Komentari

bookeraj.blog.hr

Dodaj komentar (19)

Marketing


  • seoska idila

    naravno, kupujemo priču, a ne proizvod... želimo se pomladiti (to ja), izgledati mlađe (opet ja), zategnutije (i tu sam), uvjeravamo se da nam baš skupa krpica (ili mob, ili ono što si ti spomenula u tekstu) nam baš treba zbog kvalitete, a ne potpisa...

    ma šalim se. barem do neke granice.

    svejedno, sam šoping kao trošenje novaca (u ovo recesijsko doba) me baca u očaj. s jedne strane bih htjela izledati lijepo i moderno, a s druge strane staviti na hrpu i u banku (kao stara bakica) svoje teško stećene pare...

    starim, zar ne???

    avatar

    17.11.2009. (22:21)    -   -   -   -  

  • ZlicaOdOpaka

    Odličan tekst :-)). Nisam razmišljala na taj način, no reklamu ne bih nazvala pričom, nazvala bih ju bajkom :-)). Koja će nam se ostvariti ako kupimo taj i taj proizvod :-)).

    avatar

    17.11.2009. (22:36)    -   -   -   -  

  • free bablo

    да уМас

    avatar

    18.11.2009. (03:13)    -   -   -   -  

  • Charlie Frost

    Marketing kao profesija je potpuno nepotrebna . . . čista prodaja magle. Samo teško se odhrvat niskim strastima, teško.

    avatar

    18.11.2009. (08:19)    -   -   -   -  

  • DOBAR, LOŠ, ŠTRACA

    Jednom sam u društvu dviju faca iz marketinga izjavio da je to
    prodavanje "muda pod bubrege"(stara indijanska poslovica),
    prekinuli su svako druženje, a bili smo na putu da postanemo prijatelji,
    ali kaj mogu kad to stvarno mislim ..
    pa i ja prodajem nekad "muda pod bubrege", zato i ne volim više svoj poso,
    zapravo sve manje i manje polažem u marketing, pa mi poso sve slabije i
    slabije ide, bez obzira na kvalitetu ....
    jeb'ga, takvo je krdo ...
    p.s.
    si čitala 129,90 od Beigbedera !?!?

    avatar

    18.11.2009. (12:57)    -   -   -   -  

  • Dante

    Mene još uvijek nasmije situacija od prije par godina cca.10 kad su ljudi ni krivi ni dužni počeli masovnije kupovati one perilice za suđe i (onda su još bile tabletice2 u 1 ). Rekoh sad ćete vidjeti uskoro će biti 3 u1 i 5 u 7 i sve će biti najbolje i baš vam one rješavaju problem. Sjećam se zamrljanih kristalnih čaša, sasušene masnoće (prvo operi ručno pa stavi da perilica opere za tebe) i zamisli da si uštedio novce i vodu. osim što si jeftinim pripravkom unutar tabletice zagadio 10 puta više... Ma koga je to još briga.
    No ljudi su (smo) ljudi. Ne mislimo baš uvijek glavom niti smo baš uvijek inteligentnija vrsta.

    avatar

    18.11.2009. (13:39)    -   -   -   -  

  • Bookeraj

    @seoska idila - i ja sam skužila da imam isti problem, da se užitak u šopingu lako pretvara u ovisnost. ali s druge strane, nisam htjela pasti u dužničko ropstvo pa se sad pomalo suzdržavam od mahnitog kupovanja (sukladno padu plaća zbog recesije) i shvaćam da mi zapravo ništa ne nedostaje. ali s druge strane, i opet zbog smanjenja plaća, nema dovoljno ni za stavljanje sastrane, tako da... čekam bolja vremena :)

    avatar

    18.11.2009. (13:48)    -   -   -   -  

  • Bookeraj

    @Charlie Frost - marketing jest prodavanje magle (kao i niz drugih "usluga"), ali ne bih se složila da je nepotreban. ništa za čime vlada tolika potražnja očito nije nepotrebno :)

    avatar

    18.11.2009. (13:50)    -   -   -   -  

  • Bookeraj

    @osjećaj za filing - i taj Beigbeder me čeka, negdje ga imam zapisanog, ali još uvijek nisam čitala ništa od njega, rekla bih (ili ako jesam, nisam zapamtila), mada vidim da je prilično popularan. eh, u ovoj Plavoj kravi od istog autora koju sad čitam ima dosta toga o tvojoj branši, baš ću pisati o tome kroz par dana, pa - stay tuned! ali kao što ti rekoh, čovjek treba biti baš posebna vrsta čovjeka da bi uživao u prodaji, mada - sve je danas prodaja (kad nemamo proizvodnje).

    avatar

    18.11.2009. (13:55)    -   -   -   -  

  • Piton007

    biti uspješan, ili ne biti gori od drugih je ljudska narav, reklame jesu bajke koje nas privlače, ali ono što nas sili da potrošimo do pet puta više novaca nego je potrebno, je kad vidim ljude oko seba da posjeduju to i to, zanimljivo ali kad postanemo ponosni vlasnici neke blještave stvarčice nismo zadovoljni već želimo nešto novo ili nešto veće :((

    avatar

    18.11.2009. (15:28)    -   -   -   -  

  • DOBAR, LOŠ, ŠTRACA

    baš sam završio sa DOn Rigobertovim bilježnicama
    od Maria Vargasa LLose, sjajna knjiga,
    tip (Don Rigoberto) prodaje osiguranja, zapravo je šef firme koja prodaje osiguranja,
    jel' te to podsjeća na nekog !?!?;-))
    Sam kaj si je on sve fino tak uredil da mu to samo služi
    za zabavu, pametan čovek ....

