Komentari

muzikologija.blog.hr

Dodaj komentar (25)

• Myky22

Ajme... Meni je ovaj album predobar! Oduševljen sam! Amerie obožavam upravo zbog tog što će na svakom albumu napraviti dobar iskorak u potrazi za zanimljivim i originalnim zvukom a da još uvijek ostane u nekom svom stilu i zvuku i da se ne može reći da gubi identitet... Vokal joj je verzatilniji nego ikad, pjesme donose stvarno svjež i zanimljiv zvuk, tekstovi odlični a album kao cjelina se super drži. All I Have je njen najbolji album ali ovaj mu na nekoj potpuno drugoj razini, s obzirom na različitosti, vrlo dobro parira. I sviđa mi se što ima sad potpunu kontrolu nad svojom karijerom te radi ono što ona misli da je dobro... Više ne ovisi o Richu Harrisonu, bez obzira kako joj je on dobre pjesme pravio, nikad nije imala dovoljno prostora da bude dovoljno svoja, bar mi se tako čini... Ovdje se vide emocije i neka određena doza surovosti koja joj je falila na prva dva albuma... Ma predobro nešta! Al dobro, ukusi se razlikuju :)

avatar

05.11.2009. (22:46)    -   -   -   -

• Myky22

avatar

05.11.2009. (22:50)    -   -   -   -

• odo van s uvezom

Nisam čuo album, ali +3, za bezličnu glazbu! Isto si govorio za Cheryl Cole, pa je ona dobila -4, fakat previsoke ocijene za takve recenzije, a da te iritira onda bi dao puno manje, ili ne, ali zar iritatnost nam isto može pružiti kvalitetu ako se priviknemo na nju?
    A da je to bezlično bez obzira što nisam čuo ja ti fakat vjerujem, jer glazba je stvar izvan nas, svako subjektivno ima u sebi nešto objektivno, ako nije subjektivističko.

avatar

05.11.2009. (22:53)    -   -   -   -

• POPolitanka

stvarno ne kužim di je ova cura nestala, pa nije da je glumila alternativku...baš se htjela prodati a nije baš :/

avatar

05.11.2009. (23:02)    -   -   -   -

• odo van s uvezom

Ljetni hit? Ja bih rekao čak jesenski, 17. tijedan na broju jedan na united world chartu, Black Eyed Pease: I gotta feeling, samo toliko podatka radi.

avatar

06.11.2009. (00:42)    -   -   -   -

• Mr...

U top tri najboljih vokala dobro me nasmija.Šta stavljaš je rame uz rame sa Beyonce,Aliciom Keys ili Mary J. Blige bizarno.Ali ako uzmemo da su tebi Ciara i Britny Spears dobre pjevačice koje jedva da pjevaju dvije oktave i što je za nekog tko zna minimum o glazbi neslušljivo ništa se više nije moglo ni očekivat.Album se ocjenjuje ne samo preslušavajući pjesme nego postoje tu i mnogi drugi elementi koji daju konačnu ocijenu.Ali dobro pošto si dokazao da u najmanju ruku nemaš pojma (znam da sam bolno iskren nemoj zamjeriti nemam ništa osobmo protiv tebe ),neću te više kritikovat nego ću ti dati dobronamjeran savjet uzmi instrukcije.

avatar

06.11.2009. (03:34)    -   -   -   -

• muzikologija

iako sam odlučio ne raspravljati više s ovakvim glupastim komentatorima, evo imaš tu čast....

1. jesam ja negdje napisao tko sačinjava ostatak top 3?? ili si ti samo tako zaključio da ove tvoje navedene nisu među njima?
    Ja nigdje nisam hvalio vokal Britney Spears, pa čak ni Ciare (čiji vokal volim). Govorio sam u kontekstu koliko mi je neki vokal ugodan ili ne. Ugodnije mi je slušati Britney nego Aguileru. Točka. Nemamo o čemu tu raspravljati. Uostalom, volim kad tako ljudi koji nemaju pojma paradiraju uokolo svojim pametarijama i misle da su u pravu....Presmiješno. Raspon glasa nema veze niti će ikad hvala Bogu imati veze s tim koliko netko ima ili nema lijep glas. To je skroz neki drugi par rukava. Meni je glas Norah Jones 10 puta ljepši od Jennifer Hudson. Kao što mi Amerie ima ljepši glas od Mary J. Blige i Alicie Keys.

