naravno, kupujemo priču, a ne proizvod... elimo se pomladiti (to ja), izgledati mlađe (opet ja), zategnutije (i tu sam), uvjeravamo se da nam ba skupa krpica (ili mob, ili ono to si ti spomenula u tekstu) nam ba treba zbog kvalitete, a ne potpisa...
ma alim se. barem do neke granice.
svejedno, sam oping kao troenje novaca (u ovo recesijsko doba) me baca u očaj. s jedne strane bih htjela izledati lijepo i moderno, a s druge strane staviti na hrpu i u banku (kao stara bakica) svoje teko stećene pare...
starim, zar ne???
17.11.2009. (22:21)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obrii komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Odličan tekst :-)). Nisam razmiljala na taj način, no reklamu ne bih nazvala pričom, nazvala bih ju bajkom :-)). Koja će nam se ostvariti ako kupimo taj i taj proizvod :-)).
17.11.2009. (22:36)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obrii komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Jednom sam u drutvu dviju faca iz marketinga izjavio da je to prodavanje "muda pod bubrege"(stara indijanska poslovica), prekinuli su svako druenje, a bili smo na putu da postanemo prijatelji, ali kaj mogu kad to stvarno mislim .. pa i ja prodajem nekad "muda pod bubrege", zato i ne volim vie svoj poso, zapravo sve manje i manje polaem u marketing, pa mi poso sve slabije i slabije ide, bez obzira na kvalitetu .... jeb'ga, takvo je krdo ... p.s. si čitala 129,90 od Beigbedera !?!?
18.11.2009. (12:57)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obrii komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Mene jo uvijek nasmije situacija od prije par godina cca.10 kad su ljudi ni krivi ni duni počeli masovnije kupovati one perilice za suđe i (onda su jo bile tabletice2 u 1 ). Rekoh sad ćete vidjeti uskoro će biti 3 u1 i 5 u 7 i sve će biti najbolje i ba vam one rjeavaju problem. Sjećam se zamrljanih kristalnih čaa, sasuene masnoće (prvo operi ručno pa stavi da perilica opere za tebe) i zamisli da si utedio novce i vodu. osim to si jeftinim pripravkom unutar tabletice zagadio 10 puta vie... Ma koga je to jo briga. No ljudi su (smo) ljudi. Ne mislimo ba uvijek glavom niti smo ba uvijek inteligentnija vrsta.
18.11.2009. (13:39)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obrii komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
@seoska idila - i ja sam skuila da imam isti problem, da se uitak u opingu lako pretvara u ovisnost. ali s druge strane, nisam htjela pasti u duničko ropstvo pa se sad pomalo suzdravam od mahnitog kupovanja (sukladno padu plaća zbog recesije) i shvaćam da mi zapravo nita ne nedostaje. ali s druge strane, i opet zbog smanjenja plaća, nema dovoljno ni za stavljanje sastrane, tako da... čekam bolja vremena :)
18.11.2009. (13:48)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obrii komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
@Charlie Frost - marketing jest prodavanje magle (kao i niz drugih "usluga"), ali ne bih se sloila da je nepotreban. nita za čime vlada tolika potranja očito nije nepotrebno :)
18.11.2009. (13:50)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obrii komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
@osjećaj za filing - i taj Beigbeder me čeka, negdje ga imam zapisanog, ali jo uvijek nisam čitala nita od njega, rekla bih (ili ako jesam, nisam zapamtila), mada vidim da je prilično popularan. eh, u ovoj Plavoj kravi od istog autora koju sad čitam ima dosta toga o tvojoj brani, ba ću pisati o tome kroz par dana, pa - stay tuned! ali kao to ti rekoh, čovjek treba biti ba posebna vrsta čovjeka da bi uivao u prodaji, mada - sve je danas prodaja (kad nemamo proizvodnje).
18.11.2009. (13:55)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obrii komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
biti uspjean, ili ne biti gori od drugih je ljudska narav, reklame jesu bajke koje nas privlače, ali ono to nas sili da potroimo do pet puta vie novaca nego je potrebno, je kad vidim ljude oko seba da posjeduju to i to, zanimljivo ali kad postanemo ponosni vlasnici neke bljetave stvarčice nismo zadovoljni već elimo neto novo ili neto veće :((
18.11.2009. (15:28)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obrii komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
ba sam zavrio sa DOn Rigobertovim biljenicama od Maria Vargasa LLose, sjajna knjiga, tip (Don Rigoberto) prodaje osiguranja, zapravo je ef firme koja prodaje osiguranja, jel' te to podsjeća na nekog !?!?;-)) Sam kaj si je on sve fino tak uredil da mu to samo slui za zabavu, pametan čovek ....
