Ministarski kurikulum Dotužilo ministrima slušati zaposlenike koji se stalno nešto bune, neprestano traže veće plaće, kraće radno vrijeme, duže odmore, veće mirovine, stalno tužakaju da ih poslodavci mobbingiraju i žale se kad ih se otpusti... Zaključiše ministri da bi jednostavnije bilo naučiti životinje da rade. One se nikad ne bi bunile, u slučaju da postanu nepotrebne ne bi im trebalo plaćati socijalnu pomoć, a u krizna bi se vremena od njih mogli praviti suhomesnati proizvodi. Odluče, dakle, osnovati školu za životinje. Zaduže Ministarstvo školstva da sastavi kurikulum koji određuje koje se temeljne kompetencije kod životinja trebaju razviti kako bi bile najuporabljivije za tržište rada. Ministarstvo školstva osnuje povjerenstvo koje izabere nekoliko tipičnih modela životinja i sastavi kurikulum koji predviđa što sve učenici moraju naučiti. Odluče se na četiri temeljne kompetencije: trčanje, penjanje, plivanje i letenje. I da si pojednostave posao, da ne bude previše administriranja i kompliciranja, da ne moraju dodatno educirati zbunjene učitelje, odluče da sve životinje trebaju steći sve četiri temeljne kompetencije.
Dobiju, dakle, učitelji nacionalni kurikulum i poslušno se bace na posao.
Na kraju godine Nacionalni centar za vanjsko vrjednovanje napravi veliko testiranje životinja i zaključe da su gotovo sve životinje zakazale i da su rezultati katastrofalni: patkama i guskama noge su se toliko deformirale od penjanja i trčanja da više nisu mogle plivati. Zečevi su od pokušaja da lete bili toliko frustrirani da više nisu mogli trčati. Orlove su toliko izdrilali u penjanju da su zaboravili letjeti pa su do svojih gnijezda na liticama disciplinirano satima planinarili.
Jedine životinje koje su pokazale iznimne rezultate bile su jegulje. Ministri, dakle, uzeše jegulje kao primjer kojim su dokazali vrijednost svoga kurikuluma. Udare se hvaliti svojim uspjesima, a od kralja i guvernera Kraljevske banke zatražiše povećanje proračuna za školstvo.
08.02.2009. (14:11)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Vidi, vidi koliko on voli blog kada riskira svoje ozdravljenje kako bi poučio i zabavio svoje čitatelje. ;)
08.02.2009. (14:54)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
gosponsudac
Kao i obično, kasnim u fazi, pa sam tek jutros za domaću zadaću koju je zadala tičerica pročitao tekst na http://b3.blog.hr/. Pridružujem se preporukama.
08.02.2009. (17:46)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Bojan
Koja prekrasna fotografija! B. http://fuerst.my-expressions.com
08.02.2009. (17:56)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Već duže vrijeme pratim Vaš blog i nalazim da je jako zanimljivo štivo, posebno mi se dopada grupa ljudi koja se pojavljuje na komentarima i željela bi i njima poručit da me njihovi komentari jako intrigiraju, zabavljaju i vesele.
Kako sam majka jednog osnovnoškolca, vjerojatno poprilično netipična, možda i nepogodna, jer mi se ovaj HNOS sustav strašno dopao na prvu loptu (ali primjena mu je nemoguća - nažalost).
Dakle ja sam uglavnom s mojm klincem prolazila kroz gradivo i pokušavala ga zainteresirat za pojedine dijelove, pa smo tako početkom ovog semestra naišli na zanimljive dokumente koji se tiču vaše teme. (Moj nasljednik je jako zainteresiran za povijest, ali ja sam nažalost tehničke struke, pa neke stvari otkrivam po prvi put). Da ne duljim, nalazim da vaš današnji upis ima popriličnu povijesnu vezu sa aktima koje je donjela pokojna carica, kada je donosila zakone koji su u Hrvatskoj spriječavali razvoj unosnih industrija, u vremenu industrijskih revolucija, jer na našu veliku žalost, a gledajući vaš spisak ispada da se u našim prostorima osim u samostanima nije školovalo ljude za nove metalurške, strojarske, geološke i slične znanosti. Nama je bilo predodređeno da budemo trgovački pomoćnici, uslužne djelatnosti, tkaoci, poljoprivrednici i možda tradicionalni ratnici i mala manjina svećenici. Sutra kad pronađem linkove dokumenata koje smo koristili nadopunit ću ovu izjavu.
lijep pozdrav d@d@ (koristim blog svog sina)
08.02.2009. (22:13)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Moje stvari 1
pozdrav,dobar blog
08.02.2009. (13:15) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
zanovijetanja
Ministarski kurikulum
Dotužilo ministrima slušati zaposlenike koji se stalno nešto bune, neprestano traže veće plaće, kraće radno vrijeme, duže odmore, veće mirovine, stalno tužakaju da ih poslodavci mobbingiraju i žale se kad ih se otpusti... Zaključiše ministri da bi jednostavnije bilo naučiti životinje da rade. One se nikad ne bi bunile, u slučaju da postanu nepotrebne ne bi im trebalo plaćati socijalnu pomoć, a u krizna bi se vremena od njih mogli praviti suhomesnati proizvodi.
