Komentari

vidobogdan.blog.hr

Dodaj komentar (14)

Marketing


  • napravi_sam

    Teorija i ucinkovito rjesenje kronicnog problema prometa u Gradu odavno zaokuplja dobar dio mojih vozackih unutarnjih monologa. Moze stat sve u jednu jedinu recenicu! Jednosmjerni pravci skoro svih ulica (posteni put ionako nemamo nijedan osim donekle Vojnović) u Gradu, kruzni tokovi na svim vecim krizanjima i POTHODNICI!!! Neznam zasto je to toliko komplicirano za mentalni sklop svih dosadasnjih postava u Vlasti?? Boje se kruznih tokova, strah ih je proci kroz pothodnik? Problem je ici okolo naokolo 2-3 km za nesto sto je 100 metara daleko? Ajde pjeske onda, nemoj autom! Naravno, treba osnovat povjerenstvo, pa izraditi studije i po tko zna koji put otkriti preskupu toplu vodu! Najveci biser je osnivanje stozera (ili tako nekako) koji zasjeda za vrijeme ljetnih guzvi! Zalosno.... Evo, mlad sam, jos uvijek se nastojim oduprijet kolektivnoj apatiji, imam plan i ideju, relativno lako izvediv i sigurno ucinkovit razradjen do u detalj! Tko ce me bez podsmijeha saslusat?

    avatar

    08.04.2009. (15:44)    -   -   -   -  

  • Vido Bogdanović

    Evo napokon i neke koristi od blogiranja !!!!

    avatar

    08.04.2009. (16:21)    -   -   -   -  

  • m

    U novinskoj arhivi sam našo da se još za tvoga vremena govorilo o ovom projektu, ali ga ti nisi uspio realizirat pa si sad ljubomoran.

    avatar

    08.04.2009. (20:35)    -   -   -   -  

  • Vido Bogdanović

    Ne znam je li M na zadatku ali je nešto pobrko(la). Ne znam o kojemu projektu govoriš.
    Ako je to zeleni val onda o tome nije bilo ni g od govora. U to doba sam jedva, kako to voli reć Željko Kulišić, sebi opituro zebru na dno ulice, a postavljen je i pametni semafor kod Solske baze, na kraju moga mandata.
    Ako govoriš o jednosmijernom prometu, istina tad se u prometnim studijama razmišljalo o jednosmjernoj Hebrangovoj i jednosmjernoj obali. Prometni stručnjaci su tvrdili da je preduga jednosmjerna petlja od Solske baze do Iliine glavice te da bi trebalo barem još na jednom ili dva mjesta spojit Hebrangovu s tadašnjom od Republike i Hebrangovu s obalom. Razmišljalo se o spoju preko kasarne i preko Radeljevića. Život je nažalost krenuo drugim smijerom.
    Što bi bio ljubomoran, dodijala mi kolona.

    avatar

    08.04.2009. (20:53)    -   -   -   -  

  • Mali prometnik

    Grad Dubrovnik ima ni više ni manje već šest dipl.ing. prometa koji do danas nisu našli niti jedno suvislo rješenje ja neznam tko ih i zašto plaća. Općina Dubrovnik je sa poduzećem za ceste i njihovom strukom bolje rješavala promet. Ovi sadašnji nisu dozreli zadatku jer obični puk predlaže bolja rješenja.
    Vido apsolutno si u pravu. Treba omogućiti brzo napuštanje grada.

    avatar

    08.04.2009. (21:34)    -   -   -   -  

  • napravi_sam

    I ja sam dipl. ing. prometa, doduse ne cestovnog, ali potpuno nebitno, svakome vozacu u ovome gradu sa iole iskustva za volanom i prometne kulture jasno je da nesto ne stima i da se nesto treba promijenit! Ideja ima, kako suvislih tako i nesuvislih ali treba ih saslusat i dat im prostora! Od vazda covjek i tovar znaju vise nego covjek sam. Medjutim na pozicijama onih koji odlucuju nema nikoga dovoljno covjekom da bi se spustio na nivo tovara i posluso ga.... Zalosno je sto je Most Dubrovnik u penziju otpratio samo dva direktora u 30 godina. Sto nebi prometna studija Grada osigurala penziju za bar 6 dipl. ing. prometa a za manje vremena...

