a u pravu si ovo za Potrošački kod i tako to.. zabrijalo se danas ne malo nego puno, žao mi najviše zbog ljudi i slučajeva koji stvarno imaju razloga za prigovor ali zbog poplave svebumvastužioca nemaju šamse doći do izražaja, valjda moramo naučiti plivati u ovom moru besmisla zdravorazumski dijeleći žito od kukolja nema nam druge... ;P
01.06.2010. (16:19)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Živciraju me ti što mi turaju u kaslić jer guraju po tri kile papira i prospekata odjednom a onda poštar ugura račun između pa onda cijeli taj kupus bacam u obližnje smeće i onda dobivam opomene, al dobro to je moj problem jer ionako me ti bottom feeder intruzivni marketingaši već godinama živiciraju otkako sam i roditelje naučio da ne moraju trpiti 20-minutni telefonski razgovor s nekom teom ili Branimirom koji im pokušavaju uvalit do muda i bubrega nego da jednostavno vele ne zanima me doviđenja i poklope slušalicu... još im je neugodno, jadnima.. socijalistička djeca, jošte nenavikla na dog eat dog svijet tranzicije..
al ponajviše me živciraju oni što mi turaju smeće pod brisač auta, jedan ga je tako strgao pa pokušao prikrit samo ga položivši nazad u položaj.. i to na svoj letak.. istinabog, brisač se već klimao al svejedno.. da ne velim ako napada kiša pa upeče sunce, pa se letak fino zapeče pa ga moram strugati nečim sa stakla jebući pride letkarošu majku i maštajući da samo jednom jednoga uhvatim kako baš stavlja...
ne znam
previše je buke u komunikacijskom kanalu, izgube se više sve rijetke bitnosti u tom valovu nepotrebnih govana
štajaznam
01.06.2010. (18:22)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Dobro, istina-znali su ponekad natrpat sandučić i nije to bio posebno lijep prizor...danas je kaslić pak uglavnom zjapeće prazan, a oni, kao da se radi o ilegalnom materijalu, poput SKOJ-evaca iz Nepokorenog grada sada znaju ostavit hrpicu na stepenicama (nismo im dali niti policu za reklame) pa šmugnut van da ih nitko ne vidi. K'o što rekoh, mene osobno to nije tako jako smetalo i kada je slijetalo u kasliće. Svatko se bori za djelić reklamnog prostora.... Što se tiče onih koji će popustiti na svaki pritisaki profesionalnih nagovarača na telekom, životno osiguranje ili plastične zdjelice (od kojih mnogi ponosno na kaslićima ističu zabrane :) ), stvarno nemam prevelikog razumijevanja prema odraslim osobama s poslovnom i postulativnom sposobnošću. Ne kužiš-pa što onda potpisuješ?? A ljudi fakat ne kuže tisuće stvari, što po meni ne može biti izgovor, dok god žele i traže od drugih neko poštovanje i uvažavanje da su odrasli i razumni. Pokojni Bruno mi je jednom kod javnog bilježnika, kad sam mu jamčio za neki kredit rekao: "idemo kod drugog javnog bilježnika, ovaj je skup"....
02.06.2010. (07:02)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
odličan post, jako suvremen (i ja sam gledala onaj film, glavni glumac je onaj lik iz "Statista", jel tak?). Konkretno, moja mama radi u državnoj službi koja se bavi pritužbama potrošača. što reći ženi koja nazove i potuži se kako je kupila posteljinu koja snižava tlak (kaman, posteljina koja snižava tlak! ako si to povjerovao, ja ću ti prodati ovcu koja govori bez beda!), a njoj se tlak još i povećao! da bi se ustanovilo da je ona posteljinu prala suprotno pravilima za održavanje koja je propisao proizvođač. što se tiče letaka, ja se slažem s tobom: utorkom i srijedom ujutro mi je navika uz kavu prelistati kataloge i vidjeti što se novo nudi i gdje mogu uštedjeti (nažalost, ne činim to na toaletu, to je muška navika!) Potrošački kod ponekad doista pretjeruje. a da je teško raditi s korisnicima, jest. ja se danomice susrećem s ljudima s kojima najradije ne bih bila u doticaju. što reći kad ti čovjek mrtav - ozbiljan i ničim izazvan priča kako treba povremeno nalemati ženu "da bi znala gdje joj je mjesto" (a meni se želudac okreće)? Ili kad mi jedan klijent uporno dolazi pet minuta prije kraja radnog vremena da bi me zadržavao desetak ili dvadesetak minuta poslije kraja mog radnog vremena? Njegovo veličanstvo Potrošač si je uzelo maha, a ne kuži stvari.