18.11.2009. (15:49)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obrii komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Uh, s jedne strane mi je beskrajno zanimljivo čitati takve knjige, a s druge strane me bacaju u depresiju jer nas "obične" ljude razotkrivaju kao ovce koje nasjedaju na svakakve trikove. :)) Zato se uvijek dvoumim da li bi bilo bolje saznati to vie o marketingu pod motom "informiraj se o neprijatelju" ili mi je bolje da ivim u blaenom neznanju. ;)
18.11.2009. (21:45)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obrii komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Proizvod bi trebala prodavati kvaliteta i stvarna potreba za nečim, a ne priča i umjetna potreba koja se tom pričom stvara. 99% ljudi u zapadnoj civilizaciji to ne shvaća, vodi se za niskim strastima i puta da ih se dribla kao ovce. Potreba za marketingom odraz je niske razine svijesti na kojoj se naa civilizacija nalazi. Uvijek je lake kad misli tuđom glavom.
18.11.2009. (23:06)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obrii komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Osvrnuo bi se i na ovo ta piton kae . . . nije problem u nečem ljepem i nečem većem, na kraju krajeva nema napretka bez ambicije da se ode dalje, ima vie, itd. Problem je ta ljudi danas ele stvari koje nisu ni vie ni bolje ni ljepe, pa čak ni novije, nego su jednostavno nametnute naoj psihi . . . putem marketinga.
18.11.2009. (23:16)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obrii komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Za početak,sami sebe filati sa čim manje informacija,nepotrebnih reklama koje stre na sve strane,već je to put "pročićenja"... Dolazak do spoznaje koliko i čega nam treba ipak slijedi nakon određenih vlastitih "shoping i financ. greaka i promaaja",jer nije toliki problem eljeti neke stvari,problem je kad eli sve,pa jo naj naj (mislim na materijalno).. Nisu te "self-knjiice" ni toliko loe,npr. Sanjinova se temelji se "zdravoj logici",čovjek je samo prezentirao ono kako bi ustvari trebalo biti,a iz vlastitih primjera (i nakon financ. kraha) (Cro primjeri iz susjedstva,kad se ivi iznad vlastitih mogućnosti;a doista funkcionira ono:Raditi na povećanju prihoda,i istodobno,na smanjenju nepotrebnih trokova).. A i zna se da za uspjehe koji izgledaju kao da ih je najtee postići,zapravo (na dnevnoj razini) je potreban tek mali ili ne tako zahtjevan "korak".. Uglavnom,nije loe imati puno toga na izbor..to izgrađuje na karakter i zrelost donoenje odluka..pa,tko voli,neka izvoli,već prema vlastitu nahođenju i afinitetima...
Prodavanje dobre priče,sjetilo me to na kućne prezentatore,najmoćniji su svojedobno bili ovi iz Zeptera..,uvjerili ogoričina oca da će mu ivot biti grandiozniji,a on veća faca ako pije kavu iz Zepter alica,a piće iz Zepter kalea..ostao kraći za 1500 DM, u ono poslijeratno doba,1995. to je bio gadan novac,he he..
lp
19.11.2009. (07:27)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obrii komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
@piton007 - upravo tako, u tom neprestanom osjećaju neadekvatnosti i nezadovoljstva sobom lei glavni razlog uspjeha kapitalizma i potroačkog drutvenog uređenja.
19.11.2009. (14:26)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obrii komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
@pink plavua - imam i ja svoje miljenje o svim knjigama za samopomoć, iako ih većina kopiraju jedne od drugih (te zakon privlačnosti, te pozitivno razmiljanje, presipanje iz upljeg u prazno), dobro je to ih ima toliko, jer uvijek postoji par caka koje se mogu posuditi iz njih. međutim, kad čovjek malo bolje razmisli, sve se one svode na zdravu logiku i rjeenja do kojih je čovjek mogao i sam doći, samo da je malo bolje razmislio. Ali, onda pisci self - help knjiga ne bi mogli zaraditi :) i krug se zatvara :)
19.11.2009. (14:32)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obrii komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
da nema reklama, kupovina bi nam bila dosadna. pa bar utoliko marketing opravdava svoju svrhu. a mi imamo izbor. i volimo ga imati. oglaavanje prodaje obećanje boljeg ivota.
27.11.2009. (12:39)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obrii komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
seoska idila
naravno, kupujemo priču, a ne proizvod... elimo se pomladiti (to ja), izgledati mlađe (opet ja), zategnutije (i tu sam), uvjeravamo se da nam ba skupa krpica (ili mob, ili ono to si ti spomenula u tekstu) nam ba treba zbog kvalitete, a ne potpisa...
ma alim se. barem do neke granice.
svejedno, sam oping kao troenje novaca (u ovo recesijsko doba) me baca u očaj. s jedne strane bih htjela izledati lijepo i moderno, a s druge strane staviti na hrpu i u banku (kao stara bakica) svoje teko stećene pare...
starim, zar ne???
