Komentari

gosponprofesor.blog.hr

Dodaj komentar (32)

Marketing


  • ludlud

    Čini se kako ta pločica oslikava stanje svijesti i svijeta, i civilizaciju koju gradimo: "make-up na leš". Deklarativnost i formalizam. Na problem smo odgovorili deklaracijom, a dobru namjeru smo pokazali doslovnom pločicom, tako da izreku kako je put u pakao popločen dobrim namjerama sad imamo formalno realiziranu pa možemo reći da je put u pakao polpločen i odgovarajućim pločicama.

    avatar

    02.11.2008. (14:50)    -   -   -   -  

  • gospon profesor

    ludlud: Isprva sam htio napisati "...stavljanje make-upa na leš", no prosvjeta još životari, u nekim školama se još koliko toliko drži, u nekima je prikopčana na aparate, a u nekim segmentima je eutanazirana.

    avatar

    02.11.2008. (14:56)    -   -   -   -  

  • Goran

    Mala digresija. Profesore, čemu potreba da istresaš svoju intimu pred konobaricom? Pa da ona na to sućutno strese glavom i ustvrdi da prikupi toliko bakšiša kolika je tvoja plaća? Neke stvari trebaju ostati neizrečene. Dostojanstva radi. Konobarica sigurno neće reći : "Nešto treba učiniti, osigurati sredstva, vrednovati rad i znanje." Prije će pomisliti : "Joj, gle kako sam si super. Nemam ni dana škole a zarađujem više od ovog "filozofa". Koji luzer. "
    Takve stvari treba govoriti ljudima koji znaju što s njima učiniti, a ne onima koji si laskaju činjenicom da usprkos 20 godina školovanja imaju veću plaću od istih.

    A što se tiče nasilja, to su jasne naznake totalne dezintegracije socijalnog tkiva. Urušen sustav vrijednosti. Možda će ti zvučati čudno, ja nasilje pozdravljam. Dobar iskonski bijes koji mijenja. U svakom slučaju bolji od apatije i melankolije. Pa ako nismo za život budimo za smrt. Nije li Krleža nešto rekao u smislu : "Rat je higijena naroda." Neka se kreće, ako već neće nabolje, neka sve ide kvragu.

    avatar

    02.11.2008. (15:10)    -   -   -   -  

  • tičerica

    po mom skromnom mišljenju: iako je svima vidljivije, veća prašina se diže, duhovi se uznemire i svi reagiraju na fizičko nasilje, njega je ustvari manje, i, izuzev (prečestih, obzirom da ih uopće ne bi trebalo biti) povremenih izoliranih slučajeva s tragičnim posljedicama, nanosi puno manje štete od psihičkog nasilja kojem je mnogo više djece svakodnevno izloženo. u jednom razredu promatram već neko vrijeme kakve posljedice ima ponašanje tri djevojčice na ostatak razreda. tlače cijeli razred po ključu "s nama ili protiv nas", klima u razredu je užasna, a ja malo toga mogu napraviti - kod njih sam jednom tjedno, i trudim se i sama ne postati njihovom žrtvom. o pozitivnoj radnoj klimi nema niti govora, svi kolege se žale na njih, a ostala djeca trpe iz dana u dan... a takve stvari nitko ne spominje - jer masnice i prijelomi u ostalih učenika ne ostaju na tjelu, već na duši.

    avatar

    02.11.2008. (15:13)    -   -   -   -  

  • Goran

    Zaboravih, vidim da voliš te biblijske alegorije, pa evo jedna novozavjetna da se nadoveže na ovo što sam rekao.

    « Znam djela tvoja, da nisi ni hladan ni vruć. O, da si hladan ili vruć! Tako, pošto si mlak, i nisi ni hladan ni vruć, ispljunut ću te iz usta svojih.«

    avatar

    02.11.2008. (15:14)    -   -   -   -  

  • gospon profesor

    Goran: a) kolika je plaća u prosvjeti znaju manje-više svi (u prosjeku, nešto ispod državnog prosjeka, i tako već 18 godina); b) konobarica je moja bivša učenica

    avatar

    02.11.2008. (15:19)    -   -   -   -  

  • Nesvrstani

    Nešto me zanima: Da se povećaju plaće, nad kojima prosvjetni radnici u pravilu plaču zadnjih ohoho godina, mislite li da bi se situacija u školstvu imalo poboljšala? Da vam, recimo, daju 15 tisuća kuna, mislite li da bi iti malo vaš autoritet u očima klinaca narastao? Da imate tu "saborsku" plaću, mislite li da bi se puno više posvetili odgoju učenika, te da bi nasilje među njima popustilo. I da bi s vašom većom plaćom škole zaista postale mjesta s nultom tolerancijom na nasilje? Nažalost, čisto sumnjam...