Ipak, veselim se tome što će ubuduće biti zabrana nuđenja masažera za noge, fotelja i financijskog savjetovanja preko telefona. To, recimo, smatram izrazitim kršenjem tuđe privatnosti i slobodnog vremena (dio je i to što sam ja u svom poslu prisiljena to raditi, a najčešće nema učinka, naljuti potencijalne klijente i izrazito je neugodno).
02.06.2010. (09:17)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Striček
Bljuješ svašta. Imaš li završenu osnovnu školu?
02.06.2010. (09:57)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Fenks Eegor, sejvat ću ga za primjer :) @ Striček: imaš pravo. Jedva jedvice je iz drugog pokušaja završih. I ta moja dva faksa isto... zato me takvi poput tebe uvijek obore morem argumenata, koje si odlično naveo u tvom informativnom upisu.
02.06.2010. (11:32)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Quizzie
Sto se tice activie, nedavno je u guradianu bio clanak o provedenoj studiji, po kojoj je ispalo je da acitivia stvarno ne poboljsava probavu i sada ih ocekuju tuzbe.
02.06.2010. (14:42)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Bit je da je novinar, bez da predoči studiju, u emisiji od koje je prošlo već koji mjesec, hladno rekao "šuška se", dakle on je znao samo za glasine koje je prenio. I tako još desetine primjera, u biti pola priloga u toj i sličnim emisijama na druge teme poput "Procesa" je prenošenje poluinformacija ili glasina ili novinarsko nerazumijevanje tematike ili svrstavanje na jednu stranu, što gledatelji vole. Mene kod "Procesa" i mnogih drugih emisija upravo fascinira lakoća kojom se novinari žele baviti npr. pravom i stvarnim, konkretnim pravnim i drugim situacijama, u kojima mogu nanijeti i štetu. Valjda shvaćaš poantu.
02.06.2010. (15:41)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
tek kad svi potrošači budu u cjelosti svjesni svojih prava i kad sva ta prava budu obilato koristili moći ćemo govoriti o poštenom odnosu trgovaca i potrošača do tada trgovci caruju, potrošači plaćaju
a activiu sam ja osobno dala u javnost skupa s fotkama njenog "djelovanja" na majicu po kojoj je slučajno prolivena - građani moraju znati da kupuju "mačka u vreći", to što nema novca za platiti analizu ne znači da ćemo šutjeti osim toga postoji i RAPEX - EU sustav obaviještavanja potrošača o (ne)sigurnosti proizvoda, tisuće ljudi je spašeno zahvaljujući pravodobnim obavijestima o otrovnim bojama na igračkama, neispravnim automobilima i slično
02.06.2010. (16:39)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
ma sve pet, moja pričica je malo šira od hvatanja za jednu te istu activiu koju spomenuh usputno i to samo zbog jedne riječi u izvještaju, a koju je eto novinar pogodio ko ćorava koka sa svojim (po meni i dalje nedopustivim kao standardom novinarstva) "ŠUŠKA SE", ili što neke proizvode s pravom treba prokazati kao štetne. Ja nisam protiv zaštite potrošača - dapače, samo kao i sve o čemu pišem, obrađujem ovo pitanje i s druge strane medalje. Jer svi ostali ionako već pišu s jedne strane, a u ovom slučaju ima i te kako materijala za opservirati, s fakin activiom ili bez nje. Ja pišem o nečemu sasma drugom od ovog na što vi navlačite, više psihološkom fenomenu ljudi koji su, kao i ja, više manje u životu nitko i ništa, ali im je pružena utješna šansa da eto, barem onda budu Potrošač i to onda znaju i zloporabiti. Ne nužno o "normalnim" situacijama, OK?