17.11.2009. (22:21) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obrii komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
ZlicaOdOpaka
Odličan tekst :-)). Nisam razmiljala na taj način, no reklamu ne bih nazvala pričom, nazvala bih ju bajkom :-)). Koja će nam se ostvariti ako kupimo taj i taj proizvod :-)).
17.11.2009. (22:36) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obrii komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
free bablo
Đ´Đ° ŃМаŃ
18.11.2009. (03:13) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obrii komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Charlie Frost
Marketing kao profesija je potpuno nepotrebna . . . čista prodaja magle. Samo teko se odhrvat niskim strastima, teko.
18.11.2009. (08:19) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obrii komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
DOBAR, LO, TRACA
Jednom sam u drutvu dviju faca iz marketinga izjavio da je to
prodavanje "muda pod bubrege"(stara indijanska poslovica),
prekinuli su svako druenje, a bili smo na putu da postanemo prijatelji,
ali kaj mogu kad to stvarno mislim ..
pa i ja prodajem nekad "muda pod bubrege", zato i ne volim vie svoj poso,
zapravo sve manje i manje polaem u marketing, pa mi poso sve slabije i
slabije ide, bez obzira na kvalitetu ....
jeb'ga, takvo je krdo ...
p.s.
si čitala 129,90 od Beigbedera !?!?
18.11.2009. (12:57) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obrii komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Dante
Mene jo uvijek nasmije situacija od prije par godina cca.10 kad su ljudi ni krivi ni duni počeli masovnije kupovati one perilice za suđe i (onda su jo bile tabletice2 u 1 ). Rekoh sad ćete vidjeti uskoro će biti 3 u1 i 5 u 7 i sve će biti najbolje i ba vam one rjeavaju problem. Sjećam se zamrljanih kristalnih čaa, sasuene masnoće (prvo operi ručno pa stavi da perilica opere za tebe) i zamisli da si utedio novce i vodu. osim to si jeftinim pripravkom unutar tabletice zagadio 10 puta vie... Ma koga je to jo briga.
No ljudi su (smo) ljudi. Ne mislimo ba uvijek glavom niti smo ba uvijek inteligentnija vrsta.
18.11.2009. (13:39) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obrii komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Bookeraj
@seoska idila - i ja sam skuila da imam isti problem, da se uitak u opingu lako pretvara u ovisnost. ali s druge strane, nisam htjela pasti u duničko ropstvo pa se sad pomalo suzdravam od mahnitog kupovanja (sukladno padu plaća zbog recesije) i shvaćam da mi zapravo nita ne nedostaje. ali s druge strane, i opet zbog smanjenja plaća, nema dovoljno ni za stavljanje sastrane, tako da... čekam bolja vremena :)
18.11.2009. (13:48) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obrii komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Bookeraj
@Charlie Frost - marketing jest prodavanje magle (kao i niz drugih "usluga"), ali ne bih se sloila da je nepotreban. nita za čime vlada tolika potranja očito nije nepotrebno :)
18.11.2009. (13:50) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obrii komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Bookeraj
@osjećaj za filing - i taj Beigbeder me čeka, negdje ga imam zapisanog, ali jo uvijek nisam čitala nita od njega, rekla bih (ili ako jesam, nisam zapamtila), mada vidim da je prilično popularan. eh, u ovoj Plavoj kravi od istog autora koju sad čitam ima dosta toga o tvojoj brani, ba ću pisati o tome kroz par dana, pa - stay tuned! ali kao to ti rekoh, čovjek treba biti ba posebna vrsta čovjeka da bi uivao u prodaji, mada - sve je danas prodaja (kad nemamo proizvodnje).
18.11.2009. (13:55) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obrii komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Piton007
biti uspjean, ili ne biti gori od drugih je ljudska narav, reklame jesu bajke koje nas privlače, ali ono to nas sili da potroimo do pet puta vie novaca nego je potrebno, je kad vidim ljude oko seba da posjeduju to i to, zanimljivo ali kad postanemo ponosni vlasnici neke bljetave stvarčice nismo zadovoljni već elimo neto novo ili neto veće :((
18.11.2009. (15:28) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obrii komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
DOBAR, LO, TRACA
ba sam zavrio sa DOn Rigobertovim biljenicama
od Maria Vargasa LLose, sjajna knjiga,
tip (Don Rigoberto) prodaje osiguranja, zapravo je ef firme koja prodaje osiguranja,
jel' te to podsjeća na nekog !?!?;-))
Sam kaj si je on sve fino tak uredil da mu to samo slui
za zabavu, pametan čovek ....
