Komentari

sempercontra.blog.hr

Dodaj komentar (8)

Marketing


  • odmak

    To se kratko zove : naći se na krivom mjestu u krivo vrijeme ili geopolitika.

    avatar

    10.11.2009. (12:31)    -   -   -   -  

  • Neverin

    da, trebalo bi kod nas na tucanje kamena ali eto desi da ispadaš kao odličan političar radi toga

    avatar

    10.11.2009. (13:57)    -   -   -   -  

  • Đus

    naivčina...
    pa kaj ne zna za naš turistički slogan - "mala zemlja za velike krimose"??
    tu 25 godina možeš dobit samo ako ti tata nije na položaju, a ubio si kućnog ljubimca tate na položaju...

    tvoj budući predsjednik!

    avatar

    10.11.2009. (14:40)    -   -   -   -  

  • Para(ne)normalan!

    Kod nas ni za ubojstvo ne dobiješ toliko!
    Pozdrav!

    avatar

    10.11.2009. (14:43)    -   -   -   -  

  • catwoman

    jedan padobranski osvrt, ima li veze s postom, procijenite sami ...

    ljudi, nemojte se cijepiti i podržite peticije za referendum oko arbitražnog sporazuma i apel saboru da ga ne ratificira

    avatar

    11.11.2009. (00:44)    -   -   -   -  

  • Smisao Života

    ... ja ga ne bih osudio jer čovjek nije napravio ništa što se protivi načinima funkcioniranja eksploatacijskog sustava (krađa, rad, prosjačenje)... naravno, ja ne bih sudio nikome, ali to sam samo ja... u komentaru na prethodnom postu postavio si mi neka pitanja, pa ću se ovdje usuditi na njih odgovoriti... otkud nama znanje o tome što bi sedmogodišnjak TREBAO učiti?... djeca od trenutka rođenja uče sama proučavanjem i oponašanjem okoline... tako nauče hodati, govoriti i sve ostalo što im je potrebno... sedmogodišnjak će itekako uvidjeti što mu je potrebno, što treba naučiti, bez prisile s naše strane... uvidjeti će da mora znati čitati, pisati i računati jer mu je to potrebno u svijetu u kojem živi, i stoga će sam pristupiti i reći ja želim naučiti to i to... ja ne izmišljam toplu vodu, govorim o stvarima koje postoje, koje funkcioniraju već desetljećima... 1921. g. britanski pedagog i dječji psiholog Alexander Sutherland Neill u britanskom gradiću Summerhill osnovao je tzv. školu slobode koja djeluje i danas... tom školom upravljaju učenici putem samoupravne skupštine... glas šestogodišnjeg ili četrnaestogodišnjeg djeteta jednak je glasu nastavnika... obaveza polaženja nastave ne postoji, djeca idu na nastavu ako to žele i uče ono što žele... među djecom koja ŽELE ići na nastavu ne treba uvoditi red, niti pratiti rad učenika, jer je red ustanovljen samim ostvarivanjem njihove želje (neće oni sami sebe ometati u nastavi koju žele)... a oni koji ne žele ići na nastavu također nisu u prilici ometati one koji idu niti im je to cilj, odnosno takvo nešto im nije u interesu, s obzirom da njih nitko ne prisiljava da idu na nastavu... iskustva iz te škole pokazuju kako na kraju svi učenici kad tad požele ići na nastavu i učiti te školu završavaju sa znanjem koje su uistinu stekli jer su tako htjeli, a što je najvažnije, školu napuštaju kao zdrava djeca... istina da ima i slučajeva djece koja su potpuna asocijalna i koja nisu u stanju prihvatiti bilo kakav oblik obrazovanja, ali to su djeca koja u Summerhill dolaze iz standarnih škola gdje su takvi i postali... i većina te djece u Summerhillu se uspješno izliječi i postaju odgovorne mlade osobe, ali nekima nažalost nema spasa, većinom djeci koja u Summerhill dolaze kao stariji delinkventi od 15 ili 16 godina... da ne duljim o metodama i načinu funkcioniranja škole slobode, preporučam Neillovu knjigu "Summerhill"... kada bi se standardne škole pretvorile u škole tipa Summerhilla naše društvo iznjedrilo bi puno više zdravih pojedinaca, ali to se ne smije dopustiti jer bi takvi pojedinci bili slobodoumniji, ne bi bili pretvoreni u podanike, u građane koji služe sustavu... spominješ odgovornost... za mene je odgovornost dopustiti našoj djeci da sama formiraju svoju osobnost, a ne da ih usmjeravamo prema onome što mi želimo da postanu... pozdrav...

    avatar

    11.11.2009. (11:47)    -   -   -   -  

  • semper_contra

    @smisao
    Priznajem za ovo nisam znao.
    Vjerujem da je to točno što pišeš, ali ne vjerujem da bi taj princip mogao vrijediti kao univerzalno pravilo. Kako mi odgoj i obrozovanje mladih nije struka, već projetiranje gdje treba vladati princip rad, red i disciplina smatram da ipak reda treba biti, ostavit ću se teme obrazovanja za one koji to znaju bolje od mene.
    Budućnost će pokazati tko je imao pravo. Naravno osobno to neću doživjeti kao niti život u pravdi, slobodi, međusobnom poštovanju i toleranciji koju su nam obećavali prvi kršćani prije 2000 godina i komunisti u zadnjih stotinu.
    Pozdrav

    avatar

    11.11.2009. (22:03)    -   -   -   -  

  • Boris

    Sviđa mi se što piše "Smisao života". Ovo što se danas događa u osnovnom obrazovanju ravno je paklu. Profit i kapital uzeli su svoj danak. Razina školskih programa nadilazi stupanj prirodnog razvoja djeteta. Uslijed toga dolazi do konflikta između djeteta i okoline. Posljedice su katastrofalne. Trgaju se spone između roditelja i djece, učitelja i učenika, čovjeka i zajednice. Nastavnici ne ostvaruju željene rezultate. Djeca padaju u apatiju. Gradivo moraju učit napamet. Glupost.. Nedisciplina raste. Rađaju se razne paradigme. Roditelji optužuju nastavnike. Nastavnici roditelje. Treći optužuju obrazovni sustav. Četvrti sve... Jedno je ipak istina. Programi su koncipirani na akademskoj razini. A rezultati?. Tko još mari za rezultate. Uništeno djetinstvo!
    Neki dan kažem svom unuku koji je upravo završio osnovnu školu kako nije lijepo i dobro lagati, prema onoj narodnoj, i počnem : " Tko laže taj i krade, a tko krade..." I onda me prekine i doda : " Taj ima".
    Najveća kataklizma koja čeka našu djecu jest činjenica kako preživjeti nezaposlenost, a ipak ostati zdrav. Ovakav edukativni nastavni predmet pod hitno bi trebalo uključiti u školske programe. Zašto ? Zato jer je ljudska pohlepa za profitom najstrašnija živuća bomba na planeti. Ekskluzivna moć novca je najperfidnija zamisao koja vodi čovječanstvo u ništavilo.

    avatar

    09.12.2009. (03:15)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...