25.09.2009. (11:54)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
ONA KOJA JE BILA TAMO
Vi koji niste bili u Francuskoj jako ste pametni i sve znate. Pa eto vam fotka otvaranja gdje se dobro vidi samo polovica svih učesnica, a cijela povorka je bila postrojena sve do kraja staze za defile, tamo bdje završava putblika. I koliko je bilo djevojaka?
25.09.2009. (11:55)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
***
super fotke... odusevljena...
25.09.2009. (12:06)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
pitanje
ako u sastavu ima 9 djevojaka, od njih jedna ima 15 godina, 3 djevojke imaju 14 godina, a 5 djevojaka ima 13 godina, dali spadaju u junire ili seniore? hvala unaprijed...
25.09.2009. (12:08)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
ona koja je bila tamo: Uvijek je to tako. Najpametniji su oni koji nisu bili ni blizu. Oni uvijek sve znaju.
***: Hvala. Biti ce jos daleko bolje iducih postova.
pitanje: Irelevantno je koliko imaju sada godina ako zelite pitanje postavit za Drzavno prvenstvo 2010. Ukoliko Vas interesira gdje ce pripadati 2010. morate mi tocno napisati koliko godina ce te djevojke imati 1.1.2010. što onda vrijedi za citavu 2010. godinu.
Prema ovome sto ste napisali ova formacija pripada trenutno junorkama. No, još jednom naglašavam da morate provjeriti koliko godina djevojke imaju 1.1.2010.
25.09.2009. (12:46)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
pitanje
puno hvala... napisala godine za 2010... hvala jos jednom...
25.09.2009. (15:17)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Za svaku konkretnu akrivnost davali su se principi i primjeri za veliki tim, srednji tim i mali tim. Posebno su se obradjivale specijalne aktivnosti malih timova (dati su i materijali za mali tim), podijeljeni su materijali financijskog plana malog tima... Oko 70% seminara bilo je namijenjeno malim timovima.
05.10.2009. (23:08)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
a da
Ćim netko na blogu ustvrdi nešto što nepaše osobi koja se krije iza imena HMS to je laž, neistina i glupost itd.
06.10.2009. (09:25)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Kad nesto nije istina onda to treba i demantirati. Pula je na skupštini rekla da im je seminar strasno pomogao i da su povecali broj clanova za preko 200%. A tim koji je do tada imao 20-tak clanova sigurno nije velik. Sumljam da ste vi i emilija bili na seminaru. Kako onda mozete reci sto je tamo i kako bilo. Na kraju seminara proveli smo anketu i prosjecna ocjena seminara bila je 9,1 od 10 mogucih. Eto vam plana i programa rada pa vi recite sto je tu namijenjeno samo za velike:
1.1. Temeljna načela - svaki poraz pretvoriti u pobjedu - 25 pravila vođenja tima - praktični primjeri iz povijesti - mažoretkinje kao princeze “djevojčice sanjaju biti mažoretkinjama” (anketa prilikom upisa, primjer Brundo na poslu)
1.2. Analiza trenutnog stanja sa sastavima - “Riba smrdi od glave” – tim je samo reflekcija trenera i uprave - ako trener spava u hotelu dok djevojke spavaju u vojarni ne očekujte ništa od sastava - oganizacijski oblici sastava u Hrvatskoj (udruge, sekcije pri društvima, timovi pri školama i sl., privatna poduzeća) – pozitivno i negativno - grupacije mažoret sastava (Slavonija, ZAMAgrupa, Međimurske mažoretkinje, Zadarska županija...) - potencijali sastava
1.2.1. Grupacije mažoret sastava - dva modela: vanjske grupe ugovorno vezane ili stvaranje podružnica u drugim gradovima – prednosti i negativne strane - pokretanje vlastitih grupa u regiji – zašto, kako, financijske i druge prednosti, nedostaci
