Citiram: želim im poručiti kako im je bolje bez automobila, nego li s takvim degeneričnim/zakržljalim vozilima. Kao prvo, jeftinije im je, jer automobil treba održavati što nije jeftino. Drugo, lakše će spavati i manje se živcirati kada ih vozi vozač međugradskog ili gradskog prometa, koji je išao u posebne škole i obavio posebne treninge kako bi postao vozač za tu kategoriju vozila
Znači po tvome, samo vozači "malih zakržljalih auta" su nesposobni vozači? Misliš da su svi vozači Audia, BMV-a i ini sposobni? Hm. Zanimljivo. Kako onda objašnjavaš činjenicu da u nesrećama na hrvatskim cestama uglavnom sudjeluju baš ti skuplji automobili? Iskreno, ne sjećam se kad sam zadnji put pročitala da je negdje na autocesti ili brzoj cesti sudjelovao Tico ili neki sličan auto... Mislim da su vlasnici takvih auta jako svjesni kakav auto voze (malen i spor) i da ga uglavnom i koriste samo za vožnju po gradu i okolici.
Sa tvojim mišljenjem o polaganju vozačkog ispita se potpuno slažem. Nisu svi stvoreni za vožnju automobilom. Čisto da ne misliš da sam nekom plavom kokoškom, imam iza sebe 14 godina vozačkog staža i jedan malecki sudar kad je jedna poznata meteroologinja naletila na mene izlazeći iz sporedne ulice jer "me nije vidjela", i vozim auto svaki, baš svaki dan. Vozila sam svašta kroz tih 14 godina, od Golfa do Fićeka, uglavnom rabljene automobile, ali sam uvijek bila svjesna šta vozim i u kakvom mi je stanju auto, pa sam se sukladno tome i ponašala na cesti.
26.10.2008. (14:23)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
26.10.2008. (15:09)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Ja
Imas pravo, tu sirotinjsku stoku bi fakat trebalo zabraniti. Ono, ti ludjaci se u onim tico-vima voze 200 na sat, i nije ni cudo da tako cesto razjebu automobile pravih ljudi, mercedese, maybache, aston martine. Jer zna se da bogti ljudi voze pazljivije i sporije nego ta sirotinja.
Imbecilu.
26.10.2008. (16:06)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Hmmm... Da je Ford T i proizvodna traka debakl, mislim da je izdvojeno mišljenje. Da je "omasovljavanje" loše i vezano za Ford, ne bih rekao, jerbo onda imaš objasniti i sovjetske Lade i dedeerov Trabant i, na koncu, Porscheovu (!) Bubu - njezin uspjeh ne možeš pobiti. Nano... Ha niš drugo nego Peglica, Fićo, Buba... Ili u eku ruku oni nepoderivi dinosauri poput Peugeota 405, u svakom prilogu iz Afrike i Arabije... Tvoj pristup je očito kvazistrukovan, ali - nemamo samo u Rvackoj :-) prirast broja vozila i udjela novih, nego i drugdje; u Skandinaviji recimo. Ali je tamo prirast udesa (o kojem govoriš) bitno manji... Dakle ipak imamo vlastitu frku s tim. Sigurnost. Naravno u Cayenneu imaš veću šansu kvalitetno voziti, kočiti i preživjeti nego u, ne znam, Ticu. Ali tu i kreće poanta - ili jesi dobar vozač, obziran, svjestan, partnerski nastrojen, ili si kreten, pa u Jugiću ili u Lamborghiniju, to je tu već svejedno. Da je auto luksuz, e tu mislim da opako fulaš. Duh vremena je mobilnost, masa ljudi autom putuje dnevno preko sto kilometara na posao i doma; u gradovima poput Zagreba javni prijevoz je koma, dakle auto nije luksuz, nego potreba uglavnom. /O činjenici mase gologuzih nam sudržavljana koji se ku'''če i liječe komplekse kreditiranim i lizingiranim, nesuvislim i neukusnim autinama bez svrhe i mjerila neću niti početi... Dotičeš drugu istinu - masa ljudi liječi komplekse... Naša posla... /
26.10.2008. (16:45)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Sve mi ovo miriši na stil - mičite ceste sve koji su jeftini da se oni s boljima još više istaknu. Nije valjda da i ti spadaš u takvu skupinu? hm.
