A tko misliš da bi se trebao baviti tim brendiranjem (financiranjem svih tih akcija)? I na kakve knjige s primamljivim naslovnicama misliš a da nisu vodiči i brošure? A misliš li da možemo brendirati ljude i koji bi to bili, ako da?
25.01.2010. (01:23)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Brendiranjem neke zemlje (destinacije) obično se bave sponzori, u ovom slučaju Vlada i resorno ministarstvo. Mislim na knjige koje se mogu kupiti u knjižarama u inozemstvu na više jezika, kao što kod nas u npr Profilu možeš kupiti knjigu o recimo Francuskoj. Ljudi nisu komparativna prednost, pa predstavljanje zemlje kao rodne zemlje Janice Kostelić ili Dražena Petrovića ne bi postiglo velike učinke. Ali svakako spomenuti te činjenice nije loše...
25.01.2010. (18:12)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Ono što mene rastužuje je to što, primjerice, na južnom Jadranu gotovo pa nije moguće naći autentične stvari. Prave konobe koje ne nude ćevape. Čak i dobru ribu koja nije čisto podilaženje komercijali. Mogućnost da s nekim ribarom odeš na vrše. Boli me srce kad vidim turističke brodice koje nude dnevne izlete Makarska - Bol, na kojima piče polke. Boli. I što je najgore, cilja najnižu klasu turista. Kad ja dođem u neku zemlju, želim vidjeti njihovo autentično. Ne želim da mi svira Oliver i da mi ponude puricu s mlincima. Mislim da Dalmacija ima što učiti od Istre. A ovi pak od Slovenije.
25.01.2010. (22:47)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
ma meni je žao što mi ne iskorištavamo eko-uzgoj hrane u svrhu turizma. neka bude hotel samo sa organski uzgojenom hranom. da vidiš navale...
meni se osobno jako sviđaju mali obiteljski hoteli. recimo po Italiji.
i da - bila nedavno u Baranji. da vidiš što se razvio turizam. osobito gastronomska ponuda. selo Karanac - selendra. izvana restač - mislili da smo pogriješili - stara seoska kuća. iznutra? predobar restač sa domaćom hranom, uz etnološku zbirku... predobro.
i da - definitivno brend. i definitivno - web. kod nas još i ima neke ponude (ovdje govorim o kontinentu), no nađi njihovu web stranicu - nema ni u ludilu. nema ni putokaz sa glavne ceste...
26.01.2010. (07:06)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Hvala na komentaru... ...nisam nikad bio kod tebe, al' posto volis umjetnost pogotovo likovnu mogu ti rec...kolega citamo se:)) ...imas link na mom blogu za moj drugi, da vidis sta radim:) ...lip pozdrav
29.01.2010. (20:13)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
...a što kažeš o brendiranju hrvatskih autohtonih suvenira?...znaš ono, nekad se uz našu obalu od suvenira moglo kupiti isključivo drvene rode i čaplje što naravno nije imalo smisla...U današnje vrijeme su brojne udruge dale svoj doprinos na profiliranju suvenira koji zbilja predstavlja prostor na kojem je nastao, zbilja vrijedi kao uspomena koju će turist ponijeti doma da ga podsjeti na taj kraj....ali misliš li da bi suvenir također trebalo brendirati?
11.02.2010. (18:11)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
catwalk
A tko misliš da bi se trebao baviti tim brendiranjem (financiranjem svih tih akcija)? I na kakve knjige s primamljivim naslovnicama misliš a da nisu vodiči i brošure? A misliš li da možemo brendirati ljude i koji bi to bili, ako da?
25.01.2010. (01:23) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
funky business
Brendiranjem neke zemlje (destinacije) obično se bave sponzori, u ovom slučaju Vlada i resorno ministarstvo. Mislim na knjige koje se mogu kupiti u knjižarama u inozemstvu na više jezika, kao što kod nas u npr Profilu možeš kupiti knjigu o recimo Francuskoj. Ljudi nisu komparativna prednost, pa predstavljanje zemlje kao rodne zemlje Janice Kostelić ili Dražena Petrovića ne bi postiglo velike učinke. Ali svakako spomenuti te činjenice nije loše...
25.01.2010. (18:12) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
bigg
Ono što mene rastužuje je to što, primjerice, na južnom Jadranu gotovo pa nije moguće naći autentične stvari. Prave konobe koje ne nude ćevape. Čak i dobru ribu koja nije čisto podilaženje komercijali. Mogućnost da s nekim ribarom odeš na vrše. Boli me srce kad vidim turističke brodice koje nude dnevne izlete Makarska - Bol, na kojima piče polke. Boli. I što je najgore, cilja najnižu klasu turista. Kad ja dođem u neku zemlju, želim vidjeti njihovo autentično. Ne želim da mi svira Oliver i da mi ponude puricu s mlincima. Mislim da Dalmacija ima što učiti od Istre. A ovi pak od Slovenije.
25.01.2010. (22:47) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
seoska idila
ma meni je žao što mi ne iskorištavamo eko-uzgoj hrane u svrhu turizma. neka bude hotel samo sa organski uzgojenom hranom. da vidiš navale...
meni se osobno jako sviđaju mali obiteljski hoteli. recimo po Italiji.
i da - bila nedavno u Baranji. da vidiš što se razvio turizam. osobito gastronomska ponuda. selo Karanac - selendra. izvana restač - mislili da smo pogriješili - stara seoska kuća. iznutra? predobar restač sa domaćom hranom, uz etnološku zbirku... predobro.
i da - definitivno brend. i definitivno - web. kod nas još i ima neke ponude (ovdje govorim o kontinentu), no nađi njihovu web stranicu - nema ni u ludilu. nema ni putokaz sa glavne ceste...
26.01.2010. (07:06) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
obadzo
Hvala na komentaru...
...nisam nikad bio kod tebe, al' posto volis umjetnost pogotovo likovnu mogu ti rec...kolega citamo se:))
...imas link na mom blogu za moj drugi, da vidis sta radim:)
...lip pozdrav
29.01.2010. (20:13) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
carla
...a što kažeš o brendiranju hrvatskih autohtonih suvenira?...znaš ono, nekad se uz našu obalu od suvenira moglo kupiti isključivo drvene rode i čaplje što naravno nije imalo smisla...U današnje vrijeme su brojne udruge dale svoj doprinos na profiliranju suvenira koji zbilja predstavlja prostor na kojem je nastao, zbilja vrijedi kao uspomena koju će turist ponijeti doma da ga podsjeti na taj kraj....ali misliš li da bi suvenir također trebalo brendirati?
11.02.2010. (18:11) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...