poezija nam ukazuje na tajne prirode, ili remecenja njenoga toka, i pokushava da ih reshi slikom: zadatak tragichara je da u pojmljivom eksperimentu prikaze, i tako dokaze, jedan psiho-etichki fenomen. trazi se, dakle, potpuna chitljivost svetskog bica "izmedju onoga shto jeste i mora biti". od stoichkog ideala ataraksije (spokojstva dushe), preko Dekartove moci slobodne odluke, Kantovog kategorichkog imperativa, i klana Freudovih kao terenskih tehnichara, teznja ka 'demokratiji' razviija mehanizme za prigushivanje strasti i ovladavanje zeljama, usavrshava tehniku kontrole afekata, a prirodi choveka "kakav ne postoji" (Spinoza) propisuje obrasce odnosa i nalaze etile i moralna uchenja. moc iluzije, kako to primecuje Zizek, daleko je podcenjena unutar sistema odrzavanja vehstachkog reda, i mislim da bi se u diverzantskim akcijama trebalo igrati na tu kartu. i da, iznalazenje dostojnog subjekta za objekat.
Keine Macht für Niemand!
19.01.2009. (17:07)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Cvebo, Lečeni radi na Umeću pesničenja, kolege Aristotela. Ja govorim ne o pripravi za fight, nego o pjevanju revolucije, što je dublje od mišljenja revolucije, i, rekao bih, u smislu jedne više stvarnosti, zbiljskije: riječ je dakle, kako velim, o tome da teorija urote dobija i svoj poiesis, a taj je mimesis one božanske prakse koju prepoznajemo kao kosmičku urotu, paradigmatsku celestijalnu zavjeru o kojoj smo jednom davno, Derza i ja, ovako govorili: - Panteizam je ultimativna paranoja: Sve je sa svime u vezi i iza svega postoji nešto što sve povezuje u jedno! Ili se to meni samo čini? - Prije će bit da je monoteizam ultimativna paranoja. Recimo; u panteonu uperiš prst u onog za koga sumnjaš da ti je počinio neko sranje, a uzdajući se u zaštitu nekog od (ili svih ostalih) prisutnih, jer nema tamo onog mušketirskog "Svi za jednog, jedan za sve!" Najgore što se može dogoditi je da ti kažu; " E, sori, al to je između vas dvojice." - Ha, ha, ha, e, sori, al' to je između vas dvojice! Sjajno. Na što Bog kaže: This world ain't big enough for both of us. Ipak, prije nego kao u Panteonu, s panteizmom stvari stoje kao u nekom univerzitetskom amfiteatru, u kojemu desetak studenata psihijatrije u golubljem sffumatu sutona sjedi čekajući da prođe akademska četvrt, nelagodno se međusobno pogledavajući budući da u dnu amfiteatra, bijelom kredom na crnoj ploči piše: Jedna je od osoba u ovoj prostoriji profesor! I da se vratimo počeku: ne radi se dakle tu o pjevanju revolucije kao pjevanju revolucionarnih pjesama, niti opijevanju revolucije: riječ je o tome da smo mi sam poetski glas revolucije, onaj glas koji dopušta da se revolucija uopće čuje. Kao što je Mozart intrument u Božjim rukama, tako smo mi pjesnički organ Revolucije, i bez nas, Sloboda ne bi umela da peva! Razumeš?
19.01.2009. (17:50)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Uz maršala Tita, Junačkoga sina, Nas neće ni pakao smest’! Mi dižemo čelo, Mi kročimo smelo I čvrsto stiskamo pest! Rod prastari mi smo, A Goti mi nismo: Slovenstva smo drevnoga čest. Ko drukčije kaže, Kleveće i laže, Osjetit’ našu će pest!...
