Komentari

vidobogdan.blog.hr

Dodaj komentar (4)

Marketing


  • Providentia Humana

    Ne slazem se s komentarom da nije u redu slat pjesake pod zemlju! Ako se u startu pojedinac ili skupina pojedinaca koji imaju moc odlucivanja zbog nekog svog nacela, straha, viseg cilja ili bilo cega drugog izricito protivi necemu, u ovom slucaju pothodniku ili kruznom toku, ne vidim izlaza iz situacije. Jos mi u glavi zvone rijeci izgovorene od strane jedne gospodje koja je rekla da Dubrovnik nije grad podhodnika.... I nakon par godina vidimo u sto ga je ta ista gospodja pretvorila! U grad zebri i zelenih "valova"..... U najmanju ruku neucinkovitih. Ponavljam, sve treba uzeti u obzir i naci KOMPROMISNO rjesenje ponajprije po mjeri Dubrovkinja i Dubrovcana. Problem je upravo u istaknutoj "mjeri" koju je izgleda jako tesko "uzeti".

    Apsolutno se slazem da naplata parkinga svudje pogradu ima smisla. Ali ne da bi bila sama sebi svrhom i sluzila kao ucinkovit nacin punjenja prazne garaze i krpljenja praznog gradskog proracuna! Auto je trosak i placanje parkinga itekako spada u fiksni trosak kao i odrzavanje. Da, neki ce rec, auto je potreba a ne luksuz! Slazem se, ali kako nazvat pogled s prozora na parking ispred mog solitera koji se promijeni jednom u mjesec dana. Ako... Naime, 80% auta uopce ne izlazi s parkinga na gradske ceste vise od jednom mjesecno. Kad se eto mora poc na funero u primorje ili poc na menestru u Konavle. Za ostalo sluzu noge ili motorini. E za takve je auto luksuz ! A za mene i zenu koji idemo zajedno na poso JEDNIM autom jer meni sluzi za poso koji ne mogu bez njega obavljat nije luksuz vec potreba! I nakon cijelog dana u njemu kad se vratim doma oko 5 ura, najradje bi se vratio opet radit jer parkinga u mojoj ulici i u tri susjedne pa sve do Gruza, jednostavno NEMA!!! I nema alternative! E pa moji dragi sugradjani, ako zelite imat auto, placajte! Ja bih prvi placo 500 kuna mjesecno da me ceka moje parking mjesto kad dodjem doma. Sto cu kad nemam srece pa nemam svoj parking na privatnom zemljistu ili kojim cuidom garazu. A oni za koje su auti luksuz a preskupo je placat 500 kuna za parking neka izvole parkirat svoje "ljubimce" na Gromacu ili Cibacu (mjesta odabrana slucajno, nije mi namjera nikoga ne daj Boze vrijedjat), ionako im sluze jednom mjesecno. Mozda....

    Aute ne mozemo pocerat s ulica i to je jednostavno cinjenica. Mozemo im "nepopularnim" mjerama smanjit broj, olaksat im protok, smanjit interakciju s pjesacima na najprihvatljiviju mjeru i osigurat dovoljno mjesta za fureste s autima koji nam glede i unatoc jos ljeti dohodu u grad. Pa taman to zahtijevalo i neke radikalne poteze. Eto, gledam neku vecer kako se 70-tih godina proslog stoljeca gradila Vukovarska ulica u Zagrebu. Zlocesti komunisti su na karti Zagreba jednostavno ucrtali crtu istok-zapad i bagerima poravnali sve sto im se naslo na putu! Da, bile su to ljudske tragedije ali ljude su obestetili zamjenskim nekretninama. Ili su bar pokusali... Reci ce dezurni dusebriznici, to je bilo u doba totalitarizma i diktature! A zamislite Zagreb danas, 30 godina poslje bez svih silnih avenija? Slicio bi na jedan veliki Kozari bok! Ne mogu 3 kuce kocit jos dvije trake puta. Ako su se vec sva zemljista koja su bila parkinzi ili su davnih dana bila predvidjena za izgradnju parkinga cudom "prenamjenila" u poslovne-trgovacko-ugostiteljske mastodonte sa 1 parking mjestom po poslovnom prostoru u prosjeku treba bar pokusat nac nacina ako nista za laksu komunikaciju i brze "bjezanje" van grada ili do prve vece garaze. Sto se mene tice, trebalo bi ih ucinit jos bar 3 onolike.... Doduse s malo drukcijom financijskom konstrukcijom ali to je posebna tema.

