02.11.2009. (18:52)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Očalinko
Borba protiv komercijalizacije obrazovanja trebala bi uključiti i borbu protiv ideologizacije obrazovanja. Žrtve komercijalizacije su studenti i oni koji su to željeli biti ali nisu zbog novčane oskudice mogli, zajedno s njihovim roditeljima. Žrtve ideologizacije obrazovanja su nastavnici, studenti, društvo i budućnost. Nije li vrijeme da se čuje i te riječi: "sloboda mišljenja i poučavanja"? Komercijalizacija obrazovanja posljedica je globalnog gušenja slobodnog mišljenja. Tužno je vidjeti da se i glas protiv komercijalizacije i ideologizacije obrazovanja nema gdje drugo smjestiti nego u komercijalnome okviru "skakajućih" reklama.
04.11.2009. (15:38)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
nsist
hoćemo prosvjed i rušenje studentskog zbora
04.11.2009. (17:31)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Očalinko
Čemu rušenje? Treba zahtijevati poštenje i rad!
04.11.2009. (18:06)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
istina je da danas obrazovanje ideološki služi kapitalizmu, ali moramo bit svjesni da ne postoji vakuum u društvu, i ovaj naš pokret također ima ideološku nit - vođen je ideologijom socijalne pravde. pitanje je samo koju ćemo ideologiju izabrati. da obrazovanje treba svesti na najmanju moguću mjeru subjektivnosti profesora i lišiti ga tržišne logike, tu se slažem s Očalinkom.
što se tiće rušenja studentskog zbora - pitanje je da li ga rušiti ili rasformirati na način da simbolika njegovog imena doista profunkcionira u stvarnosti. da on zakonski postane skup svih zainteresiranih studenata temeljen na principu jedan čovjek - jedan glas, odnosno da funkcionira na principu direktne demokracije. tražiti od jednog predstavničkog tijela da bude "pošteno" i "radišno" naivno je i djetinjasto, u najmanju ruku krajnje opasno. hijerarhija = korupcija
04.11.2009. (23:07)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Očalinko
Mislim da bismo ipak trebali praviti razliku između ideoloških i neideoloških teorija, ne samo po njihovoj ulozi (manipulacija naspram emancipacije). Ideološke teorije imaju i logičku pogrešku kada opravdavaju djelo upravo onim razlozima koje ga ne dopuštaju (npr. interesom napretka opravdavaju se upravo ona djela korporacija koja guše tehnološki napredak).
Izraz "na najmanju moguću mjeru svesti subjektivnost nastavnika" zastrašujuće zvuči ako se "subjektivnost" shavti kao "subjektnost". Upravo je problem obrazovanja da mnogi nastavnici nisu "subjekti" (tj. slobodnomisleće odsobe), nego objekti nametnute im obrazovne politike.
Ako je naivno i djetinjasto zahtijevati "poštenje i rad", onda sam ja naivno dijete, a to je po literaturi koju "filozof" preporučuje nešto poželjno zbog neoptrećenosti zabludama: "Dijete, pak, nema tradicija koje bi moralo nadići. "
04.11.2009. (23:42)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
filozof
ali koje su to neideološke teorije? svaka teorija ima svoju ideološku pozadinu. pa tako i postmodernizam koji je čini mi se tvoja ideološka pozadina...
svaki nastavnik slobodnomisleća je osoba, koja bi, ukoliko želi podučavati tako da razvija kritičku misao kod studenata, trebao zadržati za sebe svoje stavove o predmetu podučavanja, upravo jer tada nameće latentno svoju vlastitu ideologiju.
u tvom slučaju biti naivno dijete naravno da je poželjno, jer onda ima nade da ćemo tvoju tradiciju (vjera u predstavničku demokraciju) lakše nadići ;)
05.11.2009. (00:52)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Očalinko
Neideloške teorije su teorije koje zadovoljavaju spomenute kriterije (emancipacijska uloga, logička valjanost), a ako hoćemo dodati i treći, to je podložnost reviziji na osnovi kritičkoga preispitivanja.
Malo je koji nastavnik slobodnomisleća osoba jer je perpetuiranjem radnih ugovora na određeno vrijeme i ovisnošću produljenja radnoga ugovora od prosudbe skupina koje imaju konfliktna očekivanja (studenti, stručnjaci u grani, predstavnici političke elite) doveden u nezavidan položaj sluge nesuglasnih gospodara. Studentska inicijativa ima smisla ako uključuje zalaganje za akademsku slobodu. Akademska sloboda uključuje iskazivanje svojih stavova o predmetu obuke, ali isključuje nametanje.
"Filozof" je tvrdio da "ne postoji vakuumu u društvu", ali to isto poriče zahtijevajući rez na prijelazu iz predstavničke na neposrednu demokraciju.
05.11.2009. (01:02)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
filozof
o kojem "rezu" ti pričaš? izmjenom zakona o studentskom organiziranju moze se rasformirati studentski zbor na direktno-demokratskim principima
05.11.2009. (01:08)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Očalinko
A na koji se način može izmijeniti spoemnuti zakon? Na referendumu?
05.11.2009. (01:09)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
nsist
hrvatski sabor je donio zakon o studentskim organizacijama. na temelju tog zakona rađeni su statuti zborova.
05.11.2009. (01:32)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
filozof
Očalinko A na koji se način može izmijeniti spoemnuti zakon? Na referendumu?
političkim pritiskom odozdo, naprimjer blokadama
05.11.2009. (01:49)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Bob1
vidimo se!
