Ja se baš ne razumijem u aute. ja ih samo vozim;-))) No, koliko sam pratio u zadnje vrijeme, mislim da je moguće. Sve je više u ponudi hibridnih auta. No, koliko je to navlačenje ljudi. Nije li čudno da se priča o globalnom zatoljenju ( u koje ja ne vjerujem baš ) i pojava hibridnih auta i sad električnih podudaraju? Natko je namirisao zaradu možda;-))? Tu se možda krije i odgovor zašto sada najednom električni auto, a to se nije moglo prije.
09.10.2009. (09:18)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Ovo šaljem svojom karmičkom partneru na uvid. Jako zanimljivo, baš odličan post. Zamisli, imaš doma magentski generator i onu kombinaciju što opisuje @ Jupi kod Piršića, uštekaš si auto preko noći u garaži ... :)
Biti će i toga ... možda ne za nas, a možda i da. Puno toga i o nama ovisi.
p.s. vidjeh tvoj komentar kod @ CBK ... istu situaciju sam imala u školi s ravnateljicom. Nije mi produžen ugovor ( a i odgovaralo mi je, jer mi se smučila dotična škola, dodatno sam se razboljela i htjela više posvetiti uređenju našeg tada novorealiziranog stambenog prostora ), jer nisam " stučna osoba " ( inokorespondent sss + učiteljica všs ), pa je zaposlen ekonomist ( vss ) predavati njemački jezik, jer je tamo boravio tijekom rata. Kolegica mi je povjerila kako su joj učenici rekli da od tada nemaju nikakve šanse naučiti bilo što od tog jezika. Jer čovjek ne zna tumačiti, niti poznaje gramatiku, već samo govorni jezik. No, zašto bi učenici bili bitni ? On je bio osoba od " ulizivanja " , a na takve ljude sistem uvijek može računati. Najvažnije je održavanje sustava.
cat
09.10.2009. (16:07)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
rkahler
Nove tehnologije i novi načini razmišljanja omogučavaju ovaj novi val električnih automobila, osobito činjenica da su Kinezi ispred svih po planovima proizvodnje. Tko želi saznati više o električnim autima, neka posjeti http://e-vozila.com/forum/index.php.
09.10.2009. (18:40)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
sam pojam električnih automobila mi je dosta poznat...ali nisam sposoban za pisanje suvislog komentara... preumoran...rukavica prihvaćena i tijekom vikenda ću "izroditi" par stotina suvislih slova :-)
09.10.2009. (21:16)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
@rkahler, hvala na linku, baš sam jučer tražio neki autosalon na internetu za tekst koji ima neku prodaju električnih automobila. Ništa nisam našao!? Čim dođe jedan takav model i bude povoljan ja ga kupujem. Inače pogon električnog auta je jednostavniji od onog na sagorijevanje, ima puno manje pokretnih dijelova i stupanj iskorištenja od 90% energije, dok SUI ima samo 20% iskorištenja. Ja sam radio sa sličnom tehnologijom. Elektro auto ne bi imao ni kinematskih gubitaka jer bi se sila kočenja mogla preusmjeriti u proizvodnju struje i pohraniti. To nije nova tehnologija, npr. Končarove tiristorske lokomotive to rade i energiju kočenja pohrane u kondenzatorske baterije, a višak izdisipiraju. Današnje kočnice na autima energiju kočenja pretvore u toplinu koja prijeđe na prostor i nepovratno gubi, a i potiče globalno zagrijavanje. @borg, lijepo odmori pa čitamo se! Pozdrav!
10.10.2009. (00:58)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
KYZO
Mene je ideja toliko nadahnula da sam kontaktirao Dok-ing te da im nudim znanje u svom poslu a oni su bili doista ljubazni , te se javili nakon dva dana i zahvalili na pomoći i podršci no trenutno se radi o prototipu za što već imaju dovoljno kadra. Bit će prava sramota ako ovo ne uspije kao hrvatski proizvod jer pameti ima dovoljno. Iz pouzdanih izvora znam da su ih kontaktirali iz Mercedesa te im "zaprijetili" da pripaze na samu konstrukciju jer i oni već imaju električni automobil sa pogonom na svakom kotaču.
Hoće li to biti bitka Davida i Golijata ili će nas diplomatski odagnati od toga, možda će to biti slijedeća prepreka za ulazak u EU premda se tamo nebi trebali ni nalaziti..