Kao što reče netko prije mene - auto je danas potreba. Naročito tamo gdje javnog prijevoza nema. Baš me zanima kako bih išao na posao da nemam auto! Biciklom po kišurini kojih sat i pol? O, da.
Nikada ne doživjeh da netko s bijesnim autom uredno vozi iza mene po pravilima. Redovno se puna linija ne poštuje, o ograničenjima da ni ne govorimo. I onda kada nekoga ubije, nema veze. Kupit će on drugi auto. I to su mi kao odgovorni vozači...
26.10.2008. (19:47)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Nije ni čudo da si do sad doživio ovakve komentare na svoj tekst kad su ti uistinu neke varijable i njihovi međuodnosi u interpretaciji pobrkani. Po tebi možda ni demokracija nije poželjan politički sustav odlučivanja jer se u istoj sudara previše različitih mišljenja koja proizlaze iz previše raznolikih glava odgajanih i održavanih u množini uvjeta? Da, naravno da je bilo manje nesreća u prometu kad su postojale dvije glavne i šest sporednih cesta, a vozač automobila se susretao s konjskom zapregom i eventualno još babom jagom koja se vraća iz berbe gljiva. Tad si se zbilja mogao voziti kao gospodin. Uglavnom to i jesu tad bila gospoda, jel. Ah, krasna neprežaljena vremena, kad se znao red i poredak. Tko vlada, a tko se sklanja. Taj Ford je samo odlučio upregnuti ove koji su se do jučer sklanjali u sustav proizvodnje i stvaranja profita, a usput i sustav vlastitog motoriziranja, što je fantastična demonstracija moći. Fordizam je imao veze s puno drugih stvari, s demokratizacijom jednog dijela svijeta, s ekonomskim progresom, sa poznanstvenjivanjem proizvodnje... najmanji problem vezan uz njega je porast broja vozača... Samo umnožavanje broja vozača logično je povezano s porastom broja nesreća, to ne znači da je porast broja vozača uzrok nesreća. To su tek dvije varijable čiju povezanost treba znati interpretirati. U sociologiji bi ti rekli da postoji razlika između korelacije i kauzalnog odnosa varijabli, a čak i kad se utvrdi kauzalni odnos (uzrok-posljedica) postoje intervenirajuće varijable. I te varijable se promatraju na čitavoj populaciji - ne postoji dio društva koji ima isključivo ovakve ili onakve obrasce ponašanja u vožnji. Kao što znamo, odgovornost prema živom svijetu oko nas nije ekskluzivno vezan uz ljude koji imaju novaca, a koje ti u ovom postu izuzimaš od problematičnih. I da, bolje bi bilo da ljudi koji mogu, i kad mogu, idu javnim prijevozom, posebno onim pogonjenim na plin, ali to ima prije svega veze s ekologijom, te to stoga zdušno preporučujem i tebi.
26.10.2008. (20:41)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Ping
Budući da je tvoja obitelj motorizirana već jedno stoljeće, očito si ti potomak nekog plemstva ili buržuja i pitanje je kakvog Majbaha danas voziš, pa naravno da ti smetaju drugi auti na cesti, dapače živciraju te stare krame... Dugo sam funkcionirao bez auta, pa odgovorno tvrdim da auto ipak nije luksuz. Doduše, mogao bi se uvesti ekstra porez na 2. ili 3. auto u obitelji. Jer, ove gužve su nesnosne po gradu.
26.10.2008. (22:02)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
John Doe
Stvarno bahato i snobovski lupetaš kako večina ovdje tvrdi!
Što misliš, da ljudi kupuju jeftine aute samo zato da bi tebi i takvima prkoslil? Zašto misliš da samo ti zaslužuješ auto, a druge trebaju ići nepouzdanim, lošim javnim prijevozom?
