Komentari

angelo1.blog.hr

Dodaj komentar (40)

Marketing


  • Jedvagenij -- pseudointelektualno preseravanje

    Done, nekad stvarno znaš svašta nadrobiti, i ja sam prvi koji bi ti to spočitnuo, ali ovaj tekst potpisujem, od riječi do riječi! Bravo!! Nekako sumnjam da se netko ne bi složio sa ovim postom, osim možda krizmanika;)

    avatar

    16.04.2009. (08:03)    -   -   -   -  

  • Pokojnici i pijanci

    Da se vikendima gine kao u doba rata na bojišnicama, e to može reći samo onaj koji o ratu pojma nema, jer da ima, takva mu neslana i nerealna usporedba nikada ne bi pala na pamet.

    Prva priča je groteskna i besmislena, ali do same krajnosti.
    Pa po toj logici maloj se djeci ne bi, kao ni spomenuta pjesma, govoriti niti o, recimo, raspeću Kristovom, da ne bi, kada odrastu, razapinjali jedni druge.
    Koristim tvoju logiku, samo da ukažem koliko je besmislena i jeftina. Manipulativna, nadasve, što je, sve je očitije, tvoj primarni cilj u blogosferi.

    avatar

    16.04.2009. (08:57)    -   -   -   -  

  • Prangija

    @Pokojnici i pijanci - brojke te demantiraju, ishod je isti, jedino ima manje rušenja i manje trauma kod preživjelih, ali da je usporedba moguća, moguća je jer brojke govore sve. To ja već godinama govorim, samo što je ginuti u prometu postalo nešto posve normalno na što smo navikli i što je konstanta pa se više nitko niti obazire na činjenicu da rećemo, vikendom imamo desetak mrtvih u prometu. Dok recimo, kada bi vikend četnici došli pa tukli za vikend granatama po nekom gradu pa je bilo desetak poginulih, to je nešto zbog čega se, u najmanju ruku, podiže adrenalin u krvi i o čemu se toše kilometri papira i ekrana. No, sa druge strane, desetak poginulih u prometu za ovaj ili bilo koji vikend ili dan - to će možda dobiti mali kutak u crnoj kronici i par rečenica u vijestima na koje se više nitko ni ne obazire osim ako je riječ o nekom nama poznatom ili dragom. Zapravo, to je nešto više što smatramom normalnim pa čak i nužnim kao cijena napretka te vrste da si svako može priuštiti višetonsko limeno oružje na kotačima ak ose to može uopće nazvati napretkom. U većini slučajeva liječenjem kompleksa bez traga odgovornosti, jer eto, to je nešto što je tako i o čemu se ne priča i nešto što nikog nije briga osim prometnih stručnjaka koje više nitko ne sluša kada zapomažu kako su prometnice nesigurne a naša vozila presnažna i šoferi neiskusni. Usprkos i unatoč činjenici da je rezultat našeg civilizacijskog dostignuća da sa ku...imo i foliramo sa limenim oktanskim grdosijama jednak rezultatu pomahnitalih vikend četnika uz nešto manja razaranja - ali je danak u krvi tu negdje.

    avatar

    16.04.2009. (10:34)    -   -   -   -  

  • Pokojnici i pijanci

    Brojke me demantiraju?
    Čekaj, hoćeš reći da je vikednom jednak broj mrtvih u prometnim nesrećama kao vikendom broj mrtvih u vrijeme rata?!?
    Pa čovječe, pričaš totalne gluposti! Bojišnice diljem Hrvatske dnevno su odnosile više života. Koliko je ljudi poginulo u Domovinskom ratu, koliko ih je ranjeno i koliko nestalo? To zatim usporedi s vremenom trajanja ratnih sukoba, a onda na temelju prosjeka napravi usporedbu. Iznenadit ćeš se!
    Bio sam klinac, ali sjećam se onih noći kada bi po gradu padalo dnevno po dvije-tri tisuće granata...