10.10.2009. (11:32)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
@Kyzo, svaka čast. Djela, a ne riječi! Mi Hrvati imamo sigurno 40 godina iskustva u proizvodnji električnih prometala. Neki naši željezničarski divovi kao npr. Gredelj imaju preko 100god. iskustva u proizvodnji prometala. O Končaru ne trebam ni pričati, samo na njihovoj stranici postoji nekoliko konkretnih riješenja, naravno za lokomotive, ali što je lokomotiva nego moćno vozilo na tračnicama. Jedini problem električnog vozila je baterija, olovni akumulatori su teški i glomazni, već 30god. postoje riješenja, ali "netko" ne želi da se ona komercijaliziraju. Npr. Litij polimer baterije su čudo, strašno su lagane, mogu se skoro neograničeno puniti, mogu poprimiti bilo koji oblik te tako sačuvati prostor, čak su i jeftinije od nekih egzotičnijih vrsta litijskih baterija koji se dans koriste npr. LiMH, robusnost, otpornost na veliki raspon temperatura, otpornost na mehaničku deformaciju, prednosti se nastavljaju... Neki dan sam na internetu vidio bateriju, za NASAu (vjerojatno za satelite) veličine dva olovna akumulatora koje imaju snagu 7,1kW/kg! Toliko za sada, čitamo se! Pozdrav!
10.10.2009. (20:50)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
...Glavni problem svih sustava alternativne energije zove se akumulator. Tehnički i tehnološki, ta teška i nespretna spravica, koja se nalazi u svakom našem automobilu, nije se poboljšala ni za milimetar u zadnjih 50 godina. Za suvisle performanse električnog automobila u praksi, potrebno je oko 13000Ah kapaciteta. i sad, ako pogledamo npr. kako je velik akumulator od 200Ah, pa ako ga pokušamo podići, svakom laiku postaje jasno da je s takvim baterijama izrada električnog automobila uzaludna rabota. No, da podržim tvoj optimizam, čini se da se u zadnje dvije godine, jako puno stručnih ljudi fokusiralo na problem baterija. Pročitaj ovo zajedno sa komentarima, pa ćeš dobiti okvirnu sliku o problematici...:)))))))))
10.10.2009. (22:15)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Mi zaista nemamo izbora, jer zalihe fosilnih goriva su pri kraju. Ostaje nam ono što smo do sada otkrili(električna energija) ili mogućnost uporabe elektromagnetskih valova koji čine naboj jonosfere. Mogućnost korištenja ovog drugog oblika otkrio je Tesla, ali je zbog lobija kojima takvo otkriće nije odgovaralo morao napustiti ovaj naš svijet prije vremena. Hendikep ljudske vrste je što se čovjek poput Tesle rodi jednom u tisuću godina. Koliko smo mi sposobni prebroditi štetne utjecaje elektromagnetnih polja, postaje realnost kvalitete i dugotrajnosti našeg života.
"Lokalno električno polje, stvoreno indukcijom, djeluje silom na nabijene čestice i dipole u organskom tkivu. Ove sile uzrokuju gibanje električki nabijenih čestica (inducirane struje), mijenjaju orijentaciju dipola i induciraju napon na membranama. Istraživanja ukazuju da je većina ovih učinaka, koje nazivamo potvrđeni učinci mrežne frekvencije, posljedica stvorenog lokalnog električnog polja unutar tijela. Potvrđeni učinci su oni učinci koji se temelje na znanstvenim objašnjenjima i za koje postoji dokazana uzročno-posljedična veza s izloženošću elektromagnetskim poljima.