1.3. Audicije i prijem novih članova - kako jeftino, a efikasno razglasiti audiciju (specifičnosti u velikim i u malim gradovima) - koncepcijski audiciju usmjeriti na roditelje i djevojčice koje “sanjaju biti mažoretkinjama” - prednost audicije nad upisima - zašto je presudno ne primiti svaku djevojku u sastav - kako provesti samu audiciju - kako zadržati djevojke nakon audicije – kritično vrijeme od mjesec dana za stvaranje “zaluđenosti”
1.4. Motivacija mažoretkinja - odlike trenera: dosljednost, poštenje, nekorumpiranost, “trener je prvi i posljednji” - lojalnost mažoretkinje – najbitniji segment mažoret-plesa - pozitivna kompeticija u sastavu – selekcija (zašto, kako, kada) - nagrađivanje i pošteno kažnjavanje - briga za sastav - uvjeti rada - pripreme - profesionalnost trenera i uprave u zamjenu za profesionalnost mažoretkinje - atraktivni nastupi, turneje, uniforme, mediji, popularnost (brand i image), novac - “Tko ima prilike za gradonačelnikov rođendan sa njim piti šampanjac i dobiti ružu”
1.4.1. Lojalnost mažoretkinje - apsolutna lojalnost timu - čak i djevojke koje izbacite moraju osjećati lojalnost i ne pomišljati osvetiti se timu - odgajanje da “nauče živjeti kao mažoretkinje” - metode stvaranja lojalnosti (ugovor, konstantno pozivanje na tradiciju, simboliku, briga za članove, odbacivanje disidenata, nagrađivanje lojalnosti, povremeno aktiviranje starih članova, zajedništvo) - inicijacija, patetičan odlazak iz sastava, obožavanje simbolike tima (zidovi sa medaljama, plakete...) - lojalnost gradu, aktivno sudjelovanje u utakmicama lokalnih sportskih klubova - brendiranje boja, simbola i naziva lokalne zajednice
1.4.2. Pozitivna kompeticija u sastavu – kvalitativna i kvantitativna selekcija - jasno distanciranje i pozicioniranje dječjih, kadetskih i juniorskih sastava naspram seniorskih sastava - štetnost miješanja neseniorskih i seniorskih sastava (brendovska i strukovna) - organizacija grupa (početnički, 2., 1B, 1A sastav) - klasifikacija i prebacivanje u više grupe, te u dobne razrede – zašto, kako, problemi i način - pozicioniranje i rangiranje mažoretkinja (rejting), razlika između formacije i neformacije, razvodnice i predvodnice – privilegije i obveze - timski rad kao suprotnost i protuteža pozicioniranju i rangiranju
1.4.3. Disciplina, kažnjavanje i nagrađivanje u timu - princip “mrkve i batine” - važnost “mrkve” kao zadnjeg čina - disciplinske norme i pravila ponašanja - načini i nivoi kažnjavanja - periodično izbacivanje iz sastava kao obvezna sankcionirajuća i preventivna mjera - nagrađivanje – za pojedini dobar potez, ali i kao redovna sustavna pojava - financijska satisfakcija i financijsko nagrađivanje – da ili ne, kako, koliko - trener: autoritet i prijatelj istovremeno (rješavanje privatnih problema, sudjelovanje na tulumima, druženje...) - trener je i mama i tata tima
06.10.2009. (12:12)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
1.4.5. Minimalni uvjeti rada - dimenzije i izgled dvorane - alternativni i obligatorni treninzi na otvorenom - staza za natjecateljski defile - razglas, glazba (vlastiti CD, vlastiti glazbeni brojevi...), oprema (poglavito štapovi) - pravila na treninzima (trenirke, žvakaće gume, naočale, prisutnost gledatelja...) - povremene motivirajuće aktivnosti poput treninga na bazenima, izleti, Gardaland
1.4.6. Pripreme i izolacija - važnost izolacije (bez dečki, rodbine, prijatelja, dovoljno daleko – a dovoljno blizu) – koliko puta godišnje - prednosti priprema - pripreme nisu samo 40 sati treninga nego i povezivanje sastava, stvaranje timskog rada... - način organizacije priprema (organizacija spavaonice, obroka, igara, zabave, komunikacije...) - satnica priprema - dodatne aktivnosti na pripremam (odlasci na kavu, karaoke, tulumi, kokteli, druženja, društvene igre - team-building) - dodatni brendovski poslovi (slika dana, zastave, parole...) - kako organizirati pripreme besplatno