    avatar

    16.04.2009. (10:48)    -   -   -   -  

  • Prangija

    Čekaj malo ako znamo da vikendom može biti i do desetak mrtvih i da nam je to postalo normalno onda da. Istina bilo ratnih dana i sa puno više stradalih, ali bilo ih je jako puno ako ne i većina sa desetak poginulih i to je to. Ma nije u tome poanta niti blizu, ako uzmemo pretpostavku da je jedan život neprocjenjiv ili matematičkim riječnikom beskonačan, onda je, matematički gledano potpuno jednako jedan ili milijun i jedan jer je beskonačno plus beskonačno također beskonačno te je iz tog razloga brojati mrtve na taj način potpuno besmisleno i promašeno. No, poanta je da se poginule na prometu više nitko niti ne obazire i to uzimamo pod normalno pa čak i očekivano do neke mjere, kao posljedica naše civlizacijske tekovine da komplekse (obično muškosti) liječimo sa konjskim snagama u obliku čelično kromiranog srestva za promet i bijanje i rušenje! Da je tome tako svjedoči i običaj protiv kojeg Don Blog apeluje - darivanja konjskih snaga krizmanicima, pa onda da su te kromirane čelične konjske snage za ubijanje obično i u pravilu statusni simbol kod većine, kako po snazi tako i po broju svojoj štali (garaži) pa čak i tvoja reakcija na kraju krajeva to potvrđuje: naše pravo da koristimo prometala kao statusni simbol ima za posljedicu nebrojene mrtve i ranjene, ali naše pravo da npr. potvrđujemo statusni simbol ili mijenjamo zakazalu muškost sa prometalom je važnije od tih mrtvih i ranjenih. Odnosno, mrtvi i ranjeni su nam postala normalna i očekivana žrtva na našem ortalu civlizacijskog napretka u obliku oktanske čelične zvjeri sa unutarnjim sagorjevanjem i tisućama konja i magarcem za volanom!

    avatar

    16.04.2009. (11:04)    -   -   -   -  

  • ossimpleljubica

    @Pjesniče
    Što se događa? I sam znaš da u ovoj priči nije bitna komparativna statistika nego nešto drugo.
    Istina je da se rat ne može usporediti ni s čim drugim. Oni koji ga nisu doživjeli mogu osjećati sućut s onima koji jesu, ali ne mogu znati kako je to zapravo. Ipak, hvala Bogu pa tu nesreću nisu svi doživjeli ili barem ne svi jednako. I dobro je da je tako.
    Ali, ovdje su u pitanju sasvim druge stvari i vjerujem da ni ti ne podržavaš da se jogunastim četrnaestogodišnjacima poklanjaju motori.
    BTB ;))))

    avatar

    16.04.2009. (11:06)    -   -   -   -  

  • Pokojnici i pijanci

    Slažem se da klincima ne treba dati skutere, ali se ne slažem da treba raditi ovako neukusne usporedbe, poput toga s ratom.
    Inače, u najgorem razdoblju rata za Hrvatsku (studeni i prosinac 1991.), budi siguran, dnevno je u Hrvatskoj ginulo više od deset ljudi.
    Dovoljno je sjetiti se samo istočne bojišnice!
    Zato su mi takve usporedbe ogavne!
    A da im ne treba dati skutere, ne treba!

    avatar

    16.04.2009. (11:11)    -   -   -   -  

  • pero126

    Nazalost tu se zabranom / nedarivanjem ne da nista napraviti
    jedino edukacija i prevencija mogu nesto napraviti

    Uostalom koliko ste npr. biciklista vidjeli da nose kacigu sto je elementarno ?

    U nekim zemljama svi biciklisit nose kacige, svjetlece prsluke, rade im svjetla
    to je posljedica edukacije, skolovanja, obucavanja

    zabranom se nece nista postici osim novih gluposti

    avatar

    16.04.2009. (11:14)    -   -   -   -  

  • angelo

    Jest @diksi, ali i vrlo strogih odnosno rigoroznih kazni! Tek kad se čovjeka opali po džepu...

    Evo sad i ja @pokojni, "koristim tvoju logiku, samo da ukažem koliko je besmislena i jeftina. Manipulativna, nadasve, što je, sve je očitije...", a koji je "tvoj primarni cilj u blogosferi" - još uvijek nisam siguran! Uz dužno poštovanje, mislim da reagiraš preafektivno - zato ispeci pa reci, jer ne mora sve što Don Blog napiše unaprijed biti "smeće"!

