Komentari

vidobogdan.blog.hr

Dodaj komentar (5)

Marketing


  • Ivan

    Dobra dijagnoza našeg stanja. Najveci gradski problemi nisu promet, divlja izgradnja, loši planovi, korupcija, masovni turizam najgore vrste, iseljavanje stanovništva iz Grada... to su samo posljedice nedostatka plana i vizije. Mi jednostavno nismo sposobni zaštititi ovaj biser a kamoli dati svoj doprinos njegovom razvoju, što bi nam trebala biti zadaća. O nekim planovima, vizijama i misijama što bi Grad trebao biti da i ne govorim.
    Zašto je to tako?
    Odgovor je jednostavan, vladajućima i onima koji sisaju njihovo mlijeko ovaj koncept potpuno odgovara. Dovedimo 10 kruzera dnevno, oderimo njihova stada, bez ikakvog ulaganja, rizika i rada i evo ti Dubrovacke vizije turizma. Uzmimo kredit od xy milijona proširimo dva puteljka, dodajmo jedan rotor i 7 semafora i evo ti prometne vizije. Dogovorimo se sa Madia Grupom i Ingrom da raji daju stanove u Mokošici za 100eura jeftinije i jedno kino ako može, pa neka po Lapadu i Pločama grade do mile volje jer od nečeg se mora živjeti i evo ti urbanističke vizije razvoja grada. Dajmo onim njorgavcima iz Grada mesnicu i butigu čavala i evo ti vizije revitalizacije starog Grada.
    Ko te pita za viziju i planove dok čerupaš zlatnu koku a kad ona krepa "Ugledni" građani će pokupit perje, optužit svjetsku krizu, bivšu vlast ili agresivnu manjinu i uživat na jajima.
    Za nas ostale tu je mastercard.

    avatar

    28.10.2009. (11:50)    -   -   -   -  

  • razmisljalo

    S moje tocke gledista svaka cast!Pogađas ravno u sridu.Zbilja mislim da je osnovno pitaje za raspravu koliko cejadi moze optimalno zivjet, ajmo rec na prostoru od Kantafiga do Orsule.U nekoj studiji da nam neko pokaze koliko je po metru kvadratnom na ovom prostoru zivjelo ljudi 50tihgod, koliko ih zivi sad i koliko ce ih eventualno zivjet za 20ak godina.I kakva je stopa demografskog prirasta na ovom podrucju, bilo nataliteta ili imigacije.Meni je osobno totalna zbrka u glavi. Govoru da je pad nataliteta, a stalno nekim novim obiteljima treba stanova.Sto to znaci? Je li se zbilja stvara toliko novih obitelji i rađa djece, ili se ipak naseljavaju neki novi ljudi ili se mozda grade novi stanovi za neke koji zive drugdje a na ovoj destinaciji grade da bi u njoj ostvarivali profit bilo od afitavanja, preprodaje,itd.
    Hvala ti za ovaj blog da se mogu osobno izfilozofirat a i cut druga razmisljanja.Mozda stogođ urodi plodom.Stalno se zanosim mislju da odgajamo djecu u malim mjestima, đe ce sami moc odsetat u vrtic,poc u skolu,skakat i igrat se po docima ulicama,rivama.I da ce mjesto na razne nacine zajednicki brinut o njima. Zato mi se promisljanja o Dubrovniku i dubrovackom prometu neminovno vezuju uz viziju buduceg zivota u citavoj dubrovacko- neretvanskoj zupaniji.To vidim u stvaranju malih,planiranih satelitskih mjesta po citavoj Zupaniji.Kao sto se nekad davno isplanirala izgradnja Stona. A jesu li te davne 1333g dubrovcani bili vec toliko bogati? Svakako porazan je podatak da su dubrovcani vec 1272g imali pravi urbanisticki plan kad su osmislili kako izgradit Prijeko a mi se jos natezemo trebaju li nam vizije. Mislim da su sve ideje dobrodosle na trzistu ideja .U sklopu razmisljanja o satelitskm mjestima vidim i rasterecenje prometa od Kantafiga do Orsule. Pa nece valjda svi u buducnosti nasrnut na Grad ako budu imali kvalitetniji zivot u okolici.A vjerujem da cemo , osim poljoprivrede smislit i neke druge aktivnosti da nam ta cejad budu cela zivjet u takvim mjestima.A ovi koji ostanu u Gradu nadam se da nece morat patit od prenatrpanosti svake vrste. Nadam se da ste razumjeli sto je pisac ceo rjet.Nazalost vazda nedostatak vremena za mozda smisljenije obrazlaganje ideja.
    Jos samo nesto. Bili se u rush hour mogo dat mukti prijevoz. Bili se fermala cejad vozit osobnim automobilima?