2. A tko bi trebao uzeti neke instrukcije i o tome malo razmisli. Argument kojeg sam upotrijebio barem 10 puta ovdje pobija ionako sve što imaš za reći. Ovo je MOJ blog i MOJE MIŠLJENJE. Stvarno ne znam zašto bi netko s tim trebao imati problema. Stavi cd koji voliš, čitaj sa stranice gdje misliš da je netko u pravu. Ili potraži instrukcije iz primjerice - kako poštivati tuđe mišljenje. A sljedeći put kad dođem u napast odgovarati na ovakve besmislene komentare, samo ću obrisati komentar. Da, jer imam tu mogućnost. Samo zato.

avatar

06.11.2009. (06:38)    -   -   -   -

• POPolitanka

Ovaj Mr. ko baba iz bolesti....napravi svoj blog s recenzijama da vidimo kak ćeš uobličiti,,,, uvjerena sam da ću ih lako popljuvati...a ovako anoniman se ne javljaj!
    Britney FTW

avatar

06.11.2009. (11:37)    -   -   -   -

• odo van s uvezom

I ti se muzikologijo uzrujavaš bez veze, ako je to tvoje blog i tvoje mišljenje, onda ne treba zanimati što drugi misle, a sve se može reći na lijepi način, i isto tako promotriti nečiju kritiku sa pozitivne strane, čim počnu govoriti protiv toga mišljenja odmah uzrujano šiziš!
    Možda nisam u pravu stječem takav dojam, ovo što je rekao Mr može se promatrati i negativno i pozitivno, naravno ako pišeš komentar pod emocijalni nabojem( možda ga nisi pisao pod tim ne znam) ispašće ovako, ali kada se stvari malo slegnu situacija se može drugačije promotriti.
    Tvoj odgovor ima dobre argumente, ali sory, ispunjen je bezpotrebnom arogancijom.

avatar

06.11.2009. (14:29)    -   -   -   -

• star

Obožavam glas Amerie, kao i novi album. Strašno mi je žao kad vidim dobru pjesmu (kao Why R U) koja se nije uspjela probiti na vrh ljestvice, pogotovo zbog raznoraznog smeća koje često zauzima prvo mjesto. :S

avatar

06.11.2009. (14:56)    -   -   -   -

• star

Misliš li recenzirati album Leone Lewis "Echo"?

avatar

06.11.2009. (15:42)    -   -   -   -

• ma što je zapravo ime?

nemoj tako reagirati muzikologija znaš da se lako uzrujaš ili se bar tako čini. ako je tebi amerie u top 3 najboljih vokala tko ti ima pravo reći da nije? svakome je netko drugi po nečemu poseban. kažem ti da se nemoj uzrujavati na ovakve provokacije jer dosta strastveno reagiraš pa da ti ne bi palo na pamet opet prestati pisati jer si nam svima jako falio.

avatar

06.11.2009. (16:54)    -   -   -   -

• Mr...

