Da ne ostavljam komentar u proslosti - izvrstan post o psima!
I upravo genijalna analiza razloga zasto ljudi nabavljaju ogromne pse takve vrste o kojima je bilo rijeci. Moja kci je prije dvije godine na poklon od decka za rodendan dobila Americkog Stafforda. Kad mi je to dojavila telefonom, rogove sam dobila! Digla sam takvu frku da je sve tutnjalo i dali su ga dalje - unatoc tomu sto ga je mladi gospon "skupo platio". Otrovno sam dometnula - sto ti nije poklonio skupi parfem, a ne opasnu dzukelu??? Napominjem - ja OBOZAVAM PSE - da se ne bi mislilo da sam pasomrzitelj.
Kad sam nakon dva mjeseca dosla na godisnji u Osijek, ustanovila sam da mi je to cetveromjesecno stene-grdosija za vrijeme jednomjesecnog boravka u kuci izgrizlo i razderalo krevete(rubove), namjestaj, izgreblo zidove i vrata i porazbijalo par stvari. I to za vrijeme kad su ga ostavili samog jer su morali ici raditi!
Srecom pa sam frku digla odmah! Tko bi tog psa dresirao kad nikad nisu doma!!!???
Napomena: zivim u Njemackoj, kad sam radila osiguranje vlastitog psa, ispalo je da isti iznos moram platiti ja koja imam mini pudlicu kao i netko tko ima pit bulla. To mi nije bilo logicno pa sam upitala predstavnika osiguravatelja KAKO SE MOZE USPOREDITI STETA koju teoretski moze napraviti pudlica i ikakav veliki pas ako napadne ikoga!
Odgovor je bio : pudlica moze istrcati ispred automobila i prouzrociti prometnu nesrecu primjerice.
Ovi veliki psi imaju DODATNO osiguranje koje se MORA UGOVORITI posebnom vrstom police koju ja nemam za pudlicu - i moraju se svake godine prijaviti lokalnoj policiji na raport! Ja nisam obavezna imati osiguranje, ali oni jesu.
Tu psa ima gotovo svaka treca kuca, ali nikom ne pada na pamet da velike pse seta bez lajne i brnjice! Mali poput moje sinjorine ne moraju imati brnjicu, ali lajnu obavezno.
02.10.2008. (10:56)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
također prvi put ovdje, propustih mnogo... što reći na ovo osim: "ništa novo"? meni je cifra o kojoj se priča realna, jer dok se namire svi ti termiti od prof. Bandića na dolje, ostat će taman toliko da se izgradi nešto što se neće srušiti samo od sebe. prvih 10 godina. ne moram posebno ni isticati kako jednostavno nema novaca za umirovljenike, osobe s invaliditetom i PRAVE branitelje. za lažne invalide i branitelje se već nađe, ali tu se priča većproširuje na kolege ovdje spomenutih aktera... gromoglasan smijeh? opet ne čudi, to su preozbiljni ljudi za ovaj zaostali, lopovski mentalitet. gdje smo u svemu tome mi? ja osobno sam sretan što mojih nepostojećih 1000 kuna invalidnine ide njima u džep. neka, i tako živim u najhomoseksualnijem narodu na svijetu- svi vole da ih se guzi. još ćemo im za koje desetljeće dizati spomenike za "zasluge", kad otegnu papke smijući se nama kretenima. moj prijedlog je da se započne humanitarna akcija s ciljem protjerivanja cjelokupnog Sabora iz države, sa čitavom rodbinom. to bi bila najpametnija investicija od "stoljeća sedmog".
02.10.2008. (13:22)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
kao prvo,radić je dobio više projekata van Hrvatske nego unutar Hrvatske,ito od crne gore preko rusije do kazahstana..dakle nije istina da dobiva samo u hrvatskoj. pa čak i u crnoj gori di hrvatske firme teško dobivaju poslove,dobili su projekt auto ceste kroz crne gore.
tvoja rečenica "Već u startu taj projekt, nakon ovoga što sam rekao, izgleda kao da bi ga trebalo srušiti dinamitom i graditi ispočetka. Takvi su vam ti Radićevi projekti...a još nije završio ni nevidljivi most do Pelješca"
govori o tebi. ne podnosiš Radića zbog drugog političkog stava,i to je jadno. moj stav je jedini dobar,a sve drugo treba minirati. tipicni komunizam. ja Bog-partija. maslenički most je jedan od najboljih projekata mostogradnje u europi,i istina je da je često zatvoren ito ne zbog "obične burice" nego zbog buretina koje ruše kamione,i koje bi da pušu u americi bile nazvane uraganom..
sto se tice mosta na peljescu radic ga i ne gradi nego samo projektira, a druge firme ga trebaju graditi...ali zasto sti govoriti kada si ionako glup. i zatucan.