    avatar

    08.04.2009. (21:46)    -   -   -   -  

  • Vido Bogdanović

    Potpuno ste u pravu.
    Evo podatka koji ne služi ni meni na čast:
    Od kad me političko sjećanje služi, a to je od veljače 1993., tvrdim da u Dubrovniku nije održan skup, okrugli stol, brejn storming, nazovite to kako hoćete, na temu promet u Dubrovniku od Kantafiga do Orsule ili od Mirinova do Dupca na kojemu bi sudjelovali meritorni stručnjaci i odgovorne osobe iz javnog života. NIKAD! Radile su se kojekakve studije kao elementi prostornih planova i paušalna rješenja ko što je garaža ili zeleni val. Rezultat nam je poznat.
    Da bi studija (prometna) bila uspješna netko mora pripremiti projektni zadatak. Upravo dok mi ovo piskaramo radi se još jedna prometna studija. Pitanje je na temelju čega? I koliko će to koštat??
    Ovako prosto seljački mislim da se malim besplatnim potezima može olakšat stanje dok netko pametan ne okupi mudre glave u neku kamaru i neda im van dok ne iznađu spasonosno rješenje.

    avatar

    08.04.2009. (22:04)    -   -   -   -  

  • Providentia Humana

    Financije nase svagdasnje! Same financije nasega Grada su poprimile sva obiljezja dogme! Ne, nije se to dogodilo preko noci, u to je ulozeno mnogo truda i vremena... Sve klapa ko podmazano, bez puno pitanja i podpitanja, jer zna se gdje nastaje trenje i kako se ucinkovito rjesava. Zasto platiti jednu studiju, kad ih se moze platiti pet-sest?! Zasto asfaltirati put Andrije Hebranga od jednom kad se isto po njemu moglo lijepo vozit i uz vise od 300 "zakrpa" od onih najmanjih pa do onih vecih. Da tristo, dobro ste procitali, i jos nesto sitno, osobno sam ih izbrojio. I nije mi bilo tesko, dapace, zabavljo sam se brojeci ih od Iliine glavice do Solske baze jedne veceri prosloga ljeta. Nazalost, izvodjac koji se nasao u nemilosti aktualne Vlasti nakon godina "sanacije" ne samo ove, nego i ostalih cesta u nadleznosti Grada nije dobio priliku za nedavno konacno rjesenje. Sjetimo se samo "otklizanog", po kisi asfaltiranog, Puta od Mihajla na adresi nasega brodara Altruisticke Plovidbe!

    No odlutah se od teme... Za Hebrangovu je bilo potrebno 10-ak godina za provesti sve studije utjecaja na ino te za izradu i prikupljanje opsezne projektne dokumentacije kako bi se temeljito odradio projekt. I odabrat novog kvalitetnog izvodjaca.I napravilo se bome detaljno! Buduci je cijela Hebrangova u prirodnom nagibu (osim prvih pedesetak metara na Iliinoj glavici) prema smjeru Solske baze postavljena je velika cijev promjera 1-2 metra kako bi se konacno rijesio problem s oborinskom kanalizacijom svih poprecnih ulica koje vodu "skupljaju" jos s Magistrale i Srdja i kanalizirala svu kisu i za najvecih poplava izravno u Grusku valu. I nova protocna fekalna kanalizacijska mreza s dovoljnim kapacitetom za 20-30%-tno povecanje stanovnistva u buducnosti sa velikim kolektorom i novom crpnom stanicom. Postavljena je i nova vodovodna mreza kojom su zamijenjene dotrajale i kancerogene salonitne cijevi. I novi telefonski kanali i cijevi kako bi osigurali razvoj i sirenje sirokopojasnog interneta i telekomunikacija za bar slijedecih 30 godina. I novi podzemni dalekovod do trafostanice u Gruzu kako se nebi u Gruzu ponovio Lapad za Bozic prije dvije godine! A islo se toliko u buducnost da se mislilo i na plinsku mrezu kad plin za 5-6 godina napokon stigne u nas Grad. Vratimo se ipak u nasu tuznu realnost..... Hebrangova je tek asfaltirana. I tu nije tocka. Napravljen je i trotoar!

    Ovo je samo jedan primjer "ucinkovitosti" gradske Uprave. Mozda je za nas i bolje da ovako ostane, jer zamislimo na primjer da Dubrovnik nema proracun per capita veci od Zagrebackog, s ovakvim "detaljnim" pristupom, potrosili bi se soldi i prije ishodjenja ijedne gradjevinske dozvole za "kapitalne" projekte u nadleznosti grada....

    Nego moram se vratit na nadleznost... Kako ovo NADLEZNOST gordo zvuci! A posebnu draz poprima u eteru utorkom ili srijedom u jutarnjim satima.