Potvrđeni učinci očituju se podraživanjem tkiva i oni se manifestiraju kao: • neugodna ili bolna stimulacija osjetilnih ili motoričkih neurona • podražaji mišićnog tkiva, koje se može očitovati naglim trzanjem tijela i biti uzročnikom nezgoda prigodom obavljanja rizičnih radova • podraživanje neurona ili utjecaj unutar moždanog tkiva • stimulacija srčanih kontrakcija, koja mogu prouzročiti treperenje srca (ventrikularna fibrilacija srca) • zagrijavanje samo površine tkiva • zagrijavanje tkiva. Prva četiri navedena učinka su kratkoročna, jer se iskazuju trenutačnim reakcijama na izloženost električnom i magnetskom polju, koje se pojavljuju u prvim sekundama (obično i djelićima sekunde) nakon početka izloženosti. Preostala dva učinka su trajnijeg karaktera, a posljedica su djelovanja elektromagnetskih vrlo visokih do supervisokih frekventnih polja. Osim potvrđenih učinaka, postoji druga skupina učinaka, pretpostavljenih učinaka, koje nije moguće potvrditi na isti način kao potvrđene učinke, a na čije postojanje ukazuju urađene epidemiološke studije. Pretpostavljeni učinci su dugoročni, kronični učinci vezani uz dugotrajno djelovanje magnetskih polja na strukturu i procese u stanicama živih bića. Magnetsko polje djeluje na električno nabijene čestice u gibanju silom koja im mijenja putanju, dok stvoreno lokalno električno polje mijenja polariziranost stanične membrane. Postavlja se logično pitanje: kakav je rezultat takvih zbivanja kroz duže vremensko razdoblje? Izaziva li dugoročno izlaganje magnetskim poljima pojavu kancerogenih oboljenja, te trajnih poremećaja reprodukcijskog i živčanog sustava?
Električni štednjak primjerice stvara magnetsko polje približno od 10 ÎĽT, sušilo za kosu udaljeno od glave za 15 cm polje od 30 ÎĽT, a ispod visokonaponskih nadzemnih vodova rijetko će jakost polja dosegnuti vrijednost od 20 ÎĽT.
Najveći problem i neizvjesnost u svim ovim istraživanjima je u tome što znanost nije mogla do sada dati vjerodostojne podatke o oštećenjima zdravlja glede trajanja izloženosti u takvim poljima. Opći zaključak je da treba, prema mogućnostima, izbjegavati nepotrebna izlaganja ovim poljima te oprezno primjenjivati razumne mjere zaštite. "
Izvor; Egon Mileusnić, dipl. ing. el.
Lijep pozdrav prijatelju! :)
11.10.2009. (16:17)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Da, patnik si bez vjere, i sa vjerom, moj supatnik. Za vjernike su svi ljudi braća i supatnici po križu, a ne protivnici koji su vječita ugroza i konkurencija. Zato je ljude puno pravednije smatrati supatnicima, jer doisa takvi i jesmo. Tako se uvažavamo, razumijevamo. Nitko ne hoda bez križa, ma koliko se trudio da ga prikrije!
11.10.2009. (16:59)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
ovo je doista zanimljivo i raduje me no istovremeno sam i skeptičan da će to do kraja zaživiti u našoj državi jer će mu naši politikanti i administracija spoticati noge na svakom koraku. No nikako ne odustati pa makar morali ići proizvoditi u šumama prašume među urođenicima. Malo sam ogorčen jer sam i ja imao jedan proizvod koji je osvajao svjetska priznanja a u ovoj državi sam krenuo sa proizvodnjom i totalno propao. Primoravali me da dignem kredit za reket. Neka ide sve u PM.:-(
12.10.2009. (09:49)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
maher
posjetite me V dobar post
13.10.2009. (15:24)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
maher
svemisterije.blog.hr
13.10.2009. (15:24)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
uistinu zanimljivo, nadam se da će ljudi što prije doći svijesti i da će električni auto biti realnost, jasno je kojemu lobiju to ne odgovara,
na žalost nisam u japanu,zadnji put sam bio prošle godine u travnju, nadam se da ću ići opet iduće...naravno da ti ne zamjeram,odkud ti ta pomisao, dobro došao si na sve moje blogove kad god želiš
...ma bavim se ja i NWO-om i svačime...i ne stignem koliko bi htio, ali kad se intenzivno bavim NWO-om nekoliko dana umorim se od silnog kretenizma,luđaka,ubojica i njihovih zločina...to me iscrpljuje...i onda ti dođe neka budaletina i kaže "ja ne vjerujej u teorije zavjere"...zato bavljenje japanskom kulturom čime sam inficiran ne zavisi od mene...više zavisi od japana, jer on je izabrao mene a ne ja njega,sve oko japana barem kod mene događa se spontano,bez prisile,tako je počelo s knjigama,zatim sam počeo upoznavati ljude iz japana,a onda su krenula putovanja, nadam se da ću se uspjeti i preseliti barem na nekoliko godina
