mcind.blog.hr

Dodaj komentar (44)

• ljelja

Kad sam ja tuda šetala sve je bilo uređeno i živo. Šteta što se umrtvilo:(

06.07.2009. (08:14)    -   -   -   -

• Amorfia

baš sam nedavno bila u Risnjaku... a za Željezničar je stvarno šteta da tako propada...od one silne love za Snježnu kraljicu, mogli su malo odvojiti i da dom urede...

06.07.2009. (09:37)    -   -   -   -

• missy_si

Često sam na Medvednici, a planinarske domove najbolje zapamtim po dobroj klopi ;). Tako mi je ostalo u sječanju da na Gorščici imaju baš pravu domaču hranu, a kad sam prolazila Risnjak prije cca 3 mjeseca mogao se osjetit miris janjca na ražnju :). Inače najčešče jedem u Puntijarci. A zimi smo najviše na Vrhu.
    Mogli bi konačno nešto napravit sa onom drvenom kapelicom ili kučicom (kod Sljemenske kapelice), samo da se ne uruši!
    A da ne govorim o puno područja (Bikčevićeva, KZ-Vrh, put prema Risnjaku, spust sa Kamenih svatova prema Podsusedu, itd) gdje su svepoprek razrovali sa buldožerima i posjekli stabla!!??

06.07.2009. (11:27)    -   -   -   -

• Mendula

Prekrasan post. Zar nije Željezničar strašan? Ti si mi svjedok kako sam obećala platiti obnovu Željezničara ako ikada dobijem na Lotu. Prije dvadesetak goidna uzimali su mi u Ferimportu od plaće za izgradnju novog Tomislavovog doma. Lijepe sam novce dala i dobila jedan jedini ručak za Dan žena. Nema veze, glavno da nije propao kao moja prva firma. Tata mi se redovito javlja kad hoda po Sljemenu sa kapelice Sv. Jakova. Risnjak me sjetio na onaj moj stari postić i na dobru klopu koju redovizo imaju. Grafičar je kao i nekada lijep. Sve je tako lijepo i šteta što ima više auta nego ljudi. Dobro kaže ljelja; kao da se umrtvilo. Sunčani pozdrav!:-)

06.07.2009. (14:14)    -   -   -   -

• Dvadeseti veljace

...ovo mami na obilazak...šteta što sam predaleko...

06.07.2009. (15:09)    -   -   -   -

• gosponsudac

Najljepši put Medvednicom: od Hunjke na 500 stuba, pa preko Markovog travnika natrag na Krumpirište (osobito ujesen). Može i obrnuto (sa Krumpirišta po Erberovom do Hunjke pa dalje).

Najbolja klopa: Lugareva kućica (dvjesto metara uz potok uzvodno od Kraljičinog zdenca). Jeftino, obilno i fino.

Putniku namjerniku svakako bih preporučio vidjeti Gorsko zrcalo (od Markuševečke Trnave pol sata), Kamene svatove (od Jablanovca sat vremena) i nezaobilazan slap Sopota (sa Ponikvi oko sat i pol).

Pozdrav! :)

06.07.2009. (15:22)    -   -   -   -

• Shelly Kelly

Bravo; divno; Zagrepčanima pod nosom, a lijepo u sva godišnja doba, uvijek drukčije...
    (Baš se pitam; od Božića nisam bio gore... Hm!)

06.07.2009. (16:35)    -   -   -   -

• p.o.s.

Probaj sljedeći put pofotkat kako šumarija mazi i pazi Medvednicu, sve po zakonu, peglanje po planinarskim stazama i najljepšim dijelovima Sljemena.

Ovo je samo lijepa slika Medvednice, a ostalo!

06.07.2009. (17:20)    -   -   -   -

• Zvrk

Cesto sam znala setati do tih domova.

06.07.2009. (17:33)    -   -   -   -

• Pjesma o jednoj mladosti

Dok sam studirala, nekoliko puta bila gore. I jaaako pametna bila, pa kad bih se popela, mam zapalila cigaretu. Eh, sad bih znala uživati u pogledu, mirisima i zraku... :)

06.07.2009. (19:35)    -   -   -   -

• dražeN:)

Velika je sreća biti svjestan tako vrijednih mogućnosti tik pred sobom, a Medvednica to uistinu jest, barem žiteljima svekoliko nam samožive metropole :)

06.07.2009. (20:39)    -   -   -   -

• mirjam

Bogatstvo je to koje ovaj veliki grad /i ova zemlja/ ima i mnogi to znaju i sretni su zbog toga, vesele se svakome očuvanju, napretku i uređenju ...
    ...
    .. i stavila bih jednu pjesmu na koju me podsjeti ovaj runolist:

Edelweiss, Edelweiss
    Every morning you greet me
    Small and white, clean and bright
    You look happy to meet me
    Blossom of snow may you bloom and grow
    Bloom and grow forever
    Edelweiss, Edelweiss
    Bless my homeland forever

----------------------------------------
    Runolist, Runolist,
    svako jutro me pozdravljaš
    malen i bijel, čist i svijetal,
    sretan zbog našeg susreta ...
    cvatom snježnim procvao i narastao
    cvati i rasti zauvijek,
    ...
    runolist, runolist,
    ... blagoslovi moju domovinu zauvijek ...