Ok,vidim da sam te iznervirao što je dobar znak da dobrim dijelom živiš glazbu,to mi je prvensveno bio cilj moram priznati (argumenti ?),čvrsto stojiš iza svog stava mada sa previše subjektivnog aspekta što nije dobro za jednu recenziju jer se prava recenzija zasniva na objektivnim kriterijumima(a ako je subjektivan stav to se naglasi).Na ovaj blog sam slučajno zalutao jer me prosto zanimalo kako hrvatski (točnije balkanski) kritičari doživljavaju glazbu i recenziraju glazbene uratke, na žalost prave recenzije nigdje,šteta, pošto ne živim tu.U Londonu gdje živim,gdje sam studirao na glazbenoj akademiji,i sad svoje znanje prenosim na druge polaznike,a od ljetnog semestra počinjem rad u Zagrebu pa ako si polaznik bit će mi drago da surađujemo kad budem tu (ova diskusija neće utjecat na konačnu ocjenu),u Sarajevu sam već počeo i moram oriznati da ima odličnih potencijala,lome se koplja oko recenzije,to je jedna ogromna diskusija gdje svatko iznosi objektivne činjenice koje smatra kompatibilnim za album koji se recenzira,druga je stvar hoće li netko slušati cd doma ili ne,stvar ukusa.Moram napomenuti da raspon i kvalitet samog glasa ima veze hoće li netko imati dobar album,lijep glas u stručnoj terminologiji ne postoji to je opet stvar osobnog ukusa ,ali nije mjesto za rasprave takvog tipa.Ima ovdje dobrih postova ali ima i manje dobrih( npr. za She Wolf se potpuno slažemo),ali u odnosu na ono što drugi pišu u prednost si.Na kraju imam prijedlog za tebe pa ako hoćeš usvoji ga.Pošto se s nestrpljenjem očekuje novi album Robbia Williamsa a uskoro je vani čini mi se 9.nisam siguran ,napiši svoje viđenje (kad ne može recenzija) albuma,rado ću to prezentirati studentima u Londonu pa da da se utvrdi identičnost tih međusobnih viđenja, čemu se teži a jedno takvo iz Hrvatske bi dobro došlo.Kad ulaziš u diskusiju ne nastupaj prostački i arogantno,biraj riječi inače djeluješ isfrustrirano a to ne vodi nikud.Izvini na ovako dugom komentaru ali više se nećemo čuti bar ne na ovakav način.Mislim da nema razloga da obrišeš komentar ali to ostavljam tebi na volju(drugi su obrisali prije no što su odgovorili,kukavički).Hvala.

avatar

07.11.2009. (02:21)    -   -   -   -

• POPolitanka

^awwwwwwwwwwwww...zapravo je fan...suradnja na pomolu LOL

avatar

07.11.2009. (09:19)    -   -   -   -

• odo van s uvezom

Zanimljivo!

avatar

07.11.2009. (11:34)    -   -   -   -

• muzikologija

Neću obrisati komentar, to je tvoje mišljenje na koje imaš pravo. Ali ne volim kad mi se nameće nešto što nigdje nisam napisao, pa čak ni implicirao (kvaliteta glasa Britney Spears ili Ciare), nego sam pisao o tome što je mom uhu ugodno ili ne. Kao ni kad se upotrebljavaju izrazi poput "bizarno" tamo gdje im nije mjesto, ili pak rečenice tipa "Ali dobro pošto si dokazao da u najmanju ruku nemaš pojma"... Pojma o čemu? O tome što mi se sviđa, a što ne?? Get real...
    S dijelom "raspon i kvalitet samog glasa ima veze hoće li netko imati dobar album" se uopće ne slažem, stotine je primjera (i ne samo ja, nego i ugledni, "profesionalni" glazbeni kritičari će to potvrditi) koji dokazuju suprotno. Ako to ne zna netko tko je studirao na glazbenoj akademiji (i još se time pohvali), to zbilja nije moj problem i molim te da ubuduće svoje znanje proslijeđuješ svojim studentima i onima koji za to pokažu interes. Ja ga za tebe nemam. I nije da mi to ne dozvoljava moja arogancija (kao što si sam istaknuo), nego zdrav razum. Iz toliko priče ja nisam vidio ni jedan argument. Osim što ti smeta što sam subjektivan (?), nastupam arogantno (?) i ne misliš da Amerie ima bolji vokal od Mary ili Alicie (?), što je relevantan argument koliko i onaj gornji.

