Radi se o mjeri, koja je prava mjera. Nije je lako odrediti ni roditeljima, a nekmoli u školi gdje radi dvadeset ili trideset ljudi koji imaju različite kriterije. Trenutno mi se čini da se odlazi u ekstrem: učenike se može kazniti manje više besmislenim kaznama (ukor u nekoliko stupnjeva), ali ih se izbaciti ne može. U mom postu Šaljivi kućni video može se vidjeti kako veći dio razreda maltretira sredovječnog profesora. Koliko mi je poznata situacija u školama, čak ni onaj koji je zabio nož u klupu ne bi bio izbačen. Zanimljivo je pročitati i komentare koje je ostavio hebatga, čovjek koji živi u SAD i čija djeca idu u jednu javnu (dakle, NE privatnu) školu. Pročitajte zašto je on zadovoljan s tom školom.
26.01.2009. (10:17)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
mislim upravo obrnuto-postavljanje (čak i pitanja) granica uvijek rađa agresiju! pogledajmo samo primjer Hrvatske i okolnih zemalja-zato što smo ograničeni, opsjednuti postavljanjem granica svugdje, u glave, pa i na tlo/zemlju, svađamo se oko granica sa Slovenijom, BiH, Srbijom,Italijom i Crnom Gorom, a samo je pitanje vremena kad će buknut oko granice na Dravi s Mađarima :)) kome su pravila, granice... nešto pametno donijeli? Švicarcima možda (jasno razdvajanje kantona, jezika,utjecaja na njemački-francuski-talijanski)??? o francusko-flamanskom-flandrijskom problemu da ne govorim, toliko frustracija i sve više seksualnih devijacija u Belgiji npr. Treba s tjelesnim kažnjavanjem počet još u vrtićima i nastavit sve do (članova) parlamenta...
26.01.2009. (12:48)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
citat: No, svakako bi se isplatilo što ranije započeti s prevencijom. Već se u dječjem vrtiću može otkriti puno manjkavosti u socijalnom ponašanju. Danasnja scena iz vrtica gdje drzim sat iz engleskog: klinac od 4-5 godina konstantno ometa ostatak grupe i privlaci pozornost svojim ispadima, vristanjem, bacanjem tudjih - i mojih - stvari naokolo, cupanjem svojih malih prijatelja za kosu i pokusajima tuce, itd. Nije mu prvi put, i zanimljivo je da je on jedini koji izaziva uvijek iste probleme. Koliko god mu paznje posvetila, hvalila ga kad nesto dobro napravi (a vidim da je ipak nesto naucio u ovih godinu dana!), pokusavala ga ukljuciti u grupu, on se ne smiruje i postaje, stovise, sve agresivniji i drskiji. Uz to, to dijete konstantno ponavlja neke opscene rijeci koje je naucilo - pitam se gdje?? Nastava se stalno prekida, iako igramo zabavne igre koje druga djeca rado prate. Mali zagorcava zivot svima po spisku. Tete tijekom sata ulaze i pozivaju malog na razgovor izvan ucionice. Mali se, kao, pokunjio, ali ostaje miran samo minutu i poslije toga dalje po starom. Pokusavam postavljati jasne granice ponasanja u razredu - govorim s malim vise japanski nego engleski, molim ga i kumim, kao da sam mu babysitter a ne uciteljica - ali eto, pitam se kakav zivot taj mali ima kod kuce i koji je problem posrijedi. Iz tjedna u tjedan pitam se imam li posla s djetetom koje jednostavno trazi paznju jer je kod kuce ne dobiva, jer je navikao da bude 'glavni' pa makar i po cijenu spotanja, ili je to klasicni ADHD slucaj, ili nesto cetvrto. Ili mali jednostavno mrzi i mene i engleski.
26.01.2009. (13:52)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
kucanica - osim kaj sam ti odgovorila na mail evo i ovdje za sve: na zalost nemamo strucno iskustvo odgovarati na ovakva pitanja pa to pokusavamo nadoknaditi izborom tema. tako ce uskoro biti objavljen post o agresiji u vrticu ali i ADHD-u koji spominjes.
takodjer - bilo bi nam drago kad bi nam se javio neki djecji psiholog ili pedagog koji bi bio spreman, kao neka vrsta kolumnista, odgovarati na neka od pitanja koja se ovdje postavljaju. znate li nekoga - javite nam. dokaz o strucnosti je naravno potreban. hvala unaprijed.