02.06.2010. (23:20)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
da zlorabiti ? to je lagana riječ jer ima pravih pacijenata koji se iživljavaju nad nama i nad trgovcima i zbog kojih će se morati ukidati telefoni po redovnoj cijeni te uvoditi nešto skuplji, npr. 1 kn po minuti, kako bi ih se obeshrabrilo da non-stop zovu i drže liniju zauzetom bez ikakve veze s mozgom, kamo li zakonom uređenim pravima potrošača
03.06.2010. (11:36)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
rad s ljudima... očaj živi. I pri tome uopće nije bitno za koga radiš. Nezadovoljnih, isfrustriranih "meni je sve dozvoljeno", "ja to zaslužujem", umobolnika ima na gomile. I uvijek kažem, kao što je rečenica "Neće politika u moju butigu", uništila generaciju koja je trebala sada biti političarima, tako je i "Jer vi to zaslužujete" odgovorna za pojačani debilitet Kupca. Pa tko normalan može pomisliti kako je reklama ispravna, i točna? Da je točna i informativna, onda se ne bi zvala reklama, nego znanstveno popularni program. Tako imaš banke koje dizanje kredita da bi se "zakrpili" minusi ne nazivaju kredit, nego ulaganje??!! Minus na računu nije minus, nego "dozvoljeno prekoračenje". Prijevara je u osnovi trgovine! Isto kao što je rečenica EU pregovarača o kolegama iz Hrvatske:- S nima je ZADOVOLJSTVO pregovarati! Napad na Irak je vođen radi "ljudskih prava"...ili možda ipak radi nafte?? Okupacija Iraka nije okupacija, nego promjena vlasti...demokratizacija! Oslobođenje?? A posebna je MARKETINŠKA priča ekološke boje, lakovi i materijali. U pravilu se pojavljuju kada je potrebno prodati NOVA postrojenja za preradu, pa kineze koji ih kupe dočekaju priče o otrovnim bojama, kositru bez olova, "zelenim" procesima... Nitko ne spominje kako su zapadne tvrtke to koristile do jučer, a da se NOVA tehnologija JOŠ NIJE ISPITALA, i da će zasigurno za dvije do pet godina biti kancerogena, opasna i bolesna. Da , živio nam Potrošač, tukac bez premca , koji svoje frustracije (potragu za Zlatnim teletom) iskaljuje na službenicima, npr. T coma ili kabelske!
04.06.2010. (16:45)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
i potrošač je u službi rđave vlasti...ko fol na službi je narodu ,kad tamo... zato vlast i isturi tamo neke službice za koje misliš kako su tu da ti pomognu u nevolji, a zapravo to je čista zaplotnjačka , doušnička služba meni osobno nikad nisu konkretno pomogli nego upute na neku "treću" adresu samo da te se riješe ; gotovo isto ko predstavnici rđave vlasti kad ko papagaji ponavljaju "neka institucije rade svoj posao" ... a moj Bože, pa da te institucije rade svoj posao ne bi nam trebao ni ovaj jadni potrošač , a o ovima koji su nas doveli do dna ne treba ni pričati da institucije , da pravda, da pravna država...ma dajte
05.06.2010. (01:12)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Glupost. Da, žalosna je činjenica da ljudi padaju na floskule i dovoljno im je dati malo oduška da se ispušu na šalteru, ali Zakon o potrošačima nije zlo. I naravno da nije savršen i da su TV emisije idiotske, da nisu ostale bi izvan TV-a. Međutim kad se radi o važnim stvarima i kad neki pozovu na ulice ili peticiju - a nitko ne izađe!? Izgovor u stilu „K'o da bi to promijenilo nešto?“ Glupost, isto kao i pljuvanje o zaštiti potrošača na temelju par ispada babica i dedica. Promijenilo bi - i zato što glasnije i što više u javnosti. Zato cvilite uvijek kad vas pljačkaju! Čak i kad podvale ugovor od pet stranica za najobičniji TV i vi ga potpišete. To je prevara, jer to nitko ne čita.