02.10.2008. (13:31)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
ak se ZNALO tko će pobjediti na natječaju, kaj nisi ovaj post napisao dan prije? i to kaj ne zna pozicionirati most ili napraviti dobar vjetrobran, ne znači da ne zna most projektirati. most stoji, ne? ne radim u IGH i tak me boli kurac za Radića, al stvarno mi idu na živce ove analize neupućenih i nestručnih. p.s. proguglaj gdje su najveći armirano-betonski mostovi na svijetu.
02.10.2008. (13:39)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Gotovo svaki tjedan putujem iz Zagreba i u Zagreb avionom pa me je tema zagolicala. Kaj da velim na ono sto sam procitao?
Osobno mi je drago sto je pobijedio domaci izvodjac i vjerojatno domaci arhitekti. Osnovno, to znaci da ce novci ici preko domacih tvrtki a ne preko stranih posrednika (koji uzimaju svoj dio kolaca koji ce ovako ili onako biti uzet - znam to kao covjek koji se bavi businessom). Je li pobijedio Jure Radic i njegov lobi, Ratimir Cacic i njegov lobi, potpuno je svejedno jer oba su takva kakva jesu a treceg nema. Hrvatska je premala zemlja da bi bilo velike konkurencije u krugu velikih. Citava Hrvatska stane u Centar Londona, Pariza, Berlin ili jednu Varsavu sto takodjer treba uzeti u obzir.
Kao putnik koji godisnje sakupi gotovo dvije zlatne Miles&More kartice (racunajte si koliko je to leta) znam samo to da aerodrom treba biti funkcionalan. Ljepota nije vazna. Jednako tako bi mogli raspravljati i sto je lijepo a sto nije. Evo konkretnih usporedbi:
Munchen. Aerodrom je izvana lijep, iznutra sjajan ali je nevjerojatno nefunkcionalan i za putnika koji brzo treba uci i izaci izuzetno naporan. Dolazis na jednu i kilometrima pjesacis da bi izasao na drugu stranu jer ... obicno hvatas let za dalje. Vrijeme presjedanja obicno je kratko: pola sata do cetrdeset minuta. Ukoliko avion iz Zagreba ne kasni (tada nema sanse uhvatiti slijedeci let), osim trcanja s jedne na drugu stranu to ukljucuje jednu do dvije kontrole osobne prtljage (zavisi gdje dalje letis), granicnu proceduru ulaska u EU i ponekad, usputni check-in jer ti u Zagrebu nisu mogli izdati i onu drugu boarding kartu koju si platio unaprijed (odnosi izmedju aviokompanija, opcije karata, ...). Frankfurt. Aerodrom je izvana ruzan ali, iako je po povrsini veci od grada Zagreba, nevjerojatno je funkcionalan. Iznutra nije lijep ali usprkos neusporedivo vecim udaljenostima no sto ima Munchen, trebas manje vremena za prevaliti isti ili daleko veci put. Kontrole i eventualno check-in, to je isto i ne moze se izbjeci.
Uzmi dodatni primjer Charle De Gaulle, Pariz. Aerodrom je izvana jako lijep ali je uzasno neorganiziran tako da izmedju terminala gubis i vrijeme i letove. Londonski Heathrow je pak rugoba ali ne gubis vrijeme jer je aerodrom izueztno organiziran.
Sto se tice svjetski poznatih arhitekata - to su price za malu djecu i budale koji to trebaju progutati. Nisu nasi hrvatski arhitekti nista losiji a uz to su jos nasi pa ce tako novci ipak otici njima a ne strancima. Ukoliko me memorija ne vara, a ne vara, projekt koji sam vidio a koji se treba graditi u Zagrebu je sasvim OK. Nista ruzniji ni ljepsi od Beca (recimo, nekome je ona nova crna rugoba od temilana izuzetno ruzna), Hamburga, Varsave, Manchestera, Schipoola (Amsterdam), ...