02.11.2009. (18:52) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Očalinko
Borba protiv komercijalizacije obrazovanja trebala bi uključiti i borbu protiv ideologizacije obrazovanja. Žrtve komercijalizacije su studenti i oni koji su to željeli biti ali nisu zbog novčane oskudice mogli, zajedno s njihovim roditeljima. Žrtve ideologizacije obrazovanja su nastavnici, studenti, društvo i budućnost.
Nije li vrijeme da se čuje i te riječi: "sloboda mišljenja i poučavanja"?
Komercijalizacija obrazovanja posljedica je globalnog gušenja slobodnog mišljenja.
Tužno je vidjeti da se i glas protiv komercijalizacije i ideologizacije obrazovanja nema gdje drugo smjestiti nego u komercijalnome okviru "skakajućih" reklama.
04.11.2009. (15:38) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
nsist
hoćemo prosvjed i rušenje studentskog zbora
04.11.2009. (17:31) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Očalinko
Čemu rušenje?
Treba zahtijevati poštenje i rad!
04.11.2009. (18:06) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
filozof
Emma Goldman: Francisco Ferrer i Moderna škola - odličan tekst o slobodarskoj pedagogiji kojoj bi trebalo težiti...
istina je da danas obrazovanje ideološki služi kapitalizmu, ali moramo bit svjesni da ne postoji vakuum u društvu, i ovaj naš pokret također ima ideološku nit - vođen je ideologijom socijalne pravde. pitanje je samo koju ćemo ideologiju izabrati. da obrazovanje treba svesti na najmanju moguću mjeru subjektivnosti profesora i lišiti ga tržišne logike, tu se slažem s Očalinkom.
što se tiće rušenja studentskog zbora - pitanje je da li ga rušiti ili rasformirati na način da simbolika njegovog imena doista profunkcionira u stvarnosti. da on zakonski postane skup svih zainteresiranih studenata temeljen na principu jedan čovjek - jedan glas, odnosno da funkcionira na principu direktne demokracije. tražiti od jednog predstavničkog tijela da bude "pošteno" i "radišno" naivno je i djetinjasto, u najmanju ruku krajnje opasno. hijerarhija = korupcija
04.11.2009. (23:07) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Očalinko
Mislim da bismo ipak trebali praviti razliku između ideoloških i neideoloških teorija, ne samo po njihovoj ulozi (manipulacija naspram emancipacije). Ideološke teorije imaju i logičku pogrešku kada opravdavaju djelo upravo onim razlozima koje ga ne dopuštaju (npr. interesom napretka opravdavaju se upravo ona djela korporacija koja guše tehnološki napredak).
Izraz "na najmanju moguću mjeru svesti subjektivnost nastavnika" zastrašujuće zvuči ako se "subjektivnost" shavti kao "subjektnost". Upravo je problem obrazovanja da mnogi nastavnici nisu "subjekti" (tj. slobodnomisleće odsobe), nego objekti nametnute im obrazovne politike.
Ako je naivno i djetinjasto zahtijevati "poštenje i rad", onda sam ja naivno dijete, a to je po literaturi koju "filozof" preporučuje nešto poželjno zbog neoptrećenosti zabludama: "Dijete, pak, nema tradicija koje bi moralo nadići. "
04.11.2009. (23:42) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
filozof
ali koje su to neideološke teorije? svaka teorija ima svoju ideološku pozadinu. pa tako i postmodernizam koji je čini mi se tvoja ideološka pozadina...
svaki nastavnik slobodnomisleća je osoba, koja bi, ukoliko želi podučavati tako da razvija kritičku misao kod studenata, trebao zadržati za sebe svoje stavove o predmetu podučavanja, upravo jer tada nameće latentno svoju vlastitu ideologiju.
u tvom slučaju biti naivno dijete naravno da je poželjno, jer onda ima nade da ćemo tvoju tradiciju (vjera u predstavničku demokraciju) lakše nadići ;)
05.11.2009. (00:52) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Očalinko
Neideloške teorije su teorije koje zadovoljavaju spomenute kriterije (emancipacijska uloga, logička valjanost), a ako hoćemo dodati i treći, to je podložnost reviziji na osnovi kritičkoga preispitivanja.
Malo je koji nastavnik slobodnomisleća osoba jer je perpetuiranjem radnih ugovora na određeno vrijeme i ovisnošću produljenja radnoga ugovora od prosudbe skupina koje imaju konfliktna očekivanja (studenti, stručnjaci u grani, predstavnici političke elite) doveden u nezavidan položaj sluge nesuglasnih gospodara. Studentska inicijativa ima smisla ako uključuje zalaganje za akademsku slobodu. Akademska sloboda uključuje iskazivanje svojih stavova o predmetu obuke, ali isključuje nametanje.
"Filozof" je tvrdio da "ne postoji vakuumu u društvu", ali to isto poriče zahtijevajući rez na prijelazu iz predstavničke na neposrednu demokraciju.
05.11.2009. (01:02) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
filozof
o kojem "rezu" ti pričaš? izmjenom zakona o studentskom organiziranju moze se rasformirati studentski zbor na direktno-demokratskim principima
05.11.2009. (01:08) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Očalinko
A na koji se način može izmijeniti spoemnuti zakon? Na referendumu?
05.11.2009. (01:09) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
nsist
hrvatski sabor je donio zakon o studentskim organizacijama. na temelju tog zakona rađeni su statuti zborova.
05.11.2009. (01:32) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
filozof
Očalinko
A na koji se način može izmijeniti spoemnuti zakon? Na referendumu?
političkim pritiskom odozdo, naprimjer blokadama
05.11.2009. (01:49) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...