05.06.2010. (20:27)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
godmother
svaki put kad sam našla reklame u sandučiću ili pod brisačem sam se onak, napola naživcirala. ali sad više neću. ozbiljno. kad sam ovo pročitala. zbilja me ne košta tih par koraka do smeća, da ih bacim, ako me ne zanimaju. i da, probiotički jogurti meni jako poboljšavaju probavu. i ovo je za ozbiljno. i kaj sad da ja radim?;))
06.06.2010. (00:18)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Ja ne volim ljude, a moram radit s njima. Ali sam bar ekstremno ljubazan i skužio sam da ako im se obratim lažnim osmjehom postanu pitomiji i čak znam dobit čokoladu :-) Mada mi ipak dođe da se potučem sa nekom ženturačom na šalteru, samo zato jer me nervira njena firma..
06.06.2010. (15:13)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
MODESTI BLEJZ
a u pravu si ovo za Potrošački kod i tako to.. zabrijalo se danas ne malo nego puno, žao mi najviše zbog ljudi i slučajeva koji stvarno imaju razloga za prigovor ali zbog poplave svebumvastužioca nemaju šamse doći do izražaja, valjda moramo naučiti plivati u ovom moru besmisla zdravorazumski dijeleći žito od kukolja nema nam druge... ;P
01.06.2010. (16:19) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Žavijer
Živciraju me ti što mi turaju u kaslić jer guraju po tri kile papira i prospekata odjednom
a onda poštar ugura račun između pa onda cijeli taj kupus bacam u obližnje smeće
i onda dobivam opomene, al dobro to je moj problem jer ionako me ti bottom feeder intruzivni marketingaši već godinama živiciraju otkako sam i roditelje naučio da ne moraju trpiti 20-minutni telefonski razgovor s nekom teom ili Branimirom koji im pokušavaju uvalit do muda i bubrega nego da jednostavno vele ne zanima me doviđenja i poklope slušalicu... još im je neugodno, jadnima.. socijalistička djeca, jošte nenavikla na dog eat dog svijet tranzicije..
al ponajviše me živciraju oni što mi turaju smeće pod brisač auta, jedan ga je tako strgao pa pokušao prikrit samo ga položivši nazad u položaj.. i to na svoj letak.. istinabog, brisač se već klimao al svejedno..
da ne velim ako napada kiša pa upeče sunce, pa se letak fino zapeče pa ga moram strugati nečim sa stakla jebući pride letkarošu majku i maštajući da samo jednom jednoga uhvatim kako baš stavlja...
ne znam
previše je buke u komunikacijskom kanalu,
izgube se više sve rijetke bitnosti u tom valovu nepotrebnih govana
štajaznam
01.06.2010. (18:22) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Nemetz
Dobro, istina-znali su ponekad natrpat sandučić i nije to bio posebno lijep prizor...danas je kaslić pak uglavnom zjapeće prazan, a oni, kao da se radi o ilegalnom materijalu, poput SKOJ-evaca iz Nepokorenog grada sada znaju ostavit hrpicu na stepenicama (nismo im dali niti policu za reklame) pa šmugnut van da ih nitko ne vidi. K'o što rekoh, mene osobno to nije tako jako smetalo i kada je slijetalo u kasliće. Svatko se bori za djelić reklamnog prostora....