26.10.2008. (22:26)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Milan, f.
Niste Vi krivi, a svi Vas ovdje napadaju, kriv je Vaš pra-djed, (pokoj mu vječni), jer je vozio sigurno 3 ili 4 km više od dopuštene brzine (10 %), još se smija dok su kokoši letile po cesti, a skoro je jednu ovcu pregazio, a možda je i telefonira. Zbog njega su i napravljeni ležeći policajci /uspornici/ a da ne govorim o alko-testu. ...........a zašto niste Vi krivi ?.........zato jer niste ponovo pročitali to što ste napisali! MATIZ-ovac.
27.10.2008. (09:20)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
kao vlasnica "degeneričnog vozila" tica, moram se javiti: otvorio si mi oči! puno bolje bi mi bilo bez njega, jer na posao putujem 35 km u jednom smjeru, što "degeneričnim" ticom, držeći se ograničenja (možda ti to smeta? puno je bolje kada netko u svom bijesnom bmw-u kroz naselje prži 150 km na sat - toliko je sigurnije da je to neopisivo) prijeđem za pola sata, a javnim prijevozom bi mi trebalo preko dva sata okolo-naokolo. kako bi mi super bilo! da ne spominjem strašnu uštedu: troši 5 litara na 100 km (ljeti i koji deci manje) - danas, s punih 10 godina. bilo bi mi puuuuuno jeftinije plaćati autobusnu kartu i tramvajski pokaz, (što bi me, brat bratu, koštalo bar trećinu više od benzina) a da ne spominjem koliko bi mi zdravije bilo pješačiti pola sata do autobusnog kolodvora i dvadeset minuta od zadnje tramvajske stanice! a održavanje je tako skupo... u prvih 8 godina je trebalo, osim redovitog servisa, dva puta zamijeniti žaruljicu, i jednom ćelave gume. a nakon 8 godina obaviti jedan temeljiti servis sa zamjenom potrošnih dijelova od silnih 3 000 kn. baš je sramota što postoje takvi degenerični automobili!
27.10.2008. (09:36)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Ping
Neupućenost autora bloga i ostalih: ne možeš beskonačno polagati, imaš 4+1 unutar 12 mjeseci, da bi onda morao krenuti od NULE, kao da nikad nisi polagao, i onda opet imaš 4+1 izlazaka unutar godine dana. Ako u 10 puta ne položiš, pa-pa zauvijek. Ljudi informirajte se. Apropo malih auta, imam auto kompakt klase, a u gradskoj vožnji toliko puta poželim da imam neki tico, smart, micru... nije mi toliki gušt voziti se kad znam da mi troši 10 l/100km i kad znam da se ne mogu sparkirati bilo gdje.
27.10.2008. (20:01)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
@cranberrie moje mišljenje vezano uz Tico, Matiz, Nano i slične proizvode (osim Smarta, koji ipak je siguran u crash testovima i praksi - što je jedna manekenka isprobala na Palmotičevoj) o "degeneričnim malim automobilima i poluproizvodima" je takvo s konstrukcijskog aspekta - školovan sam o tome, pa se onda u tu tematiku razumijem...zato pokušavam one s manjim đepom upozoriti o velikom problemu u koji bi mogli ući: kredit za maleno vozilo upitne sigurnosti na cesti!
dok ovo tvoje mišljenje o vozačkim dozvolama, koje dijelimo, je namjenjeno za one u AUDIjima i BMWima (neka se ne uvrijede sada svi koji voze takva vozila, jer ima još par tvrtki na tom popisu)...znam kako oni počinjavaju strahovite greške na cestama, neke od njih su nepopravljive kao Žužićeva u VG...ali takvi su obično produkt svoje obitelji i svoje (ne)kulture, koju onda iskazuju i za volanom!
mene kada bi se pitalo, polagao bi se dodatni vozački ispit za sve automobile preko 150KS! ali problem je što je samo jedan takav poligon u državi... :(
@Shelly Kelly možda bi trebao provjeriti kolika je pismenost u RH, a kolika u Švedskoj...možda bi onda bio na tragu nečega? ;)
@Akademska stranputica a kako ti se djed prije 60godina vozio na posao? tada su već 50godina postojali automobili... biciklom i tramvajem možda? dakle ima načina...