1.5. Organizacija treninga, strukovni sustav treninga i edukacija trenera - raspodjela treninga (zagrijavanje, isplesavanje, novi elementi kada i koliko, rad sa štapom) - ispitivanje u radu sa štapom i dodatni kazneni treninzi - vanjski treneri, vlastiti treneri, povremeni stručni treneri (sportski ples, balet, zagrijavanje...) - edukacija vlastitih trenera – isplativost, obveznost i način edukacije, kontrola i opservacija (redovna procjena), klasifikacija trenera, napredovanje i usavršavanje
1.6. Interna savjetodavna tjela i rukovođenje sastavom - “Kada dirigent zamahne štapićem prestaje demokracija” - definiranje rukovodstva i uprave, te distanciranje stručnog (trenerskog) kadra od upravljanja - savjetodavna tijela: Savjet mažoretkinja, Trenerski kolegij, Vijeće roditelja – ovlaštenja, prednosti i rješavanje negativnosti
1.7. Problemi sa roditeljima i komunikacija sa školom - subjektivnosti (problemi) roditelja (30% sastava u Hrvatskoj djeluje radi roditelja, a ne radi mažoretkinja) - nužnosti i metode informiranja roditelja - distanciranje roditelja od upravljanja timom i miješanja u trenerski rad - roditelji kao pomoć sastavu – usmjeravanje energije i volje roditelja u volonterski rad za sastav umjesto stvaranja problema - aktivacija roditelja u traženju sponzora i aktivnostima sastava - obvezno praćenje uspjeha u školi, snakcioniranje bitnog popuštanja u školi - komunikacija sa razrednicima i ravnateljima, rješavanje problema, revanširanje školama kroz nastupe - kada i pod kojim uvjetima osloboditi mažoretkinje obveza u školi ili dogovoriti “ispitivanje po dogovoru”
1.8. Nabavljanje glazbe i opreme, važnost i izgled uniformi - gdje i kako nabaviti opremu (razlika u kvaliteti) - izgled uniforme, lokalne specifičnosti uniforme, uniforma kao brand, važnost uniforme u brendu i imageu - administrativne prepreke u korištenju imena i grba grada, te prevladavanje istih - timske ili privatne uniforme, skladištenje, zadužavanje i održavanje uniformi, - zašto privatni štapovi, - participiranje u troškovima unformi i opreme
1.9. Plaćanje svih troškova natjecanja - isplativost natjecanja (koja je korist od natjecanja) - troškovi i visina troškova natjecanja – kako i koliko uštedjeti na troškovima - participiranje u troškovima natjecanja – negativni i nepopravljivi efekti (diskriminacija mažoretkinja) - direktan utjecaj na rezultate natjecanja putem uvjeta na natjecanju
1.10. Visina članarina i naplata istih - da li uopće članarina ili ne - visina članarine - negativnosti preniske i previsoke članarine - oslobađanje naplate članarine (stipendije) – zašto i koliko - metode naplate članarine (ovrhe i sudske naplate) - porezne obveze vezane uz članarinu i druge prihode
1.11. Da li i kako honorar mažoretkinjama - pozitivne i negativne strane honorara, nemogućnost prestanka honorara kad jednom krene - obveznost honorara trenerima - visine honorara mažoretkinja i trenera - motivacije činovima, božićnice, bonusi radi natjecanja, najvećeg broja nastupa, na pripremama - nefinancijski honorari (oprema, šminka, nagradna putovanja...) - odlasci na ručkove, “cuge”, čašćenja - satisfakcija radi korištenja vlastite opreme (automobil i sl.) - angažiranje roditelja i mažoretkinja za honorarne (i plaćene) poslove po načelu “posredno će se vratiti timu” - financijske kazne (radi gubitka opreme, nedolazaka na treninge, plaćanje dodatnih treninga...)