Sto se troskova tice, tu treba razlikovati pocetne procjene i stvarnu realizaciju jer u medjuvremenu cijene opreme koju treba nabaviti se mijenjauju a nema tog projekta gdje se tijekom izgradnje djelomicno ne promijeni i sam projekt. Recimo, novi terminal u Becu je bas takav primjer i jos nije pusten u promet iako je bilo planirano da bude u funkciji prije Europskog nogometnog prventva. U Varsavi je pustanje kasnilo godinu i po dana i tako da ne nabrajam.
I kao agramer i kao putnik veselim se novom aerodromu. A sto se tice onih 300 miliiona EURa, oni ili nesto vise, vjerojatno cak 400 miliona ce biti potroseno ne samo za novu zgradu terminala, vec i za nove prihvatne staze, parkiralista aviona i pistu. A sve to kosta. Zato je i bolje da umjesto stranog posrednika tu bude domaci.
I na kraju jos ovo. Kao putnik znam da, koliko god ne-putnicima izgledali fascinantni aerodromi u Hong Kongu i tko zna gdje (gradovi od nekoliko desetaka miliona stanovnika), znam da su ti aerodromi uzasno nefunkcionalni (na nekima sam bio). Primjer nefunkcionalnosti imate i u Munchenu pa si mislite.
Pozdrav iz Bocacciograda
02.10.2008. (14:33)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Takvi smo mi balkanci, mozemo pobijediti samo na domacim natjecajima - kvaliteta radova je ispod nule daleko. Zalosno ali istinito zbog toga smo i daleko od Europe i Europske unije.
02.10.2008. (14:56)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
biba
J.R. nije projektant Masleničkog mosta, već samo suradnik. U vrijeme projektiranja Jure nije imao položen (ni) stručni ispit koji je preduvjet da netko bude projektant.
02.10.2008. (15:01)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
dipl.ing.arh.
Jure Radić nije projektirao "novi aerodrom", već su to učinili profesor akademik Neidhardt i profesor Kincl, obojica vrhunski arhitekti, jedni od najboljih u hrvatskoj, ali i šire. informacije radi, neidhardt ima dugogodišnje međunarodno iskustvo i radio je "megastrukture" koje su, opet informacije radi, zanimljive zbog načina izvedbe i time bitnije za građevinarsku struku, ne i za arhitektonsku. vrlo malo takvih zgrada naći ćeš u relevantnim arhitektonskim izdanjima. jedna takva emisija, ne daje ti pravo da se imenuješ arhitektonskim teoretičarem ili čak kritičarem. jure radić je po struci građevinar i samim time ne projektira zgrade ili kuće.
ne želim ulaziti u malverzacije i namještanja jer smatram da je projekt novog aeorodroma izvrstan, iz prve ruke mogu tvrditi da su obojica arhitekata vrhunski profesionalci i gadi mi se što ih se ovdje niti ne spominje. sljedeći put se malo više informiraj o sličnim temama jer većina napisanog je notorna glupost.
02.10.2008. (19:59)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Nisi naveo niti jedan stručan argument. Nisam ni ja ni građevinar, niti arhitekt, ali od ljudi koji to jesu i uspješni su, a nemaju veze s IGH sam često puta čula iznimno pozitivno mišljenje o stručnosti Radića te tvrdnju da kod nas nijedna druga ekipa nema sposobnost za gradnju mostova. Trebao bi više proučiti temu, staviti u kontekst vremena kada se počeo graditi i proučiti pozadinu cijele priče prije nego što se obrušuši na nekoga. To što je tebi ružna zgrada, ne znači puno.... o ukusima se ne raspravlja. Meni se ona jedna slika koju sam vidjela baš dopala. Rekla bih i da nisi bio u Kini i Hong Kongu ako tvrdiš da se tamo grade samo savršeno funkcionalne građevine :-). O komentarima da mi možemo pobijediti samo na domaćim natječajima, ne želim niti raspravljati jer je očito da to kaže netko tko nema veze o našim uspješnim arhitektima priznatima vani. I zašto bismo se morali uvlačiti gospodi strancima ako imamo kvalitete u svom dvorištu? I za kraj; ne nemam nikakve veze s Radićem. Ako bi mi tražio ikakvu vezu s nekim vezanim uz ovu priču, onda bi mi u obiteljskom stablu pronašao projektanta starog Masleničkog mosta. Javila sam se jer ne volim neargumentirane napade.
