Komentari

lolina.blog.hr

Dodaj komentar (6)

Marketing


  • catwalk

    Slažem se s tvojom dijagnozom, odnosno jednadžbom.
    Baš se zadnjih dana po blogovima zaredalo dosta tih primjera gubljenja vremena uludo u ljudi. Spominje se stranica osvetise di mladunčad iz osvete stavlja seksi videa sa svojim bivšim partnerima, a i američki video sajtovi na kojima mladunčad prikazuje neke svoje besmislene radnje... Nekad tog nije bilo, sjedio si, pio vino ili sok, ogovarao susjede, lovio ribu, a ovo danas, vaistinu sloboda, nepregledna. A morbidno i bizarno prešlo u mainstream, šta će Japanci kad dosegnemo njihov stupanj - u šta će oni evoluirati?
    :D

    avatar

    23.06.2009. (18:57)    -   -   -   -  

  • Kucanica u Japanu

    Kao sto je nedavno izjavio Haruki Murakami u intervjuu povodom svoje nove knjige: zahvaljujuci dostignucima moderne digitalne tehnologije, zivimo u vremenima u kojima vise nismo sigurni je li ono sto vidimo oko sebe stvarnost ili - virtualna stvarnost. Pocelo je s 9/11, sa scenama rusenja tornjeva koji i danas djeluju nestvarno, a nastavlja se u ovo sto sad vidimo - digitalni hoax.
    Moderni Japan vec velikim dijelom egzistira u odmaku od stvarnosti (ne samo zabavna industrija, nego i neki segmenti tzv. svakodnevnog zivota postaju sve vise automatizirani, tako da virtuala zadire u javni i privatni zivot svakog pojedinca). Ide li ostatak svijeta u tom pravcu? Mozda, ali s kakvim ucinkom, nitko ne moze predvidjeti.
    Istina je da je dosada pocetak svih zala, a tuzno je to da autori ovakvih 'djelca' misle da su domisljati i kreativni i, vjerojatno, duhoviti. Ha-ha.

    avatar

    24.06.2009. (03:25)    -   -   -   -  

  • ljelja

    Ako nisi znala i naši penzići žive u virtuali. Što sam bliže tome sve više se raspitujem gdje su kante za smeće. One me jedine mogu donekle usidrit u stvarnost.

    avatar

    24.06.2009. (08:19)    -   -   -   -  

  • sitke

    Ma šta sve ljudi neće napraviti iz dosade ...

    avatar

    25.06.2009. (04:52)    -   -   -   -  

  • fra gavun

    Što neće bolesnim mozgovima pasti na pamet? Postoji li išta sveto što neće čovjek
    iskoristiti za nekakvu dobit, promidžbu ili samo da se pokaže. Pozdrav.:-(

    avatar

    25.06.2009. (21:43)    -   -   -   -  

  • GAJINE GLUPOSTI

    baš čekam koja bu idiotska firma mobitela ili digitalnih fotoaparata prva snimila reklamu na temu nepoderivosti njihovog proizvoda....nadasve degutantno

    avatar

    29.06.2009. (14:24)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...