ne mislim da su japanke baš poslušne žene,vrlo su samosvjesne, na žalost danas je sve to otišlo u krivom smjeru i japan se ubrzano amerikanizira
aikido je prekrasna vještina,razmišljao sam da se počnem baviti, svojevremeno sam se bavio lohan-kungom,kineskom "vještinom prosvijetljenih"
srdačan pozdrav : )
14.10.2009. (01:00)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
@sagi, slažem se s tobom, ali prije 15 godina gledao sam odličnu emisiju na satelitskom programu Sky u produkciji australske televizije, naziva Beyond 2000, kasnije Beyond Tomorrow gdje su predstavili aluminijske akumulatore izrade slične kao i olovni tj. rade na elektrokemijskom principu interakcije kisika samo sa aluminijskim elektrodama za solarni automobil, ustvari u prilogu je pokretao solarni automobil. Masa im je i do 10x manja, a snaga jednaka ili čak i jača, wiki kaže da im je gustoća najveća od svih baterija, jedino što su navodno skupe ili NETKO želi da su skupe! @blade elektromagnetska polja ti mogu štetiti samo ako se ne poštuju pravila o elektromagnetskoj kompatibilnosti, inače nema nikakve opasnosti. Jedino su Teslini skalarni valovi koji prema dr. Meylu nastaju kao nus produkt harmonika GSM zračenja opasni jer mogu proći kroz zaštitu, tzv. EM buka i rade što si ti naveo. Ostala polja anuliraju enkapsulacije i gridovi određene gustoće. Naravno to se ne odnosi na dalekovode i ostale otvorne sustave distribucije i prijenosa!? @evanđelje, patnik jesam jer me boli ljudska pohlepa, gramzivost i borba za dominacijom nad čovjekom kao Božijom kreacijom. Moli se da nam bude bolje, snaga molitve je jaka! @fra gavun, volio bi da nam jednom više opišeš o kojem se patentu radi, ima nas koje to zanima! @maher, bio sam, ostavio komentar! @nihon, prijatelju pozdrav! @svi koji ste komentirali i ostali ljudi dobre volje koji ste ovo pročitali VELIKI POZDRAV!
14.10.2009. (22:52)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
...ne 15 nego 30 godina su poznate neke konstrukcije " akumulatora" koje bi mogle pokretat automobil i više nego dovoljno. Riječ akumulator sam stavio pod navodnike jer teško da se mogu zvati akumulatorom. Npr. elektrolit je pod visokim pritiskom itd. Cijena je bila, ako se dobro sjećam, oko 15000 dolara a benđola je koštala nekih 10000DEM. Ono što nigdje nećeš nači jest, kakvi se članci koriste u npr. modernim podmornicima. Ono što nitko od entuzijasta pokreta zelenih ili novinarskih entuzijasta električnog pogona ne spominje jest sigurnost. Ako kratko spojiš polove običnog akumulatora od 200Ah viljuškastim ključem ( padne, jebiga ), rezultat je ozbiljna paljevina istog i taljenje. Ako pak imaš u automobilu baterijski paket od potrebnih 13000Ah, u slučaju sudara ili bilo kakvog "šlusa", imaš kao rezultat plazmu - 15000 stupnjeva celzijusa ili više! To uopće nije više šala-zabava! Stvari nisu baš tako jednostavne i nije istina da su svi glupi ili da je na djelu neka globalna urota naftnog lobija. Mogu se složiti da se oni trude usporiti stvari, ali tehnološki se treba još puno stvari riješiti da bi se masovno vozili na struju. Dobro je što se stvari u zadnje dvije godine, riješavaju po eksponencijalnoj krivulji. Već druge godine ćeš imati iz Kine najmanje osam ili deset potpuno serijski proizvođenih tipova gradskih automobila klase Smarta...:)
14.10.2009. (23:33)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
maher
svemisterije.blog.hr
sutra nova tema
20.10.2009. (10:45)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
toma juda
Ja se baš ne razumijem u aute. ja ih samo vozim;-))) No, koliko sam pratio u zadnje vrijeme, mislim da je moguće. Sve je više u ponudi hibridnih auta. No, koliko je to navlačenje ljudi. Nije li čudno da se priča o globalnom zatoljenju ( u koje ja ne vjerujem baš ) i pojava hibridnih auta i sad električnih podudaraju? Natko je namirisao zaradu možda;-))? Tu se možda krije i odgovor zašto sada najednom električni auto, a to se nije moglo prije.