03.10.2008. (01:55)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
krajnje je vrijeme da kupim koju ra-igh. očito je nemo'š fulat, a i uzimaju na trž.rada sve što vrijedi iz struke. vrbuju ih na fakultetu. onaj smijeh je događaj tjedna;)
03.10.2008. (03:17)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Junac - u pravu si, nije važno je li most na pravom mjestu i služi li svrsi. Pametno, stručno i upućeno.
bocacciozg - hvala na iscrpnom komentaru, ali ovo navijanje za "naše" umjesto navijanja za poštenje i pravdu je dovelo do sveg zla u Hrvatskoj s kojim se sad moramo boriti. Možda je čovjek koji tako puno putuje distanciran od svega toga i od običnih ljudi, ali zatvaranjem očiju i lakonskim odgovorima problem ne nestaje.
dolphinA, upitno je kakav to čovjek može reć da je Radić stručan. Obrušavanje na Radića ti dođe kao kad Cigan udari dijete i ako niš nije skrivilo - jer zna da hoće. Ljudi se ne mijenjaju, a svi dobro znamo tko je Radić i kako zgrće lovu. Jebeš aerodrom. Čak i da je pošteno pobijedio na ovom projektu (a nije), čovjek je koji zaslužuje zatvor zbog gospodarskog kriminala. I još uvijek ima pristup našim džepovima. Braniš takvog čovjeka? Branjenjem njega napadaš sebe.
13.10.2008. (15:04)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
had
tipična hrvatska priča, gore potpisani prema napisanom tekstu nije uopće vidio natječajne propozicije, nije pročitao natječaj nit njegove zadatke, a koliko vidim nema pojam o javnim arhitektonskim natječajima, a bome ni o arhitekturi... toliko puta viđeno: ja znam bolje od svih, ja sam stručnjak, ja znam sve ja sam i nuklearni fizičar i ekonomist i arhitekt, sve ja znam... luzer, glupi luzeru
14.10.2008. (16:38)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
had
i da spominješ poštenje i pravdu?!?!?!?!? sam tvoj vokabular govori mi s čim si odrastao i u čemu i o kakvom je mentalnom sklopu riječ, ovo je nešto prestrašno
14.10.2008. (16:39)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
MODESTI BLEJZ
taj će aerodrom ionako zbog bure biti zatvoren veći dio godine ;D
01.10.2008. (20:15) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
tyche
Prvi put sam na ovom blogu - izvrsno!
Sad idem iscitavati arhiv.
02.10.2008. (09:11) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
tyche
Da ne ostavljam komentar u proslosti - izvrstan post o psima!
I upravo genijalna analiza razloga zasto ljudi nabavljaju ogromne pse takve vrste o kojima je bilo rijeci. Moja kci je prije dvije godine na poklon od decka za rodendan dobila Americkog Stafforda.
Kad mi je to dojavila telefonom, rogove sam dobila! Digla sam takvu frku da je sve tutnjalo i dali su ga dalje - unatoc tomu sto ga je mladi gospon "skupo platio". Otrovno sam dometnula - sto ti nije poklonio skupi parfem, a ne opasnu dzukelu???
Napominjem - ja OBOZAVAM PSE - da se ne bi mislilo da sam pasomrzitelj.
Kad sam nakon dva mjeseca dosla na godisnji u Osijek, ustanovila sam da mi je to cetveromjesecno stene-grdosija za vrijeme jednomjesecnog boravka u kuci izgrizlo i razderalo krevete(rubove), namjestaj, izgreblo zidove i vrata i porazbijalo par stvari. I to za vrijeme kad su ga ostavili samog jer su morali ici raditi!
Srecom pa sam frku digla odmah! Tko bi tog psa dresirao kad nikad nisu doma!!!???
Napomena: zivim u Njemackoj, kad sam radila osiguranje vlastitog psa, ispalo je da isti iznos moram platiti ja koja imam mini pudlicu kao i netko tko ima pit bulla. To mi nije bilo logicno pa sam upitala predstavnika osiguravatelja KAKO SE MOZE USPOREDITI STETA koju teoretski moze napraviti pudlica i ikakav veliki pas ako napadne ikoga!