/u nedobrom slobodnom prijevodu .../

BTB !!!

Lijep pozdrav ...

06.07.2009. (21:43)    -   -   -   -

• Bugenvilija

Ljepa Medvadnica s svojim domovima. Čudi me baš da je to tako sve zapušteno...
    Običavala sam dok sam još živjela u Zg. prvo krenut preko Lipe pa hrbatom do Sljenena i onda dole na Tunel...
    Lijepa šetnjica :))
    Ja sam se ove godine cijepila protiv krpelja pa me sad ne diraju :)))

07.07.2009. (00:20)    -   -   -   -

• gogoo

@ljelja, bio sam rano radnog dana, inače bude puno ljudi
    @Amorfia, Risnjak mi je djelovao najviše planinarski jer nije na glavnoj cesti i mora se prošetati do njega, a za Dom željezničara je zbilja prava šteta.
    @missy_si, vidio sam onu ruševnu kućicu kraj kapelice i baš je šteta što propada jer je primjer stare gradnje. Do doma Risnjak vidio sam i porušena stabla i bagere.
    @Mendula, naravno da sam se sjetio tvoje primjedbe u vezi doma Željezničara dok sam ga slikao. Ili je za srušiti ili za obnoviti, a ispod njega je jedno od važnijih sljemenskih vrela. (Ajd' dobi već jednom na lotu!)
    @Dvadeseti veljace, nisam ni ja blizu, ali kad prolazim uz Zagreb volim prošetati planinom
    @gosponsudac, lijepi putevi, neke od tih sam i prošao prijašnjih godina, a klopa je uglavnom dobra u sljemenskim objektima
    @Shelly Kelly, bio bih češće na Medvednici da sam bliže, zbilja je pravi park prirode
    @sljemegelender, vidio sam bagere i posječena stabla između Grafičara i Risnjaka
    @Zvrk, lijepi i gostoljubivi domovi, prvi put sam bio još kao dječak

07.07.2009. (00:49)    -   -   -   -

• ziki

Medvednicu, kao i svi Zagrepčani, jako volim. Nekada sam svaki slobodni dan odjurila gore, sada je to puno rijeđe, što zbog obaveza a nešto i zbog gužve, naročito vikendom na centralnom dijelu. Više od toga smeta mi to što se većina planinarskih domora pretvorila u ugostiteljske objekte. Time je uništena ona atmosfera kojim su nekad odisali domovi.
    Na sreću, ostalo je još nekoliko domova kao što su Risnjak i Grafičar koji su uspjeli zadržali stari šarm.

07.07.2009. (11:14)    -   -   -   -

• Mendula

Bliznec me je zaista iznenadio. Hvala na linku za mene, stavljen je baš u vrijeme kada nisam od volje jer se spremam za odlazak u V. toplice, a ne da mi se. Trebala sam ići u septembru i sada mi je ovo zaista iznenada došlo. Hvala ti na lijepoj želji da dobijem na Lotu.
    Lijepi pozdrav i lijepo cijelo ljeto želim!

07.07.2009. (13:55)    -   -   -   -

• gogoo

@Pjesma o jednoj mladosti, he, mora se doći sebi od friškog zraka.
    @dražeN:), ima dosta ljudi na planini, neki su bili već u rano jutro.
    @mirjam, lijepo je vidjeti runolist u planini, makar i posađen kao ovaj. Krasna pjesma.
    @Bugenvilija, neki objekti su zapušteni, ali neki su obnovljeni i ima novih, ja bih volio da je više pravih planinarskih kao Risnjak.
    @ziki, lijepo je imati ovakvu planinu blizu grada, a prava je planinska atmosfera u skromnim objektima za planinare gdje svi pričamo sa svakim i dijelimo hranu i piće.
    @Mendula, ugodan boravak u toplicama, a kad dobiješ na lotu pozovi me, he.