1.12. Organizacija ureda - zašto ured i uredovno vrijeme - alternativna komunikacija ako nema ureda - ogranizacija obveza u uredu - administrativne i računovodstvene obveze – konkretno koje, koliko i na koji način - središnje skladište – zašto i kako (zašto je daleko bolje da djevojke imaju zadužene uniforme kod kuće) - nabava ureda, korištenje društvenih prosotorija - djeljenje uredskih ili klupskih prostorija sa drugim društvima - troškovi ureda
06.10.2009. (12:14)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
mazoretkinja
lijepo... lijepe mažoretkinje... hrvatice - najljepse... :)
25.09.2009. (11:54) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
ONA KOJA JE BILA TAMO
Vi koji niste bili u Francuskoj jako ste pametni i sve znate. Pa eto vam fotka otvaranja gdje se dobro vidi samo polovica svih učesnica, a cijela povorka je bila postrojena sve do kraja staze za defile, tamo bdje završava putblika. I koliko je bilo djevojaka?
25.09.2009. (11:55) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
***
super fotke... odusevljena...
25.09.2009. (12:06) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
pitanje
ako u sastavu ima 9 djevojaka, od njih jedna ima 15 godina, 3 djevojke imaju 14 godina, a 5 djevojaka ima 13 godina, dali spadaju u junire ili seniore? hvala unaprijed...
25.09.2009. (12:08) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Zagrebačke mažoretkinje
Imate kod nas izvrsatn video Tomaza Pluta iz Slovenije.
25.09.2009. (12:42) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
HMS
mazoretkinje:
:-)
ona koja je bila tamo:
Uvijek je to tako. Najpametniji su oni koji nisu bili ni blizu. Oni uvijek sve znaju.
***:
Hvala. Biti ce jos daleko bolje iducih postova.
pitanje:
Irelevantno je koliko imaju sada godina ako zelite pitanje postavit za Drzavno prvenstvo 2010. Ukoliko Vas interesira gdje ce pripadati 2010. morate mi tocno napisati koliko godina ce te djevojke imati 1.1.2010. što onda vrijedi za citavu 2010. godinu.
Prema ovome sto ste napisali ova formacija pripada trenutno junorkama. No, još jednom naglašavam da morate provjeriti koliko godina djevojke imaju 1.1.2010.
25.09.2009. (12:46) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
pitanje
puno hvala... napisala godine za 2010... hvala jos jednom...
25.09.2009. (15:17) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
HMS
Molim, i drugi put.
25.09.2009. (15:25) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
KiSeLJaCkE mAzOrEtKiNJe
možete li provjeriti mail, hvala, pozdrav
25.09.2009. (21:57) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
HMS
Da, naravno. U ponedjeljak ujutro. Naime, do ponedjeljka me nema!
25.09.2009. (23:44) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
luna
zanima me ako bi bilo moguce, ko je u seniorima zauzeo 3. 4. mjesto?
26.09.2009. (00:14) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
xxxxx
3. je bio mostar, a 4. laško....
26.09.2009. (10:08) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
HMS
Bome ovo nisam ni ja znao. Morao bih pogledati u liste.
27.09.2009. (00:19) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
123,.........abc
nije 4. je bio osijek
29.09.2009. (17:27) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
za 123,....abc
osijekk nije imo seniore to su bili juniori
29.09.2009. (17:28) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
HMS
Da Osijek nije imao seniorke, nego su 4. u juniorskoj konkurenciji.
29.09.2009. (18:29) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
emilija
Hej hoće li bit onaj neki seminar o vođen ju sastava?
