Uvjeren sam da će se netko naći i prihvatiti ovu zgodnu garažnu ponudu. Samo ću prokomentirati dio prošlog, vrlo zanimljivog posta. Marketinški "stričeki u neboderima" imaju ispred sebe imaginarnu mladu osobu kojoj redovito šalju "Free your mind" poruke. To je tako i tu nema pomoći. Ciljane skupine nemaju nikakve šanse obraniti se od toga, jer im se obraća Konzumerizam osobno, sa svim svojim psiholozima i drugim stručnjacima koje ima na raspolaganju. Konzumerizam ne podučava, već nastoji biti sastavni dio ponašanja svog tržišta uz stalne poruke o mladosti, otkačenosti, samopouzdanju i ljepoti svojih žrtava.
I kad govorimo o reklamnim agencijama koje servisiraju tu želju za novcem, parafrazirat ću meni dragu Žižekovu misao o inteligenciji ...".. .predvidjaju što će prema prosječnom mišljenju biti prosječno mišljenje...." pa se možemo zapitati da li se ponašanje lika s reklamnog plakata bitno razlikuje od ponašanja njenih vršnjakinja iz tramvaja? Lijepi pozdravi:-)
15.06.2009. (23:15)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
premudra
prijavljujem se za pod 1. ako nisi već nekome poklonila, moje omiljeno štivo :)
15.06.2009. (22:59) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
zoccao
Uvjeren sam da će se netko naći i prihvatiti ovu zgodnu garažnu ponudu. Samo ću prokomentirati dio prošlog, vrlo zanimljivog posta. Marketinški "stričeki u neboderima" imaju ispred sebe imaginarnu mladu osobu kojoj redovito šalju "Free your mind" poruke. To je tako i tu nema pomoći. Ciljane skupine nemaju nikakve šanse obraniti se od toga, jer im se obraća Konzumerizam osobno, sa svim svojim psiholozima i drugim stručnjacima koje ima na raspolaganju. Konzumerizam ne podučava, već nastoji biti sastavni dio ponašanja svog tržišta uz stalne poruke o mladosti, otkačenosti, samopouzdanju i ljepoti svojih žrtava.
I kad govorimo o reklamnim agencijama koje servisiraju tu želju za novcem, parafrazirat ću meni dragu Žižekovu misao o inteligenciji ...".. .predvidjaju što će prema prosječnom mišljenju biti prosječno mišljenje...." pa se možemo zapitati da li se ponašanje lika s reklamnog plakata bitno razlikuje od ponašanja njenih vršnjakinja iz tramvaja?
Lijepi pozdravi:-)
15.06.2009. (23:15) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Shelly Kelly
a ja se ponadao, garaža na poklon... :-)) evo hajde, da ne budem neposlovan - ne moraš ništa izbacivati. ja ću. ?jel to ponuda? :-)
17.06.2009. (09:36) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Nisam ja odavde
@ Shelly Kelly:___ pazi: garažna darivanja, a ne darivanje garaže. važne su nijanse, ma kako se ti pravio da ti nisu jasne :o)))))))
17.06.2009. (11:12) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
fulvus
znam ja, ti prazniš garažu da bi unutra parkirala šersticu:))) golf ili tramvaj?:))
i gle čuda, ja sam prije Povuci potegni:))) ae
17.06.2009. (12:24) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Nisam ja odavde
@fulvus:__a jesi neka. pa kud ovako javno me ideš raskrinkati. ajd, dobro bar ne znaš točno o kojoj 6-ici se radi :o))))
17.06.2009. (14:44) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Amalka
Ako još pletaći stroj nije poklonjen, ja bih rado :)
21.09.2009. (10:08) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...