    avatar

    02.11.2008. (16:20)    -   -   -   -  

  • gospon profesor

    Nesvrstani: da, mislim da bi se stvari promijenile da imamo plaću od 15 000 kuna. To je dio rješenja, jer bi se time pokazalo da je znanje koje imaju profesori vrijedno, da imaju odgovarajući status u društvu, i samim time bi ponovno stekli dio oduzetog im autoriteta. Dakle, da, potpuno sam siguran da bi povećanje plaće imalo znatan pozitivni učinak.

    avatar

    02.11.2008. (16:37)    -   -   -   -  

  • marinianis

    bojim se da smo do te mjere utopljeni u probleme i neimanje kriterija (priviknuti na loše do te mjere da smatramo to kao normalno stanje) da je teško uspostaviti superviziju jer su zdravi kriteriji izgubljeni pa lutamo po detaljima tima jeli nešto drek ili nije. ako je drek jel smrdi il ne smredi ili smrdi jako, a možda nam se sve to zapravo pričinjava. u društvu je nestalo zdrave mjere.

    avatar

    02.11.2008. (17:41)    -   -   -   -  

  • catwalk

    Evo, dvojim oko ovog bi li povećanje plaća izravno dovelo do poboljšanja stanja u školstvu. Mislim da je problem s plaćama tek simptom, ili posljedica, dubljeg stanja u društvu i državi. Radi se i o poremećenom ili nedovoljno izgrađenom sustavu vrijednosti, na tragu onog što je rekao Goran, i o ljudima (generalno) koji su generacijama bili nekvalitetno odgajani i pripremani za znanje, kao takvo. Što znači ta sintagma "društvo znanja" ili fraza "znanje je vrijedno"? Samo po sebi ništa, šuplje kategorije. Problem je, u nas, i to ogroman, kad se na silu uvezu ili skroje sintagme i pokliči koji ne sjedaju kako treba na spoznajni aparat nacije. Što mislim pod tim? Mislim na spoznajne sposobnosti, epistemološke aparate ljudi. Moraš priznati da je kod većine ljudi proces spoznavanja, kao i samostalnog stvaranja ideja, neosvješten i ponekad nerazvijen, a u svakom slučaju marginaliziran, ili tretiran kao nebitan. Pri tome mislim i na učenike, i na njihove nedovoljno razvijene aparate mišljenja, ali i na profesore. Idete li vi profesori na kakva osposobljavanja? Jednom godišnje? Ikad? Imate li kolegije na kojima raspravljate, evaluirate, dovodite stvari u širi kontekst? Koliko prosječno jedan profesor u Hr pročita godišnje knjiga iz stručnog područja (pedagogija, didaktika, teorije obrazovanja...)? Slažem se, s većom plaćom možda biste više radili na tom području. Lakše biste kupovali knjige, odlazili na seminare, dodatno se školovali... ali to je samo možda. Na koji način bi ti mogao zajamčiti da će svaki profesor koji bi dobio plaću 15.000 kn raditi na sebi te da će to osjetiti i djeca u razredu? Ili, na koji način bi mogao zajamčiti da to brojni smutljivci ne bi iskoristili kao priliku za stjecanje svoje osobne koristi, a na štetu školstva i učenika?
    Eto, toliko pitanja...

