Komentari

sempercontra.blog.hr

Dodaj komentar (10)

Marketing


  • toluen

    Nije direktno vezano uz temu, ali ipak je jer krize nastaju zbog "sposobnih "rukovoditelja bilo gdje se nalazili.

    Inače u javnost su procurile snimke sjednice vlade prije krize:

    Evo LINK

    Zanimljivo zar ne?

    :-)

    avatar

    17.12.2009. (19:37)    -   -   -   -  

  • Para(ne)normalan!

    Isti slučaj kao i ja! Muškarci se koliko toliko mogu oduprijeti, sada ti marketing stručnjaci se okreću drugim sferama populacije, npr. ženema u određenoj dobi ili još gore djeci.
    Prikazuju na tv da su roditelji loši, ako ne kupe to nešto!
    Emerson je rekao, ako smo bliski mi ćemo se sresti, nama su definitivno razmišljanja bliska, javi mi se na e-poštu!
    Svim ljubiteljima EU i onima koji će to postati, čestitka od mene!
    Pozdrav!

    avatar

    17.12.2009. (20:06)    -   -   -   -  

  • semper_contra

    @para
    Tvoju e-poštu nemam. Moja je semper_contra@net.hr pa mi pošalji ako želiš. Pozdrav

    avatar

    17.12.2009. (22:39)    -   -   -   -  

  • svinjce

    veliki dio ljudi kaže da "oglašavanje/marketing nema utjecaja na njih", a ipak, kad se podvuče crta, ima... međutim, oglašavanje je samo vrh ledenog brijega.

    avatar

    18.12.2009. (00:41)    -   -   -   -  

  • Boris

    @Semper contra
    Pozdrav: Imaš dara za otvaranje tema, a još više za pisanje. Baš lijepo. Ima i komentatora. Nije ti dosadno. Nije ni meni. Penzioner sam, imam vremena. Jesu li ovo sve penzioneri što se javljaju, ili ima i mlađih?

    O ovoj temi može se raspravljati s raznih aspekata. Sve ti je relativno, s kojeg ugla gledaš. Što misliš, da li oni koji rješavaju ovu krizu stvarno su u krizi? Ni govora. Njima kriza omogučava da još bolje i jeftinije žive na naš račun. Da li si razmišljao o tome?

    Sve ima svoju svrhu i zadaću, pa tako, vjerojatno i kriza. Ja na primjer znam da se pojedini ljudi kroz krizu jačaju i osvješćuju, a drugi opet tonu. Možda nisi znao, ali mislim da znaš, tko proizvodi krizu? Ne proizvode krizu oni koji nemaju nego oni koji imaju. Oni su upravljači krizom.

    U prošlom sustavu nisam znao za krizu i uvijek sam s novcima bio knap ili dužan, sada kad sam zaista u krizi, ja sam zadovoljan jer sam naučio živjeti i kada nemam, i nikad nisam bez novaca, onoliko koliko mi treba. Ako nemam ni ne treba mi. Ja i žena raspolažemo s mjesečnim prihodima od 3.7oo kn, živim sa sinom, snahom i dvoje unučadi, režiju plaćam po 1/2. Danas ti je umijeće živjeti u porodičnom zajedništvu. Da bi ti bilo jasnije: Kada poplaćamo sve obveze, meni i ženi ostane 30 kn/dan ( za kazalište, kino, kafić,novine,penzionerske zabave...), pa biraj na čega ćeš potrošiti.

    avatar

    18.12.2009. (11:05)    -   -   -   -  

  • semper_contra

    @boris
    Ja sam ipak u boljoj poziciji nego ti što se novaca tiče iako sam i ja novopečeni penzić nakion 41 godine radnog staža (žena preko godinu dana). No kod mene ima jedna zanimljiva pojava: nikada se nisam žalio na količinu novca koju sam ja dobivao za svoj rad, pa čak ni onda kada sam ponekad bio zaista "knap". Mene je uvijek smetao kriminal, javašluk, neodgovoran odnos prema radu i obavezama, varanje, farbanje ljudi, loši uvjeti rada i slično. I godinama se to u meni akumuliralo tako da sam danas spreman prihvatiti sve mjere koje bi dovele te stvari u red.

    Što se tiče izazivača krize (kao i ratova) e tu se u potpunosti slažem s tobom. I jedno i drugo određene kaste koriste za povećanje svog bogatstva i utjecaja na račun luzera.

    @svinjce
    Slažem se s tobom. Čovjek često nije svjetan na koji perfidan način reklama prodire u njegov mozak. No ja se barem svjesno borim protiv te penetracije. Koliko uspješno to je drugo pitanje. A da su reklama i marketing samo vrh ledena brijega je točno, iako mislim da je prikladnije ih opisati kao podmuklu podmorskom hridi. Ne vidiš je, naletiš na nju i raspara ti novčanik :-)!

    avatar

    18.12.2009. (16:01)    -   -   -   -  

  • Neverin

    i ja izbjegavam reklame koliko god mogu ali najviše se čudim prijateljima koji mi kažu : "ej si vidio onu reklamu gdje.." aaaaa? ma o čemu mi pričamo, još da pamtim ta sranja pa da okolo pričam o njima?

    avatar

    18.12.2009. (21:41)    -   -   -   -  

  • buha

    niti ja ne slušam ono što mi poručuju u reklamama. Ali je činjenica da one djeluju i na nesvjesnom nivou. To su potvrdila brojna istraživanja. čak i one reklame za koje nismo svjesni da smo ih vidjeli, kada dođemo u dućan "otkrijemo" neki prozvod prije nego drugi zbog toga efekta.
    dakle, reklame su neizbježno zlo.

    avatar

    19.12.2009. (09:36)    -   -   -   -  

  • Recepti svijeta

    Ovo je nevjerovatno koliko je istinito.....i kako sirotinja stvara bogataše. Oni lipo stave reklame na one city lightove, sad svuda na TV-u lipe reklame dida mraza, nama oči veće nego šta je đep dubok....pa amo na rate....oni se bogatu, a nama računi gomilaju...ajme.... :-(

    avatar

    21.12.2009. (17:13)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...