    avatar

    16.04.2009. (11:22)    -   -   -   -  

  • Prangija

    @xddx

    O čemu ti? Sad su ti biciklisti krivi? Sto posto si ponosan vlasnik neke oktanske grdosije za preseravanje da prostiš kad tako pišeš.
    Kada je to neki biciklist pogazio pa tako ubio? Ali ako to auto satare na biciklu onda si kriv što nemaš kacigu i svijetleći prsluk. Krasno. Da si ikada vozio bicikl na primjer po Zagrebu onda bi znao da kao biciklist nemožeš voziti po cesti koje je rezervirano za limenje "ljubimce" kako ih zovu a ja ih zovem čudovišta. Također, nemožeš voziti niti po pločniku jer je pola istog obično parkiran automobil (zna se tko ima prednost) a druga strana su pješaci i / ili terase kafića, pardon, kulturnih ustanova. I ako ideš negdje sa biciklom, obično ga nemaš gdje privezati jer većina javnih zgrada nema rešetku za odlaganje bicikala, a ako ga ne privžeš otuđe ti ga. Nemaju zato jer naše društvo ne smatra bicikl uopće prevoznim sredsvtom već sredstvom za rekraciju i razonodu (imaš jarun pa idi tamo vozi) pa shodno tome nemaš niti gdje voziti bicikl i auta parkiraju po biciklističkim stazama, pa čka sam vidjeo da se auta voze po tim rijetkim staza za bicikliste po zagrebu kojim ako si na biciklu moraš napraviti puta da prođe. Da ne spominjem što većina pločnika je potpuno neprilagođena, ne samo za bicikliste nego i za invalide u kolicima, što se često desi da po tri puta čekaš isti semafor jer je njegovo ustavno pravo da svoje limeno govno stavi na zebru samo da pješaci mogu proć a ionvlidi i biciklisti - tko šiša! Ali je bitno da su biciklisti krivi jer nemaju kacigu. Možda su i invalidi krivi jer nemaju one specijalne rukavice sa čičcima za guranje kotača svojih kolica. Isti si, što se toga tiče kao i ostatak ovog našeg društva. Mora da se ponosiš svojom limenom zvjerkom koju otplaćuješ na kredit. Da ne kažem nešto grublje pa neću reći - seljačino!

    avatar

    16.04.2009. (11:40)    -   -   -   -  

  • ossimpleljubica

    @Prangija
    Doseli k nama u Osijek. Imamo prilično dobru mrežu biciklističkih staza i iz dana u dan ih je sve više.

    @x
    Koga educirati kad su motori u pitanju? Naprosto klincima to ne treba kupovati. Kad su kazne u pitanju, djecu i maloljetnike ne možeš po zakonu kažnjavati novčano za počinjene prekršaje u prometu, a zamisli, (to doista smatram krajnjom bedastoćom!) niti roditelje!
    Dakle, trebali bi klinci živjeti bez motora. Veća je vjerojatnost da će preživjeti svoju silnu žalost nego udarac glavom o ivičnjak.

    avatar

    16.04.2009. (12:03)    -   -   -   -  

  • Prangija

    Ma Ljubice, popravlja se i ovde situacija, doduše puževim korakom i to zahvaljujući civilnim udrugama a nikako ne vlasti koja je čak prošle godine izašla sa genijalnim prijedlogom da se, pazite sada - naplaćuju parking biciklistima u gradu! To bi podrazumjevali da bi onda izgradili neznam što za odlaganja a da bi mogli naplaćivati kazne, morali bi onda uvesti i registraciju bicikla što graniči sa pameću i vjerovatno bi bili jedini grad u svijestu sa takvim nečim. No, to nije zamaralo naše lokalne političare koji o probleimima biciklista znaju koliko i cijepanju atoma jer oni, do jednog bez obzira na stranku ili svjetonazor - imaju limuzine sa vozačima i kroz zatamenjena stakla klimatiziranog apartmana na kotačima promatraju svoje podanike. No, hoću reći - nije problem o infrastrukturi toliko koliko u svijesti ostalih sudionika u prometu gdje većinom još vlada zakon - tko jači - tlači!

    avatar

    16.04.2009. (12:12)    -   -   -   -  

  • ossimpleljubica

    @Prangija
    Aaaaa, pa zna se što bi u Zagrebu vlast mogla izgraditi! Odlagalište za bicikle od milijun kuna, s posebnim kodom i šifrom za uporabu, a sve zbog toga da kumica iz Čučerja dođe mercedesom na plac, a ne biciklom... Ako nema kruha - neka jede kolače;))

    avatar

    16.04.2009. (12:45)    -   -   -   -  

  • Prangija

    Ljubice, nemoraš to ti njima predlagati, znaju onis sami tako nešto smisliti. Nego da se vratimo na temu članka, ja pak mislim da se djeci ne da nebi smio poklanjati skuter - već nebi smjelo poklanjati ništa vrijedno i korisno u isto vrijeme. Takve stvari moraju sami zaradati ako ih žele.

