Nisam baš često na blogu (imam bebu) pa sam sad tek pročital tekst od Setha Godina, "PLava krava" i mislim da je gosn. dobrano pobrkao lončiće što se diskografije tiče (a posebno kod klasične glazbe, ali to je preduga priča), nema tu nikakvog proturivanja zakona, ako netko ne želi dati besplatno svoje pjesme za download, ima apsolutno pravo, to je njegova privatna imovina, jedno od osnovnih ljudskih prava i točka ... nema tu puno rasprave ... e sad je samo pitanje kako sankcionirati krađu i jeli to uopće moguće nekakvom edukacijom ljudi ili možda restriktivnim mjerama !? Narod kaže " ako neprijatelja ne možeš pobijediti, pridruži mu se" pa se sad iznalaze razni drugi načini naplate (nema ništa besplatno, zaboravite sve to netko mora platiti na ovaj ili onaj način) putem oglašavanja itd itd Osim toga ako ljudi nešto žele odnosno ako nešto dopre do ljude onda će to i nabaviti u originalu, a najbolji dokaz za to su Arctic Monkeys, čiji je prvi album godinu dana bio na besplatnom downloadu, a kad je konačno objavljen "fizički", oborio je sve rekorde prodaje (najprodavaniji album svih vremena, u prvom tjednu prodaje) Problem velikih diskografskih kuća je pohlepa, koja rezultira hiperprodukcijom što opet uzrokuje katastrofalnu kvalitetu glazbe... I o ovome bi mogao satima, zapravo bih esej mogao napisati, ali bez brige sve je već rečeno od strane puno pametnijih ljudi ... Zato Tom Waits npr. nema problema sa svojim fanovima, lijepo svake tri-četiri godine snimi album, mi (fanovi) to jedva dočekamo i nema šanse da se prži, ako treba kupuje se i nekoliko verzija albuma ... KOncerti su mu također rasprodani jer ide na turneju isto cca svake 4 godine, i to samo u odabrane gradove i odabrane prostore ... Znači treba samo težiti vrsnoći i probljema nema ... POzdrav
p.s. inače sam se pronašao u podosta točaka, više od 50 %, po kojoj se mogu svrstati u "bookaholica", istovremeno i u glazboholica, jedini mi je problem da ne mogu istovremeno čitati i slušati glazbu ... a način da se istovremeno kupam i ne smočim knjigu, već sam odavno smislio, naravno u kadi, a i zvučnici su prisutni na stropu u kupaoni ....
25.11.2009. (13:00)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Elena J.
Ja se ne mogu prepoznati u većini ovih navoda :D ipak nisam toliki ekstrem hehe, ali šizim na nevraćanje posuđenih knjiga (i općenito posuđenih stvari), nepažnju... Šizim kad ljudi posude knjige u knjižnici pa ih ne vraćaju mjesecima a meni baš te knjige u tom trenu trebaju... Nekad se udubim u čitanje dok jedem, što je nekad pravo umijeće jer ima onih knjiga koje jednostavno ne mogu stajati otvorene, već se same zaklapaju, pa onda jednom rukom držim knjigu, a drugom jedem, pa se zna dogoditi da rasipam nešto od hrane i tak :D a o onom odgađanju spavanja da i ne govorimo... Uz Sheldona sam znala probdijeti noći i noći jer jednom kad bih uhvatila knjigu u ruke, nema spavanja dok se ne pročita do kraja... A bilo je i kašnjenja na kave jer bih se "začitala" (izbjegavala ih nisam)... Prije sam puno više čitala nego sada, puno sam se vozila tramvajem i uvijek sam imala knjigu u ruksaku. Kraj knjižara uvijek stanem, ali najčešće samo bacim pogled... Kupujem knjige kad naiđem na nekakvu akciju, dok se financijska situacija ne popravi. Šteta što su tako skupe, bila sam sad u Njemačkoj 3 dana i kupila si 3 knjige, svaka je koštala po 50 centi :) sada ćemo vidjeti kako ću se snaći s čitanjem na njemačkom :) Uh, raspisah se ja :) Pročitala sam i prethodne tvoje postove, moram priznati da sam se i ja rascmizdrila na "Up" :) predobar je crtić. Od ovih ostalih neke sam gledala, neke ne, volim gledati crtiće, a posebno mi se sviđa to što su sinkronizacije na hrvatski napredovale, nisu uštogljene kako su nekad bile, i više se humor ne izgubi u lošem prijevodu. A što se tiče marketinških stručnjaka lažljivaca, znala sam da će tvoj post biti u tako nekakvom tonu :) ipak, za razliku od tebe, mnogi ljudi shvaćaju marketing kao vrlo uzak pojam - dosadne reklame i prodavanje muda pod bubrege... Ja ga shvaćam kao način uočavanja i zadovoljavanja kupčevih želja i potreba, što on uostalom i jest :) (nisu to samo reklame, već i istraživanje tržišta, dizajn proizvoda, odabir ciljnih tržišta, business to business marketing, formiranje cijene, popusta i još puno puno toga...) ali ti to već sigurno znaš, jer vidim da puno čitaš :) pozdrav, do idućeg čitanja :)
