Nakon labirinta u Daggerfallu, kojem mapa izgleda kao pipe screen saver u windowsima (mapa je u punom 3d-u), teško se kasnije negdje izgubiti. Istina mape nisu toliko strašne, ali su zato jednolične.
01.12.2008. (12:53)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Icepick
meh....da ti je prvi FPS bio Wolfenstein hodnici i labirinti u Q1 bi ti izgledali poput Monetove slike, barem što se klaustrofobije i jednoličnosti tiče :E
BTW, dodji u Teh Krchmu veceras (ako vidis ovaj komentar do tad :D )
02.12.2008. (13:17)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
ljiga
Nakon labirinta u Daggerfallu, kojem mapa izgleda kao pipe screen saver u windowsima (mapa je u punom 3d-u), teško se kasnije negdje izgubiti. Istina mape nisu toliko strašne, ali su zato jednolične.
01.12.2008. (12:53) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Icepick
meh....da ti je prvi FPS bio Wolfenstein hodnici i labirinti u Q1 bi ti izgledali poput Monetove slike, barem što se klaustrofobije i jednoličnosti tiče :E
BTW, dodji u Teh Krchmu veceras (ako vidis ovaj komentar do tad :D )
02.12.2008. (13:17) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...