Odgovor je bio : pudlica moze istrcati ispred automobila i prouzrociti prometnu nesrecu primjerice.
Ovi veliki psi imaju DODATNO osiguranje koje se MORA UGOVORITI posebnom vrstom police koju ja nemam za pudlicu - i moraju se svake godine prijaviti lokalnoj policiji na raport! Ja nisam obavezna imati osiguranje, ali oni jesu.
Tu psa ima gotovo svaka treca kuca, ali nikom ne pada na pamet da velike pse seta bez lajne i brnjice! Mali poput moje sinjorine ne moraju imati brnjicu, ali lajnu obavezno.
02.10.2008. (10:56) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Đus
također prvi put ovdje, propustih mnogo...
što reći na ovo osim: "ništa novo"?
meni je cifra o kojoj se priča realna, jer dok se namire svi ti termiti od prof. Bandića na dolje, ostat će taman toliko da se izgradi nešto što se neće srušiti samo od sebe. prvih 10 godina.
ne moram posebno ni isticati kako jednostavno nema novaca za umirovljenike, osobe s invaliditetom i PRAVE branitelje. za lažne invalide i branitelje se već nađe, ali tu se priča većproširuje na kolege ovdje spomenutih aktera...
gromoglasan smijeh? opet ne čudi, to su preozbiljni ljudi za ovaj zaostali, lopovski mentalitet.
gdje smo u svemu tome mi? ja osobno sam sretan što mojih nepostojećih 1000 kuna invalidnine ide njima u džep. neka, i tako živim u najhomoseksualnijem narodu na svijetu- svi vole da ih se guzi. još ćemo im za koje desetljeće dizati spomenike za "zasluge", kad otegnu papke smijući se nama kretenima.
moj prijedlog je da se započne humanitarna akcija s ciljem protjerivanja cjelokupnog Sabora iz države, sa čitavom rodbinom. to bi bila najpametnija investicija od "stoljeća sedmog".
02.10.2008. (13:22) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
konzervativni
koji si ti seronja,ono....!
kao prvo,radić je dobio više projekata van Hrvatske nego unutar Hrvatske,ito od crne gore preko rusije do kazahstana..dakle nije istina da dobiva samo u hrvatskoj. pa čak i u crnoj gori di hrvatske firme teško dobivaju poslove,dobili su projekt auto ceste kroz crne gore.
tvoja rečenica "Već u startu taj projekt, nakon ovoga što sam rekao, izgleda kao da bi ga trebalo srušiti dinamitom i graditi ispočetka. Takvi su vam ti Radićevi projekti...a još nije završio ni nevidljivi most do Pelješca"
govori o tebi. ne podnosiš Radića zbog drugog političkog stava,i to je jadno.
moj stav je jedini dobar,a sve drugo treba minirati. tipicni komunizam. ja Bog-partija.
maslenički most je jedan od najboljih projekata mostogradnje u europi,i istina je da je često zatvoren ito ne zbog "obične burice" nego zbog buretina koje ruše kamione,i koje bi da pušu u americi bile nazvane uraganom..
sto se tice mosta na peljescu radic ga i ne gradi nego samo projektira, a druge firme ga trebaju graditi...ali zasto sti govoriti kada si ionako glup.
i zatucan.
02.10.2008. (13:31) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
junac
ak se ZNALO tko će pobjediti na natječaju, kaj nisi ovaj post napisao dan prije?
i to kaj ne zna pozicionirati most ili napraviti dobar vjetrobran, ne znači da ne zna most projektirati. most stoji, ne? ne radim u IGH i tak me boli kurac za Radića, al stvarno mi idu na živce ove analize neupućenih i nestručnih.
p.s. proguglaj gdje su najveći armirano-betonski mostovi na svijetu.
02.10.2008. (13:39) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Bocaccio
Gotovo svaki tjedan putujem iz Zagreba i u Zagreb avionom pa me je tema zagolicala. Kaj da velim na ono sto sam procitao?
