gosponprofesor.blog.hr

Dodaj komentar (28)

• prokontra

Gospon profesor,

kak to da ste vi tak pametni? Nasmijavaju vas odgovori vaših učenika tipa: Krleža je živio u 16. stoljeću i napisao je Osmana, ili misliti je imenica, a bjeloput je glagol. Ma nemojte?

Kad ste tak pametni zakaj vas onaj bedasti Sanader i Vlada tak očigledno jebu, mislim vas profesore, intelektuace, a vi niste dosta pametni da im se svojim mudrostima suprostavite?

Mislim, ipak ste vi hrpa pametnih profesora, mudraca, pametnjakovića, intelektualaca i tako dalje, i tako dalje.

Hajde, pametni naši profesori - nemojte nas nasmijavati. Penjite se po planinčugama, to vam je pametnije. I nemojte nam se izgubiti, dosadno je bez vas...

10.06.2009. (22:16)    -   -   -   -

• turimti

eh, sjeverni velebit...zavižan...kakav izlet...
    a, ovaj gore, ne zaslužuje odgovor...u nedostatku argumenata prelazi u vrijeđanje , a kada "ga dobije", "nezadovoljen", postavi blokadu na blog...
    čist, onako kak je franjo gledao na stoku sitnog zuba...

10.06.2009. (22:22)    -   -   -   -

• hebatga

Dobar ti je ovaj pajdash shto chita kartu da ne bi sluchajno pobrko gdje je Jadran a gdje Lika. Inache su vrlo slichni.
    Svaka chast za ovaj "bliski snimak" zmije, rijetko je vidjeti da se neko "dijete asfalta" usudi toliko pribliziti. Josh da ste je ubili pa ispekli ne bi trazili hranu po Karlobagu.

10.06.2009. (22:29)    -   -   -   -

• gospon profesor

@ prokontra: cijenjeni kolega blogeru, ukoliko želite polemizirati s turimtikitu, činite to na svom/njezinom/njegovom blogu. Vaš prvi komentar sam, premda nema veze s postom, ostavio. Ipak, za svaki sljedeći procijenit ću ima li ga smisla ostaviti (recimo, ovaj drugi sam izbrisao). O temi koju ste načeli (problemi u prosvjeti) pisao sam u brojnim postovima još od listopada prošle godine. Ukoliko Vas zanima što sam o tome imao za reći, pročitajte ranije postove. Srdačno, gp.

@hebatga: e, vidiš, baš taj s kartom je bio vodič. Ali, dobar je, kuži stvar. Zmija je neotrovna, no, da, bio sam hrabar/lud jer to nisam znao dok sam je fotografirao. Lijepa je bila, preko jedan metar. Neki čiča je stvarno predložio da je ubijemo, pa sam se obrecnuo na njega.

10.06.2009. (23:28)    -   -   -   -

• prokontra

Dragi gospon Profesor,

moj prvi komentar itekako ima veze s vašim velecijenjenim blogom, ako ne s postom. Ne sviđa mi se kako potcjenjujete i posprdno se odnosite prema znanju naših školaraca. Bježite od njih čak na Velebit. Poznato je i već se uvelike pisalo o stupidnim pitanjima našim klincima na maturi zato tu i ne treba velikih komentara...

Što se tiće žene koja bi nekome turala kitu, ona se na VAŠEM BLOGU (neprimjereno) obratila meni, pa sam joj NA VAŠEM BLOGU i odgovorio. Ne vidim da ste joj obrisali komentar.

Moje duboko strahopoštovanje Vašoj intetlektualnoj Velevisosti.

10.06.2009. (23:56)    -   -   -   -

• Mr. Jones

Bože sačuvaj...neću više čitati komentare! A profesore, Vi nekim novim stazama. Vjerujem da ste uživali; fotke su krasne! Doduše, zmiju nisam mogla izbjeći, a malo mi je previše strave za danas nakon groma koji je spalio susjedu kuću. I, pokvario Vam se zvuk, niste primjetili?? Laku noć)

11.06.2009. (00:22)    -   -   -   -

• hebatga

Ma koji ti je to vodich kad mu treba karta.
    Ja vodio izlete "stazama revolucije" pa mi nije trebala i tochno sam znao gdje je, recimo, drug Sava Kovachevich probio trechi obruch zloglasnog Wermachta i zalizo. Jesam majkemi, prvi put kad sam bio jedan me harni ljubitelj neprijateljskih ofezniva i ostalih pizdarija pitao gdje je poginuo drug Sava a ja pogledo gore i svidjela mi se neka mala ledina pa reko "eno gore na onoj ledini". Pa kao vrsni poznavalac Bitke na Sutjesci na kraju dobio debeli bakshish i prilikom sljedechih posjeta uvjek pokazivao na tu ledinu. A poslije prvih vodjenja po Uffici-u ili Louvre-u skuzio da je jedino rijeshenje dovest ih do vrata i onda rechi "hajdete vi unutra, evo mene za minut" pa ih dochekivao na izlazu. Sa zachudjenim izrazom "pa gdje ste vi". Nema tog bakshisha za kojeg vrijedi babama objashnjavat tko je bio Tintoretto.
    Pravi vodich bi vam tochno pokazao gdje slijeche Vila Velebita i u koju uru, vodechi rachuna da se vi sigurno u to vrijeme tu ne zelite nachi. Ali da date dobar bakshish jer je znalac.

