zato jer nema savjest, obraz, dušu... zato jer je obični kriminalac kao i svi ostali sa njim u vladi
22.11.2009. (23:37)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Emmberlin
Potpuno se slazem s ovim blogom. Osim navedeni skandali, moram dodati kako gotovo nista ne radi u sferi zeljeznicke politke. Kada ce biti moguce kupite putne karte za vlak? Kada ce biti prvi natjecaj za posao u HZ? Kada cemo steci dojam da he HZ firma na usluzi korisnika, klijenata i gradjana? I kada ce se poceti raditi na to da Hrvatski gradjani prestaju smatrati automobil kao jedini nacin kretanja? Na relaciji Zagreb-Rijeka, Zagreb-Zadar i Zagreb-Osijek, realno i profitabilno bi bila izgradnja brzih zeljeznickh pruga. Jednog dana kad bi vlak povezao Rijeka i Zagreb za 60 do 75 minuta za neku odgovarajucu cijenu i dostojanstveni komfort, tada bismo odustali upotrebiti automobil, stigli bi na vrijeme i ne bismo stradali na cestima. Pozdrav svima koje misle napredno!
23.11.2009. (10:02)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
@emmberlin ...s tvojim rezonima se potpuno slažem. Već odavno tvrdim da je Hrvatska obzirom na veličinu i konfiguraciju idealna za primjenu komfornih super brzih vlakova. Problem je što promet željeznicom zahtijeva složenu ORGANIZACIJU, a primjena autoputa samo IZGRADNJU a dalje neka se svak snalazi kako zna i umije. A o ekologiji, rentabilnosti i sigurnosti jedan takav tip kao što je Kalmeta sigurno niti želi niti je u stanju misliti.
23.11.2009. (11:02)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Neverin
zato jer nema savjest, obraz, dušu... zato jer je obični kriminalac kao i svi ostali sa njim u vladi
22.11.2009. (23:37) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Emmberlin
Potpuno se slazem s ovim blogom. Osim navedeni skandali, moram dodati kako gotovo nista ne radi u sferi zeljeznicke politke. Kada ce biti moguce kupite putne karte za vlak? Kada ce biti prvi natjecaj za posao u HZ? Kada cemo steci dojam da he HZ firma na usluzi korisnika, klijenata i gradjana? I kada ce se poceti raditi na to da Hrvatski gradjani prestaju smatrati automobil kao jedini nacin kretanja? Na relaciji Zagreb-Rijeka, Zagreb-Zadar i Zagreb-Osijek, realno i profitabilno bi bila izgradnja brzih zeljeznickh pruga. Jednog dana kad bi vlak povezao Rijeka i Zagreb za 60 do 75 minuta za neku odgovarajucu cijenu i dostojanstveni komfort, tada bismo odustali upotrebiti automobil, stigli bi na vrijeme i ne bismo stradali na cestima. Pozdrav svima koje misle napredno!
23.11.2009. (10:02) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
semper_contra
@emmberlin
...s tvojim rezonima se potpuno slažem. Već odavno tvrdim da je Hrvatska obzirom na veličinu i konfiguraciju idealna za primjenu komfornih super brzih vlakova. Problem je što promet željeznicom zahtijeva složenu ORGANIZACIJU, a primjena autoputa samo IZGRADNJU a dalje neka se svak snalazi kako zna i umije. A o ekologiji, rentabilnosti i sigurnosti jedan takav tip kao što je Kalmeta sigurno niti želi niti je u stanju misliti.
23.11.2009. (11:02) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
pametni zub
nisu ga dovoljno pritisnuli. a to što se kompromitirao, njega ionako baš briga
23.11.2009. (12:48) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
ljelja
jer još mu nisu osigurali mjesto na sveučilištu!
23.11.2009. (17:19) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...