    avatar

    02.11.2008. (17:56)    -   -   -   -  

  • Bernardov riff

    To s "Nultom tolerancijom na nasilje" je čista tragikomedija. Nastalo je kao plod jednogodišnjeg UNICEF-ovog programa (provodio se 2003,) o suzbijanju nasilja. Razne škole su si stavile tu pločicu bez pokrića. U mojoj tadašnjoj školi u kojoj je bilo vrlo malo nasilničkog ponašanja zaključili smo da ipak još nismo sasvim zreli za to, pa ostadosmo bez šminkerske pločice.
    Kakav naziv "nulta tolerancija"-grozomornog li amerikanizma!
    A sad da ja pitam nešto: prošle godine u mojoj novoj školi imali smo podosta posla s policijom radi nasilja starijeg uzrasta učenika-ali sve se to događalo izvan škole, a baš nijedan incident se nije dogodio u školi, Kad smo obavijestili roditelje, ovi su s nogu pali od zaprepaštenja, jer pojma nisu imali da im se dječica skiću dokasna u noći po naselju. A za sve te incidente doznavali bismo od ućenika koji su bili žrtve, jer su se samo pedagoginji htjeli povjeriti, a roditeljima ne. Nakon toga bi ih ona uvjerila da trebaju u svoj problem uključiti roditelje.
    Jedan moj poznanik, roditelj, tražio je kćer na Jarunskom jezeru oko ponoći i pronašao gomilu njenih vršnjaka koji su se tamo zabavljali, dom njihovi roditelji ništa nisu znali o tome.
    Takvom nečemu škola sigurno učenike ne podučava niti ih na to ohrabruje. Nego, krajnje je vrijeme pomoći roditeljima da učinkovito odgajaju dječicu. Koji medij im pomaže u tome? Koji političar je o takvom nečem uopće prozborio?
    Da nam i povećaju plaće, ostaje pravo pitanje-tko odgaja djecu? Djeca su u školi pet do šest sati, a nakon toga su negdje drugdje izložena nekim drugim utjecajima o kojima pak škola ništa ne zna. U tome je bit stvari.

    avatar

    02.11.2008. (18:09)    -   -   -   -  

  • Bernardov riff

    NIje stvar samo u plaćama. Stvar je u tome kako ljudi i društvo gledaju na nas. Ako roditelji pred djecom doma o nama govore kao o "bikovima" i "kravama", tad se nemamo čemu nadati.
    U Finskoj, za razliku od nas, imaju sasvim drukčiji pristup. Tamo uopće nemaju prosvjetne inspekcije, jer-kako rekoše jednoj našoj delegaciji-"mi vjerujemo našim školama!" A učitelji im nisu naročito plaćeni. Međutim, uživaju društveni ugled koji se s našim ne može mjeriti. Tamo je učitelj još uvijek "gospodin učitelj".

    avatar

    02.11.2008. (18:14)    -   -   -   -  

  • franjina

    Vi ste ti koji imputirate status i autoritet, pa rekla bih i kvalitetu čovjeka
    po debljini bušte koju dobiva!
    Šteta generacija učenih usljed tako nastrano izokrenutih VRIJEDNOST new age-a!

    koliko li su po tom ključu
    bezvrijedne, nebitne i zaobilazne
    MAJKE odgojiteljice

    bez plaće

    Bog s vama i nama :)

    avatar

    02.11.2008. (19:35)    -   -   -   -  

  • buha

    ja sam profa i osobno se nisam nikada se slagala sa problemom plaća u prosvjeti na ovakvom sindikalnom nivou , bez da se prethodno razgovara o uvjetima rada u razredu. naše š kole su tipične za industrijsko društvo a ne postindustrijsko. PO SVEMU.Centralizirano Planiranje, nedostatak sloboda i autonomije u školama, raspored sati koji kao neki pakleni stroj koji svakih 45 minuta otkucava bilo straha ( zašto i od čega?), nema mogućnosti individualizacije .. naša je škola kao konj koji crkava ali se pri tome rita i udara sve oko sebe...

    avatar

    02.11.2008. (19:49)    -   -   -   -  

  • pavaogc

    Apsolutno se slažem da bi stanje u školama, zapravo u bilo kojem sektoru bilo bolje kad bi ljudi dobivali primjerene plaće. Nekoliko briga manje i čovjeku se puno lakše koncentrirati na ono što radi. Tužno je vidjeti policajca, učitelja, profesora, građevinskog rada, bilo koga tko odradi pošteno svojih osam sati, a za to ne primi plaću pomoću koje bi imao primjeren život.

    Isto ako mislim da su saborske plaće premale, odnosno ciljam na to da bi korupcije u bilo kojem sektoru bilo manje da su plaće veće. U saboru, kod liječnika, policajaca svakoga. Čovjek bi teže riskirao dobro plaćeni posao i ugled zbog novaca koji mu nisu prijeko potrebni.