Uostalom, zašto se svako malo netko nađe obrušavati na moj blog? Najviše su me iznenadili "poznati" blogeri. Žak me spomenuo na svom blogu, Ivana Kindl se vrijeđala na moje komentare (iako je prije toga hvalila blog), Ivana Radovniković se uvrijedila na komentar....Jedino je Ivana Husar napisala jako lijep komentar na moj blog i to što ovdje pišem. Mogu samo zaključiti da je ostatku ekipe ego do neba, da ne znaju primiti kritiku (koja očigledno stoji) i da će ih taj ego koštati karijere. Žaku već dolazi na naplatu, Kindl se bori sa svojim zvukom od kad je počela pjevati, a tko je uopće Ivana Radovniković?? A one koje hvalim (Nina, Natali....) osvajaju Porine, nagrade, prva mjesta na listama i pjevačice su koje vrijede od svih drugih zajedno.
    Ja ću to sve lijepo shvatiti kao veliki kompliment, jer čisto sumnjam da se obrušavaju na svaku negativnu kritiku koja im je upućena od strane NEPOZNATE osobe na nekom mjestu u stvarnom ili virtualnom prostoru. Jer bi onda imali posla cijeli dan, svaki dan. Danas svi imaju mišljenje o svemu. Svi bockaju, seruckaju, kritiziraju, a kad im uzvratiš, onda plaču. A ne rade ništa na tome da budu bolji. Napravi dobru pjesmu, dobar blog ili napiši konstruktivan i pametan komentar, i onda ćemo raspravljati...
    Toliko....

avatar

07.11.2009. (15:37)    -   -   -   -

• odo van s uvezom

A kaj se čeka sa kategorijom Old school, imam prijedlog recimo Sam Cooke! Po čemu tebi govori zdrav razum da nemaš za to interes? Ja općenito ne volim tu glazbenu teoriju, a stav da je glazba čista matematika je meni čista glupost. Otkada to matematika ima emociju. Isto kao da kaže da je slikarstvo geometrija.
    Pa nemože se sve staviti u teoriju. Konstrukcija može biti ista ali pjesma, osvirana na klaviru i opjevana jednostavno nije isto, taj ljudski element se nemože zapisati u note i staviti pod strogu teoriju.
    A držati se trostruke podijele glazbe: narodna, pop(zabavna?????), klasika(ozbiljna???) glupo se toga držati kao pijan plota.

A kada neko kaže ozbiljna glazba, meni se DIŽE KOSA NA GLAVI!!!! kaj ti to znači ozbiljna glazba??

avatar

07.11.2009. (16:15)    -   -   -   -

• traubisoda_2

a što je jacques napisao o tebi na svom blogu?

avatar

07.11.2009. (18:03)    -   -   -   -

• traubisoda_2

zanima me ovo za jacquesa, zaboravio si reći da je i lana jurčević uvijek bila ok prema tebi.

avatar

08.11.2009. (18:05)    -   -   -   -

• muzikologija

Dobro, i Lana je bila ok, istina....Ona mi je čak na onom blogu poslala privatnu poruku i pohvalila blog. Samo što ja nju (unatoč nekim njenim pjesmama koje su mi ok) ne volim...

Zašto je uopće bitno to za Žaka? Napisao je u nekom postu da ide na godišnji odmor i da ga neće biti nekoliko tjedana i da se nada da sam zbog toga sretan (doslovce je u postu pisalo - nadam se da je mali muzikolog sad sretan). Što god to značilo....

avatar

08.11.2009. (23:10)    -   -   -   -

• traubisoda_2

nije bitno to za njega toliko, samo me zanimalo da li te spominjao u pozitivnom ili negativnom kontekstu.
    kad je već amerie tema, da se malo osvrnem na nju. nisam je baš nešto previše doživljavao dok nisam čuo ovu pjesmu na tvom blogu "why r u", brzo sam se zakačio na nju. kasnije sam malo istraživao o njoj i zavolio još neke njene starije pjesme. novi album mi je ok unatoč tome što nema nekog prevelikog hita, meni to nije ni bitno jer mi je ona skroz ok, al žao mi je zbog nje što opet neće dobiti neku veliku medijsku pažnju po top listama tako da bi i neka šira publika čula za nju. ja sam je se sjećao kroz maglu iz onog spota sa ricky martinom, jer mi se sviđaju boje koje prevladavaju u spotu i kako ricky izgleda tamo. :) brkao sam ju sa ciarom (ne po glasu naravno) nego po tom nekakvom kratkom imenu, još je neka bila uz njih 2 koju nisam razlikovao al sad se ne sjećam točno koja, nije ni bitno.
    uglavnom sad mi je amerie jedna od dražih pjevačica i zanima me sve novo što je vezano uz nju, i rado slušam njene pjesme, a ti si zaslužan za to.
    samo još da kažem da sam dobio poruku da sam nepoželjan ovdje na ovom blogu i da ga ne posjećujem više, ali upravo zbog ovakvih stvari (amerie) i još nekih pjevačica kao što su heather headley, amel larrieux, chrisette michele, melanie fiona, elisabeth withers, vivian green, goapele, teedra moses itd. za koje sam prvi put čuo ovdje na muzikologiji i zavolio ih, ja ga i dalje čitam. znam da se vjerojatno uzaludno ispričavati nepoznatoj osobi u virtualnom svijetu, ali ja to ipak upravo sada radim. imao sam loše sate, dane, mjesece .. but thank you for the music, for giving it to me. ;)