    avatar

    28.10.2009. (17:48)    -   -   -   -  

  • opal

    Gužva u prometu je normalna stvar u gradovima današnjice.U našem Gradu je karakteristično i to da je popodne i navečer grad gotovo prazan isto kao i prometnice.Dakle dok stručnjaci ne naprave silne analize i projekte i ne krenu u fizičku obnovu ulica trebalo bi barem pokušati nešto promjeniti da se izdrži do tada.Prvo treba organizirat prihvat kruzera ravnomjerno kroz dan,tjedan,godinu.Nije normalno da nam dođe 7 kruzera u 7 u jutro kad i sav narod hrli na poso.Isti oni zdime negdje oko tri ure.Treba ih motivirati ili prisiliti da dolaze kroz cijeli dan i poglavito u predvečerje kad najmanje smetaju.Vidim Vido da si i ti od onih kojima je grad od Orsule do Kantafiga ,a to bi trebalo promjeniti i raseliti što je više moguće gradskih ,državnih službi,firmi van centra.Možda u prazne i zapuštene gradske dvorce u Rijeci dubrovačkoj,na Žarkovicu,Bosanku......Postigli bi to da dio stanovništva ne ulazi sa autima u Grad i čak bi dio u jutro izašao iz Lapada,Gruža...Za pozitivan primjer bi uzeo Restauratorski zavod na Batakovini i starački dom u Mokošici.Negativni primjer koji mi sad pada na pamet je Pošta gdje je vrlo oko sokolovo napravilo skladište i kamioni ulaze po najvećim gužvama i nastaje kolaps.To bi skladište hitno prebacio u npr Komolac.

    avatar

    01.11.2009. (18:35)    -   -   -   -  

  • razmisljalo

    Kako, Opalu, motivirat ili prisilit velike kruzere da dolazu u predvecerje a pogotovu da prenoce i jos im turisti izađu vanka i pune eventualno restorane po noci u Gradu, kad je politika brodskih kompanija prije vecere utjerat turiste nase na brod da tamo prave profit za kompaniju. Na brodu se uvece, naime, trosi u restoranima, butigama, kinima, teatrima,casinoima i inim mjestima za zabavu.Brodskim komp ne pada napamet zadrzavat turiste u Gradu. Njima samo ovakav Grad sluzi da ga namame na brod. Jos jedan primjer kako drugi ostvaruju profit na nasoj destinaciji. Provajmo smislit originalni nacin kako mozemo konkurirat brodu i kompaniji u smisu da kompanije "moraju" sa svojim brodovima ostat u Gradu.Ako to ne mogu bit eventualno sve moguce" vrhunske" stvari kojima bi turisti "prisilili" kompaniju da se brod preko noci zadrzi smislimo bar kakvu bi turist trebo odnjet doma informaciju o Dubrovniku da ne moze docekat vratit se nase.Usput nije mi do kraja jasno sto bi to trebalo bit " vrhunsko".Jedna od ideja,mozda, vrhunske svjetske izlozbe koje se mogu vidit samo po noci? Sto bi se naprimjer, dogodilo da su se Fabergeova jaja mogla razgledat samo po noci?

    avatar

    01.11.2009. (21:55)    -   -   -   -  

  • dUbO

    A Vido što si DOSADAAAAN!!?? Ko o čemu, Vido o prometu!! Ali, gusta me viđet da ima ljudi koji RAZMIŠLJAJU, onih koji čitaju i komentiraju, pa taman da pišu i gluposti, ali nešto RADE. Za razliku od filozofa koji pričaju, ali su lijeni čak te priče objaviti. A uvijek 30 ludih zna više od 3 pametna!! (Ne mislim da imamo 3 pametna, ali eto...)

    Evo i moj doprinos izbumbavanju tople vode: Donesimo zaključak da ISTOVREMENO u Gruž može akostat X kruzera (zavisno o količini iliti broju kruzerista, to bi bili ko putnici na kruzerima!) i onda neka im lučka kapetanija načinu tablicu od 0-24 pa hi, kako se prijavljuju, upiše koliko ostaju. Pa kad se popuni broj onih koji su se prvi javili i koji stoju od recimo 0800, onda ako ima zainteresiranih nema im nego prihvatiti termin od recimo 16:30 - pa do sutra recimo u 12:00. Klasični "TIME SHARING" u svih 24 sata. Možda upali??
    Nedostatak, golemi i važni: a koji ćemo im k ponuditi uvečer???

    avatar

    08.11.2009. (04:46)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...