    S većom količinom novca u opticaju ljudi mogli više štedjeti, banke još bolje raditi, više i trošiti, potaknuti proizvodnju, ostavljati veće napojnice konobaricama, češće izlazti u kazalište, kino, nogometne utakmice, ljudi bi se više družili, češće i lakše častili jedni druge, manje ostajali u svojim kućama kako ne bi došli u situaciju da nemaju djetetu za kruh i odjeću. S većom količinom novca u opticaju lakše bi udjelili i milostinju slijepcu, gluhonijemom, bezubom itd.

    Ovako nam je ovako kako nam je. A s ovom zlobom gdje sirotinja laje na sirotinju, gdje svatko laje na svakoga, s ovolikom količinom zavisti, uživanja u tuđoj nesreći i količnim olajavanja neće nam biti bolje. Jer će još manje biti prostora da se radi svoj posao koncentrirano i kako treba.

    avatar

    02.11.2008. (19:51)    -   -   -   -  

  • buha

    inače hvala kolegi gosponu profesoru , i ja sam često slično razmišljala čemu se diže tolika prašina oko bezazlenih čarki i svađica među djecom , kad je to tako prirodno i sjećamo se svi takvih dječjih tučnjava? Reći ću vam kolega zašto je to tako: Škole se feminizirane. Žene koje prevladavaju u školama ne kuže bit priče o nasilju i nenasilju. I još neki idioti zarađuju pare na uvozu raznih programa iz bijelog svijeta..

    avatar

    02.11.2008. (19:53)    -   -   -   -  

  • buha

    i jedno krucijalno pitanje : da li je je Crkva , koja je ušla u škole na velika vrata , ikakav odgojni faktor i ima li ikakvu odgovornost za odgojno stanje u školama ? , kolege vjeroučitelji .. bi li odgovorili , jako me zanima .

    avatar

    02.11.2008. (19:58)    -   -   -   -  

  • lucija9

    Gospon profesor, našla sam pozivnicu da svratim do vas kod moje Marinianis. Drago mi je! I vama!
    Sarjelo je! Pogledajte http://priceizbeckesume.blog.hr !!
    Ipak se kreče!

    avatar

    02.11.2008. (23:07)    -   -   -   -  

  • Redakcija Jučerašnjih novina

    Gospon profesor, dobra vam večer! Bilo bi lepo pitati kak ste? Ali nemrem, kad mi je sve jasno. Ni bez veze kaj se zovem Bistra. Je tekstovi su mi zanimljivi, za metar dana bum ih obišla pa se možemo razgovarat.
    Do tada, moj naklon!

    avatar

    02.11.2008. (23:12)    -   -   -   -  

  • zbunjen

    @franjina - slažem se, vrijednosti su posve izokrenute jer eto majke očekuju da budu plaćene novcem za odgajanje svoje vlastite djece. Zar je majka profesija? Koju ste školu polazili da bi bili dobra majka? Koliko ste godina to učili i studirali? Izuzev onih par minuta koje su bile dostatne začeti dijete?

    Profesor je zanimanje kao i svako drugo - profesor, liječnik, pravnik ili vozač tramvaja. Svi ti ljudi dolaze na svoje radno mjesto za koje su se školovali i s pravom očekuju dobiti pravednu naknadu za posao kojeg obavljaju. I zar svi oni imaju pravo tražiti plaću osim profesora? Profesor bi tu trebao biti iz pukog altruizma. Trebao bi ne samo poučavati nego i odgajati tuđu djecu, vašu djecu franjina? Uz mizernu ili nikakvu naknadu jer bi sama činjenica da ste mu ustupili svoje anđeosko djete na školovanje trebala biti dovoljna plaća? Možda odgajati i poučavati baš tu djecu od koje ste vi kao majka digli ruke jer vam je preteško?

    Obavljam svoj posao profesora predano, trudim se i ulažem u njega puno više nego mnogi ljudi koji nakon što odu sa svog radnog mjesta zaborave posao i firmu do sutradan ujutro kada ponovno krenu na posao. Mene moje zanimanje ne ostavlja niti u jednom trenutku - bilo da se spremam za sutrašnji sat i razmišljam što ću i kako s pojedinim razredima raditi, bilo da pišem pripreme, bilo da ispravljam pismene zadaće, bilo da se grizem što još nije ispravljeno, bilo da samo razmišljam što me sutra čeka. Čak se trudim i odgojno djelovati na učenike koliko god mogu i koliko mi to moj položaj dozvoljava. Ali ne, ne smatram da to radim za čavle, pokoju lijepu ili još češće ružnu riječ. Radim za novac, za plaću, poput sviju. I moja djeca imaju usta, trebaju odjeću i cipele... A i profesoru bi bilo dobro ponekada kupiti pristojan komad odjeće jer ipak ide pred djecu svaki dan...

