'Kako su mogući sintetički sudovi a priori?' - pitao se naivno (kobajagi) Kant. Nietsche je prvi rekao da iza tog zahtijeva leži ni više ni manje nego prevratnički plan da se na velika vrata progura problem morala koji bi bio zasnovan na jednom 'apsolutnom' temelju. Zaposlenost kao primarni cilj ekonomske politike pojavio se sa Keynesom, uz državnu intervenciju manipulacijom sa agregatnom potražnjom. To je bio kopernikanski obrat iste magnitude kao i onaj Kantov jer na prvo pitanje koje tradicionalnom filozofu-ekonomistu pada na pamet, na pitanje 'ZAŠTO?' i Kant i Keynes odgovaraju da jedno takvo pitanje nije adekvatno i da nema nimalo smisla pitati 'Zašto?' kad je riječ o nečem što nije sredstvo (uvjetovano okolnostima) već svrha (nešto novo). Blair je govorio 'Education, education and education!' dok je taj isti 'Education' pokušavao učiniti efikasnijim i racionalnijim kroz sve veći utjecaj privatnih škola i vouchera koje bi im država davala kao 'hvala' što su se prisilili da razmotre i raznorazne kriplove. zato je 'employment' ponovljeno tri puta... a i Stiglitz kaže da je to 'something completely different'. Keeeeeeyns... 80% američkih studenata sa završenim MA iz ekonomije ne zna skoro ništa o tom Keynesu jer su već 30 godina učili iz udžbenika u kojima se isti smatra prožvakanom poviješću... možda ne 80%, ali 60 % sigurno... oni 'Freshwater'.
09.10.2009. (22:22)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
pooka
'Kako su mogući sintetički sudovi a priori?' - pitao se naivno (kobajagi) Kant. Nietsche je prvi rekao da iza tog zahtijeva leži ni više ni manje nego prevratnički plan da se na velika vrata progura problem morala koji bi bio zasnovan na jednom 'apsolutnom' temelju.
Zaposlenost kao primarni cilj ekonomske politike pojavio se sa Keynesom, uz državnu intervenciju manipulacijom sa agregatnom potražnjom. To je bio kopernikanski obrat iste magnitude kao i onaj Kantov jer na prvo pitanje koje tradicionalnom filozofu-ekonomistu pada na pamet, na pitanje 'ZAŠTO?' i Kant i Keynes odgovaraju da jedno takvo pitanje nije adekvatno i da nema nimalo smisla pitati 'Zašto?' kad je riječ o nečem što nije sredstvo (uvjetovano okolnostima) već svrha (nešto novo).
Blair je govorio 'Education, education and education!' dok je taj isti 'Education' pokušavao učiniti efikasnijim i racionalnijim kroz sve veći utjecaj privatnih škola i vouchera koje bi im država davala kao 'hvala' što su se prisilili da razmotre i raznorazne kriplove. zato je 'employment' ponovljeno tri puta... a i Stiglitz kaže da je to 'something completely different'.
Keeeeeeyns... 80% američkih studenata sa završenim MA iz ekonomije ne zna skoro ništa o tom Keynesu jer su već 30 godina učili iz udžbenika u kojima se isti smatra prožvakanom poviješću... možda ne 80%, ali 60 % sigurno... oni 'Freshwater'.
09.10.2009. (22:22) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...