@catwalk očito nisi shvatila onaj dio oko kupovanja vozačkih ispita, kao što se kupuju u kafiću zvučnog imena Indeks pored predavaona FPZ... (usput, ne završavam na FPZ!)
@Ping očito si zaboravio jednu činjenicu koju je najljepše izrekao pokojni g. B. Novković: "Zaboravljate kako smo živjeli u državi u kojoj je bila sramota biti bogat!" ;) dakle nemam Maybacha još...ali nije daleko! ne pada mi napamet uvesti dodatne poreze na 2. i 3. auto...pa kako bih onda sve to platio sa sadašnjih par privatnih automobila koje imam?
to su očito nedavno promjenili oko polaganja...ajde barem se na nečem radi! mada je 10puta još uvijek previše...tri je optimum! prvi puta ti se može nešto dogoditi i rastresen si...drugi puta to ispraviš, ako si pogriješio...treći put polažeš sigurno ili nisi za vožnju! btw, iz prve sam prošao vozački!
@a7v8xx jedan moj profesor nam je pričao kako potječe iz obitelji s sedmero djece i kakav mu je život bio, a najvažnija stavr koju je rekao: "nisi kriv ako se rodiš u siromašnoj obitelji, jer je nisi birao! ali jesi kriv ako ne učiniš ništa oko toga i umreš siromašan!" ;) dakle glavu gore i biti će sve OK! mlada si, pametna (kada već ideš u gimnaziju)...a ako se odlučiš za strojarstvo, javi mi se - preporučiti ću te na studiju! :)
28.10.2008. (15:10)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Cranberrie
Citiram: želim im poručiti kako im je bolje bez automobila, nego li s takvim degeneričnim/zakržljalim vozilima. Kao prvo, jeftinije im je, jer automobil treba održavati što nije jeftino. Drugo, lakše će spavati i manje se živcirati kada ih vozi vozač međugradskog ili gradskog prometa, koji je išao u posebne škole i obavio posebne treninge kako bi postao vozač za tu kategoriju vozila
Znači po tvome, samo vozači "malih zakržljalih auta" su nesposobni vozači? Misliš da su svi vozači Audia, BMV-a i ini sposobni?
Hm. Zanimljivo.
Kako onda objašnjavaš činjenicu da u nesrećama na hrvatskim cestama uglavnom sudjeluju baš ti skuplji automobili?
Iskreno, ne sjećam se kad sam zadnji put pročitala da je negdje na autocesti ili brzoj cesti sudjelovao Tico ili neki sličan auto...
Mislim da su vlasnici takvih auta jako svjesni kakav auto voze (malen i spor) i da ga uglavnom i koriste samo za vožnju po gradu i okolici.
Sa tvojim mišljenjem o polaganju vozačkog ispita se potpuno slažem. Nisu svi stvoreni za vožnju automobilom.
Čisto da ne misliš da sam nekom plavom kokoškom, imam iza sebe 14 godina vozačkog staža i jedan malecki sudar kad je jedna poznata meteroologinja naletila na mene izlazeći iz sporedne ulice jer "me nije vidjela", i vozim auto svaki, baš svaki dan.
Vozila sam svašta kroz tih 14 godina, od Golfa do Fićeka, uglavnom rabljene automobile, ali sam uvijek bila svjesna šta vozim i u kakvom mi je stanju auto, pa sam se sukladno tome i ponašala na cesti.
26.10.2008. (14:23) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
dejmon
Nije istina. Ovo su lupetanja dokonog blogera.
26.10.2008. (15:09) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Ja
Imas pravo, tu sirotinjsku stoku bi fakat trebalo zabraniti.