Kužiš, to je spirit! Ni pakao nas neće smest! Pa nije čudo da su doživjeli svi skoro 9 banki. Pakao, drugarice Cvebo, Pakao! Gde se ono drug Stevo Krajačić zaposlio kad se iz Španije vratio u domovinu? Pa poslije povratka u zemlju, Krajačić se ponovo zaposlio u Zagrebu u ložionici Jugoslavenskih državnih željeznica! U ložionici, drugarice, u ložionici! Je l' ti misliš da je taj čin druga Steve lišen simbolike? Hoćeš da kažeš da Drug Stevo nije bio revolucionarno svestan (ložionice)? E, moja ti!
O Gotima i Slavenima, o pesti, i genijalnom stihu o dijalektici klevete, laži i odmazde, nešto kasnije!
19.01.2009. (18:15)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Zube! Ma vidi ti njega!? A zamisli sad da neki balavac za 40 godina uzme tvoju priču i dometne: Oooo, albino rotvajler? Tu smo! Zub je imao rasnih predrasuda! Znamo mi čega je simbol albino rotvajler, oooo, itekako znamo!
19.01.2009. (20:49)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
ma jasno, Nazor samo reagira na ustaške tvrdnje da su Hrvati Goti, a još se oslanja na sveslavenstvo, ali ipak začuđuje ta lakoća neprikrivenog pristajanj uz totalitarističke ideje: "I tako nas vodi. Mi ne znamo da l' je sin sadašnjih dana, lik iz drevne priče; mi kročimo za njim uvijek čvršće i dalje. I u nama vjera još snažnije niče." a s druge strane, jebi ga, bio je rat
19.01.2009. (20:56)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Stroke, zajebavam se, prijatelju! Izgleda da me je i Zub uzeo za ozbiljno, što znači da se on jednako tako ozbiljno zabrinuo za Nazora. Ja niti sam Nazora apostrofirao smrtno ozbiljan, niti sam Zubovog briljantnog albino rotvajlera naveo kao dokaz bilo čega na ovom crnom svijetu osim i izuzev Zubić-vilinog talenta i neprijeporne maštovitosti (jedino mu nedostaje tvoje discipline - Zube, brale, vidi kako Stroke piše glatko; uzmi ovaj kriterij, kojim se recimo služi i Milorad Pavić: prije no što priču pripustiš u svijet, pročitaj je naglas, i tek ako prođe taj test, ako rečenice teku ritmično, skladno, glatko...znaš već i sam kako se to treba odvijati, onda ih pusti da zazvuče i u našim ušima našim glasovima izgovorene).
20.01.2009. (02:14)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
ne mogu čitati na glas jer mi je stan pod prisluhom; ne bi bilo zgodno da se soa domogne mojih tekstova prije objavljivanja. Sidran je svoje šlagvorte tipa "Drugi jebu, a ti se, Muzaferime, kupaj!"!" provjeravao po kafanama - to opet ne mogu jer nisam genuin kafanski čovjek! Vlado Nazor, kupit ću ti čamac Ivan Goran krasit će ti pramac!
20.01.2009. (13:15)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Jer, što god vi taknete, zajebete; ;)) fakat . sad se idem skrumpirat na trosjed pred teve Inauguraciju . moj stari je uvjeren da nam zbog crnca predstoji smak svijeta .trenutno isto misle američki indeksi. u osam bum gledala tko pjeva zlo ne misli.lepo bu slušat kak su govorili naši stari .
book
20.01.2009. (16:53)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
cveba
..daklem i po svemu sudeći sada radimo na teoriji poiesis, ti bokca, daleko ćemo dogurati, a sve to bez pičkicof !
