Odlično izgleda u mojoj igri. :) Obožavam tvoje kreacije. Voliš pri dizajniranju stavljati EA multiplier skupa sa tvojom kreacijom? Ja obično brišem multiplier i stavljam samo svoju kreaciju jer mi multiplier služi samo za određivanje granica. No možda i ja isprobam tvoj način s vremenom. Čitamo se. :)
14.03.2010. (04:05)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Ahz Larhuman
Impressive! Good cloth!
14.03.2010. (04:36)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Pa iz svih tvojih kreacija u TSR radionici vidim da ispod tvoje kreacije stoji multiplier material pa sam skužio da ti to spajaš. Ja radim ovako. Uvedem skin, novi layer pa multiplier pa novi layer i uvedem svoju kreaciju te obavim sav posao. Skin radi smještanja odjeće na tijelo i kada to obavim, obrišem layer skin specular, multiplier koristim radi granica, tj. da područje multipliera bude ispunjeno pa kada to obavim, izbrišem layer multiplier i ostaje samo moja kreacija te nadalje pravim multiplier za nju (desturate, sharpen, fade sharpen, brighteen/contrast... bla bla. Možda sam pogriješio jer sam u tutorijalu napisao da kreaciju treba pretočiti na multiplier. :( Mislio sam u smislu, da područje multipliera mora biti ispunjeno kako ne bi nastale praznine. :)
Ali cijelo vrijeme mislim da je to možda tvoj način izrade. U svakom slučaju sam ti rekao ako si nešto pogrešno shvatila. :)
14.03.2010. (12:16)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Tomislaw
Odlično izgleda u mojoj igri. :) Obožavam tvoje kreacije. Voliš pri dizajniranju stavljati EA multiplier skupa sa tvojom kreacijom? Ja obično brišem multiplier i stavljam samo svoju kreaciju jer mi multiplier služi samo za određivanje granica. No možda i ja isprobam tvoj način s vremenom.
Čitamo se. :)
14.03.2010. (04:05) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Ahz Larhuman
Impressive! Good cloth!
14.03.2010. (04:36) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
StellaSims
^^ Thanks :)
@Tomislaw: Kako mislis da ga stavljam skupa sa kreacijom? To ja valjda slucajno, ne znam di se to makne!?
14.03.2010. (05:41) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Tomislaw
Pa iz svih tvojih kreacija u TSR radionici vidim da ispod tvoje kreacije stoji multiplier material pa sam skužio da ti to spajaš.
Ja radim ovako.
Uvedem skin, novi layer pa multiplier pa novi layer i uvedem svoju kreaciju te obavim sav posao. Skin radi smještanja odjeće na tijelo i kada to obavim, obrišem layer skin specular, multiplier koristim radi granica, tj. da područje multipliera bude ispunjeno pa kada to obavim, izbrišem layer multiplier i ostaje samo moja kreacija te nadalje pravim multiplier za nju (desturate, sharpen, fade sharpen, brighteen/contrast... bla bla.
Možda sam pogriješio jer sam u tutorijalu napisao da kreaciju treba pretočiti na multiplier. :(
Mislio sam u smislu, da područje multipliera mora biti ispunjeno kako ne bi nastale praznine. :)
Ali cijelo vrijeme mislim da je to možda tvoj način izrade. U svakom slučaju sam ti rekao ako si nešto pogrešno shvatila. :)
14.03.2010. (12:16) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
StellaSims
Download Link:
http://www.mediafire.com/?edyatmn4mgy
16.03.2010. (00:25) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...