    avatar

    16.04.2009. (12:59)    -   -   -   -  

  • Pokojnici i pijanci

    Angelo, hoće li tvoj tekst biti smeće ili neće, to ne ovisi o meni, već, naravno, o tebi.
    Prangija i Ljubice, ne znam čemu odmah napad na Xddx-a... ima istine u tome što je govorio.
    A ja ću dodati još nešto - kada ste vidjeli da je policija kaznila bicikliste? Nisu oni ubili, ali svojim nepropisnim ponašanjem u prometu pridonose ovom problemu.
    Mnogi na biciklu prelaze zebru, a to se ne smije.
    Mnogi voze u suprotnom smjeru u jednosmjernim ulicama.
    Mnogi prolaze kroz crveno.
    Ponašaju se (mnogi) kao da bicikl nije prometalo.
    Sada sam se vraćao iz grada i vidio nekoliko takvih slučajeva.
    Nema dana da to ne vidim.

    avatar

    16.04.2009. (13:38)    -   -   -   -  

  • Pokojnici i pijanci

    Prangija - ništa vrijedno i korisno?
    Ni računalo?
    Pa daj, nemoj pretjerivati.

    avatar

    16.04.2009. (13:39)    -   -   -   -  

  • Prangija

    Prangija i Ljubice, ne znam čemu odmah napad na Xddx-a... ima istine u tome što je govorio.

    Ima, naime, istina je da i invalidi u kolicima na cesti moraju imati reflektirajući prsluk ali ja nisam vidjeo niti jednog - sram ih može biti! Kako ću ga ja vidjeti kad moram voziti preko sto na sat da mu potrubim da mi se skloni. Jednostavno nema vremena. Ako ga udarim - sam je kriv!

    A ja ću dodati još nešto - kada ste vidjeli da je policija kaznila bicikliste?

    Onda kada sam bio taj biciklist kada sam bio kažnjen nekoliko puta.

    Nisu oni ubili, ali svojim nepropisnim ponašanjem u prometu pridonose ovom problemu.

    Da, tako je bicikl je kriv. I pješak također. Ja moram juriti cestom, to je moje ustavno pravo. Ako nekoga zgazim sam je kriv što se tamo našao.

    Mnogi na biciklu prelaze zebru, a to se ne smije.

    Inetersantna teorija. Nesmije se na zebri ali se još manje smije na svim ostalim djelovima gdje nema zebre. Zapravo, ovo je potpuno točno, biciklisti, kao sudionici u prometu sa najmanje prava, nesmiju apsolutno nigdje preći cestu. Dakle, ako na primjer radiš sa jedne strane ceste a živiš sa druge, jedino riješnje da ideš sa biciklom na posao je da pratiš cestu sve dok ne izađeš iz ove države a uđeš gdje se to smije učiniti, tamo pređeš i vratiš se natrag u u ovu seljačku zemlju mačo muškaraca koji znaju koji je limar najfetiniji koji svoj status u društvu pokazuju auto kreditom. Bitno je da je pila u garaži pa makara bio i gladan. Fuj!

    Mnogi voze u suprotnom smjeru u jednosmjernim ulicama.

    Zato jer je nečiji automobil na pločniku jer fini hrvatski gospodičić nedaj Bože da mora par metara propješačiti, pa to je sramota! Što ako ga netko vidi da pješači a cijelo selo zna koliko njegova nova pila na kredit vrijedi! Neznam tko je veći invalid vi za volanom ili invalidi u kolicima koji nemaju reflektirajući prsluk sram ih može biti.

    Mnogi prolaze kroz crveno.

    Nevjerovatno ali istinito -
    ja sam čak svojim očima vidjeo šofera automobila koji se nije parkirao na pločnik ili biciklističku stazu iako je to mogao već je išao u javnu garažu. Bio sam uvjeren da tako što ne postoji zapravo. No, ono što am i dalje uvjeren je da ne postoji netko tko prolazi oprezno po semaforu iako je njemu zeleno. A pijane budale koji se utrkivaju u noćnim satima po gradskim bulevarima, e, to je već šport! No dobro, sa takvim šoferima je isti rizik preći po crvenom kada nema nikoga na kilometre ili na zelenom tijekom "normalnog" prometa.