28.01.2009. (17:05)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
fare
posjetite ovo http://nbanajjacaliga.blogger.ba
26.01.2009. (10:15) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
gospon profesor
Radi se o mjeri, koja je prava mjera. Nije je lako odrediti ni roditeljima, a nekmoli u školi gdje radi dvadeset ili trideset ljudi koji imaju različite kriterije. Trenutno mi se čini da se odlazi u ekstrem: učenike se može kazniti manje više besmislenim kaznama (ukor u nekoliko stupnjeva), ali ih se izbaciti ne može. U mom postu Šaljivi kućni video može se vidjeti kako veći dio razreda maltretira sredovječnog profesora. Koliko mi je poznata situacija u školama, čak ni onaj koji je zabio nož u klupu ne bi bio izbačen. Zanimljivo je pročitati i komentare koje je ostavio hebatga, čovjek koji živi u SAD i čija djeca idu u jednu javnu (dakle, NE privatnu) školu. Pročitajte zašto je on zadovoljan s tom školom.
26.01.2009. (10:17) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Wall
mislim upravo obrnuto-postavljanje (čak i pitanja) granica uvijek rađa agresiju! pogledajmo samo primjer Hrvatske i okolnih zemalja-zato što smo ograničeni, opsjednuti postavljanjem granica svugdje, u glave, pa i na tlo/zemlju, svađamo se oko granica sa Slovenijom, BiH, Srbijom,Italijom i Crnom Gorom, a samo je pitanje vremena kad će buknut oko granice na Dravi s Mađarima :)) kome su pravila, granice... nešto pametno donijeli? Švicarcima možda (jasno razdvajanje kantona, jezika,utjecaja na njemački-francuski-talijanski)??? o francusko-flamanskom-flandrijskom problemu da ne govorim, toliko frustracija i sve više seksualnih devijacija u Belgiji npr. Treba s tjelesnim kažnjavanjem počet još u vrtićima i nastavit sve do (članova) parlamenta...
26.01.2009. (12:48) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Kućanica u Japanu
citat: No, svakako bi se isplatilo što ranije započeti s prevencijom. Već se u dječjem vrtiću može otkriti puno manjkavosti u socijalnom ponašanju.
Danasnja scena iz vrtica gdje drzim sat iz engleskog: klinac od 4-5 godina konstantno ometa ostatak grupe i privlaci pozornost svojim ispadima, vristanjem, bacanjem tudjih - i mojih - stvari naokolo, cupanjem svojih malih prijatelja za kosu i pokusajima tuce, itd. Nije mu prvi put, i zanimljivo je da je on jedini koji izaziva uvijek iste probleme. Koliko god mu paznje posvetila, hvalila ga kad nesto dobro napravi (a vidim da je ipak nesto naucio u ovih godinu dana!), pokusavala ga ukljuciti u grupu, on se ne smiruje i postaje, stovise, sve agresivniji i drskiji. Uz to, to dijete konstantno ponavlja neke opscene rijeci koje je naucilo - pitam se gdje?? Nastava se stalno prekida, iako igramo zabavne igre koje druga djeca rado prate. Mali zagorcava zivot svima po spisku. Tete tijekom sata ulaze i pozivaju malog na razgovor izvan ucionice. Mali se, kao, pokunjio, ali ostaje miran samo minutu i poslije toga dalje po starom.
Pokusavam postavljati jasne granice ponasanja u razredu - govorim s malim vise japanski nego engleski, molim ga i kumim, kao da sam mu babysitter a ne uciteljica - ali eto, pitam se kakav zivot taj mali ima kod kuce i koji je problem posrijedi.
Iz tjedna u tjedan pitam se imam li posla s djetetom koje jednostavno trazi paznju jer je kod kuce ne dobiva, jer je navikao da bude 'glavni' pa makar i po cijenu spotanja, ili je to klasicni ADHD slucaj, ili nesto cetvrto. Ili mali jednostavno mrzi i mene i engleski.
26.01.2009. (13:52) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
fotkam, kuham, putujem...
uh wall, vidim da nemas djece :D
kucanica - osim kaj sam ti odgovorila na mail evo i ovdje za sve: na zalost nemamo strucno iskustvo odgovarati na ovakva pitanja pa to pokusavamo nadoknaditi izborom tema. tako ce uskoro biti objavljen post o agresiji u vrticu ali i ADHD-u koji spominjes.
takodjer - bilo bi nam drago kad bi nam se javio neki djecji psiholog ili pedagog koji bi bio spreman, kao neka vrsta kolumnista, odgovarati na neka od pitanja koja se ovdje postavljaju. znate li nekoga - javite nam. dokaz o strucnosti je naravno potreban. hvala unaprijed.
28.01.2009. (17:05) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...