Komentari

vidobogdan.blog.hr

Dodaj komentar (5)

Marketing


  • MiR

    A zašto jednostavno ne napraviti sustav dvotračnih jednosmjernih ulica... Naime, od Radeljevića do Solske baze, dvije trake jedan smjer, od Solske baze do Iline Glavice ulicom Andrije Hebranga isto. Na sličan način je riješen promet u Velikoj Gorici bez ikakvih tunela, mostova i raznoraznih bacanja para. Uz regulaciju semafora i izgradnjom par kružnih tokova promet u gradu bi bio riješen. Priključak na brzu cestu je drugi par rukava,ali i za to postoji rješenje

    avatar

    06.10.2009. (09:06)    -   -   -   -  

  • Fido

    Tuneli se danas jeftino grade,nema kompliciranih imovinsko-pravnih odnosa i plaćanja,niti krajobraznih rovinavanja i prenapuhanih ispraznih ekoloških studija.
    Ajmo počet odmah od Dalmatinskog(Remize) pa do niže Dubca.
    Čuj sad ovo,već se pokrivam po glavi: Iskopani kameni materijal surgavat iza stare bolnice u more da bi Šilok i Lebić s vremenom napravili krasnu plažu od Špilje Danče do Belvija.
    Dolazim na tvoju: Živjela tangenta,a za ostala planiranja ostavimo zasada "Carta bianca",pa neće biti ni mudrovanja ni Cukarine.

    avatar

    06.10.2009. (10:28)    -   -   -   -  

  • anonimac

    Zaista: živjela tangenta. Samo mi nije jasno kako se tzv Inženjeri prometa čija je to naravno struka nisu sjetili jednostavnih rješenja. Kako bi moglo jednostavno kad može komplicirano! Kako se zove ovo naše društvo? Zove se "Nitko ne zna do kraja svoj posao".

    avatar

    06.10.2009. (12:32)    -   -   -   -  

  • Herostrat

    Lijepo to izgleda ma kako utopistički bilo ali ima jedan problem. Potresna zona 10. stupnja.

    avatar

    06.10.2009. (12:45)    -   -   -   -  

  • MiR

    Kao inženjer prometa, smatram da se gornji prijedlog dvotračnih jednosmjernih ulica uz jednostavne prilagodbe puno više isplati nego probijanje raznih tunela. Zašto Hebrangova ulica ne bi bila tangenta koju gospar Vido predlaže? Ovako bi se riješilo i križanje ispred radeljevića jer pravac prema KAntafigu bi bio protočan. KAd se kompleks radeljevića i REMIZE izgradi u novi poslovni centar po sadašnjem planu bi trebala biti izgrađena cesta koja bi se također spajala na Hebrangovu.
    A Ilina glavica bi se mogla riješit sa (opet) dvotračnim kružnim tokom sa prednošću vozilima koja se kreću prema izlazu na magistralu. Mjesta ima za sve, samo što izvođači ovih radova bi zaradili bar pet puta manje. Bilo koje drugo rješenje sa tunelima ili ne do Bog vijaduktima išlo bi na ruku građevinarima koji bi digli (ne)pristojnu zaradu. Protiv zarade nisam, ali sam protiv uzaludnog bacanja novaca i da nam djeca isplaćuju kredite sljedećih 30 ili 50 godina.

    avatar

    06.10.2009. (16:35)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...