Odluče, dakle, osnovati školu za životinje. Zaduže Ministarstvo školstva da sastavi kurikulum koji određuje koje se temeljne kompetencije kod životinja trebaju razviti kako bi bile najuporabljivije za tržište rada.
Ministarstvo školstva osnuje povjerenstvo koje izabere nekoliko tipičnih modela životinja i sastavi kurikulum koji predviđa što sve učenici moraju naučiti. Odluče se na četiri temeljne kompetencije: trčanje, penjanje, plivanje i letenje. I da si pojednostave posao, da ne bude previše administriranja i kompliciranja, da ne moraju dodatno educirati zbunjene učitelje, odluče da sve životinje trebaju steći sve četiri temeljne kompetencije.
Dobiju, dakle, učitelji nacionalni kurikulum i poslušno se bace na posao.
Na kraju godine Nacionalni centar za vanjsko vrjednovanje napravi veliko testiranje životinja i zaključe da su gotovo sve životinje zakazale i da su rezultati katastrofalni: patkama i guskama noge su se toliko deformirale od penjanja i trčanja da više nisu mogle plivati. Zečevi su od pokušaja da lete bili toliko frustrirani da više nisu mogli trčati. Orlove su toliko izdrilali u penjanju da su zaboravili letjeti pa su do svojih gnijezda na liticama disciplinirano satima planinarili.
Jedine životinje koje su pokazale iznimne rezultate bile su jegulje. Ministri, dakle, uzeše jegulje kao primjer kojim su dokazali vrijednost svoga kurikuluma. Udare se hvaliti svojim uspjesima, a od kralja i guvernera Kraljevske banke zatražiše povećanje proračuna za školstvo.
08.02.2009. (14:11) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
NF
izvrsno zanovijetanje
08.02.2009. (14:53) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Kinky Kolumnistica
Vidi, vidi koliko on voli blog kada riskira svoje ozdravljenje kako bi poučio i zabavio svoje čitatelje. ;)
08.02.2009. (14:54) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
gosponsudac
Kao i obično, kasnim u fazi, pa sam tek jutros za domaću zadaću koju je zadala tičerica pročitao tekst na http://b3.blog.hr/. Pridružujem se preporukama.
08.02.2009. (17:46) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Bojan
Koja prekrasna fotografija! B. http://fuerst.my-expressions.com
08.02.2009. (17:56) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Mitologija by Harfija
Dobro veće!
Već duže vrijeme pratim Vaš blog i nalazim da je jako zanimljivo štivo, posebno mi se dopada grupa ljudi koja se pojavljuje na komentarima i željela bi i njima poručit da me njihovi komentari jako intrigiraju, zabavljaju i vesele.
Kako sam majka jednog osnovnoškolca, vjerojatno poprilično netipična, možda i nepogodna, jer mi se ovaj HNOS sustav strašno dopao na prvu loptu (ali primjena mu je nemoguća - nažalost).
Dakle ja sam uglavnom s mojm klincem prolazila kroz gradivo i pokušavala ga zainteresirat za pojedine dijelove, pa smo tako početkom ovog semestra naišli na zanimljive dokumente koji se tiču vaše teme. (Moj nasljednik je jako zainteresiran za povijest, ali ja sam nažalost tehničke struke, pa neke stvari otkrivam po prvi put). Da ne duljim, nalazim da vaš današnji upis ima popriličnu povijesnu vezu sa aktima koje je donjela pokojna carica, kada je donosila zakone koji su u Hrvatskoj spriječavali razvoj unosnih industrija, u vremenu industrijskih revolucija, jer na našu veliku žalost, a gledajući vaš spisak ispada da se u našim prostorima osim u samostanima nije školovalo ljude za nove metalurške, strojarske, geološke i slične znanosti. Nama je bilo predodređeno da budemo trgovački pomoćnici, uslužne djelatnosti, tkaoci, poljoprivrednici i možda tradicionalni ratnici i mala manjina svećenici. Sutra kad pronađem linkove dokumenata koje smo koristili nadopunit ću ovu izjavu.
lijep pozdrav d@d@ (koristim blog svog sina)
08.02.2009. (22:13) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
fotkam, kuham, putujem...
obozavam ove tvoje vijestice iz povijesti :)))
08.02.2009. (23:26) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Goran
Šta jest - jest. Naš profa zna znanje. ;)
Iako već svima izlazi na uši, podsjetimo se još jednom:
"He who controls the present, controls the past. He who controls the past, controls the future." -
-- George Orwell --
08.02.2009. (23:39) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
pametni zub
a tek Šopronj
09.02.2009. (12:39) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...