Baš lijepo virtualno putovanje - dobar početak dana!! Super mi je parnjača fotkana u drvoredu Kustošija - Podsused i otvoreni ljetni vagon!! Tako proljetne...super, jedva čekam ljepše vrijeme!! A okretaljka mi izgleda ko dječja igračka - i osoblje ko zaigrani dječaci!! :P
I ja se nadam da će taj projekt u budućnosti zaživjeti i da će nas povesti na putovanje u prošlost !! :)
26.02.2010. (09:50)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Veseli me da si osmislio serijal* s blogu-primjerenom kompilacijom podataka i fotki o jednom od, po meni, najintrigantnijih "fenomena" u novijoj urbanoj infrastrukturi, a kojega "smo" zbog očito potpune neosjetljivosti na baštinu, nazovi viših ciljeva i glupih trendova "bestraga" upropastili. - Impresioniran sam količinom podataka (a nažalost ne i artefakata) koji su ipak sačuvani skoro isključivo entuzijazmom društvanca iz Kluba ljubitelja željeznica, a kojima je internet omogućio da preko višegodišnjih agilnih foruma zaintrigiraju i novije generacije. - Tek kad se zaroni u pomalo arhaično pisane dokumente može se shvatiti kako je "Samoborček" bio promišljeno koncipiran, organiziran i održavan "sustav za sebe". U jednoj Australiji na primjer, gdje su ljubitelji željeznica odlično organizirani, ovakav "biser" bio bi i dan danas u punoj funkciji... čak i vjerojatno pogonjen izvornim parnim lokomotivama... - Dozvoli mi da citiram veliku istinu s kraja jedne od linkanih kniga: "Ovako je od svega ostala samo uspomena!"
_________ * Buduć' da si u najavljenoj "trilogiji" predvidio i pisanje o mogućim perspektivama revitalizacije, željno očekujem tvoje viđenje. _
26.02.2010. (10:49)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
E ne bi bilo loše napisati dvije tri rečenice o tome "iz prve ruke"... ako te još sjećanje služi! _
26.02.2010. (16:29)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
oldfart
wow natjeran na prvi komentar nakon "sto godina" pracenja bloga.... odusevljen sam temom (iako sam u Samoboru bio mozda jedva nekih 20-ak puta, a i to zahvaljujuci Smidhenu, biciklijadama i fasniku hehe), odlicno slozeno (dobro, i inace je) a kad si vec me vec ulovio sa starim slikama, nedavno sam nasao na facebooku hvalevrijednu grupu o Zagrebu kakav je nekad bio, prepuna je starih slika od koje skoro svaka zove na neko istrazivanje u danasnje doba, mislim da se zove nesto tipa "Zagreb nekad i sad" ali ako ne nadjes vikni pa cu naci link :)
26.02.2010. (18:21)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Kroz maglu se sjećam odlazaka Samoborčekom. Nažalost, već tada smo išli autom. Sjećam se otvorenih vagona (bila su 2?), ali ne baš potpuno otvorenih :-)).
26.02.2010. (20:20)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Petitte
Baš lijepo virtualno putovanje - dobar početak dana!! Super mi je parnjača fotkana u drvoredu Kustošija - Podsused i otvoreni ljetni vagon!! Tako proljetne...super, jedva čekam ljepše vrijeme!! A okretaljka mi izgleda ko dječja igračka - i osoblje ko zaigrani dječaci!! :P
I ja se nadam da će taj projekt u budućnosti zaživjeti i da će nas povesti na putovanje u prošlost !! :)
26.02.2010. (09:50) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Bergaz
Veseli me da si osmislio serijal* s blogu-primjerenom kompilacijom podataka i fotki o jednom od, po meni, najintrigantnijih "fenomena" u novijoj urbanoj infrastrukturi, a kojega "smo" zbog očito potpune neosjetljivosti na baštinu, nazovi viših ciljeva i glupih trendova "bestraga" upropastili.
- Impresioniran sam količinom podataka (a nažalost ne i artefakata) koji su ipak sačuvani skoro isključivo entuzijazmom društvanca iz Kluba ljubitelja željeznica, a kojima je internet omogućio da preko višegodišnjih agilnih foruma zaintrigiraju i novije generacije.
- Tek kad se zaroni u pomalo arhaično pisane dokumente može se shvatiti kako je "Samoborček" bio promišljeno koncipiran, organiziran i održavan "sustav za sebe". U jednoj Australiji na primjer, gdje su ljubitelji željeznica odlično organizirani, ovakav "biser" bio bi i dan danas u punoj funkciji... čak i vjerojatno pogonjen izvornim parnim lokomotivama...
- Dozvoli mi da citiram veliku istinu s kraja jedne od linkanih kniga: "Ovako je od svega ostala samo uspomena!"
_________
* Buduć' da si u najavljenoj "trilogiji" predvidio i pisanje o mogućim perspektivama revitalizacije, željno očekujem tvoje viđenje.
_
26.02.2010. (10:49) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
fotkam, kuham, putujem...
bas mi se svidjela ova prica i stare lijepe fotografije :)
26.02.2010. (11:42) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
brijeg propovijedi
vozio sam se u zadnjem...
26.02.2010. (16:17) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Bergaz
E ne bi bilo loše napisati dvije tri rečenice o tome "iz prve ruke"... ako te još sjećanje služi!
_
26.02.2010. (16:29) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
oldfart
wow natjeran na prvi komentar nakon "sto godina" pracenja bloga.... odusevljen sam temom (iako sam u Samoboru bio mozda jedva nekih 20-ak puta, a i to zahvaljujuci Smidhenu, biciklijadama i fasniku hehe), odlicno slozeno (dobro, i inace je) a kad si vec me vec ulovio sa starim slikama, nedavno sam nasao na facebooku hvalevrijednu grupu o Zagrebu kakav je nekad bio, prepuna je starih slika od koje skoro svaka zove na neko istrazivanje u danasnje doba, mislim da se zove nesto tipa "Zagreb nekad i sad" ali ako ne nadjes vikni pa cu naci link :)
26.02.2010. (18:21) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
ZlicaOdOpaka
Kroz maglu se sjećam odlazaka Samoborčekom. Nažalost, već tada smo išli autom.
Sjećam se otvorenih vagona (bila su 2?), ali ne baš potpuno otvorenih :-)).
26.02.2010. (20:20) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
BANKarka17
Jako lijepe fotke, a posebno one crno-bijele. Njih obožavam.
27.02.2010. (13:14) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
ST
Fenomenalan post! A bome sam se i nasmijala => "Telefon broj 2" i "1 čistilica" hahaah
28.02.2010. (14:14) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
nepoznatizagreb
Evo još tri dodatka ovom postu (hvala VT-u koji me je snabdio izrescima iz starih brojeva "Vjesnika"!), sva tri, na žalost, iz "Crne kronike":
- 03.01.1966.: Prevrnuo se "Samoborček" kod stanice Vrapče, 8 ranjenih
- 02.11.1966.: Sudar sa autobusom kod Zagorske, 3 mrtva i 23 ozlijeđena (prikazano na dviej fotke u postu!)
- 10.10.1969.: Prevrnuo se vagon na "Samoborčeka" kod Vrapča, 5 ozlijeđenih
01.03.2010. (10:46) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...