Ono, ti ludjaci se u onim tico-vima voze 200 na sat, i nije ni cudo da tako cesto razjebu automobile pravih ljudi, mercedese, maybache, aston martine. Jer zna se da bogti ljudi voze pazljivije i sporije nego ta sirotinja.
Imbecilu.
26.10.2008. (16:06) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Shelly Kelly
Hmmm... Da je Ford T i proizvodna traka debakl, mislim da je izdvojeno mišljenje.
Da je "omasovljavanje" loše i vezano za Ford, ne bih rekao, jerbo onda imaš objasniti i sovjetske Lade i dedeerov Trabant i, na koncu, Porscheovu (!) Bubu - njezin uspjeh ne možeš pobiti.
Nano... Ha niš drugo nego Peglica, Fićo, Buba... Ili u eku ruku oni nepoderivi dinosauri poput Peugeota 405, u svakom prilogu iz Afrike i Arabije...
Tvoj pristup je očito kvazistrukovan, ali - nemamo samo u Rvackoj :-) prirast broja vozila i udjela novih, nego i drugdje; u Skandinaviji recimo. Ali je tamo prirast udesa (o kojem govoriš) bitno manji... Dakle ipak imamo vlastitu frku s tim.
Sigurnost. Naravno u Cayenneu imaš veću šansu kvalitetno voziti, kočiti i preživjeti nego u, ne znam, Ticu. Ali tu i kreće poanta - ili jesi dobar vozač, obziran, svjestan, partnerski nastrojen, ili si kreten, pa u Jugiću ili u Lamborghiniju, to je tu već svejedno.
Da je auto luksuz, e tu mislim da opako fulaš. Duh vremena je mobilnost, masa ljudi autom putuje dnevno preko sto kilometara na posao i doma; u gradovima poput Zagreba javni prijevoz je koma, dakle auto nije luksuz, nego potreba uglavnom.
/O činjenici mase gologuzih nam sudržavljana koji se ku'''če i liječe komplekse kreditiranim i lizingiranim, nesuvislim i neukusnim autinama bez svrhe i mjerila neću niti početi... Dotičeš drugu istinu - masa ljudi liječi komplekse... Naša posla... /
26.10.2008. (16:45) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Akademska stranputica
Sve mi ovo miriši na stil - mičite ceste sve koji su jeftini da se oni s boljima još više istaknu. Nije valjda da i ti spadaš u takvu skupinu? hm.
Kao što reče netko prije mene - auto je danas potreba. Naročito tamo gdje javnog prijevoza nema. Baš me zanima kako bih išao na posao da nemam auto! Biciklom po kišurini kojih sat i pol? O, da.
Nikada ne doživjeh da netko s bijesnim autom uredno vozi iza mene po pravilima. Redovno se puna linija ne poštuje, o ograničenjima da ni ne govorimo. I onda kada nekoga ubije, nema veze. Kupit će on drugi auto. I to su mi kao odgovorni vozači...
26.10.2008. (19:47) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
catwalk
Nije ni čudo da si do sad doživio ovakve komentare na svoj tekst kad su ti uistinu neke varijable i njihovi međuodnosi u interpretaciji pobrkani. Po tebi možda ni demokracija nije poželjan politički sustav odlučivanja jer se u istoj sudara previše različitih mišljenja koja proizlaze iz previše raznolikih glava odgajanih i održavanih u množini uvjeta? Da, naravno da je bilo manje nesreća u prometu kad su postojale dvije glavne i šest sporednih cesta, a vozač automobila se susretao s konjskom zapregom i eventualno još babom jagom koja se vraća iz berbe gljiva. Tad si se zbilja mogao voziti kao gospodin. Uglavnom to i jesu tad bila gospoda, jel. Ah, krasna neprežaljena vremena, kad se znao red i poredak. Tko vlada, a tko se sklanja. Taj Ford je samo odlučio upregnuti ove koji su se do jučer sklanjali u sustav proizvodnje i stvaranja profita, a usput i sustav vlastitog motoriziranja, što je fantastična demonstracija moći. Fordizam je imao veze s puno drugih stvari, s demokratizacijom jednog dijela svijeta, s ekonomskim progresom, sa poznanstvenjivanjem proizvodnje... najmanji problem vezan uz njega je porast broja vozača... Samo umnožavanje broja vozača logično je povezano s porastom broja nesreća, to ne znači da je porast broja vozača uzrok nesreća. To su tek dvije varijable čiju povezanost treba znati interpretirati. U sociologiji bi ti rekli da postoji razlika između korelacije i kauzalnog odnosa varijabli, a čak i kad se utvrdi kauzalni odnos (uzrok-posljedica) postoje intervenirajuće varijable. I te varijable se promatraju na čitavoj populaciji - ne postoji dio društva koji ima isključivo ovakve ili onakve obrasce ponašanja u vožnji. Kao što znamo, odgovornost prema živom svijetu oko nas nije ekskluzivno vezan uz ljude koji imaju novaca, a koje ti u ovom postu izuzimaš od problematičnih. I da, bolje bi bilo da ljudi koji mogu, i kad mogu, idu javnim prijevozom, posebno onim pogonjenim na plin, ali to ima prije svega veze s ekologijom, te to stoga zdušno preporučujem i tebi.