09.10.2009. (09:18) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
catwoman
Ovo šaljem svojom karmičkom partneru na uvid. Jako zanimljivo, baš odličan post. Zamisli, imaš doma magentski generator i onu kombinaciju što opisuje @ Jupi kod Piršića, uštekaš si auto preko noći u garaži ... :)
Biti će i toga ... možda ne za nas, a možda i da. Puno toga i o nama ovisi.
p.s. vidjeh tvoj komentar kod @ CBK ... istu situaciju sam imala u školi s ravnateljicom. Nije mi produžen ugovor ( a i odgovaralo mi je, jer mi se smučila dotična škola, dodatno sam se razboljela i htjela više posvetiti uređenju našeg tada novorealiziranog stambenog prostora ), jer nisam " stučna osoba " ( inokorespondent sss + učiteljica všs ), pa je zaposlen ekonomist ( vss ) predavati njemački jezik, jer je tamo boravio tijekom rata. Kolegica mi je povjerila kako su joj učenici rekli da od tada nemaju nikakve šanse naučiti bilo što od tog jezika. Jer čovjek ne zna tumačiti, niti poznaje gramatiku, već samo govorni jezik. No, zašto bi učenici bili bitni ? On je bio osoba od " ulizivanja " , a na takve ljude sistem uvijek može računati. Najvažnije je održavanje sustava.
cat
09.10.2009. (16:07) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
rkahler
Nove tehnologije i novi načini razmišljanja omogučavaju ovaj novi val električnih automobila, osobito činjenica da su Kinezi ispred svih po planovima proizvodnje.
Tko želi saznati više o električnim autima, neka posjeti http://e-vozila.com/forum/index.php.
09.10.2009. (18:40) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
borgman
sam pojam električnih automobila mi je dosta poznat...ali nisam sposoban za pisanje suvislog komentara... preumoran...rukavica prihvaćena i tijekom vikenda ću "izroditi" par stotina suvislih slova :-)
09.10.2009. (21:16) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Para(ne)normalan!
@rkahler, hvala na linku, baš sam jučer tražio neki autosalon na internetu za tekst koji ima neku prodaju električnih automobila. Ništa nisam našao!?
Čim dođe jedan takav model i bude povoljan ja ga kupujem.
Inače pogon električnog auta je jednostavniji od onog na sagorijevanje, ima puno manje pokretnih dijelova i stupanj iskorištenja od 90% energije, dok SUI ima samo 20% iskorištenja.
Ja sam radio sa sličnom tehnologijom. Elektro auto ne bi imao ni kinematskih gubitaka jer bi se sila kočenja mogla preusmjeriti u proizvodnju struje i pohraniti. To nije nova tehnologija, npr. Končarove tiristorske lokomotive to rade i energiju kočenja pohrane u kondenzatorske baterije, a višak izdisipiraju.
Današnje kočnice na autima energiju kočenja pretvore u toplinu koja prijeđe na prostor i nepovratno gubi, a i potiče globalno zagrijavanje.
@borg, lijepo odmori pa čitamo se!
Pozdrav!
10.10.2009. (00:58) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
KYZO
Mene je ideja toliko nadahnula da sam kontaktirao Dok-ing te da im nudim znanje u svom poslu a oni su bili doista ljubazni , te se javili nakon dva dana i zahvalili na pomoći i podršci no trenutno se radi o prototipu za što već imaju dovoljno kadra.
Bit će prava sramota ako ovo ne uspije kao hrvatski proizvod jer pameti ima dovoljno.
Iz pouzdanih izvora znam da su ih kontaktirali iz Mercedesa te im "zaprijetili" da pripaze na samu konstrukciju jer i oni već imaju električni automobil sa pogonom na svakom kotaču.
Hoće li to biti bitka Davida i Golijata ili će nas diplomatski odagnati od toga, možda će to biti slijedeća prepreka za ulazak u EU premda se tamo nebi trebali ni nalaziti..
10.10.2009. (11:32) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
dražeN:)
Mislim da struja odvlači pažnju od istinski vrijednih izvora energije, i siguran sam da to nije nimalo slučajno :)
10.10.2009. (20:37) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Para(ne)normalan!