19.01.2009. (14:18) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
prljava igra (!)
poezija nam ukazuje na tajne prirode, ili remecenja njenoga toka, i pokushava da ih reshi slikom: zadatak tragichara je da u pojmljivom eksperimentu prikaze, i tako dokaze, jedan psiho-etichki fenomen. trazi se, dakle, potpuna chitljivost svetskog bica "izmedju onoga shto jeste i mora biti".
od stoichkog ideala ataraksije (spokojstva dushe), preko Dekartove moci slobodne odluke, Kantovog kategorichkog imperativa, i klana Freudovih kao terenskih tehnichara, teznja ka 'demokratiji' razviija mehanizme za prigushivanje strasti i ovladavanje zeljama, usavrshava tehniku kontrole afekata, a prirodi choveka "kakav ne postoji" (Spinoza) propisuje obrasce odnosa i nalaze etile i moralna uchenja.
moc iluzije, kako to primecuje Zizek, daleko je podcenjena unutar sistema odrzavanja vehstachkog reda, i mislim da bi se u diverzantskim akcijama trebalo igrati na tu kartu. i da, iznalazenje dostojnog subjekta za objekat.
Keine Macht für Niemand!
19.01.2009. (17:07) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
NEMANJA
Cvebo, Lečeni radi na Umeću pesničenja, kolege Aristotela. Ja govorim ne o pripravi za fight, nego o pjevanju revolucije, što je dublje od mišljenja revolucije, i, rekao bih, u smislu jedne više stvarnosti, zbiljskije: riječ je dakle, kako velim, o tome da teorija urote dobija i svoj poiesis, a taj je mimesis one božanske prakse koju prepoznajemo kao kosmičku urotu, paradigmatsku celestijalnu zavjeru o kojoj smo jednom davno, Derza i ja, ovako govorili:
- Panteizam je ultimativna paranoja: Sve je sa svime u vezi i iza svega postoji nešto što sve povezuje u jedno! Ili se to meni samo čini?
- Prije će bit da je monoteizam ultimativna paranoja. Recimo; u panteonu uperiš prst u onog za koga sumnjaš da ti je počinio neko sranje, a uzdajući se u zaštitu nekog od (ili svih ostalih) prisutnih, jer nema tamo onog mušketirskog "Svi za jednog, jedan za sve!" Najgore što se može dogoditi je da ti kažu; " E, sori, al to je između vas dvojice."
- Ha, ha, ha, e, sori, al' to je između vas dvojice! Sjajno. Na što Bog kaže: This world ain't big enough for both of us. Ipak, prije nego kao u Panteonu, s panteizmom stvari stoje kao u nekom univerzitetskom amfiteatru, u kojemu desetak studenata psihijatrije u golubljem sffumatu sutona sjedi čekajući da prođe akademska četvrt, nelagodno se međusobno pogledavajući budući da u dnu amfiteatra, bijelom kredom na crnoj ploči piše: Jedna je od osoba u ovoj prostoriji profesor!
I da se vratimo počeku: ne radi se dakle tu o pjevanju revolucije kao pjevanju revolucionarnih pjesama, niti opijevanju revolucije: riječ je o tome da smo mi sam poetski glas revolucije, onaj glas koji dopušta da se revolucija uopće čuje. Kao što je Mozart intrument u Božjim rukama, tako smo mi pjesnički organ Revolucije, i bez nas, Sloboda ne bi umela da peva!
Razumeš?
19.01.2009. (17:50) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
NEMANJA
Osim toga, Cvebo, pogledaj prethodni naraštaj:
"Uz maršala Tita", Nazor i Oskar Danon
Uz maršala Tita,
Junačkoga sina,
Nas neće ni pakao smest’!
Mi dižemo čelo,
Mi kročimo smelo
I čvrsto stiskamo pest!
Rod prastari mi smo,
A Goti mi nismo:
Slovenstva smo drevnoga čest.
Ko drukčije kaže,
Kleveće i laže,
Osjetit’ našu će pest!...
Kužiš, to je spirit! Ni pakao nas neće smest! Pa nije čudo da su doživjeli svi skoro 9 banki. Pakao, drugarice Cvebo, Pakao!
Gde se ono drug Stevo Krajačić zaposlio kad se iz Španije vratio u domovinu? Pa poslije povratka u zemlju, Krajačić se ponovo zaposlio u Zagrebu u ložionici Jugoslavenskih državnih željeznica! U ložionici, drugarice, u ložionici! Je l' ti misliš da je taj čin druga Steve lišen simbolike? Hoćeš da kažeš da Drug Stevo nije bio revolucionarno svestan (ložionice)?
