Komentari

akst.blog.hr

Dodaj komentar (12)

Marketing


  • tičerica

    no shit? tvoja škola najgora? ili to samo tako kažeš?
    mene baš zanima kako su moje školice rangirane. voljela bih to saznati prije nego što dignem sidro. (trebalo bi biti skoro, sutra predajem vrlo perspektivnu zamolbu)
    a o vr(j)ednovanju sam već rekla svoje, nekoliko puta, pa da se ne ponavljam.
    e, da, imam ideju: mogli bismo za 8 milijuna kuna kupiti još malo laptopa učenicima, dok mi, nastavnici, u nekim učionicama ni grafoskopa nemamo. to bi bilo baš cool!

    avatar

    15.01.2009. (20:28)    -   -   -   -  

  • Akademska stranputica

    Ma nisam još za školu saznao... samo za županiju za sada!

    avatar

    15.01.2009. (20:57)    -   -   -   -  

  • bastet

    Za laku noć, evo, još jedne nebuloze! Naime, grad Osijek odlučio je podijeliti svim petašima našeg grada besplatne laptope, njih oko 1200 te je iz gradske (ionako siromašne) kase u tu svrhu potrošeno cca 3 600 000 kunića. Projekt potpisuje dogradonačelnica Borzan, (liječnica po struci)koja je jednako preponosna na "svoje dijete" kao i svi drugi "stručnjaci" u našoj državi koji svojim projektima i reformama već godinama nekažnjivo eksperimentiraju sudbinama naše djece i naših profesora. Elem, dan nakon što su djeci podijeljeni laptopi, na internetskim stranicama osvanulo je stotinjak oglasa u kojima roditelji iste prodaju upola cijene. Dogradonačelnica je zatečena, kaže, to se nije dalo predvidjeti! Ne može vjerovati da ljudi mogu biti toliko nemoralni i nezahvalni. Mi, glupi građani Osijeka, se, pak, pitamo zašto novci nisu dodijeljeni školama za namjensko opremanje učionica, informatičkih kabineta, kupovinu novog namještaja... bilo čega drugoga što bi ostalo u trajno vlasništvo školi i generacijama djece koja će se u njima školovati? Što je s razredima (primjerice u Čepinu) gdje je pola djece dobilo laptope, a pola nije jer su prijavljeni na adresma čepinske općine i, dakle, ne pripadaju gradu Osijeku? Zašto se prilikom "ulaganja u obrazovanje" opet zaboravilo na profesore? Koliko dugo će ovo društvo još moći računati na njihov entuzijazam? Tko je napravio kalkulaciju i procjenu situacije, tko će odgovarati kad vrlo brzo postane jasno da su milijuni kuna bačeni u vjetar? Tko stoji iza zagrebačke tvrtke ICT King koja je zadužena za inforamtizaciju svih državnih institucija? Tko je dobro omastio brke "ovim ulaganjem u obrazovanje"? Ovo su, naravno, samo retorička pitanja, a svi mi smo ovce za šišanje... Da nije tragično, bilo bi komično!

    avatar

    16.01.2009. (22:28)    -   -   -   -  

  • Akademska stranputica

    potpisujem sve napisano u prethodnom komentaru! :)

    Da nije tužno, bilo bi smiješno... Doduše i razumijem neke roditelje (ukoliko su u velikim dugovima ili nemaju za neke osnovne potrebštine). U biti je ova ideja imala donekle dobru namjeru, ali vrlo loše izvedenu i vrlo nepotrebnu s obzirom na opće stanje našeg školstva. Baš me zanima koliko će od njih taj laptop koristiti najviše za škole, a najmanje za druge aktivnosti?

    avatar

    16.01.2009. (22:54)    -   -   -   -  

  • Yashaskar

    Mrzim brojke. Sve se vrti oko njih.