    Ponašaju se (mnogi) kao da bicikl nije prometalo.

    Istina. Ja zapravo većinu vremena mislim da je to kućanski aparat kao često stoji doma jer je na cestama previše automobila jer obitelji ih posjedu po najmanje tri a zna se da je hrvatski narodni običaj ići izbaciti smeće u obližnji kontejner sa automobilom.

    Sada sam se vraćao iz grada i vidio nekoliko takvih slučajeva.
    Nema dana da to ne vidim.


    Neznam kako je to moguće budući da biciklisti ne nose reflektirajuće prsluke i vjerovatno su krivi i za nesreće na autoputevima i možda čak i željezničke i avionske nesreće...

    avatar

    16.04.2009. (14:02)    -   -   -   -  

  • Pokojnici i pijanci

    Prangija, karikirati ne znači argumentirati.
    Možda ti živiš u gradu u kojem postoje biciklističke staze, ali ja ne živim i znam koliko je potrebno da u prometu svi doprinose pridržavanjem prometnih pravila.
    Polazim od svog iskustva. Vidio sam bicikliste kako rade nebrojene prometne prekršaje, ali još nijednom nisam vidio da ih policija kažnjava.
    A ako su tebe kaznili, onda razmisli ovako - možda sam ja napravio prometni prekršaj, pa sam zato i kažnjen?
    I ne znam zašto mi spočitavaš da branim vozače automobila. Svjestan sam njihove neodgovornosti. Ali neodgovornost postoji i kod biciklista, bilo tebi drago ili krivo.
    A opet, ponavljam, nikada nisam vidio policiju kako kažnjava vozača bicikla.

    avatar

    16.04.2009. (14:22)    -   -   -   -  

  • Prangija

    Može se i argumentirati i karikirati u isto vrijeme.

    Većina gradova je bez biciklističke staze jer se na bicikl, ponavljam, ne gleda kao na prometalo nego nešto što se djeci kupi za u drvorište. Budući da nema infrastrukture, odnosno na njih se nije računalo - već samim izlaskom uiz dvorišta čine prekršaj!
    No, dobro, ja kada sam bio kažnjen, dakako da sam bio kriv. Prvi puta ej to bilo u Varaždinu, vozio sam bicikl po pješačkoj zoni u centru i kazna čini mi se oko 200 kuna. Naravno da sam bio kriv i džabe je bilo moje uvjeravanje da gradonačelnik Čehok svaki dan tuda prolazi sa biciklom na posao. Drugi put u Zagrebu sam prošao kroz crveno na pješačkom. Iako auta u tom trenutku nije bilo na vidiku, bi osam kriv i bio sam kažnjen - sve je to opravdano, pravila se moju znati, ali isto tako trebapostojati i neka infrastruktura treba se znati koja prava i obaveze imaju biciklisti i što se smije što se nesmije. Toga uglavnom nema i zato se uglavnom i krši zakon jer je vrlo teško naći nešto o biciklistima a kamoli da oni ami to znaju. I neznam da li ti braniš vozače automobila ali ja ih svakako napadam - bilo nekom krivo ili ne! Dostaje više njihovog terora....

    avatar

    16.04.2009. (14:31)    -   -   -   -  

  • ossimpleljubica

    @Pjesniče
    Ne samo da nisam napala @xića, nego dapače! Slažem se s njim u svemu,pa čak i u onome da bi trebalo naplaćivati kazne za prometne nestašluke roditeljima kad se već smatra da njihovi "dobrijani" nemaju prihoda pa se njima ne može.
    A ostale naplate kazni? Pristalica sam toga, samo ne znam kako bi na sudu prošlo to kad naplatiš pješaku što ne prelazi ulicu po pješačkom prijelazu, jer da bi bio pješak ne moraš pohađati nikakav tečaj i dobiti dozvolu. Dokazati nekome pješaku da mora znati prometna pravila...
    Budući nije obvezno ni educiranje biciklista - ista stvar. Sve što nije regulirano zakonom i što nije obveza, teško je i sankcionirati bez rizika da te kažnjeni tuži za kršenje ustavnih prava, a to je da možeš dobiti sankciju samo za ono što si dužan znati jer je tako propisao zakon. Tu mislim na prekršaje. Kad su u pitanju kaznena djela, onda neznanje ne oslobađa odgovornosti.
    Kao i mnoge stvari vezane uz nedorečenost zakona treba se snalaziti kako znaš. Dakle, ne motore djeci i nabiti im kacigu svaki put kad sjednu na bicikl.