18.11.2009. (15:49) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obrii komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Uvijek bolji
Uh, s jedne strane mi je beskrajno zanimljivo čitati takve knjige, a s druge strane me bacaju u depresiju jer nas "obične" ljude razotkrivaju kao ovce koje nasjedaju na svakakve trikove. :)) Zato se uvijek dvoumim da li bi bilo bolje saznati to vie o marketingu pod motom "informiraj se o neprijatelju" ili mi je bolje da ivim u blaenom neznanju. ;)
18.11.2009. (21:45) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obrii komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Charlie Frost
Proizvod bi trebala prodavati kvaliteta i stvarna potreba za nečim, a ne priča i umjetna potreba koja se tom pričom stvara. 99% ljudi u zapadnoj civilizaciji to ne shvaća, vodi se za niskim strastima i puta da ih se dribla kao ovce. Potreba za marketingom odraz je niske razine svijesti na kojoj se naa civilizacija nalazi. Uvijek je lake kad misli tuđom glavom.
18.11.2009. (23:06) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obrii komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Charlie Frost
Osvrnuo bi se i na ovo ta piton kae . . . nije problem u nečem ljepem i nečem većem, na kraju krajeva nema napretka bez ambicije da se ode dalje, ima vie, itd. Problem je ta ljudi danas ele stvari koje nisu ni vie ni bolje ni ljepe, pa čak ni novije, nego su jednostavno nametnute naoj psihi . . . putem marketinga.
18.11.2009. (23:16) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obrii komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
PINK PLAVUA
Za početak,sami sebe filati sa čim manje informacija,nepotrebnih reklama koje stre na sve strane,već je to put "pročićenja"... Dolazak do spoznaje koliko i čega nam treba ipak slijedi nakon određenih vlastitih "shoping i financ. greaka i promaaja",jer nije toliki problem eljeti neke stvari,problem je kad eli sve,pa jo naj naj (mislim na materijalno)..
Nisu te "self-knjiice" ni toliko loe,npr. Sanjinova se temelji se "zdravoj logici",čovjek je samo prezentirao ono kako bi ustvari trebalo biti,a iz vlastitih primjera (i nakon financ. kraha) (Cro primjeri iz susjedstva,kad se ivi iznad vlastitih mogućnosti;a doista funkcionira ono:Raditi na povećanju prihoda,i istodobno,na smanjenju nepotrebnih trokova).. A i zna se da za uspjehe koji izgledaju kao da ih je najtee postići,zapravo (na dnevnoj razini) je potreban tek mali ili ne tako zahtjevan "korak"..
Uglavnom,nije loe imati puno toga na izbor..to izgrađuje na karakter i zrelost donoenje odluka..pa,tko voli,neka izvoli,već prema vlastitu nahođenju i afinitetima...
Prodavanje dobre priče,sjetilo me to na kućne prezentatore,najmoćniji su svojedobno bili ovi iz Zeptera..,uvjerili ogoričina oca da će mu ivot biti grandiozniji,a on veća faca ako pije kavu iz Zepter alica,a piće iz Zepter kalea..ostao kraći za 1500 DM, u ono poslijeratno doba,1995. to je bio gadan novac,he he..
lp
19.11.2009. (07:27) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obrii komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Bookeraj
@piton007 - upravo tako, u tom neprestanom osjećaju neadekvatnosti i nezadovoljstva sobom lei glavni razlog uspjeha kapitalizma i potroačkog drutvenog uređenja.
19.11.2009. (14:26) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obrii komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Bookeraj
@pink plavua - imam i ja svoje miljenje o svim knjigama za samopomoć, iako ih većina kopiraju jedne od drugih (te zakon privlačnosti, te pozitivno razmiljanje, presipanje iz upljeg u prazno), dobro je to ih ima toliko, jer uvijek postoji par caka koje se mogu posuditi iz njih. međutim, kad čovjek malo bolje razmisli, sve se one svode na zdravu logiku i rjeenja do kojih je čovjek mogao i sam doći, samo da je malo bolje razmislio. Ali, onda pisci self - help knjiga ne bi mogli zaraditi :) i krug se zatvara :)
19.11.2009. (14:32) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obrii komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Neverin
mislim da je neki američki predsjednik tvrdio kako će ljudi bolje povjerovat u la ako u nju doda komadić istine.. to čini priču vjerodostojnom
24.11.2009. (17:21) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obrii komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
lapsuscalami
da nema reklama, kupovina bi nam bila dosadna. pa bar utoliko marketing opravdava svoju svrhu. a mi imamo izbor. i volimo ga imati. oglaavanje prodaje obećanje boljeg ivota.
27.11.2009. (12:39) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obrii komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...