    Franjina, kako postići autoriet s pohabanim kaputom i iznošenim cipelama, s brigama zbog neplaćenih računa? Nezadovoljan radnik u pravilu nije dobar radnik. I profesor je ipak samo radnik...

    Ne, ne kukam zbog svoje male plaće. Progovoriti ću o nasilju u drugom postu. Samo pokušavam osvijestiti zadrtim ljudima da je profesor časno zanimanje kao i svako drugo zanimanje i sukladno tome trebalo bi ga časno i platiti. Izokretanja kako su profesori nečasni ljudi i zato i ne zaslužuju poštenu plaću su ili podmetanja, ili izjave neukih ljudi ili riječi zlobnih... Ili se stvarno očekuje da budemo nečasni kako bi se na kraju moglo kazati: "Rekao sam". Svi neuki Hrvati smatraju kako bi oni bili isto tako dobri nastavnici ako ne i bolji i od samih nastavnika. Pa zna se da smo mi Hrvati prirodno talentirani.

    avatar

    03.11.2008. (03:03)    -   -   -   -  

  • zbunjen

    @catwalk jedno pitanje - a tko nama jamči da sva dobro plaćena zanimanja u Hrvatskoj neće to iskoristiti kao priliku za stjecanje svoje osobne koristi, a na štetu građana Hrvatske? Mislim da bi trebalo napravti od Hrvatske nekakvu siromašnu afričku državu - ljudima dati manje od minimalca tek toliko da ne skapavaju od gladi. Jer je očito da novac kvari čovjeka. A s praznim stomakom si i lucidniji! A sve novce koji su se skupili u državnom budžetu podijeliti počlitičarima (i nogometašima) jer je očito da su oni ionako već novcem iskvareni pa nećemo napraviti nikakvu novu moralnu štetu.

    avatar

    03.11.2008. (03:19)    -   -   -   -  

  • zbunjen

    Nasilje je postalo svakodnevnica u školstvu. Nasilje među djecom, nasilje među odraslima, odrasli zloistavljaju djecu, djeca zlostavljaju odrasle. Ima ga u svim oblicima. Što je nasilje žešće nasilnik bolje prolazi. Smije se svima u lice i ne možeš mu ništa. I da bi donekle smirili nečistu savjest reagiramo samo na marginalne situacije - kao kada se dvije djevojke počupaju zbog dečka. Što se dogodilo dječaku zbog kojeg cijeli jedan razred nije dolazio danima u školu? Što se događalo učenicama koje psihički zlostavljaju čitav razred, svi to vide, nitko ništa ne poduzima. Što se događa ravnatelju za kojeg i AZOO i ministarstvo i sindikat znaju da je zlostavljač? NIŠTA. Svi oni će na ovaj ili onaj način dobiti potporu sustava. Samo naprijed zlostavljači! Naprid crni!

    Ravnatelji škola koje vriju nasiljem samo guraju sve pod tepih, zataškavaju, skrivaju. A kada se tragedija dogodi samo se nevino čude: Nismo znali, bio je mirno dijete, bio je uzoran nastavnik... Lažu. Znaju i znali su. Ali su čuvali svoju stražnjicu i šutili. Biti iskren o nasilju postala je sramota broj 1. I tako će sve u teškim tonovima priča o nasilju ići dalje jer nitko ništa ne poduzima, svi smo nemoćni i svi tražimo krivca drugdje.

    A ja velim KRIVI SMO MI SAMI - bilo da smo roditelji, bilo učenici, bilo nastavnici, bilo ravnatelj... Krivi smo jer smo promatrali sa strane i nismo ništa poduzeli. Krivi smo jer smo bili kukavice. Krivi smo jer nas se nije ticalo. Podržali smo nasilje, hranili ga i pomagali svojim neuplitanjem, svojim okretanjem glave na drugu stranu. I tako je nasilje stasalo u zvijer koja prijeti i nas same progutati i sada cvilimo i tražimo opet pomoć negdje drugdje.