    avatar

    22.01.2009. (10:01)    -   -   -   -  

  • PMP Reloaded

    Istina, još jednom uludo bačen novac, samo da "na van" izgleda kao da se nešto konkretno radi :-(

    avatar

    31.01.2009. (16:01)    -   -   -   -  

  • zanovijetanja

    Ministarski kurikulum
    Dotužilo ministrima slušati zaposlenike koji se stalno nešto bune, neprestano traže veće plaće, kraće radno vrijeme, duže odmore, veće mirovine, stalno tužakaju da ih poslodavci mobbingiraju i žale se kad ih se otpusti... Zaključiše ministri da bi jednostavnije bilo naučiti životinje da rade. One se nikad ne bi bunile, u slučaju da postanu nepotrebne ne bi im trebalo plaćati socijalnu pomoć, a u krizna bi se vremena od njih mogli praviti suhomesnati proizvodi.
    Odluče, dakle, osnovati školu za životinje. Zaduže Ministarstvo školstva da sastavi kurikulum koji određuje koje se temeljne kompetencije kod životinja trebaju razviti kako bi bile najuporabljivije za tržište rada.
    Ministarstvo školstva osnuje povjerenstvo koje izabere nekoliko tipičnih modela životinja i sastavi kurikulum koji predviđa što sve učenici moraju naučiti. Odluče se na četiri temeljne kompetencije: trčanje, penjanje, plivanje i letenje. I da si pojednostave posao, da ne bude previše administriranja i kompliciranja, da ne moraju dodatno educirati zbunjene učitelje, odluče da sve životinje trebaju steći sve četiri temeljne kompetencije.

    Dobiju, dakle, učitelji nacionalni kurikulum i poslušno se bace na posao.

    Na kraju godine Nacionalni centar za vanjsko vrjednovanje napravi veliko testiranje životinja i zaključe da su gotovo sve životinje zakazale i da su rezultati katastrofalni: patkama i guskama noge su se toliko deformirale od penjanja i trčanja da više nisu mogle plivati. Zečevi su od pokušaja da lete bili toliko frustrirani da više nisu mogli trčati. Orlove su toliko izdrilali u penjanju da su zaboravili letjeti pa su do svojih gnijezda na liticama disciplinirano satima planinarili.

    Jedine životinje koje su pokazale iznimne rezultate bile su jegulje. Ministri, dakle, uzeše jegulje kao primjer kojim su dokazali vrijednost svoga kurikuluma. Udare se hvaliti svojim uspjesima, a od kralja i guvernera Kraljevske banke zatražiše povećanje proračuna za školstvo.

    avatar

    08.02.2009. (11:55)    -   -   -   -  

  • Đus

    mislim da bolje ideje za potrošiti 8 milijuna kuna nećeš teško naći.
    wc-papir za škole u vrijednosti 8 milja bi bio bolja investicija.
    ja sam ovdje prvenstveno da pohvalim tvoj tekst na Blogu protiv nasilja.
    svaka čast, u potpunosti dijelim tvoje mišljenje!

    avatar

    17.02.2009. (09:53)    -   -   -   -  

  • Sjena

    CZVVO. To je jer vole duge nazive. Ništa drugo. =)

    avatar

    20.02.2009. (18:15)    -   -   -   -  

  • Pax..

    Htio bih samo napomenuti da to što su u sadašnjem sustavu školstva nacionalni ispiti (gotovo) beskorisni, ne mora značiti da treba ukinuti nacionalne ispite, nego da nešto drugo ne valja, zar ne?

    avatar

    26.04.2009. (10:59)    -   -   -   -  

  • Jankec

    Mi smo iz predmeta profesorice koja je dobra svi trudili da što bolje napišemo na vrednovanju...kod ove što je zajebana i maltretira nas radili smo ovo što ste rekli preskakali smo zadatke...nemojte misliti da ne znamo ko je dobar a tko loš...ova loša kasni na sat, priča o svojim psima, kaže da sami obradimo gradivo i niš nam ne objasni...kad pita trudi se da postavi najzajebanija pitanja koja nismo obradili...ova dobra je stroga i djeli puno loših ocjena ali je pravedna i trudi nas se naučiti...većina nas misli da je ovo dobro jer će sada neki učitelji više truditi da nam objasne gradivo i ne tretiraju nas kao maloumne balavce ..nismo mi svi bedasti da ne vidimo kako neki rade preko kurca a neki se svojski trude da nas nauče..da je tako kako vi tvrdite onda nitko ne bi dobro niš napisao
    a rezultati pokazuju da nije tako i zato ja i moje prijatelji podržavamo ovakav oblik ocjenjivanja...ako dobro radiš đaci će ti to znati vratiti,a ako ne buš dobil vritnjaka..normalno je da su se sad neradnici usrali u gaće

    avatar

    10.02.2011. (15:33)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...