E, moja ti!
O Gotima i Slavenima, o pesti, i genijalnom stihu o dijalektici klevete, laži i odmazde, nešto kasnije!
19.01.2009. (18:15) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
pametni zub
"Rod prastari mi smo, / A Goti mi nismo / Slovenstva smo drevnoga čest."!? Što to znači, da je Nazor popušio nacističke rasne teorije?
19.01.2009. (20:28) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
NEMANJA
Zube! Ma vidi ti njega!? A zamisli sad da neki balavac za 40 godina uzme tvoju priču i dometne: Oooo, albino rotvajler? Tu smo! Zub je imao rasnih predrasuda! Znamo mi čega je simbol albino rotvajler, oooo, itekako znamo!
19.01.2009. (20:49) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
pametni zub
ma jasno, Nazor samo reagira na ustaške tvrdnje da su Hrvati Goti, a još se oslanja na sveslavenstvo, ali ipak začuđuje ta lakoća neprikrivenog pristajanj uz totalitarističke ideje:
"I tako nas vodi. Mi ne znamo da l' je
sin sadašnjih dana, lik iz drevne priče;
mi kročimo za njim uvijek čvršće i dalje.
I u nama vjera još snažnije niče."
a s druge strane, jebi ga, bio je rat
19.01.2009. (20:56) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
cveba
..pa gdi si nadošel na Nazora ako boga znaš, sad ga idem čitati, ovak rovita kakva jesam to mi bu baš pasalo, steady stuff.
19.01.2009. (21:46) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
stroke
ne vjerujem da Zub ima neke rasne predrasude bez obzira što je arijevac (ljubitelj arija).
19.01.2009. (23:39) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
NEMANJA
Stroke, zajebavam se, prijatelju! Izgleda da me je i Zub uzeo za ozbiljno, što znači da se on jednako tako ozbiljno zabrinuo za Nazora. Ja niti sam Nazora apostrofirao smrtno ozbiljan, niti sam Zubovog briljantnog albino rotvajlera naveo kao dokaz bilo čega na ovom crnom svijetu osim i izuzev Zubić-vilinog talenta i neprijeporne maštovitosti (jedino mu nedostaje tvoje discipline - Zube, brale, vidi kako Stroke piše glatko; uzmi ovaj kriterij, kojim se recimo služi i Milorad Pavić: prije no što priču pripustiš u svijet, pročitaj je naglas, i tek ako prođe taj test, ako rečenice teku ritmično, skladno, glatko...znaš već i sam kako se to treba odvijati, onda ih pusti da zazvuče i u našim ušima našim glasovima izgovorene).
20.01.2009. (02:14) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
pametni zub
ne mogu čitati na glas jer mi je stan pod prisluhom; ne bi bilo zgodno da se soa domogne mojih tekstova prije objavljivanja.
Sidran je svoje šlagvorte tipa "Drugi jebu, a ti se, Muzaferime, kupaj!"!" provjeravao po kafanama - to opet ne mogu jer nisam genuin kafanski čovjek!
Vlado Nazor, kupit ću ti čamac
Ivan Goran krasit će ti pramac!
20.01.2009. (13:15) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
lolina
Jer, što god vi taknete, zajebete; ;)) fakat .
sad se idem skrumpirat na trosjed pred teve Inauguraciju .
moj stari je uvjeren da nam zbog crnca predstoji smak svijeta .trenutno isto misle američki indeksi.
u osam bum gledala tko pjeva zlo ne misli.lepo bu slušat kak su govorili naši stari .
book
20.01.2009. (16:53) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
NEMANJA
Zube, a ti vjeruješ da je čitanje u sebi nečujno?
Lo, nema govora o smaku svijeta! Ne bi to Brzezinski dozvolio.
20.01.2009. (17:13) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...