Što se tiče onih koji će popustiti na svaki pritisaki profesionalnih nagovarača na telekom, životno osiguranje ili plastične zdjelice (od kojih mnogi ponosno na kaslićima ističu zabrane :) ), stvarno nemam prevelikog razumijevanja prema odraslim osobama s poslovnom i postulativnom sposobnošću. Ne kužiš-pa što onda potpisuješ?? A ljudi fakat ne kuže tisuće stvari, što po meni ne može biti izgovor, dok god žele i traže od drugih neko poštovanje i uvažavanje da su odrasli i razumni. Pokojni Bruno mi je jednom kod javnog bilježnika, kad sam mu jamčio za neki kredit rekao: "idemo kod drugog javnog bilježnika, ovaj je skup"....
02.06.2010. (07:02) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Bookeraj
odličan post, jako suvremen (i ja sam gledala onaj film, glavni glumac je onaj lik iz "Statista", jel tak?). Konkretno, moja mama radi u državnoj službi koja se bavi pritužbama potrošača. što reći ženi koja nazove i potuži se kako je kupila posteljinu koja snižava tlak (kaman, posteljina koja snižava tlak! ako si to povjerovao, ja ću ti prodati ovcu koja govori bez beda!), a njoj se tlak još i povećao! da bi se ustanovilo da je ona posteljinu prala suprotno pravilima za održavanje koja je propisao proizvođač. što se tiče letaka, ja se slažem s tobom: utorkom i srijedom ujutro mi je navika uz kavu prelistati kataloge i vidjeti što se novo nudi i gdje mogu uštedjeti (nažalost, ne činim to na toaletu, to je muška navika!) Potrošački kod ponekad doista pretjeruje. a da je teško raditi s korisnicima, jest. ja se danomice susrećem s ljudima s kojima najradije ne bih bila u doticaju. što reći kad ti čovjek mrtav - ozbiljan i ničim izazvan priča kako treba povremeno nalemati ženu "da bi znala gdje joj je mjesto" (a meni se želudac okreće)? Ili kad mi jedan klijent uporno dolazi pet minuta prije kraja radnog vremena da bi me zadržavao desetak ili dvadesetak minuta poslije kraja mog radnog vremena? Njegovo veličanstvo Potrošač si je uzelo maha, a ne kuži stvari.
Ipak, veselim se tome što će ubuduće biti zabrana nuđenja masažera za noge, fotelja i financijskog savjetovanja preko telefona. To, recimo, smatram izrazitim kršenjem tuđe privatnosti i slobodnog vremena (dio je i to što sam ja u svom poslu prisiljena to raditi, a najčešće nema učinka, naljuti potencijalne klijente i izrazito je neugodno).
02.06.2010. (09:17) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Striček
Bljuješ svašta. Imaš li završenu osnovnu školu?
02.06.2010. (09:57) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Eegor
Obećao link,
http://newslite.tv/2010/04/06/7500-shoppers-unknowingly-sold.html
02.06.2010. (09:59) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Nemetz
Fenks Eegor, sejvat ću ga za primjer :)
@ Striček: imaš pravo. Jedva jedvice je iz drugog pokušaja završih. I ta moja dva faksa isto... zato me takvi poput tebe uvijek obore morem argumenata, koje si odlično naveo u tvom informativnom upisu.
02.06.2010. (11:32) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Quizzie
Sto se tice activie, nedavno je u guradianu bio clanak o provedenoj studiji, po kojoj je ispalo je da acitivia stvarno ne poboljsava probavu i sada ih ocekuju tuzbe.