    avatar

    16.04.2009. (14:35)    -   -   -   -  

  • pero126

    Prangija
    ma ne citas sto pise, da bi se ono sto se kaze "sudionike u prometu" nesto naucilo
    krece se od pjesaka i biciklista i to jos u vrticu...odatle ta prica o biciklistima

    inace zaboravi...

    ove konjine sto se utrkuju i glupiraju ne mozes potpuno eliminirati ali to ce tako i tako uraditi evolucija, nazalost uz njih pogine jos po neko ni kriv ni duzan ...
    tu dolazi onda i krivicna odgovrnost, privatne odstete - e to je onda komplet :)
    koji djeluje sa svih strana ali isto trazi vremena

    avatar

    16.04.2009. (14:36)    -   -   -   -  

  • angelo

    A nitko se nije još sjetio nešto reći o medijskom "napaljivanju" djece "oktanskim adrenalinom" i to baš u razdoblju života kad sve u njima pršti od bunta i energije...!
    U praksi izgleda da nema druge nego idemo svi navijati na Formulu 1 i brzinske (auto)moto utrke - u kojima je bit NATJECANJE, a ne PROMETOVANJE po propisima da i ostali sudionici u prometu budu zaštićeni... Tu je ta zamka. A na isti način djeluju i videoigrice s principom "brzi i žestoki" odnosno "projuri kroz grad i sve pobijedi" (a usput "zgazi murjaka")!
    Dakle, kao što je netko pametno rekao - važna je EDUKACIJA. Ali potrebna je ponekad i ZABRANA!

    avatar

    16.04.2009. (15:49)    -   -   -   -  

  • ----mija----

    izgubila sam sina u saobraćajnoj nesreći jednog vikenda ,,,mladi nam nestaju .ginu na cesti
    prestrašno,,,,
    na groblju aleja mladih pokopana, bijele se grobovi od bijelih lampaša))

    avatar

    16.04.2009. (15:50)    -   -   -   -  

  • Pokojnici i pijanci

    Tako je, Angelo, još jedan u nizu tvojih ideja autokratskoga društva.
    Zabraniti djeci gledanje Formule 1, zabraniti im igranje videoigara...
    Gluposti!
    Nemoj samo reći - u moje vrijeme nismo igrali videoigre!
    Pa niste. Zna se zašto - zato što ih nije bilo!

    Prangija, tako je, u većini gradova nema biciklističkih staza, zbog čega je, kao što sam rekao, itekako potrebno da se svi sudionici u prometu pridržavaju pravila, kako automobilisti, tako i biciklisti i pješaci.
    Zakon mora biti jednak za sve!

    Ljubice, možeš biti i pješak i napraviti prekršaj i zbog toga biti kažnjen, jer to je itekako regulirano zakonom!

    avatar

    16.04.2009. (15:59)    -   -   -   -  

  • Prangija

    Evo ti Pokojni, tebi je to možda neukusno i gnjusno, ali ako pitaš mije - rezultat je potpuno isti - bijele se grobovi od bijelih lampaša. Nego ta usporedba nije gnjusno, ono što je uistinu gnjusno jeste ignorancija ovog društva jer je to odavno prestao biti problem - nego nešto što je posve normalno, prihvatljivo i svakodnevno!
    E to je tek gnjusno a ne ta usporedba koja se tebi gadi.

    Slažem se sa tobom u vezi don bloga da nije problem u formuli 1 niti video igricama. Većina šofera je odrasla prije igrica i prije formule a rezultat je posve isti. Ta ionako se sa zbaranama nikad ništa ne postiže. Dakle, edukacija o prometu u školi i obitelji i također odgovarajuća infrastruktura a najvažnije od svega jeste ono što je možda najteže promjeniti - mentalitet i svijest kod ljudi!

    avatar

    16.04.2009. (16:06)    -   -   -   -  

učitavam...