26.11.2009. (14:24)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
@Osjećaj za feeling - baš smo neki dan raspravljali o tome, jedan kolega je glazbeni urednik na radiju, drugi je glazbenik, treći intenzivno skida filmove s torrenta, oko onog slučaja gdje je žena dobila 10 godina zatvora jer je skidala nekih 25 gigabajta sadržaja. u javnosti je to dosta negativno odjeknulo jer žena očito nije kriminalka, nije netko tko se prostituira ili džepari. ja sam pomalo socijalistica pa sam uvjerena da bi svo znanje, sva zabava i sva umjetnost trebala biti dostupna svima. međutim, tvoje mišljenje se i ne razlikuje previše od mog: ako je sve to u normalnim granicama, ljudi će htjeti nagraditi svog omiljenog pjevača/pisca/ zabavljača odlaskom na njegov koncert ili kupovinom njegovog nosača zvuka/knjige i sl. Sve ovo što se događa možda i jest odjek toga što smatramo da nas kao potrošače izdavačke kuće i diskografske kuće varaju i da nemaju poštovanja prema nama kao fanovima. LP
29.11.2009. (12:49)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
@Elena J. - nisam skužila baš taj pojam, bussiness to bussiness marketing, možeš li mi pojasniti? (za svaki slučaj, ako ne vidiš ovo, ja ću prosurfati pojam :)
Glede čitanja: ne čitam u kadi ni pod tušem, čitam u autu, to je istina, ali samo na semaforima ili ako moram dulje čekati u autu, tipa na tehničkom pregledu ili nešto. čitam na ulici na klupi, u kafićima, na poslu, dakako. ne volim online kupovinu knjiga (uskraćuje mi onaj vizualni, taktilni dio iskustva) pa kupujem u knjižarama, većinom, osim ako nešto ne mogu naći (ali kako ti reče, dok se ova situacija ne smiri, ne kupujem knjige nikako). Rado kupujem knjige ljudima za poklone, sad ću se raspištoljiti za Božić, vjerojatno. inače, ja sam prilično dosadna kao čitateljica. ali da sam preko nekoliko noći zaglavila čitajući do u gluho doba, jesam. LP
29.11.2009. (12:53)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
DOBAR, LOŠ, ŠTRACA
Nisam baš često na blogu (imam bebu)
pa sam sad tek pročital tekst od Setha Godina,
"PLava krava" i mislim da je gosn. dobrano pobrkao lončiće
što se diskografije tiče (a posebno kod klasične glazbe, ali to je preduga priča),
nema tu nikakvog proturivanja zakona,
ako netko ne želi dati besplatno svoje pjesme za download,
ima apsolutno pravo, to je njegova privatna imovina, jedno od osnovnih
ljudskih prava i točka ...
nema tu puno rasprave ...
e sad je samo pitanje kako sankcionirati krađu i jeli to uopće moguće
nekakvom edukacijom ljudi ili možda restriktivnim mjerama !?
Narod kaže " ako neprijatelja ne možeš pobijediti, pridruži mu se"
pa se sad iznalaze razni drugi načini naplate (nema ništa besplatno, zaboravite
sve to netko mora platiti na ovaj ili onaj način) putem oglašavanja itd itd
Osim toga ako ljudi nešto žele odnosno ako nešto dopre do ljude onda
će to i nabaviti u originalu, a najbolji dokaz za to su Arctic Monkeys, čiji je prvi album
godinu dana bio na besplatnom downloadu, a kad je konačno objavljen "fizički",
oborio je sve rekorde prodaje (najprodavaniji album svih vremena, u prvom tjednu prodaje)
Problem velikih diskografskih kuća je pohlepa, koja rezultira hiperprodukcijom
što opet uzrokuje katastrofalnu kvalitetu glazbe...
I o ovome bi mogao satima, zapravo bih esej mogao napisati,
ali bez brige sve je već rečeno od strane puno pametnijih ljudi ...
Zato Tom Waits npr. nema problema sa svojim fanovima, lijepo svake
tri-četiri godine snimi album, mi (fanovi) to jedva dočekamo i nema šanse
da se prži, ako treba kupuje se i nekoliko verzija albuma ...
KOncerti su mu također rasprodani jer ide na turneju isto cca svake 4 godine,
i to samo u odabrane gradove i odabrane prostore ...
Znači treba samo težiti vrsnoći i probljema nema ...
POzdrav
p.s.
inače sam se pronašao u podosta točaka, više od 50 %,
po kojoj se mogu svrstati u "bookaholica",
istovremeno i u glazboholica, jedini mi je problem
da ne mogu istovremeno čitati i slušati glazbu ...
a način da se istovremeno kupam i ne smočim knjigu,
već sam odavno smislio, naravno u kadi,
a i zvučnici su prisutni na stropu u kupaoni ....
25.11.2009. (13:00) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Elena J.
