Komentari

gosponprofesor.blog.hr

Dodaj komentar (21)

Marketing


  • ljelja

    Rekoh, metropola postaje opasna. Kako li je tek teško jadnim njenim stanovnicima:(

    avatar

    13.11.2009. (21:40)    -   -   -   -  

  • babyblue

    I....bum! Zamrznimo negdje Whitmana, neka nova civilizacija bude doba pjesnika...

    avatar

    13.11.2009. (21:41)    -   -   -   -  

  • babyblue

    Zaboravila: odličan post!

    avatar

    13.11.2009. (21:42)    -   -   -   -  

  • Vrijeme

    Kako poetično o prozaičnom; rezultat-odlična ironija. No, sjedila sam u propalom Pevecu i stalno mi se vraća slika šutnje još uvijek zaposlenih desetak radnika za stolom preko puta; kupila sam kaput u „Zari“ dok si „rek'o Zara“, i stalno se pitam...(( , pored ostalog, jel' mi trebao))

    avatar

    13.11.2009. (22:55)    -   -   -   -  

  • šarli

    Pa zašto si uopće pohodio zaprešićki mol? I kad prije?

    avatar

    13.11.2009. (23:02)    -   -   -   -  

  • Stalni mizantrop

    hehe, sjajno - najvise me se dojmi nazivak 'zapadne dveri'. vrsno. zapravo, vjerojatno, nije mall nego Malum.... a ljudi oko zaboka zaista kazu da je 'vragomolja Mamonova' istjerala mladece kosute, puzeve i jezeve...

    avatar

    14.11.2009. (00:11)    -   -   -   -  

  • Davaj

    Je li naša sudbina išta drugačija od onih što su nekoć prolazili ispod onog jezivog natpisa : "Kaufen macht frei" ili nam se sprema isto?

    avatar

    14.11.2009. (00:12)    -   -   -   -  

  • j.

    Veli žena: ne bumo mi tam išli, ima sigurno puno zaraženih. Velim ja razočarano: ne bumo, pametno, sigurno ima.
    Samo čime?
    Svako zlo za neko dobro.

    avatar

    14.11.2009. (06:08)    -   -   -   -  

  • buha

    super je to zapažanje kolege profesora.... a tek stil i sadržaj!. Odlično.
    no ..i pitanje zbog čega ta potreba ljudi za čim više materijalnog, čim više stvari?
    rekli bismo-zbog reklama, zbog takvih životnih stilova . zbog potrebe kapitalizma da funkcionira kao sustav na principu trošenja novaca i... kredita ..
    NO. U Velikoj Gorici sam u POU scena Gorica, odgledala dramu "Osvrni se gnjevno". Na pozornici se odigrava drama praznih života ljudi koje život nasumice baca amo-.tamo, ljudi frustriranih svojom nemoći i prazninom i EGZISTENCIJALNOM nesigurnosti.. sklonih nastranostima i bjegu od dosadnih životnih okvira.
    Dramu napisanu još50.tih godina.. dramu koju mi ovdje u ovoj Hrvatskoj polako ali sigurno i ŽIVIMO.
    A znate šta je objašnjenje , sociološko i filozofsko? U društvu, u kapitalističkom društvu, nedostaje UTOPIJE.

    avatar

    14.11.2009. (07:05)    -   -   -   -  

  • gospon profesor

    @ šarli: sticaj okolnosti.

    avatar

    14.11.2009. (10:15)    -   -   -   -  

  • mushin munen

    davno je Lao-tse govorio:

    Ustupiti znači biti savršen,
    biti povijen znači uspraviti se,
    biti prazan znači ispuniti se,
    biti otrcan znači obnoviti se,
    biti u oskudici znači posjedovati,
    živjeti u obilju znači biti smeten.

    tao te ching,XXII

    sjajan tekst profesore

    avatar

    15.11.2009. (03:00)    -   -   -   -  

  • j.

    @strina, i ja imam sličnu teoriju o tome da je sve otišlo kvragu onog davnog maglenog dana devedesetdruge ili treće kada sam ušao u dućan i uz redovitih frtalj kruha i paštetu tražio i jogurt a dobio pitanje "hoćete tekući, light, acidofil..." (bilo je to doba kada su još postojali dućani sa pultom, ono - crta razdvajanja: kupac - prodavatelj) na koje je moje odgovor "hoću jogurt" izazvao nevjericu... (iz ove perspektive vidim da se to doba opasno podudara sa prvom, tzv. pionirskom privatizacijom mlječne industrije)

    @nikonichigai, ne mogu ne sjetiti se one - mislim Lao Ceove "nije siromašan onaj koji malo ima, nego onaj koji puno treba"

    avatar

    15.11.2009. (08:51)    -   -   -   -  

  • Kinky Kolumnistica

    Čini mi se da kod mall-ova nisu problem mall-ovi (i sva sila investitora i kapitalista koji iza njih stoje), već obični ljudi koji tim mall-ovima počinju pridavati nadnaravni značaj. Kada ne bi bilo slijepih konzumenata, ne bi bilo ni mall-ovske pompe. E sad, što je slijepi konzumerizam, to je već d(r)uga priča. Ako se, primjerice, tu i tamo počastim preslatkom haljinicom iz Peek&Cloppenburga, u tome nema ništa loše, ali ako shopping postane cijeli moj svijet, sa svim popratnim efektima u vidu umne plitkosti, dugova, minusa, opsesije i svakodnevnog trošenja većine vremena na krpice, to onda postaje problem. Koji, srećom, nemam. Ali i da imam, ne bi bili krivi mall-ovi, već ja sama. :)

    avatar

    15.11.2009. (09:38)    -   -   -   -  

  • gospon profesor

    @ Kinky: hvala na doprinosu temi; nije problem u Peek&Cloppenburgu kao takvom, naravno. Samo ti uživaj... :)

    avatar

    15.11.2009. (12:11)    -   -   -   -  

  • Mission Impossible

    A sve je počelo naoko nevino sa Zdenkičinim "Tata kupi mi auto....", a vidimo u šta je metastaziralo. Rješenje? Take the Ring to Mordor! :)
    Odličan post kao i uvijek!

    avatar

    15.11.2009. (18:09)    -   -   -   -  

  • semper_contra

    reklama (mediji) - >banke i kartice (krediti) -> kupovanje (profit multinacionalki) -> konzumenti (robovi "Zlatnog teleta")!
    Sjećam se Stanislava Lema "Povratak sa zvijezda"! Knjigu sam pročitao prije četrdesetak godina. Nevjerojatno kojom je preciznošću predvidio ovo i posljedice toga.

    avatar

    15.11.2009. (18:50)    -   -   -   -  

  • podijelimo radost

    Koja je poruka ovog teksta? Malo si to "ufrkano" napisao.

    avatar

    15.11.2009. (23:26)    -   -   -   -  

  • gospon profesor

    @ podijelimo radost: reinterpretacija starozavjetne zgode sa zlatnim teletom :))

    avatar

    16.11.2009. (08:44)    -   -   -   -  

  • Kinky Kolumnistica

    P&C je bio samo ilustrativni primjer. :)

    avatar

    16.11.2009. (10:16)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...