26.10.2008. (20:41) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Ping
Budući da je tvoja obitelj motorizirana već jedno stoljeće, očito si ti potomak nekog plemstva ili buržuja i pitanje je kakvog Majbaha danas voziš, pa naravno da ti smetaju drugi auti na cesti, dapače živciraju te stare krame... Dugo sam funkcionirao bez auta, pa odgovorno tvrdim da auto ipak nije luksuz. Doduše, mogao bi se uvesti ekstra porez na 2. ili 3. auto u obitelji. Jer, ove gužve su nesnosne po gradu.
26.10.2008. (22:02) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
John Doe
Stvarno bahato i snobovski lupetaš kako večina ovdje tvrdi!
Što misliš, da ljudi kupuju jeftine aute samo zato da bi tebi i takvima prkoslil?
Zašto misliš da samo ti zaslužuješ auto, a druge trebaju ići nepouzdanim, lošim javnim prijevozom?
26.10.2008. (22:26) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Milan, f.
Niste Vi krivi, a svi Vas ovdje napadaju, kriv je Vaš pra-djed,
(pokoj mu vječni), jer je vozio sigurno 3 ili 4 km više od dopuštene brzine (10 %), još se smija dok su kokoši letile po cesti, a skoro je jednu ovcu pregazio, a možda je i telefonira. Zbog njega su i napravljeni ležeći policajci /uspornici/ a da ne govorim o alko-testu.
...........a zašto niste Vi krivi ?.........zato jer niste ponovo pročitali to što ste napisali! MATIZ-ovac.
27.10.2008. (09:20) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
tičerica
kao vlasnica "degeneričnog vozila" tica, moram se javiti: otvorio si mi oči! puno bolje bi mi bilo bez njega, jer na posao putujem 35 km u jednom smjeru, što "degeneričnim" ticom, držeći se ograničenja (možda ti to smeta? puno je bolje kada netko u svom bijesnom bmw-u kroz naselje prži 150 km na sat - toliko je sigurnije da je to neopisivo) prijeđem za pola sata, a javnim prijevozom bi mi trebalo preko dva sata okolo-naokolo. kako bi mi super bilo! da ne spominjem strašnu uštedu: troši 5 litara na 100 km (ljeti i koji deci manje) - danas, s punih 10 godina. bilo bi mi puuuuuno jeftinije plaćati autobusnu kartu i tramvajski pokaz, (što bi me, brat bratu, koštalo bar trećinu više od benzina) a da ne spominjem koliko bi mi zdravije bilo pješačiti pola sata do autobusnog kolodvora i dvadeset minuta od zadnje tramvajske stanice! a održavanje je tako skupo... u prvih 8 godina je trebalo, osim redovitog servisa, dva puta zamijeniti žaruljicu, i jednom ćelave gume. a nakon 8 godina obaviti jedan temeljiti servis sa zamjenom potrošnih dijelova od silnih 3 000 kn.
baš je sramota što postoje takvi degenerični automobili!
