Komentari

bookeraj.blog.hr

Dodaj komentar (4)

Marketing


  • ZlicaOdOpaka

    Naravno se ne mogu sjetiti gdje sam pročitala, u jednom romanu koji dobrim dijelom govori o književnim agentima, prezentirana i ne baš odbačena je ideja: Autori neka u svojim knjigama spominju brandove, npr junak je po nju došao u tom i tom autu i tako će dotični proizvođač automobila pljunuti lovu za izdavanje knjige.
    Kad pomislim da sam za hrpu marki odjeće i obuće saznala iz chick-lita, pitam se nije li ta ideja već urasla :-)).
    Moji brandovi u ormaru, još uvijek više volim rađeno po mjeri. Dobro, tu ima nekaj o mojoj malo čudnoj građi i neuklapanju u konfekcijske brojeve :-)). Kupila sam jedne jedine najkice i nikad, nikad više! Ta marka (odbijam reći brand :-P) za mene više ne postoji!
    Cipele, isto rađene po mjeri :-)). Neki dan sam ponovno otkrila salon cipela u Zg, kojeg se sjećam otprije 20 god i još ponosnije kupila prekokrasne pipelice na sniženju. Suludo niska cijena, ručni rad :-)). Ako te zanima, bratu ti pošaljem mms :-)).
    Ostalo, padam na Lush, to mi je javna strast :-)).

    Ako stvari postavimo da nam je izgled i oblačenje bitno zbog privlačenja suprotnog spola, nije li to neki krajnji cilj produžavanja vrste i ne radimo li sve samo zbog toga?
    Tja, koliko puta su mi se upucavali dok sam bila u prevelikoj majici i ofucanoj trenirci :-)).

    avatar

    27.08.2009. (20:52)    -   -   -   -  

  • macka_u_martama

    Aaaaa, dok si pisala o Starbucksu, zamišljala sam viruse i njihov način razmnožavanja...stravično. Moram priznati da nisam oslobođena od padanja na marke. Od osmog razreda nosim isključivo Dr. Martens čizme, a za odjeću ne marim je li brand.
    Kod kozmetike kupujem provjereno, tj. ono što sam imala priliku probati testerom. Nije me briga je li puder Max Factor ili Maybelline, glavno da je ok.
    A knjige? Također - daj što daš!

    Sve chic-lituše su pune tih 'prestižnih brendova'. Ko da čitaš reklamne slogane. Oh moje manolice, oh moje cleenex maramice, oh moj Clinique parfemić!

    avatar

    28.08.2009. (17:01)    -   -   -   -  

  • ElenaJ

    Ja kupujem marke, ali u 99% slučajeva na sniženjima i u outletima. Na placu i u buticima s "no name" odjećom ne kupujem jer obično imaju tzv. univerzalne veličine (a ja nikako nisam univerzalna) ili neke pigmejske veličine pa mi npr. L majica dođe do pupka a čak nisam ni pretjerano visoka... E da i nikad ne bih kupila majicu koja na sebi ima napadno ispisan naziv marke, više volim nešto maštovitije. A što se tiče kozmetike, opet ne padam na brandove, kupujem ono za što ocijenim da ima najbolji omjer cijene i kvalitete :)
    Neću sad govoriti sa stajališta marketinške struke (jer bi to bilo malo preopširno) nego sa stajališta obične male mene u ulozi kupca - osobno mi je drago da postoje prepoznatljivi brandovi jer mi to olakšava kupnju, znam što od koje marke mogu očekivati u pogledu cijene, kvalitete, veličina, širine i dubine asortimana, a posebice mi olakšava kupnju poklona za druge osobe jer znam kamo se je najbolje uputiti.
    A što se tiče knjige No Logo, sram me je priznati da ju još nisam pročitala iako to namjeravam već bar 4 godine... Dobro da si me podsjetila :)

    avatar

    02.09.2009. (19:53)    -   -   -   -  

  • Bookeraj

    ne znam što bih rekla na ovo kako chit - lit reklamira određene marke proizvoda (Manolice su zbilja možda najbolji primjer!) - koliko je to korektno zapravo. Nedvojbeno mi je da će chick lit jednoga dana biti zabilježen kao jedan od komercijalnih književnih žanrova koji se javio krajem 20. i početkom 21. stoljeća (tako nekako ja to sebi zamišljam!), ali nisam sigurna je li to žanr koji se javio upravo da bi se na još jedan način reklamirali određeni proizvodi. Nešto kao Backstreet Boysi i Spice Girls - stvoreni da bi se prodavali. Hm, hm.

    avatar

    03.09.2009. (15:04)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...