avatar

09.11.2009. (01:17)    -   -   -   -

• TOTALNA ISTINA

mr citat: "Kad ulaziš u diskusiju ne nastupaj prostački i arogantno,biraj riječi inače djeluješ isfrustrirano a to ne vodi nikud."

avatar

14.11.2009. (12:50)    -   -   -   -

• ŠTIT REVOLUCIJA

HRVATSKI POLITIČKI MEŠETARI OPET SU NAS ZADUŽILI ZA 200 MILIJUNA EURA !

Kultura prevare i laži

Već je počeo siječanj 2010. godine, a Vlada RH, na čelu sa premijerkom Jadrankom Kosor nas je opet zadužila za 200 milijuna eura. Hrvatski vodeći politički mešetari nemaju plan razvoja naše zemlje. Ministar financija Ivan Šuker u medijima se hvali kako se Hrvatska zadužila, tj. digla novi kredit kod inozemne banke. Sablasna politika se provodi, a nikoga kao za to nije briga. Na sceni vladaju mešetari, koji brinu samo za vlastite interese. U Hrvatskoj demokracija postala je farsa. Nigdje u svijtu se nije bilo tako lako obogatiti preko noći kako se u Hrvatskoj moglo. Zapravo na djelu su bile organizirane bande.

Sve propada i urušava se

Jadranku Kosor prije nego što je došla za hrvatsku premijerku, mediji su najavili kao „radosnu vijest“, koja nam donosi „med i mlijeko“ i bolju budućnost. A ona nam je uvela novi krizni porez, PDV od 23 posto tzv. harač. Narod sve to gleda kao odobravanje, pa čak izgleda da i plješće. Vidjeli smo u četvrtak 14. siječnja 2010., emisiju na prvom programu HRT-a „Otvoreno“, gdje su se sjatili opet „isti“ mudraci: Ivan Šuker, ministar financija, Đuro Popijač, ministar gospodarstva, Božo Prka, bankar, dr. Drago Kovačević, ekonomista, Slavko Linić (SDP), saborski zastupnik, Ante Kovačev, predsjednik Uprave HBOR-a. Svako veče naslušamo se jalovih govora... Stoga nije nevažno tko su nam zastupnici u Saboru kao posredniku komuniciranja između vlade i javnosti. Nije nam ni bitno tko nam je predsjednik Republike Hrvatske.

Gubitak hrvatskog sjećanja

U TV emisiji „Otvoreno“ oni su se jedni drugima dodvoravali. No, na djelu je suvremeno licimjerstvo i mešetarstvo. Od njih nikoga nije briga kako narod živi. I da li narod ima što da jede i radi... HRT-ove emisije više ne vrijedi ni slušati ni gledati. Reklamira se uglavnom „fekalija umotana u celofan“, i tome se mnogi klanjaju. Laž je bolje nego istina. Vodeći političari uvode neke izmišljene fondove za spas gospodarstva, meni se čini da oni još vuku zadnje novce od naroda i narod pravi budalama. Politika se uglavno svodi na moć i bogaćenje pojedinaca. Ministar Šuker kaže: da dobiti kredit pod takvim uvjetima je „san“, jer je dobiven na 15 i pol godina sa 2,5 posto kamata. Nije nikoga briga tko će vraćati sve te hrvatske dugove. Morat će ih vraćati vaša djeca. Pogledajmo gdje su utrošeni svi podignuti dosadašnji krediti? Doslovice - nigdje!

U Bjelovaru, 15. siječanj 2010.

BJELOVAR / CROATIA

Branko Stojković