04.10.2009. (13:06) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
HMS
O marketingu i manageringu? Ozbiljno razmisljamo o tome.
04.10.2009. (17:43) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
emilija
a tko će biti predavaći,netko iz nekog tima ili?
04.10.2009. (19:52) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
HMS
Kao i prosli puta.
04.10.2009. (22:58) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
emilija
znaći opet na primjeru velikoga tima????
05.10.2009. (15:53) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
HMS
Ne, to je cista laz i neistina.
Za svaku konkretnu akrivnost davali su se principi i primjeri za veliki tim, srednji tim i mali tim. Posebno su se obradjivale specijalne aktivnosti malih timova (dati su i materijali za mali tim), podijeljeni su materijali financijskog plana malog tima... Oko 70% seminara bilo je namijenjeno malim timovima.
05.10.2009. (23:08) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
a da
Ćim netko na blogu ustvrdi nešto što nepaše osobi koja se krije iza imena HMS to je laž, neistina i glupost itd.
06.10.2009. (09:25) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
HMS
Kad nesto nije istina onda to treba i demantirati. Pula je na skupštini rekla da im je seminar strasno pomogao i da su povecali broj clanova za preko 200%. A tim koji je do tada imao 20-tak clanova sigurno nije velik. Sumljam da ste vi i emilija bili na seminaru. Kako onda mozete reci sto je tamo i kako bilo. Na kraju seminara proveli smo anketu i prosjecna ocjena seminara bila je 9,1 od 10 mogucih. Eto vam plana i programa rada pa vi recite sto je tu namijenjeno samo za velike:
1.1. Temeljna načela
- svaki poraz pretvoriti u pobjedu
- 25 pravila vođenja tima
- praktični primjeri iz povijesti
- mažoretkinje kao princeze “djevojčice sanjaju biti mažoretkinjama” (anketa prilikom upisa, primjer Brundo na poslu)
1.2. Analiza trenutnog stanja sa sastavima
- “Riba smrdi od glave” – tim je samo reflekcija trenera i uprave
- ako trener spava u hotelu dok djevojke spavaju u vojarni ne očekujte ništa od sastava
- oganizacijski oblici sastava u Hrvatskoj (udruge, sekcije pri društvima, timovi pri školama i sl., privatna poduzeća) – pozitivno i negativno
- grupacije mažoret sastava (Slavonija, ZAMAgrupa, Međimurske mažoretkinje, Zadarska županija...)
- potencijali sastava
1.2.1. Grupacije mažoret sastava
- dva modela: vanjske grupe ugovorno vezane ili stvaranje podružnica u drugim gradovima – prednosti i negativne strane
- pokretanje vlastitih grupa u regiji – zašto, kako, financijske i druge prednosti, nedostaci
1.3. Audicije i prijem novih članova
- kako jeftino, a efikasno razglasiti audiciju (specifičnosti u velikim i u malim gradovima)
- koncepcijski audiciju usmjeriti na roditelje i djevojčice koje “sanjaju biti mažoretkinjama”
- prednost audicije nad upisima
- zašto je presudno ne primiti svaku djevojku u sastav
- kako provesti samu audiciju
- kako zadržati djevojke nakon audicije – kritično vrijeme od mjesec dana za stvaranje “zaluđenosti”
1.4. Motivacija mažoretkinja
- odlike trenera: dosljednost, poštenje, nekorumpiranost, “trener je prvi i posljednji”
- lojalnost mažoretkinje – najbitniji segment mažoret-plesa
- pozitivna kompeticija u sastavu – selekcija (zašto, kako, kada)
- nagrađivanje i pošteno kažnjavanje
- briga za sastav
- uvjeti rada
- pripreme
- profesionalnost trenera i uprave u zamjenu za profesionalnost mažoretkinje
- atraktivni nastupi, turneje, uniforme, mediji, popularnost (brand i image), novac
- “Tko ima prilike za gradonačelnikov rođendan sa njim piti šampanjac i dobiti ružu”
1.4.1. Lojalnost mažoretkinje
- apsolutna lojalnost timu
- čak i djevojke koje izbacite moraju osjećati lojalnost i ne pomišljati osvetiti se timu
- odgajanje da “nauče živjeti kao mažoretkinje”
- metode stvaranja lojalnosti (ugovor, konstantno pozivanje na tradiciju, simboliku, briga za članove, odbacivanje disidenata, nagrađivanje lojalnosti, povremeno aktiviranje starih članova, zajedništvo)
- inicijacija, patetičan odlazak iz sastava, obožavanje simbolike tima (zidovi sa medaljama, plakete...)
