Dakle, Ratzinger ...stalno zastupa potrebu rasta, hoda naprijed». «Ratzinger ne pomišlja samo na izvjesne blage promjene, nego su, prema njemu, mogući, čak dobrodošli i novi oblici liturgijskoga obreda, što on – dakako, ne samo on – vidi u povijesti Crkve, posebno u prvom mileniju kršćanstva» S druge strane, postoje zaista slučajevi kad se događaju spomenute kičaste impovizacije i liturgija se pretvori u šou. S obzirom na Ratzingerov stav i s obzirom na ovu drugu pojavu, zanima me (ako može neki primjer) u čemu se sastoji njegova liturgijska širina koja omogućuje određeni stupanj slobode u slavljenju euharistije čini ga prikladnim za sve skupine vjernika i za sve krajeve svijeta. Koji su to novi oblici obreda, koje su promjene, u čemu se sastoje, a da se liturgija ipak ne izobliči do granice neprepoznatljivosti? Zanima me.
03.11.2008. (22:23)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Dragi/a Big Blue. Najprije ti zahvaljujem na komentaru i pitanju. Što se tiče liturgijeske širine pape Benedikta, ona se, među ostalim ogleda i u njegovoj potpori crkvenim pokretima, među kojima neki imaju vlastitosti u liturgiji kao što je Neokatekumenski put. i sama dozvola slobodnog slavljenja mise prema starom obredu omogućuje liturgijsku šarolikost. K tome, papa rado prihvaća unošenje elemenata kultura u misijskim zemljama jer oni liturgju obogaćuju i sl.
04.11.2008. (08:57)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Big Blue
Dakle, Ratzinger ...stalno zastupa potrebu rasta, hoda naprijed». «Ratzinger ne pomišlja samo na izvjesne blage promjene, nego su, prema njemu, mogući, čak dobrodošli i novi oblici liturgijskoga obreda, što on – dakako, ne samo on – vidi u povijesti Crkve, posebno u prvom mileniju kršćanstva» S druge strane, postoje zaista slučajevi kad se događaju spomenute kičaste impovizacije i liturgija se pretvori u šou. S obzirom na Ratzingerov stav i s obzirom na ovu drugu pojavu, zanima me (ako može neki primjer) u čemu se sastoji njegova liturgijska širina koja omogućuje određeni stupanj slobode u slavljenju euharistije čini ga prikladnim za sve skupine vjernika i za sve krajeve svijeta. Koji su to novi oblici obreda, koje su promjene, u čemu se sastoje, a da se liturgija ipak ne izobliči do granice neprepoznatljivosti? Zanima me.
03.11.2008. (22:23) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
ovca
be..beee..be..beee.....beeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!
03.11.2008. (23:54) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Arhangel
Dragi/a Big Blue. Najprije ti zahvaljujem na komentaru i pitanju. Što se tiče liturgijeske širine pape Benedikta, ona se, među ostalim ogleda i u njegovoj potpori crkvenim pokretima, među kojima neki imaju vlastitosti u liturgiji kao što je Neokatekumenski put. i sama dozvola slobodnog slavljenja mise prema starom obredu omogućuje liturgijsku šarolikost. K tome, papa rado prihvaća unošenje elemenata kultura u misijskim zemljama jer oni liturgju obogaćuju i sl.
04.11.2008. (08:57) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...