    PS Nastavljam komentiranje pod novim pseudonimom, jer sam do sad napiso par komentara kao napravi_sam. Ovako je ipak sigurnije jer kao potpuni anonimus nemam nikakve kontrole tko se krije i pise pod napravi_sam imenom....

    avatar

    08.04.2009. (23:03)    -   -   -   -  

  • Orlando

    Glede prometne struke: Pitao sam nekoliko prometnih inženjera o njihovoj viziji kompletnog (ili parcijalnog) prometnog rješenja Grada kada bi imali para koliko god je potrebno. Svi bez iznimke spominju što ne valja ali (gotovo) nitko - kako bi trebalo?!? E sad, možda ima nekih drugih neeksponiranih prometnika koji bi znali bolje.... Možda. Zato pozdravljam ovakve postove iz kojih se vidi da ponekad nije potrebna silna filozofija nego samo malo zdrave pameti i želje da se nešto napravi.
    Pogledajte samo ove momke koji upravo "broje" promet na križanjima. Potrošit će se pare kako bi nam se egzaktno dokazalo koje su neuralgične prometne točke. Kao da to ionako ne znam bez stručne potvrde?!?

    avatar

    09.04.2009. (10:53)    -   -   -   -  

  • Mali prometnik

    VI NEKI NE RAZUMIJETE NAJOSNOVNIJE. GRAD IMA PREKO 100 VISOKOOBRAZOVANIH LJUDI !!! GDJE SU REZULTATI ???
    JELI PROBLEM U NEZNANJU ILI NEZNANJU RUKOVOĐENJA ???
    JELI PROBLEM MOŽDA MAMINA A U T O K R A C I J A KOJA CIJENI SAMO PODGUZNIKE I TAMPONE.

    avatar

    09.04.2009. (17:31)    -   -   -   -  

  • konavjanin

    Vratite aute u garaže od kojih ste učinjeli poslovne prostore, na poso ajdete autobusima, a na kafu pješke umjesto terencima, audijima i BMWeima pa će vam promet bit puno manji. I prestanite gradit po Gradu jer domalo ni motorini neće imat kud.

    avatar

    09.04.2009. (21:47)    -   -   -   -  

  • antun

    Prometni kolaps koji muči grad nemože se riješiti ishitrenim riješenjima koja su u načelu protiv prometa, to jasno dokazuje i semafor na solskoj bazi koji je naprvaljen za Vidova gradonačelnikovanja. tamo se ne zna ni tko ima prednost ni tko iz kojeg smjera ide, a pješački dio je reguliran skoro pa pogibeljno unatoč zvučnoj signalizaciji. Osnovni problem u riješavanju prometa u gradu jest nedostatak podhodnika za pješake i to na svim većim raskrižjima (Ilijina glavica, Radeljević, semafori Lapad, semafori na okružnome), kao i na predjelu pošte Lapad, jedan dio oko poslovnih zgrada na gruškom polju i svuđe đe je potreba regulirati pješački promet na takav način. Osim toga sada su se pojavile zebre skoro na svim izlazima iz ulica prema Hebrangovoj ulici i tamo đe ih nije nikada bilo. Vjerujte mi kako ovo sve usporava promet, jer nemoguće je raditi zelene valove ili bilo što drugo uz ovoliko zebri i još k tome gomilom križanja. Stručnja na ovo moraju dati odgovor, a ne da se po gradu priča kao nekad kako nama nijesu potrebni pothodnici.

    avatar

    10.04.2009. (19:37)    -   -   -   -  

  • Vido Bogdanović

    Pothodnici?!? - i to može bit rješenje ili dio rješenja, ALI, amo prvo odgovorit na načelno pitanje: Je li potrebno da se pješaci spuštaju pod zemlju e da bi napravili mjesta autima???
    Moj stav je da Dubrovnik treba bit grad po mjeri pješaka a ne auta.

    avatar

    10.04.2009. (19:47)    -   -   -   -  

  • antun

    Ma dobro, ako ćemo se zajebavat onda možemo napravit i mostove preko puta, recimo sa mula u Gružu na drugu bandu do Barbe. Mislim kako nije važno jesam li ja kao pješak ispod ili poviše puta dok je moja sigurnost na zavidnoj razini. Drugi je cilj mene kao pješaka da mi ti svi auti što prije izađu iz grada i da taj promet teče, a ne da stoji. Odgovaram, dakle, potrebno je preseliti pješački promet ispod zemlje ili poviše zemlje (puta), kako bi se prometnice ogradile i imale svoj protok, a ne zaboravimo kako bez pothodnika za pješake nema govora o mogućimn rotorima. Moj odgovor na konstataciju kako bi grad trebao biti po mjeri pješaka u odnosu na prometala jest kako je ovaj grad odavno izgubio mjeru za bilo što s obzirom na broj građana i ostalo, a iskreno trebao bi biti duplo manji da bude po mjeri pješaka i travanja na sve strane.

    avatar

    10.04.2009. (20:33)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...