- lojalnost gradu, aktivno sudjelovanje u utakmicama lokalnih sportskih klubova
- brendiranje boja, simbola i naziva lokalne zajednice
1.4.2. Pozitivna kompeticija u sastavu – kvalitativna i kvantitativna selekcija
- jasno distanciranje i pozicioniranje dječjih, kadetskih i juniorskih sastava naspram seniorskih sastava
- štetnost miješanja neseniorskih i seniorskih sastava (brendovska i strukovna)
- organizacija grupa (početnički, 2., 1B, 1A sastav)
- klasifikacija i prebacivanje u više grupe, te u dobne razrede – zašto, kako, problemi i način
- pozicioniranje i rangiranje mažoretkinja (rejting), razlika između formacije i neformacije, razvodnice i predvodnice – privilegije i obveze
- timski rad kao suprotnost i protuteža pozicioniranju i rangiranju
1.4.3. Disciplina, kažnjavanje i nagrađivanje u timu
- princip “mrkve i batine” - važnost “mrkve” kao zadnjeg čina
- disciplinske norme i pravila ponašanja - načini i nivoi kažnjavanja
- periodično izbacivanje iz sastava kao obvezna sankcionirajuća i preventivna mjera
- nagrađivanje – za pojedini dobar potez, ali i kao redovna sustavna pojava
- financijska satisfakcija i financijsko nagrađivanje – da ili ne, kako, koliko
- trener: autoritet i prijatelj istovremeno (rješavanje privatnih problema, sudjelovanje na tulumima, druženje...)
- trener je i mama i tata tima
06.10.2009. (12:12) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
HMS
1.4.5. Minimalni uvjeti rada
- dimenzije i izgled dvorane - alternativni i obligatorni treninzi na otvorenom
- staza za natjecateljski defile
- razglas, glazba (vlastiti CD, vlastiti glazbeni brojevi...), oprema (poglavito štapovi)
- pravila na treninzima (trenirke, žvakaće gume, naočale, prisutnost gledatelja...)
- povremene motivirajuće aktivnosti poput treninga na bazenima, izleti, Gardaland
1.4.6. Pripreme i izolacija
- važnost izolacije (bez dečki, rodbine, prijatelja, dovoljno daleko – a dovoljno blizu) – koliko puta godišnje
- prednosti priprema - pripreme nisu samo 40 sati treninga nego i povezivanje sastava, stvaranje timskog rada...
- način organizacije priprema (organizacija spavaonice, obroka, igara, zabave, komunikacije...)
- satnica priprema
- dodatne aktivnosti na pripremam (odlasci na kavu, karaoke, tulumi, kokteli, druženja, društvene igre - team-building)
- dodatni brendovski poslovi (slika dana, zastave, parole...)
- kako organizirati pripreme besplatno
1.5. Organizacija treninga, strukovni sustav treninga i edukacija trenera
- raspodjela treninga (zagrijavanje, isplesavanje, novi elementi kada i koliko, rad sa štapom)
- ispitivanje u radu sa štapom i dodatni kazneni treninzi
- vanjski treneri, vlastiti treneri, povremeni stručni treneri (sportski ples, balet, zagrijavanje...)
