Nisam siguran da li je ovo automatska skretnica ili samo manuelna, u tom smjeru ne ide niti jedna linija i takve skretnice su često manuelne pa zahtijevaju malo gimnastike ...
18.06.2009. (09:03)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
[NZ] - Iako situacija na fotki nije apsolutno razvidna, mogu se prepoznati tehničke pretpostavke za automatsko prebacivanje skretnica (sliku "analize" poslao zam na tvoj blog pod post o OOUR-u). - Drugi je par rukava što je možda njena funkcionalnost "suspendirana" zbog ionako zahtjevnog "manevra" koje vozači tramvaja poduzimaju na tom mjestu: a) kretanjem sa stanice, b) oštrim zavojem, c) pojačanom pažnjom prema vozilima koja od Zapadnjaka jurcaju ususret... - S treće pak strane malo mi je upitna sama "procedura" jer vidljivo izlaže vozača očitom prometnom "brisanom prostoru" dok prtlja sa štangom u desnoj špuri nepreglednog raskršća. Da se to zbiva u Engleskoj, vjerojatno bi morao prvo odjenuti fosforescentni prsluk, zatim postaviti naranđasti čunj itd itd. - Usput, kolega mi je bio prenio svoje saznanje da su najraniji zagrebački tramvaji imali neki mehanizam kojim je vozač sve to mogao obaviti ne izlazeći iz kabine!
18.06.2009. (22:57)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
nepoznatizagreb
Nisam siguran da li je ovo automatska skretnica ili samo manuelna, u tom smjeru ne ide niti jedna linija i takve skretnice su često manuelne pa zahtijevaju malo gimnastike ...
18.06.2009. (09:03) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Bergaz
[NZ] - Iako situacija na fotki nije apsolutno razvidna, mogu se prepoznati tehničke pretpostavke za automatsko prebacivanje skretnica (sliku "analize" poslao zam na tvoj blog pod post o OOUR-u).
- Drugi je par rukava što je možda njena funkcionalnost "suspendirana" zbog ionako zahtjevnog "manevra" koje vozači tramvaja poduzimaju na tom mjestu: a) kretanjem sa stanice, b) oštrim zavojem, c) pojačanom pažnjom prema vozilima koja od Zapadnjaka jurcaju ususret...
- S treće pak strane malo mi je upitna sama "procedura" jer vidljivo izlaže vozača očitom prometnom "brisanom prostoru" dok prtlja sa štangom u desnoj špuri nepreglednog raskršća. Da se to zbiva u Engleskoj, vjerojatno bi morao prvo odjenuti fosforescentni prsluk, zatim postaviti naranđasti čunj itd itd.
- Usput, kolega mi je bio prenio svoje saznanje da su najraniji zagrebački tramvaji imali neki mehanizam kojim je vozač sve to mogao obaviti ne izlazeći iz kabine!
18.06.2009. (22:57) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
ZlicaOdOpaka
Automatska je skretnica, još iz doba kada je tu "ravno" vozila dvojka :-)).
22.11.2009. (00:58) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...