@Kyzo, svaka čast. Djela, a ne riječi! Mi Hrvati imamo sigurno 40 godina iskustva u proizvodnji električnih prometala. Neki naši željezničarski divovi kao npr. Gredelj imaju preko 100god. iskustva u proizvodnji prometala. O Končaru ne trebam ni pričati, samo na njihovoj stranici postoji nekoliko konkretnih riješenja, naravno za lokomotive, ali što je lokomotiva nego moćno vozilo na tračnicama.
Jedini problem električnog vozila je baterija, olovni akumulatori su teški i glomazni, već 30god. postoje riješenja, ali "netko" ne želi da se ona komercijaliziraju. Npr. Litij polimer baterije su čudo, strašno su lagane, mogu se skoro neograničeno puniti, mogu poprimiti bilo koji oblik te tako sačuvati prostor, čak su i jeftinije od nekih egzotičnijih vrsta litijskih baterija koji se dans koriste npr. LiMH, robusnost, otpornost na veliki raspon temperatura, otpornost na mehaničku deformaciju, prednosti se nastavljaju... Neki dan sam na internetu vidio bateriju, za NASAu (vjerojatno za satelite) veličine dva olovna akumulatora koje imaju snagu 7,1kW/kg!
Toliko za sada, čitamo se!
Pozdrav!
10.10.2009. (20:50) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
sagittariusclassic
...Glavni problem svih sustava alternativne energije zove se akumulator. Tehnički i tehnološki, ta teška i nespretna spravica, koja se nalazi u svakom našem automobilu, nije se poboljšala ni za milimetar u zadnjih 50 godina. Za suvisle performanse električnog automobila u praksi, potrebno je oko 13000Ah kapaciteta. i sad, ako pogledamo npr. kako je velik akumulator od 200Ah, pa ako ga pokušamo podići, svakom laiku postaje jasno da je s takvim baterijama izrada električnog automobila uzaludna rabota. No, da podržim tvoj optimizam, čini se da se u zadnje dvije godine, jako puno stručnih ljudi fokusiralo na problem baterija. Pročitaj ovo zajedno sa komentarima, pa ćeš dobiti okvirnu sliku o problematici...:)))))))))
10.10.2009. (22:15) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
blade777
Mi zaista nemamo izbora, jer zalihe fosilnih goriva su pri kraju.
Ostaje nam ono što smo do sada otkrili(električna energija) ili mogućnost uporabe elektromagnetskih valova koji čine naboj jonosfere. Mogućnost korištenja ovog drugog oblika otkrio je Tesla, ali je zbog lobija kojima takvo otkriće nije odgovaralo morao napustiti ovaj naš svijet prije vremena. Hendikep ljudske vrste je što se čovjek poput Tesle rodi jednom u tisuću godina.
Koliko smo mi sposobni prebroditi štetne utjecaje elektromagnetnih polja, postaje realnost kvalitete i dugotrajnosti našeg života.
"Lokalno električno polje, stvoreno indukcijom, djeluje silom na nabijene čestice i dipole u organskom tkivu. Ove sile uzrokuju gibanje električki nabijenih čestica (inducirane struje), mijenjaju orijentaciju dipola i induciraju napon na membranama. Istraživanja ukazuju da je većina ovih učinaka, koje nazivamo potvrđeni učinci mrežne frekvencije, posljedica stvorenog lokalnog električnog polja unutar tijela. Potvrđeni učinci su oni učinci koji se temelje na znanstvenim objašnjenjima i za koje postoji dokazana uzročno-posljedična veza s izloženošću elektromagnetskim poljima.
Potvrđeni učinci očituju se podraživanjem tkiva i oni se manifestiraju kao:
• neugodna ili bolna stimulacija osjetilnih ili motoričkih neurona
• podražaji mišićnog tkiva, koje se može očitovati naglim trzanjem tijela i biti uzročnikom nezgoda prigodom obavljanja rizičnih radova
• podraživanje neurona ili utjecaj unutar moždanog tkiva
• stimulacija srčanih kontrakcija, koja mogu prouzročiti treperenje srca (ventrikularna fibrilacija srca)
• zagrijavanje samo površine tkiva
• zagrijavanje tkiva.