    avatar

    18.11.2009. (15:49)    -   -   -   -  

  • Uvijek bolji

    Uh, s jedne strane mi je beskrajno zanimljivo čitati takve knjige, a s druge strane me bacaju u depresiju jer nas "obične" ljude razotkrivaju kao ovce koje nasjedaju na svakakve trikove. :)) Zato se uvijek dvoumim da li bi bilo bolje saznati što više o marketingu pod motom "informiraj se o neprijatelju" ili mi je bolje da živim u blaženom neznanju. ;)

    avatar

    18.11.2009. (21:45)    -   -   -   -  

  • Charlie Frost

    Proizvod bi trebala prodavati kvaliteta i stvarna potreba za nečim, a ne priča i umjetna potreba koja se tom pričom stvara. 99% ljudi u zapadnoj civilizaciji to ne shvaća, vodi se za niskim strastima i pušta da ih se dribla kao ovce. Potreba za marketingom odraz je niske razine svijesti na kojoj se naša civilizacija nalazi. Uvijek je lakše kad misliš tuđom glavom.

    avatar

    18.11.2009. (23:06)    -   -   -   -  

  • Charlie Frost

    Osvrnuo bi se i na ovo šta piton kaže . . . nije problem u nečem ljepšem i nečem većem, na kraju krajeva nema napretka bez ambicije da se ode dalje, ima više, itd. Problem je šta ljudi danas žele stvari koje nisu ni više ni bolje ni ljepše, pa čak ni novije, nego su jednostavno nametnute našoj psihi . . . putem marketinga.

    avatar

    18.11.2009. (23:16)    -   -   -   -  

  • PINK PLAVUŠA

    Za početak,sami sebe filati sa čim manje informacija,nepotrebnih reklama koje strše na sve strane,već je to put "pročišćenja"... Dolazak do spoznaje koliko i čega nam treba ipak slijedi nakon određenih vlastitih "shoping i financ. grešaka i promašaja",jer nije toliki problem željeti neke stvari,problem je kad želiš sve,pa još naj naj (mislim na materijalno)..
    Nisu te "self-knjižice" ni toliko loše,npr. Sanjinova se temelji se "zdravoj logici",čovjek je samo prezentirao ono kako bi ustvari trebalo biti,a iz vlastitih primjera (i nakon financ. kraha) (Cro primjeri iz susjedstva,kad se živi iznad vlastitih mogućnosti;a doista funkcionira ono:Raditi na povećanju prihoda,i istodobno,na smanjenju nepotrebnih troškova).. A i zna se da za uspjehe koji izgledaju kao da ih je najteže postići,zapravo (na dnevnoj razini) je potreban tek mali ili ne tako zahtjevan "korak"..
    Uglavnom,nije loše imati puno toga na izbor..to izgrađuje naš karakter i zrelost donošenje odluka..pa,tko voli,neka izvoli,već prema vlastitu nahođenju i afinitetima...

    Prodavanje dobre priče,sjetilo me to na kućne prezentatore,najmoćniji su svojedobno bili ovi iz Zeptera..,uvjerili šogoričina oca da će mu život biti grandiozniji,a on veća faca ako pije kavu iz Zepter šalica,a piće iz Zepter kaleža..ostao kraći za 1500 DM, u ono poslijeratno doba,1995. to je bio gadan novac,he he..

    lp

    avatar

    19.11.2009. (07:27)    -   -   -   -  

  • Bookeraj

    @piton007 - upravo tako, u tom neprestanom osjećaju neadekvatnosti i nezadovoljstva sobom leži glavni razlog uspjeha kapitalizma i potrošačkog društvenog uređenja.

    avatar

    19.11.2009. (14:26)    -   -   -   -  

  • Bookeraj

    @pink plavuša - imam i ja svoje mišljenje o svim knjigama za samopomoć, iako ih većina kopiraju jedne od drugih (te zakon privlačnosti, te pozitivno razmišljanje, presipanje iz šupljeg u prazno), dobro je što ih ima toliko, jer uvijek postoji par caka koje se mogu posuditi iz njih. međutim, kad čovjek malo bolje razmisli, sve se one svode na zdravu logiku i rješenja do kojih je čovjek mogao i sam doći, samo da je malo bolje razmislio. Ali, onda pisci self - help knjiga ne bi mogli zaraditi :) i krug se zatvara :)

    avatar

    19.11.2009. (14:32)    -   -   -   -  

  • Neverin

    mislim da je neki američki predsjednik tvrdio kako će ljudi bolje povjerovat u laž ako u nju dodaš komadić istine.. to čini priču vjerodostojnom

    avatar

    24.11.2009. (17:21)    -   -   -   -  

  • lapsuscalami

    da nema reklama, kupovina bi nam bila dosadna. pa bar utoliko marketing opravdava svoju svrhu. a mi imamo izbor. i volimo ga imati. oglašavanje prodaje obećanje boljeg života.

    avatar

    27.11.2009. (12:39)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...