    Da, konavjaninov "haiku" je pogodio "u sridu"! Ja bih ga ipak malo nadopunio. Ne obavezno zaustavit gradnju, ali dosli smo do situacije da bi se nesto gradilo treba nesto i srusit.

    avatar

    11.04.2009. (00:51)    -   -   -   -  

  • Mali prometnik

    Ova tema zaista zahtjeva sustavnu i temeljitu raspravu, a prije donošenja odluke i potpisivanja štetnih ugovora sve se može simulirati sa malo troška. Bojim se da će ovim nepopularnim mjerama sve više mladih ljudi seliti iz Grada, a to je onda nezaustavljiv proces. Hvala Bogu svi znamo da smo tada lagan plijen ali ne više ratom već demografski, a onda Zbogom moj Sveti Vlaho.
    Da se vratim na parkiranje oko Grada i na Pločama. Standard apartmana na pločama raste, a s time i cijena jer se sada iznajmljuje apartman s garažom, a to je znatno skuplje. Tko nebi za 100 kuna svoj auto na javnu površinu, a od gosta 100-200 kuna svaki dan za auto u garaži. I tko to sve plaća? Sve to gospodo plaćamo mi lapađani, gružani i ostali. Ulicu i parkirališta treba vratiti pod režim naplate i da svakomu bude isto pa tako i strancima koji kad dođu na Ploče parkiraju i pauk im odnese auto, odoše oni gospodo za Crnu Goru pa ti gledaj. Napravljena je diskriminacija i velika sramota za ovaj Grad. Treba prihvatiti da je garaža promašaj što se tiče lokacije i da se zaludu upinjati iz petnih žila ali uspjeha neće biti. Ustrajavajući tvrdoglavo Dube gubi svakodnevno. Možda ona misli pridobiti ove sa Ploča koji nikad nisu bili naklonjeni HDZ-u, a konta ovi su seljaci ionako moji. OVAJ PUT SE PREVARILA U RAČUNU I STOGA ADIOOOOOOOOOOOOOOO DUBEEEEEEEEEEEEEE.
    Ispričavam se Vidu što koristim za ovaj svoj izljev gorčine njegov blog ali sam htio reći kako Grad nije državna politika već svakodnevni životni problemi. Neko reče da učitelji i svećenici nisu smjeli biti svjedoci na sudu u prošla vremena, a ja dodajem ni grdonačelnici. ADIO.

    avatar

    11.04.2009. (14:48)    -   -   -   -  

  • Petar Bakić

    Sa novim ljudima i bez autokrata zasigurno ćemo naći nekakva rješenja jer nismo glupi kao ovi sada koji donose imbecilne odluke. Smeta me najviše diskriminacija. Pa pobogu Vido nemogu ovi na Pločama imati sve privilegije: pogled, cijena kvadrata, blizina Grada i sl., a da im mi kao nekakav srednji stalež i sirotinja plaćamo parking. Napravimo, obojajmo, postavimo ploču i gospoda se šepuri za 100 kuna mjesečno. E DOSTA TOGA. DUBE NEMA VIŠE PODRŠKE, a nije samo ovo ima još puno promašaja. Strpajmo je u ropotarnicu povjesti ili .....

    avatar

    11.04.2009. (20:38)    -   -   -   -  

  • Fido

    Parkiranje na asfaltu nije ukinio ni jedan grad na svijetu,jer asfalt i jest zbog auta.
    Domaći ljudi koji na posao stižu iz Župe,Konavala i Promorja moraju negdje parkirat,a 60 -100
    kuna dnevno im je preskupo.
    Svi preplaćujemo namete na auto i onda SANITAT ubire novce i dijeli visoke plaće,a ne riješava
    ništa nego čak i Pauka tjera na isplativost.
    Strategija je uvijek potrebna ali dok se ona usvoji ajmo bit malo praktičniji pa ne zafrkavat ljude s inspekcijama kad otvaraju korte i đardine zbog parkiranja,što manje stupića na kojima se lako dolazi do zarade i provizije,više kružnih tokova a manje semafora,ne mora na svakoj zebri bit semafor itd.

    avatar

    15.04.2009. (10:01)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...