Prva četiri navedena učinka su kratkoročna, jer se iskazuju trenutačnim reakcijama na izloženost električnom i magnetskom polju, koje se pojavljuju u prvim sekundama (obično i djelićima sekunde) nakon početka izloženosti. Preostala dva učinka su trajnijeg karaktera, a posljedica su djelovanja elektromagnetskih vrlo visokih do supervisokih frekventnih polja. Osim potvrđenih učinaka, postoji druga skupina učinaka, pretpostavljenih učinaka, koje nije moguće potvrditi na isti način kao potvrđene učinke, a na čije postojanje ukazuju urađene epidemiološke studije. Pretpostavljeni učinci su dugoročni, kronični učinci vezani uz dugotrajno djelovanje magnetskih polja na strukturu i procese u stanicama živih bića. Magnetsko polje djeluje na električno nabijene čestice u gibanju silom koja im mijenja putanju, dok stvoreno lokalno električno polje mijenja polariziranost stanične membrane. Postavlja se logično pitanje: kakav je rezultat takvih zbivanja kroz duže vremensko razdoblje? Izaziva li dugoročno izlaganje magnetskim poljima pojavu kancerogenih oboljenja, te trajnih poremećaja reprodukcijskog i živčanog sustava?
Električni štednjak primjerice stvara magnetsko polje približno od 10 ÎĽT, sušilo za kosu udaljeno od glave za 15 cm polje od 30 ÎĽT, a ispod visokonaponskih nadzemnih vodova rijetko će jakost polja dosegnuti vrijednost od 20 ÎĽT.
Najveći problem i neizvjesnost u svim ovim istraživanjima je u tome što znanost nije mogla do sada dati vjerodostojne podatke o oštećenjima zdravlja glede trajanja izloženosti u takvim poljima. Opći zaključak je da treba, prema mogućnostima, izbjegavati nepotrebna izlaganja ovim poljima te oprezno primjenjivati razumne mjere zaštite. "
Izvor; Egon Mileusnić, dipl. ing. el.
Lijep pozdrav prijatelju! :)
11.10.2009. (16:17) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
EuM
Da, patnik si bez vjere, i sa vjerom, moj supatnik.
Za vjernike su svi ljudi braća i supatnici po križu,
a ne protivnici koji su vječita ugroza i konkurencija.
Zato je ljude puno pravednije smatrati supatnicima,
jer doisa takvi i jesmo. Tako se uvažavamo, razumijevamo.
Nitko ne hoda bez križa, ma koliko se trudio da ga prikrije!
11.10.2009. (16:59) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
fra gavun
ovo je doista zanimljivo i raduje me no istovremeno sam i skeptičan da će to do kraja
zaživiti u našoj državi jer će mu naši politikanti i administracija spoticati noge na svakom
koraku. No nikako ne odustati pa makar morali ići proizvoditi u šumama prašume među
urođenicima.
Malo sam ogorčen jer sam i ja imao jedan proizvod koji je osvajao svjetska priznanja a u
ovoj državi sam krenuo sa proizvodnjom i totalno propao. Primoravali me da dignem kredit
za reket. Neka ide sve u PM.:-(
12.10.2009. (09:49) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
maher
posjetite me V dobar post
13.10.2009. (15:24) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
maher
svemisterije.blog.hr
13.10.2009. (15:24) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
nihonkichigai
uistinu zanimljivo, nadam se da će ljudi što prije doći
svijesti i da će električni auto biti realnost, jasno je kojemu lobiju
to ne odgovara,
na žalost nisam u japanu,zadnji put sam bio prošle godine u travnju,
nadam se da ću ići opet iduće...naravno da ti ne zamjeram,odkud ti ta pomisao,
dobro došao si na sve moje blogove kad god želiš
...ma bavim se ja i NWO-om i svačime...i ne stignem koliko bi htio,
ali kad se intenzivno bavim NWO-om nekoliko dana umorim se od silnog
kretenizma,luđaka,ubojica i njihovih zločina...to me iscrpljuje...i onda ti dođe
neka budaletina i kaže "ja ne vjerujej u teorije zavjere"...zato bavljenje
japanskom kulturom čime sam inficiran ne zavisi od mene...više zavisi od
japana, jer on je izabrao mene a ne ja njega,sve oko japana barem kod mene
događa se spontano,bez prisile,tako je počelo s knjigama,zatim sam počeo
upoznavati ljude iz japana,a onda su krenula putovanja,
nadam se da ću se uspjeti i preseliti barem na nekoliko godina
ne mislim da su japanke baš poslušne žene,vrlo su samosvjesne,
na žalost danas je sve to otišlo u krivom smjeru i japan se ubrzano amerikanizira
aikido je prekrasna vještina,razmišljao sam da se počnem baviti,
svojevremeno sam se bavio lohan-kungom,kineskom "vještinom
prosvijetljenih"
srdačan pozdrav : )
14.10.2009. (01:00) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Para(ne)normalan!