27.10.2008. (09:36) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Ping
Neupućenost autora bloga i ostalih: ne možeš beskonačno polagati, imaš 4+1 unutar 12 mjeseci, da bi onda morao krenuti od NULE, kao da nikad nisi polagao, i onda opet imaš 4+1 izlazaka unutar godine dana. Ako u 10 puta ne položiš, pa-pa zauvijek. Ljudi informirajte se. Apropo malih auta, imam auto kompakt klase, a u gradskoj vožnji toliko puta poželim da imam neki tico, smart, micru... nije mi toliki gušt voziti se kad znam da mi troši 10 l/100km i kad znam da se ne mogu sparkirati bilo gdje.
27.10.2008. (20:01) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
ideje političkog otpatka
@cranberrie
moje mišljenje vezano uz Tico, Matiz, Nano i slične proizvode (osim Smarta, koji ipak je siguran u crash testovima i praksi - što je jedna manekenka isprobala na Palmotičevoj) o "degeneričnim malim automobilima i poluproizvodima" je takvo s konstrukcijskog aspekta - školovan sam o tome, pa se onda u tu tematiku razumijem...zato pokušavam one s manjim đepom upozoriti o velikom problemu u koji bi mogli ući: kredit za maleno vozilo upitne sigurnosti na cesti!
dok ovo tvoje mišljenje o vozačkim dozvolama, koje dijelimo, je namjenjeno za one u AUDIjima i BMWima (neka se ne uvrijede sada svi koji voze takva vozila, jer ima još par tvrtki na tom popisu)...znam kako oni počinjavaju strahovite greške na cestama, neke od njih su nepopravljive kao Žužićeva u VG...ali takvi su obično produkt svoje obitelji i svoje (ne)kulture, koju onda iskazuju i za volanom!
mene kada bi se pitalo, polagao bi se dodatni vozački ispit za sve automobile preko 150KS! ali problem je što je samo jedan takav poligon u državi... :(
@Shelly Kelly
možda bi trebao provjeriti kolika je pismenost u RH, a kolika u Švedskoj...možda bi onda bio na tragu nečega? ;)
@Akademska stranputica
a kako ti se djed prije 60godina vozio na posao? tada su već 50godina postojali automobili...
biciklom i tramvajem možda? dakle ima načina...
@catwalk
očito nisi shvatila onaj dio oko kupovanja vozačkih ispita, kao što se kupuju u kafiću zvučnog imena Indeks pored predavaona FPZ...
(usput, ne završavam na FPZ!)
@Ping
očito si zaboravio jednu činjenicu koju je najljepše izrekao pokojni g. B. Novković: "Zaboravljate kako smo živjeli u državi u kojoj je bila sramota biti bogat!" ;) dakle nemam Maybacha još...ali nije daleko!
ne pada mi napamet uvesti dodatne poreze na 2. i 3. auto...pa kako bih onda sve to platio sa sadašnjih par privatnih automobila koje imam?
to su očito nedavno promjenili oko polaganja...ajde barem se na nečem radi!
mada je 10puta još uvijek previše...tri je optimum! prvi puta ti se može nešto dogoditi i rastresen si...drugi puta to ispraviš, ako si pogriješio...treći put polažeš sigurno ili nisi za vožnju!
btw, iz prve sam prošao vozački!
@tičerica
zdravi Zagreb
;)
@a7v8xx
jedan moj profesor nam je pričao kako potječe iz obitelji s sedmero djece i kakav mu je život bio, a najvažnija stavr koju je rekao: "nisi kriv ako se rodiš u siromašnoj obitelji, jer je nisi birao! ali jesi kriv ako ne učiniš ništa oko toga i umreš siromašan!" ;)
dakle glavu gore i biti će sve OK! mlada si, pametna (kada već ideš u gimnaziju)...a ako se odlučiš za strojarstvo, javi mi se - preporučiti ću te na studiju! :)
28.10.2008. (15:10) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...