Ja se ne mogu prepoznati u većini ovih navoda :D ipak nisam toliki ekstrem hehe, ali šizim na nevraćanje posuđenih knjiga (i općenito posuđenih stvari), nepažnju... Šizim kad ljudi posude knjige u knjižnici pa ih ne vraćaju mjesecima a meni baš te knjige u tom trenu trebaju...
Nekad se udubim u čitanje dok jedem, što je nekad pravo umijeće jer ima onih knjiga koje jednostavno ne mogu stajati otvorene, već se same zaklapaju, pa onda jednom rukom držim knjigu, a drugom jedem, pa se zna dogoditi da rasipam nešto od hrane i tak :D a o onom odgađanju spavanja da i ne govorimo... Uz Sheldona sam znala probdijeti noći i noći jer jednom kad bih uhvatila knjigu u ruke, nema spavanja dok se ne pročita do kraja... A bilo je i kašnjenja na kave jer bih se "začitala" (izbjegavala ih nisam)... Prije sam puno više čitala nego sada, puno sam se vozila tramvajem i uvijek sam imala knjigu u ruksaku. Kraj knjižara uvijek stanem, ali najčešće samo bacim pogled... Kupujem knjige kad naiđem na nekakvu akciju, dok se financijska situacija ne popravi. Šteta što su tako skupe, bila sam sad u Njemačkoj 3 dana i kupila si 3 knjige, svaka je koštala po 50 centi :) sada ćemo vidjeti kako ću se snaći s čitanjem na njemačkom :)
Uh, raspisah se ja :)
Pročitala sam i prethodne tvoje postove, moram priznati da sam se i ja rascmizdrila na "Up" :) predobar je crtić. Od ovih ostalih neke sam gledala, neke ne, volim gledati crtiće, a posebno mi se sviđa to što su sinkronizacije na hrvatski napredovale, nisu uštogljene kako su nekad bile, i više se humor ne izgubi u lošem prijevodu.
A što se tiče marketinških stručnjaka lažljivaca, znala sam da će tvoj post biti u tako nekakvom tonu :) ipak, za razliku od tebe, mnogi ljudi shvaćaju marketing kao vrlo uzak pojam - dosadne reklame i prodavanje muda pod bubrege... Ja ga shvaćam kao način uočavanja i zadovoljavanja kupčevih želja i potreba, što on uostalom i jest :) (nisu to samo reklame, već i istraživanje tržišta, dizajn proizvoda, odabir ciljnih tržišta, business to business marketing, formiranje cijene, popusta i još puno puno toga...) ali ti to već sigurno znaš, jer vidim da puno čitaš :) pozdrav, do idućeg čitanja :)
26.11.2009. (14:24) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
bolegr
Neki testirani, neki uvježbani, a neki nepoznati su mi dali ideju...
26.11.2009. (21:44) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Bookeraj
@Osjećaj za feeling - baš smo neki dan raspravljali o tome, jedan kolega je glazbeni urednik na radiju, drugi je glazbenik, treći intenzivno skida filmove s torrenta, oko onog slučaja gdje je žena dobila 10 godina zatvora jer je skidala nekih 25 gigabajta sadržaja. u javnosti je to dosta negativno odjeknulo jer žena očito nije kriminalka, nije netko tko se prostituira ili džepari. ja sam pomalo socijalistica pa sam uvjerena da bi svo znanje, sva zabava i sva umjetnost trebala biti dostupna svima. međutim, tvoje mišljenje se i ne razlikuje previše od mog: ako je sve to u normalnim granicama, ljudi će htjeti nagraditi svog omiljenog pjevača/pisca/ zabavljača odlaskom na njegov koncert ili kupovinom njegovog nosača zvuka/knjige i sl. Sve ovo što se događa možda i jest odjek toga što smatramo da nas kao potrošače izdavačke kuće i diskografske kuće varaju i da nemaju poštovanja prema nama kao fanovima. LP
29.11.2009. (12:49) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Bookeraj
@Elena J. - nisam skužila baš taj pojam, bussiness to bussiness marketing, možeš li mi pojasniti? (za svaki slučaj, ako ne vidiš ovo, ja ću prosurfati pojam :)
Glede čitanja: ne čitam u kadi ni pod tušem, čitam u autu, to je istina, ali samo na semaforima ili ako moram dulje čekati u autu, tipa na tehničkom pregledu ili nešto. čitam na ulici na klupi, u kafićima, na poslu, dakako. ne volim online kupovinu knjiga (uskraćuje mi onaj vizualni, taktilni dio iskustva) pa kupujem u knjižarama, većinom, osim ako nešto ne mogu naći (ali kako ti reče, dok se ova situacija ne smiri, ne kupujem knjige nikako). Rado kupujem knjige ljudima za poklone, sad ću se raspištoljiti za Božić, vjerojatno. inače, ja sam prilično dosadna kao čitateljica. ali da sam preko nekoliko noći zaglavila čitajući do u gluho doba, jesam. LP
29.11.2009. (12:53) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...