@sagi, slažem se s tobom, ali prije 15 godina gledao sam odličnu emisiju na satelitskom programu Sky u produkciji australske televizije, naziva Beyond 2000, kasnije Beyond Tomorrow gdje su predstavili aluminijske akumulatore izrade slične kao i olovni tj. rade na elektrokemijskom principu interakcije kisika samo sa aluminijskim elektrodama za solarni automobil, ustvari u prilogu je pokretao solarni automobil.
Masa im je i do 10x manja, a snaga jednaka ili čak i jača, wiki kaže da im je gustoća najveća od svih baterija, jedino što su navodno skupe ili NETKO želi da su skupe!
@blade elektromagnetska polja ti mogu štetiti samo ako se ne poštuju pravila o elektromagnetskoj kompatibilnosti, inače nema nikakve opasnosti. Jedino su Teslini skalarni valovi koji prema dr. Meylu nastaju kao nus produkt harmonika GSM zračenja opasni jer mogu proći kroz zaštitu, tzv. EM buka i rade što si ti naveo. Ostala polja anuliraju enkapsulacije i gridovi određene gustoće. Naravno to se ne odnosi na dalekovode i ostale otvorne sustave distribucije i prijenosa!?
@evanđelje, patnik jesam jer me boli ljudska pohlepa, gramzivost i borba za dominacijom nad čovjekom kao Božijom kreacijom. Moli se da nam bude bolje, snaga molitve je jaka!
@fra gavun, volio bi da nam jednom više opišeš o kojem se patentu radi, ima nas koje to zanima!
@maher, bio sam, ostavio komentar!
@nihon, prijatelju pozdrav!
@svi koji ste komentirali i ostali ljudi dobre volje koji ste ovo pročitali
VELIKI POZDRAV!
14.10.2009. (22:52) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
sagittariusclassic
...ne 15 nego 30 godina su poznate neke konstrukcije " akumulatora" koje bi mogle pokretat automobil i više nego dovoljno. Riječ akumulator sam stavio pod navodnike jer teško da se mogu zvati akumulatorom. Npr. elektrolit je pod visokim pritiskom itd. Cijena je bila, ako se dobro sjećam, oko 15000 dolara a benđola je koštala nekih 10000DEM. Ono što nigdje nećeš nači jest, kakvi se članci koriste u npr. modernim podmornicima.
Ono što nitko od entuzijasta pokreta zelenih ili novinarskih entuzijasta električnog pogona ne spominje jest sigurnost. Ako kratko spojiš polove običnog akumulatora od 200Ah viljuškastim ključem ( padne, jebiga ), rezultat je ozbiljna paljevina istog i taljenje. Ako pak imaš u automobilu baterijski paket od potrebnih 13000Ah, u slučaju sudara ili bilo kakvog "šlusa", imaš kao rezultat plazmu - 15000 stupnjeva celzijusa ili više! To uopće nije više šala-zabava! Stvari nisu baš tako jednostavne i nije istina da su svi glupi ili da je na djelu neka globalna urota naftnog lobija. Mogu se složiti da se oni trude usporiti stvari, ali tehnološki se treba još puno stvari riješiti da bi se masovno vozili na struju. Dobro je što se stvari u zadnje dvije godine, riješavaju po eksponencijalnoj krivulji. Već druge godine ćeš imati iz Kine najmanje osam ili deset potpuno serijski proizvođenih tipova gradskih automobila klase Smarta...:)
14.10.2009. (23:33) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
maher
svemisterije.blog.hr
sutra nova tema
20.10.2009. (10:45) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Irida
ja nisam vozač, vozim se k'o kofer...
20.10.2009. (23:01) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...