- edukacija vlastitih trenera – isplativost, obveznost i način edukacije, kontrola i opservacija (redovna procjena), klasifikacija trenera, napredovanje i usavršavanje
1.6. Interna savjetodavna tjela i rukovođenje sastavom
- “Kada dirigent zamahne štapićem prestaje demokracija”
- definiranje rukovodstva i uprave, te distanciranje stručnog (trenerskog) kadra od upravljanja
- savjetodavna tijela: Savjet mažoretkinja, Trenerski kolegij, Vijeće roditelja – ovlaštenja, prednosti i rješavanje negativnosti
1.7. Problemi sa roditeljima i komunikacija sa školom
- subjektivnosti (problemi) roditelja (30% sastava u Hrvatskoj djeluje radi roditelja, a ne radi mažoretkinja)
- nužnosti i metode informiranja roditelja
- distanciranje roditelja od upravljanja timom i miješanja u trenerski rad
- roditelji kao pomoć sastavu – usmjeravanje energije i volje roditelja u volonterski rad za sastav umjesto stvaranja problema
- aktivacija roditelja u traženju sponzora i aktivnostima sastava
- obvezno praćenje uspjeha u školi, snakcioniranje bitnog popuštanja u školi
- komunikacija sa razrednicima i ravnateljima, rješavanje problema, revanširanje školama kroz nastupe
- kada i pod kojim uvjetima osloboditi mažoretkinje obveza u školi ili dogovoriti “ispitivanje po dogovoru”
1.8. Nabavljanje glazbe i opreme, važnost i izgled uniformi
- gdje i kako nabaviti opremu (razlika u kvaliteti)
- izgled uniforme, lokalne specifičnosti uniforme, uniforma kao brand, važnost uniforme u brendu i imageu
- administrativne prepreke u korištenju imena i grba grada, te prevladavanje istih
- timske ili privatne uniforme, skladištenje, zadužavanje i održavanje uniformi,
- zašto privatni štapovi,
- participiranje u troškovima unformi i opreme
1.9. Plaćanje svih troškova natjecanja
- isplativost natjecanja (koja je korist od natjecanja)
- troškovi i visina troškova natjecanja – kako i koliko uštedjeti na troškovima
- participiranje u troškovima natjecanja – negativni i nepopravljivi efekti (diskriminacija mažoretkinja)
- direktan utjecaj na rezultate natjecanja putem uvjeta na natjecanju
1.10. Visina članarina i naplata istih
- da li uopće članarina ili ne
- visina članarine - negativnosti preniske i previsoke članarine
- oslobađanje naplate članarine (stipendije) – zašto i koliko
- metode naplate članarine (ovrhe i sudske naplate)
- porezne obveze vezane uz članarinu i druge prihode
1.11. Da li i kako honorar mažoretkinjama
- pozitivne i negativne strane honorara, nemogućnost prestanka honorara kad jednom krene
- obveznost honorara trenerima
- visine honorara mažoretkinja i trenera
- motivacije činovima, božićnice, bonusi radi natjecanja, najvećeg broja nastupa, na pripremama
- nefinancijski honorari (oprema, šminka, nagradna putovanja...)
- odlasci na ručkove, “cuge”, čašćenja
- satisfakcija radi korištenja vlastite opreme (automobil i sl.)
- angažiranje roditelja i mažoretkinja za honorarne (i plaćene) poslove po načelu “posredno će se vratiti timu”
- financijske kazne (radi gubitka opreme, nedolazaka na treninge, plaćanje dodatnih treninga...)
1.12. Organizacija ureda
- zašto ured i uredovno vrijeme
- alternativna komunikacija ako nema ureda
- ogranizacija obveza u uredu
- administrativne i računovodstvene obveze – konkretno koje, koliko i na koji način
- središnje skladište – zašto i kako (zašto je daleko bolje da djevojke imaju zadužene uniforme kod kuće)
- nabava ureda, korištenje društvenih prosotorija
- djeljenje uredskih ili klupskih prostorija sa drugim društvima
- troškovi ureda
06.10.2009. (12:14) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...