02.06.2010. (14:42) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Nemetz
Bit je da je novinar, bez da predoči studiju, u emisiji od koje je prošlo već koji mjesec, hladno rekao "šuška se", dakle on je znao samo za glasine koje je prenio. I tako još desetine primjera, u biti pola priloga u toj i sličnim emisijama na druge teme poput "Procesa" je prenošenje poluinformacija ili glasina ili novinarsko nerazumijevanje tematike ili svrstavanje na jednu stranu, što gledatelji vole. Mene kod "Procesa" i mnogih drugih emisija upravo fascinira lakoća kojom se novinari žele baviti npr. pravom i stvarnim, konkretnim pravnim i drugim situacijama, u kojima mogu nanijeti i štetu. Valjda shvaćaš poantu.
02.06.2010. (15:41) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Katja
tek kad svi potrošači budu u cjelosti svjesni svojih prava i kad sva ta prava budu obilato koristili moći ćemo govoriti o poštenom odnosu trgovaca i potrošača
do tada trgovci caruju, potrošači plaćaju
a activiu sam ja osobno dala u javnost skupa s fotkama njenog "djelovanja" na majicu po kojoj je slučajno prolivena - građani moraju znati da kupuju "mačka u vreći", to što nema novca za platiti analizu ne znači da ćemo šutjeti
osim toga postoji i RAPEX - EU sustav obaviještavanja potrošača o (ne)sigurnosti proizvoda, tisuće ljudi je spašeno zahvaljujući pravodobnim obavijestima o otrovnim bojama na igračkama, neispravnim automobilima i slično
02.06.2010. (16:39) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
praktikum
reklame su odavno prešle u SF:))))))
kvalitetni brendovi ne trebaju reklamu:))))
02.06.2010. (19:18) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Nemetz
ma sve pet, moja pričica je malo šira od hvatanja za jednu te istu activiu koju spomenuh usputno i to samo zbog jedne riječi u izvještaju, a koju je eto novinar pogodio ko ćorava koka sa svojim (po meni i dalje nedopustivim kao standardom novinarstva) "ŠUŠKA SE", ili što neke proizvode s pravom treba prokazati kao štetne. Ja nisam protiv zaštite potrošača - dapače, samo kao i sve o čemu pišem, obrađujem ovo pitanje i s druge strane medalje. Jer svi ostali ionako već pišu s jedne strane, a u ovom slučaju ima i te kako materijala za opservirati, s fakin activiom ili bez nje. Ja pišem o nečemu sasma drugom od ovog na što vi navlačite, više psihološkom fenomenu ljudi koji su, kao i ja, više manje u životu nitko i ništa, ali im je pružena utješna šansa da eto, barem onda budu Potrošač i to onda znaju i zloporabiti.
Ne nužno o "normalnim" situacijama, OK?
02.06.2010. (23:20) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Neverin
treba izbjegavat poslove gdje trebaš komunicirati sa ljudima, tako mi je drago što sam shvatio u srednjoj da je turističko hoteljsrski smjer pljuga
03.06.2010. (00:13) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Katja
da zlorabiti ?
to je lagana riječ jer ima pravih pacijenata koji se iživljavaju nad nama i nad trgovcima i zbog kojih će se morati ukidati telefoni po redovnoj cijeni te uvoditi nešto skuplji, npr. 1 kn po minuti, kako bi ih se obeshrabrilo da non-stop zovu i drže liniju zauzetom bez ikakve veze s mozgom, kamo li zakonom uređenim pravima potrošača
03.06.2010. (11:36) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
borgman
rad s ljudima... očaj živi. I pri tome uopće nije bitno za koga radiš. Nezadovoljnih, isfrustriranih "meni je sve dozvoljeno", "ja to zaslužujem", umobolnika ima na gomile.
I uvijek kažem, kao što je rečenica "Neće politika u moju butigu", uništila generaciju koja je trebala sada biti političarima, tako je i "Jer vi to zaslužujete" odgovorna za pojačani debilitet Kupca.
Pa tko normalan može pomisliti kako je reklama ispravna, i točna? Da je točna i informativna, onda se ne bi zvala reklama, nego znanstveno popularni program.