    Pitam se jesmo li mi toliko ograničeni da ne uviđamo da nema pomoći drugdje, da se nasilje ne dešava drugima i da naše probleme ne rješavaju drugi? Ili je to sindrom jata riba. Pa se nadamo da među tih 7 milijardi riba ajkula neće upravo nas progutati?

    avatar

    03.11.2008. (03:38)    -   -   -   -  

  • franjina

    zbunjeni svakako jeste :)

    nipošto ne podcjenjujem zanimanje i čast učiteljskog zvanja,
    govorila ja o blistavoj generaciji mojih učitelja i profesora u odgojno obrazovnim institucijama za vrijeme komunizma,spominjući se i pšenice i kukolja; kad čast odajući njima ,ne odajem mizeriji koju su primali, ni statusu koje zvanje(ni)je donosilo, ni sistemu kojeg su morali propagirati ili barem prešućivati, daklem neslobodnih uvjeta rada;
    ni o dobrim a još manje lošim IKONAMA, uzorima, primjerima za katedrom, gradivu koje su kao individue prenosili ili o današnjoj vrloj generaciji (pšenice i kukolja) koja odgaja i podučava, da, baš moje dijete, i zamislite, ovo anđeosko, dospijelo u vaše blagoslovljene ruke....
    altruiste
    :)

    ono što je drugačije, a mogli biste komparirati mladost i zrelost istih okolnosti koje navodim:)
    je ta bezočnost koja u našim vremenima iznad svih prošlih

    AUTORITET stječe NOVCEM /ili SILOM

    VALIDNOST(kvaliteta) čovjeka važe se NOVCEM /ili SILOM

    SMISAO egzistencije je u NOVCU i MOĆI (autoritetu) i APSOLUTNOJ SLOBODI

    Ako pak vi kao stupovi društva
    podržavate, dapače i ističete ovakav ustroj "VRIJEDNOSTI", (a djeci stavljate po školi pločice)
    jer ste bez kovanih dokaza u suprotnosti od gore navedenog ....

    Što mislite
    da to anđeosko, zapušteno dijete,
    svojom visokoobrazovanošću

    UČITE?!

    avatar

    03.11.2008. (09:15)    -   -   -   -  

  • franjina

    uostalom
    "Svi neuki Hrvati smatraju kako bi oni bili isto tako dobri nastavnici ako ne i bolji i od samih nastavnika. Pa zna se da smo mi Hrvati prirodno talentirani."

    dobar učitelj ipak je onaj koji ima talent, dar, poziv podučavati čovjeka
    ostali su samo stručnjaci na raznim znanstvenim poljima

    avatar

    03.11.2008. (09:28)    -   -   -   -  

  • catwalk

    @ zbunjen - :) da, moje frfljanje je samo jedan aspekt, mogući pogled na stvari. Ne kvari novac sam po sebi, koliko moć. Vrijedi za sva zanimanja, a hoće li netko svoj status okretati u svoju osobnu korist (samo to) ili će usput i savjesno obavljati svoj posao, ovisi o moralnom integritetu osobe, ali i sustavu koji tu osobu zapošljava. S profesorima je razlika od drugih usporedivih zanimanja ta da su na plaći iz proračuna, neka druga zanimanja funkcioniraju na tržištu. Moja dvojba bila je samo u tome može li plaća, sama od sebe, kao neovisan faktor, utjecati na to da školstvo bude bolje ili da se, npr., smanji nasilje među maloljetnicima? Mislim da ne može, nego da je potrebna klima (demokratska, kulturno-politička) koja će ljude nagrađivati "mentalno". Ako se profesori ne usavršavaju profesionalno (ja, evo, ne znam rade li to i koliko često), koja je svrha veće plaće, same po sebi? Da ne bi bilo zabune, ne govorim o plaći koja je na egzistencijalnom minimumu, što profesorska koliko znam jest, nego o izdašnijim nagradama. Više idealtipski pričam. Profesorska plaća trebala bi biti visoka barem oko šest tisuća, pa toliko dobe i prodavačice u DM-u, kako sam čula. Nisam dakle protiv pristojnih plaća, govorim o vezi plaća-učinak i, još više, plaća-društvena odgovornost.

    avatar

    03.11.2008. (12:49)    -   -   -   -  

učitavam...