koji se vidi, na gornjem katu bila je medju prvim u Hr instalirana automatizirana el. skretnica koja je zamjenila skretnicare (opasan i tezak posao, moj je deda tako stradao). To je jos uvijek funkcija stanice.
Ovdje je bio ranzirni kolodvor prije Ranzirnog kolodvora koji sad znamo i time vrlo vazna stanica. Sjecam se brojnih manevarki koje su ovdje rastavljale i sastavljale vlakove i znao sam se voziti na istima:)
Takodjer, iz povijesti ova je stanica bombardirana za vrijeme II. svjetskog rata od strane saveznika kao i aerodrom uz nju. Eto. LP
06.09.2010. (07:19) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
nepoznatizagreb
Ej, downunder, baš ti hvala što si se javio sa ovim informacijama!
Znao sam da je stanica bila bombardirana u 2. svjetskom ratu (vjerojatno se težilo uništenju pruge i aerodroma), ali nisam znao za ovaj podatak za skretnicu, a isto tako se ne sjećam tih baraka (tim krajem sam vrlo rijetko prolazio u to doba) koje spominješ ... drago mi je što si obogatio moj post svojom pričom!
06.09.2010. (09:57) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
downunder
Nema na cemu:) Ono sto je zaboravljeno je da su bogati cigani imali naselje nesto prije stanice iz smjera Ravnica. Svakim danom me mama vodila pored njih iz jaslica, a potom i iz vrtica! I nikad problema, dapace, uvijek su postivali prve susjede i stitili ih kao svoje. LP
06.09.2010. (11:39) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...