Tako imaš banke koje dizanje kredita da bi se "zakrpili" minusi ne nazivaju kredit, nego ulaganje??!! Minus na računu nije minus, nego "dozvoljeno prekoračenje".
Prijevara je u osnovi trgovine! Isto kao što je rečenica EU pregovarača o kolegama iz Hrvatske:- S nima je ZADOVOLJSTVO pregovarati!
Napad na Irak je vođen radi "ljudskih prava"...ili možda ipak radi nafte??
Okupacija Iraka nije okupacija, nego promjena vlasti...demokratizacija! Oslobođenje??
A posebna je MARKETINŠKA priča ekološke boje, lakovi i materijali. U pravilu se pojavljuju kada je potrebno prodati NOVA postrojenja za preradu, pa kineze koji ih kupe dočekaju priče o otrovnim bojama, kositru bez olova, "zelenim" procesima...
Nitko ne spominje kako su zapadne tvrtke to koristile do jučer, a da se NOVA tehnologija JOŠ NIJE ISPITALA, i da će zasigurno za dvije do pet godina biti kancerogena, opasna i bolesna.
Da , živio nam Potrošač, tukac bez premca , koji svoje frustracije (potragu za Zlatnim teletom) iskaljuje na službenicima, npr. T coma ili kabelske!
04.06.2010. (16:45) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
blackwhiteworld
i potrošač je u službi rđave vlasti...ko fol na službi je narodu ,kad tamo...
zato vlast i isturi tamo neke službice za koje misliš kako su tu da ti pomognu u nevolji, a zapravo to je čista zaplotnjačka , doušnička služba
meni osobno nikad nisu konkretno pomogli nego upute na neku "treću" adresu samo da te se riješe ; gotovo isto ko predstavnici rđave vlasti kad ko papagaji ponavljaju "neka institucije rade svoj posao" ... a moj Bože, pa da te institucije rade svoj posao ne bi nam trebao ni ovaj jadni potrošač , a o ovima koji su nas doveli do dna ne treba ni pričati
da institucije , da pravda, da pravna država...ma dajte
05.06.2010. (01:12) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Trn
Glupost. Da, žalosna je činjenica da ljudi padaju na floskule i dovoljno im je dati malo oduška da se ispušu na šalteru, ali Zakon o potrošačima nije zlo. I naravno da nije savršen i da su TV emisije idiotske, da nisu ostale bi izvan TV-a. Međutim kad se radi o važnim stvarima i kad neki pozovu na ulice ili peticiju - a nitko ne izađe!? Izgovor u stilu „K'o da bi to promijenilo nešto?“ Glupost, isto kao i pljuvanje o zaštiti potrošača na temelju par ispada babica i dedica. Promijenilo bi - i zato što glasnije i što više u javnosti. Zato cvilite uvijek kad vas pljačkaju! Čak i kad podvale ugovor od pet stranica za najobičniji TV i vi ga potpišete. To je prevara, jer to nitko ne čita.
05.06.2010. (20:27) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
godmother
svaki put kad sam našla reklame u sandučiću ili pod brisačem sam se onak, napola naživcirala. ali sad više neću. ozbiljno. kad sam ovo pročitala. zbilja me ne košta tih par koraka do smeća, da ih bacim, ako me ne zanimaju.
i da, probiotički jogurti meni jako poboljšavaju probavu. i ovo je za ozbiljno. i kaj sad da ja radim?;))
06.06.2010. (00:18) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
mamish
Ja ne volim ljude, a moram radit s njima. Ali sam bar ekstremno ljubazan i skužio sam da ako im se obratim lažnim osmjehom postanu pitomiji i čak znam dobit čokoladu :-)
Mada mi ipak dođe da se potučem sa nekom ženturačom na šalteru, samo zato jer me nervira njena firma..
06.06.2010. (15:13) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
zoccao
Interesantan post.
11.06.2010. (01:19) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...