11.06.2009. (05:59)    -   -   -   -

• odmak

Čovjek treba odmor od takvih odgovora, što god od tome mislio procontra. Iako, ima i onih drugih zbog kojih se isplati biti profesor.
    A izlet je očito bio dobar. Snimke ne lažu.
    hebatga,
    ostala sam dužna odgovor na prethodni post. Da, taj tvoj primjer je poseban, kao iz filma. A film je film, a život je nešto drugo.

11.06.2009. (07:54)    -   -   -   -

• pametni zub

kao dijete, uvijek me mučila problematika naših planina - naime to što su, mislio sam, tako niske. već su Austrijanci imali vrhove blizu 4000m, pa čak i Talijani, unatoč nerazvedenosti obale. u samostalnoj Hrvatskoj problem se produbio; najviši nam vrh ne prelazi 2000 metara! Velebit, naša sveta gora, čak i nije najviša u zemlji... naš alpinizam običan je turizam.
    ali sada shvaćam da upravo u toj, relativnoj "niskosti" leži prilika za pravu svetost i duhovnost. lako je biti duhovan na Tibetu ili Kilimandžaru, kad ti manjka kisika, a vanzemaljski pejzaži naguravaju se u vidokrugu.

11.06.2009. (09:23)    -   -   -   -

• Galerija Latica

ovo je izlet za odmoriti dušu, no i prilika za dobru zezanciju.

11.06.2009. (09:42)    -   -   -   -

• semper_contra

@gosponprofesor
    Neću komentirati znanje učenika. O tome je već i onako proliveno mnogo tinte. Ali zavidim Vam i Vašoj profesorici da ste si priuštili jedan takav divan izlet, a nas obdarili divnim fotografijama kojih sigurno ne možemo naći ni u jednom turističkom prospektu ili vodiču. Uz moj radni stol u tvrtki u kojoj radim, već sedam godina stoji fotografija jedne kuće na osami na Velebitu, (ne znam da li se radi o planinarskom domu) okružene brdima, šumama, a na horizontu se nazire more. To mi je za moj rođendan poslala moja pokojna majka poželjevši mi ispunjenje moje vječite, a neispunjene želje, da odmor provedem na takvom osamljenom mjestu okružen samo tišinom i prirodom.
    Još jednom hvala.

11.06.2009. (14:14)    -   -   -   -

@odmak
    "Da, taj tvoj primjer je poseban, kao iz filma"
    Vjerojanto nije ali je prevladalo "modernog znanje" gdje se vjerovanje svojim ochima (olitiga ochiglednim primjerima) zamjenjuje kupovinom knjige i chitanjem "struchnih mishljenja".
    Koja su ona gdje netko tko je "huligane" vidio "na sigurnoj distanci" i tko je strashljiv ko zadnja pizdurina (znam osobno jednog takvog chuvenog iz Zgb-a) zna njihove motive i razumije njihov mentalni sklop, gdje situaciju na bojishnici objashnjavaju oni koji je nikad nisu (ni priblizno) dozivjeli a obiteljske probleme rijeshavaju one koje su "proshetale" kroz nekoliko brakova. Uchili pa nauchili. Zato nam ovako dobro i ide.

11.06.2009. (18:44)    -   -   -   -

• odmak

hebatga,
    ne kažem da nije moguć, ali je iznimka. Ne može se odgoj osloniti samo na pokazivanje zuba.

11.06.2009. (22:28)    -   -   -   -

• angelo

Dragi @proContra, vjeruj mi da bi ti po izričaju više odgovarao nadimak @proStak!
    Vjerujem ipak da nisi tako @proGramiran, nego samo mladenački naglašeno @proTestiraš!
    proPozdrav

11.06.2009. (22:38)    -   -   -   -

@ odmak
    "Ne može se odgoj osloniti samo na pokazivanje zuba"
    A gdje ja to rekoh, majketi. Obozavam vidjeti da se ljudima prichinja.

Ovaj post i komentari me podsjeti da razmislim koliko se je pojam planarenja promjenio u zadnjih nekoliko desetljecha jer sam ja u mladosti po brdima shvrljao vrlo chesto i to se smatralo "seljachkim" ili (u najbolju ruku) chudachkim porivom. Ono "gle idiota, penju se na brda" a kad bi chuli da nam je najmiliji bio predio gdje je bilo puno poskoka koje smo tamanili onda uopche nije bilo upitno koliko smo "zaostali".