08.07.2009. (02:45)    -   -   -   -

• aquaria

Gdje si samo našao onaj runolist, nikad ga nisam vidjela na Sljemenu i mislila sam da mu je prenisko, viđala sam ga ponekad na alpskim livadama (pitanje je, naravno, retoričko, nemoj reći gdje si ga slikao da ne nestane). Žao je i meni Željezničara, provela sam u njemu više ugodnih sati nakon obaveznih izleta iz tjelesne kulture na fakultetu, koji su mi bili užitak moram reći. Tamošnje blago ali mirisno kuhano vino i yamb koji smo igrali dok smo odmarali drhtave noge prije silaska još su mi u sjećanju :) Pozdrav veliki, dragi gogoo :)))

08.07.2009. (09:00)    -   -   -   -

• fanny

Ovaj teren mi je napoznatiji. Sjećam se da smo jednom mjesečno (dok sam bila u Zagrebu) umjesto satova tjelesnog išli nedjeljom na Sljeme. Meni se tako svidjelo da sam išla sa društvom i onda kad nije bilo obavezno. A klopa u Grafičaru je bila - obavezna. I nije bilo lažiranja - pješke gore, pješke dolje.
    A inače, kad iz Zagreba idemo u Donju Stubicu kod tetke (ako nismo u žurbi) - skrenemo preko Medvednice.
    "Risnjak" me podsjeća na "Ivicu i Maricu", mislim da bih pokušala zagristi prozor :)))
    Pozdravček iz kišom opranog i oblačnog BJ :)))

08.07.2009. (12:24)    -   -   -   -

• fotkam, kuham, putujem...

ne mogu vjerovati da je zeljeznicar jos zatvoren!!! pa to je preko deset godina! uzas jedan i sramota, a takva zlatna koka. puno sam se nahodala i naskijala po sljemenu, uz i niz sljeme s obje strane prema stubakima i poznajem sve te domove. no cini mi se da danas sve vise ljudi dodje autom, najede se u nekom od domova i ode natrag u zg....

08.07.2009. (22:27)    -   -   -   -

• M.H.S.

Sviđa mi se Medvednica, i znam, da ću ga sigurno posjetiti, tamo šetati, ako me put vodi u "Lijepu Vašu"! Kuća "Risnjak" jako mi je lijepa, i to s obje strane, naprijed svakako, a s druge strane svakako i zbog velikog zelenog vrta s mnogim drvenim klupama... (Htjedoh sinoć, kada sam postavila novi svoj post, otvarati onaj komentar ispod članka Tvog posta, tamo na glavnoj stranici, ali nikako nisam mogla, ne znam, zašto...?)
    Srdačan pozdrav za laku noć!

08.07.2009. (23:25)    -   -   -   -

• smiling cricket

Lijepo. Nisam još bio. Vrlo šaroliko izgleda u svom ovom zelenilu. Tko bi rekao da je ljeto.

09.07.2009. (00:05)    -   -   -   -

• gogoo

@aquaria, runolist na Sljemenu nalazi se skoro na samom vrhu uz onaj kafić na vidikovcu u malenom kamenjarskom vrtiću, ali je naravno donešen i posijan. Kod nas sam ga vidio u prirodi na Velebitu, na Risnjaku i Bijelim i Samarskim stijenama u Gorskom kotaru, a i na Snježniku i Obruču na Kvarneru.
    @Fanny, kod nas su tako neke škole i fakulteti imali za blok tjelesnog uspon do planinarskog doma Hahlić na planini Obruč, (koji ovih dana ima svečano otvaranje nakon duže obnove), a za dokaz su morali donesti pečat doma, ali mnogi nisu mogli doći ni do pola puta i naručivali su pečate od onih koji su mogli (ili htjeli) doći do doma.
    @Mare, ustvari nije zatvoren ali je napušten, devastiran i potpuno neupotrebljiv.
    @kaleidoskop raznih kapljica, kuća HPD Risnjak je jedna od rijetkih pravih planinarskih u blizini Sljemena (oko 1 h do vrha) i nije na glavnoj cesti, najbliži prilaz je iz Mikulića.
    @smiling cricket, planina je zelena i ljeti, a slike su snimane ujutro dok još nije bilo posjetilaca

10.07.2009. (01:47)    -   -   -   -

• misko

Pravi stručnjak za cvijeće! :)

12.07.2009. (12:09)    -   -   -   -

• misko

Zaboravio sam: sve sam podredio treninzima, gotovo svakodnevno trčim kroz šumu na Velom vrhu i ispod ... sad već mogu laganicom 1 sat i 30 min... pokušati ću do Saršona uskoro...osjećam se bogovski...naravno, brzine one nekadašnje nema, a neće se više ni vratiti, jasno mi je, ali svejedno divlje uživam!