Komentari

nsist.blog.hr

Dodaj komentar (12)

Marketing


  • Bob1

    vidimo se!

    avatar

    02.11.2009. (18:52)    -   -   -   -  

  • Očalinko

    Borba protiv komercijalizacije obrazovanja trebala bi uključiti i borbu protiv ideologizacije obrazovanja. Žrtve komercijalizacije su studenti i oni koji su to željeli biti ali nisu zbog novčane oskudice mogli, zajedno s njihovim roditeljima. Žrtve ideologizacije obrazovanja su nastavnici, studenti, društvo i budućnost.
    Nije li vrijeme da se čuje i te riječi: "sloboda mišljenja i poučavanja"?
    Komercijalizacija obrazovanja posljedica je globalnog gušenja slobodnog mišljenja.
    Tužno je vidjeti da se i glas protiv komercijalizacije i ideologizacije obrazovanja nema gdje drugo smjestiti nego u komercijalnome okviru "skakajućih" reklama.

    avatar

    04.11.2009. (15:38)    -   -   -   -  

  • nsist

    hoćemo prosvjed i rušenje studentskog zbora

    avatar

    04.11.2009. (17:31)    -   -   -   -  

  • Očalinko

    Čemu rušenje?
    Treba zahtijevati poštenje i rad!

    avatar

    04.11.2009. (18:06)    -   -   -   -  

  • filozof

    Emma Goldman: Francisco Ferrer i Moderna škola - odličan tekst o slobodarskoj pedagogiji kojoj bi trebalo težiti...

    istina je da danas obrazovanje ideološki služi kapitalizmu, ali moramo bit svjesni da ne postoji vakuum u društvu, i ovaj naš pokret također ima ideološku nit - vođen je ideologijom socijalne pravde. pitanje je samo koju ćemo ideologiju izabrati. da obrazovanje treba svesti na najmanju moguću mjeru subjektivnosti profesora i lišiti ga tržišne logike, tu se slažem s Očalinkom.

    što se tiće rušenja studentskog zbora - pitanje je da li ga rušiti ili rasformirati na način da simbolika njegovog imena doista profunkcionira u stvarnosti. da on zakonski postane skup svih zainteresiranih studenata temeljen na principu jedan čovjek - jedan glas, odnosno da funkcionira na principu direktne demokracije. tražiti od jednog predstavničkog tijela da bude "pošteno" i "radišno" naivno je i djetinjasto, u najmanju ruku krajnje opasno. hijerarhija = korupcija

    avatar

    04.11.2009. (23:07)    -   -   -   -  

  • Očalinko

    Mislim da bismo ipak trebali praviti razliku između ideoloških i neideoloških teorija, ne samo po njihovoj ulozi (manipulacija naspram emancipacije). Ideološke teorije imaju i logičku pogrešku kada opravdavaju djelo upravo onim razlozima koje ga ne dopuštaju (npr. interesom napretka opravdavaju se upravo ona djela korporacija koja guše tehnološki napredak).

    Izraz "na najmanju moguću mjeru svesti subjektivnost nastavnika" zastrašujuće zvuči ako se "subjektivnost" shavti kao "subjektnost". Upravo je problem obrazovanja da mnogi nastavnici nisu "subjekti" (tj. slobodnomisleće odsobe), nego objekti nametnute im obrazovne politike.

    Ako je naivno i djetinjasto zahtijevati "poštenje i rad", onda sam ja naivno dijete, a to je po literaturi koju "filozof" preporučuje nešto poželjno zbog neoptrećenosti zabludama: "Dijete, pak, nema tradicija koje bi moralo nadići. "

    avatar

    04.11.2009. (23:42)    -   -   -   -  

  • filozof

    ali koje su to neideološke teorije? svaka teorija ima svoju ideološku pozadinu. pa tako i postmodernizam koji je čini mi se tvoja ideološka pozadina...

    svaki nastavnik slobodnomisleća je osoba, koja bi, ukoliko želi podučavati tako da razvija kritičku misao kod studenata, trebao zadržati za sebe svoje stavove o predmetu podučavanja, upravo jer tada nameće latentno svoju vlastitu ideologiju.

    u tvom slučaju biti naivno dijete naravno da je poželjno, jer onda ima nade da ćemo tvoju tradiciju (vjera u predstavničku demokraciju) lakše nadići ;)

    avatar

    05.11.2009. (00:52)    -   -   -   -  

  • Očalinko

    Neideloške teorije su teorije koje zadovoljavaju spomenute kriterije (emancipacijska uloga, logička valjanost), a ako hoćemo dodati i treći, to je podložnost reviziji na osnovi kritičkoga preispitivanja.

    Malo je koji nastavnik slobodnomisleća osoba jer je perpetuiranjem radnih ugovora na određeno vrijeme i ovisnošću produljenja radnoga ugovora od prosudbe skupina koje imaju konfliktna očekivanja (studenti, stručnjaci u grani, predstavnici političke elite) doveden u nezavidan položaj sluge nesuglasnih gospodara. Studentska inicijativa ima smisla ako uključuje zalaganje za akademsku slobodu. Akademska sloboda uključuje iskazivanje svojih stavova o predmetu obuke, ali isključuje nametanje.

    "Filozof" je tvrdio da "ne postoji vakuumu u društvu", ali to isto poriče zahtijevajući rez na prijelazu iz predstavničke na neposrednu demokraciju.

    avatar

    05.11.2009. (01:02)    -   -   -   -  

  • filozof

    o kojem "rezu" ti pričaš? izmjenom zakona o studentskom organiziranju moze se rasformirati studentski zbor na direktno-demokratskim principima

    avatar

    05.11.2009. (01:08)    -   -   -   -  

  • Očalinko

    A na koji se način može izmijeniti spoemnuti zakon? Na referendumu?

    avatar

    05.11.2009. (01:09)    -   -   -   -  

  • nsist

    hrvatski sabor je donio zakon o studentskim organizacijama. na temelju tog zakona rađeni su statuti zborova.

    avatar

    05.11.2009. (01:32)    -   -   -   -  

  • filozof

    Očalinko
    A na koji se način može izmijeniti spoemnuti zakon? Na referendumu?


    političkim pritiskom odozdo, naprimjer blokadama

    avatar

    05.11.2009. (01:49)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...