12.06.2009. (03:14)    -   -   -   -

• ljelja

Hvala na prekrasnoj šetnji:)
    Sva sreća da na ispitima nije ništa bilo o: izmijeniti, zamijeniti i mijenjati ... tad bi bilo pravog veselja.

12.06.2009. (07:56)    -   -   -   -

• Ekstrasolarni planet

@ hebatga, tamanio si poskoke?!?!!!

Zašto čovječe? Pa poskok je nedužna životinja koja napada ljude jedino u samoobrani. Ne silazi u gradove. Ne prenosi bolesti.

12.06.2009. (09:22)    -   -   -   -

• Shelly Kelly

Svaka čast na duhu i na postu planinarskom - neki komentari potvrđuju izbor... ! ;-) :-)

12.06.2009. (11:45)    -   -   -   -

@ Ekstrasolarni
    "Zašto čovječe"
    Iskreno govorechi nikad dosad se nisam upitao zashto, niti mi je palo na pamet to preispitivati. Pa nekako nam je bio veliki shtos ubit poskoka valjda zato shto imaju reputaciju izuzetno opasne zmije iako, kad malo razmislim, nikad nisam dozivio da poskok napada nego bjezi a zbog nachina na koji to radi lakshe ga je ubiti nego ijednu drugu zmiju.
    Mea culpa ali sam bar olakshavao posao sokolovima koji bi ih kasnije pokupili za hranu. Zato nam je omiljeno mjesto i bila jedna litica koja se zove Sokoline.

12.06.2009. (16:22)    -   -   -   -

• gospon profesor

@hebatga: trebao te je ćaća i zbog toga potaracat... Baš si bio divlji. Hajde, barem malo grižnje savjesti osjećaš :)

12.06.2009. (19:34)    -   -   -   -

@ gosponprofesor
    Jest ali nije mogao stichi za sve shto sam naopako napravio.
    Istina jednom sam fasovo jer smo nas dvojica poshli predaleko iza brda pa nas na povratku uhvatio mrak i, malo od straha malo iz shtosa, mi odluchili zapaljivat zbunje pored staze kojom smo se vrachali a kako je bilo ljetno vrijeme upalili pola brda. Pok. stari popizdio kad je vidio shto smo uchini a ja se vadio na neki shtos da smo se vatrom kao osiguravali da nas ne napadne neka zivotinja ali nije upalilo. Kao sve puno vukova i medvjeda na 15-tak kilometara zrachne linije od mora.
    Sestra to isprichala mojoj kcheri pa vech par godina skoro na svaku moju kritiku chujem "ti chesh mi neshto rech a bio si i piroman".

12.06.2009. (22:08)    -   -   -   -

• hebatga

Prisjetih se pa da vam ispricham jednu o zmijama i kako je dovoljno biti "baksuz" pa ispasti kriv iako nishta loshe nisi uchinio. A, istini za volju, i osjechao sam se krivim.
    Vozimo se jednom kroz Dolinu Smrti u Kalifoniji i vidimo da se nekoliko auta zaustavilo i neshto gledaju. Stali i mi a pored puta ogromna zvecharka. Svi je gledaju onako sa "pristojne udaljenosti"od nekih 8-10 metara a ja kontam da bi je bilo dobro pogledat i snimit bash onako izbliza i pridjem joj na neki metar-i-po, dva. Opalio par snimaka i onako chuchnuo da se malo pogledamo ochi-u-ochi i odjednom iza sebe chujem krik neke zene. Onako instiktivno se podignem i okrenem a prema meni i zmiji trchi jedan djechak od 4-5 godina i to bash ono djechji shprinta. Zgrabim ga a on se otmlje i viche kako che on ubit zmiju. Gledajuchi mene mali se ohrabrio i krenuo potaracat zvecharku. Hebote, bio sam umro od straha a onda ovi svi navalili na mene kako sam kreten jer sam potakao djete da to uchini. Ja kreten koji sam ga zgrabio da ne naleti na zmiju a mati mu svetica iako ga nije drzala za ruku. I svi na mene "fuj fukaro" a njoj nude vode da se povrati od shoka.
    A hebiga, zivi i uchi i ne primichi se zmiji kad su djeca okolo.
    Usput, od sada chu vas pustiti na miru jer odlazim na Jadran a kad sam tamo nisam prijatelj s rachunalom pa vas par mjeseci nechu daviti a svima zelim sve najbolje.

12.06.2009. (22:52)    -   -   -   -

• gospon profesor

@ hebatga: :))) Tako znači... :))) Nu, dobro, hajde pročitaj ipak i ovaj zadnji post, Indeks homofobije, pa ideš na zasluženi odmor ;) Čujemo se!

12.06.2009. (23:05)    -   -   -   -

• borut

Lijepi izlet i lijepo da si ga podijelio s nama, samo kad bi fotke bile malo, ma samo malo, vece:-)

15.06.2009. (19:47)    -   -   -   -

• just for me

lijepo je pobjeći u visine :)