Osobno mi je drago sto je pobijedio domaci izvodjac i vjerojatno domaci arhitekti. Osnovno, to znaci da ce novci ici preko domacih tvrtki a ne preko stranih posrednika (koji uzimaju svoj dio kolaca koji ce ovako ili onako biti uzet - znam to kao covjek koji se bavi businessom). Je li pobijedio Jure Radic i njegov lobi, Ratimir Cacic i njegov lobi, potpuno je svejedno jer oba su takva kakva jesu a treceg nema. Hrvatska je premala zemlja da bi bilo velike konkurencije u krugu velikih. Citava Hrvatska stane u Centar Londona, Pariza, Berlin ili jednu Varsavu sto takodjer treba uzeti u obzir.
Kao putnik koji godisnje sakupi gotovo dvije zlatne Miles&More kartice (racunajte si koliko je to leta) znam samo to da aerodrom treba biti funkcionalan. Ljepota nije vazna. Jednako tako bi mogli raspravljati i sto je lijepo a sto nije. Evo konkretnih usporedbi:
Munchen. Aerodrom je izvana lijep, iznutra sjajan ali je nevjerojatno nefunkcionalan i za putnika koji brzo treba uci i izaci izuzetno naporan. Dolazis na jednu i kilometrima pjesacis da bi izasao na drugu stranu jer ... obicno hvatas let za dalje. Vrijeme presjedanja obicno je kratko: pola sata do cetrdeset minuta. Ukoliko avion iz Zagreba ne kasni (tada nema sanse uhvatiti slijedeci let), osim trcanja s jedne na drugu stranu to ukljucuje jednu do dvije kontrole osobne prtljage (zavisi gdje dalje letis), granicnu proceduru ulaska u EU i ponekad, usputni check-in jer ti u Zagrebu nisu mogli izdati i onu drugu boarding kartu koju si platio unaprijed (odnosi izmedju aviokompanija, opcije karata, ...).
Frankfurt. Aerodrom je izvana ruzan ali, iako je po povrsini veci od grada Zagreba, nevjerojatno je funkcionalan. Iznutra nije lijep ali usprkos neusporedivo vecim udaljenostima no sto ima Munchen, trebas manje vremena za prevaliti isti ili daleko veci put. Kontrole i eventualno check-in, to je isto i ne moze se izbjeci.
Uzmi dodatni primjer Charle De Gaulle, Pariz. Aerodrom je izvana jako lijep ali je uzasno neorganiziran tako da izmedju terminala gubis i vrijeme i letove. Londonski Heathrow je pak rugoba ali ne gubis vrijeme jer je aerodrom izueztno organiziran.
Sto se tice svjetski poznatih arhitekata - to su price za malu djecu i budale koji to trebaju progutati. Nisu nasi hrvatski arhitekti nista losiji a uz to su jos nasi pa ce tako novci ipak otici njima a ne strancima. Ukoliko me memorija ne vara, a ne vara, projekt koji sam vidio a koji se treba graditi u Zagrebu je sasvim OK. Nista ruzniji ni ljepsi od Beca (recimo, nekome je ona nova crna rugoba od temilana izuzetno ruzna), Hamburga, Varsave, Manchestera, Schipoola (Amsterdam), ...
Sto se troskova tice, tu treba razlikovati pocetne procjene i stvarnu realizaciju jer u medjuvremenu cijene opreme koju treba nabaviti se mijenjauju a nema tog projekta gdje se tijekom izgradnje djelomicno ne promijeni i sam projekt. Recimo, novi terminal u Becu je bas takav primjer i jos nije pusten u promet iako je bilo planirano da bude u funkciji prije Europskog nogometnog prventva. U Varsavi je pustanje kasnilo godinu i po dana i tako da ne nabrajam.
I kao agramer i kao putnik veselim se novom aerodromu. A sto se tice onih 300 miliiona EURa, oni ili nesto vise, vjerojatno cak 400 miliona ce biti potroseno ne samo za novu zgradu terminala, vec i za nove prihvatne staze, parkiralista aviona i pistu. A sve to kosta. Zato je i bolje da umjesto stranog posrednika tu bude domaci.
I na kraju jos ovo. Kao putnik znam da, koliko god ne-putnicima izgledali fascinantni aerodromi u Hong Kongu i tko zna gdje (gradovi od nekoliko desetaka miliona stanovnika), znam da su ti aerodromi uzasno nefunkcionalni (na nekima sam bio). Primjer nefunkcionalnosti imate i u Munchenu pa si mislite.
Pozdrav iz Bocacciograda
02.10.2008. (14:33) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Games
Takvi smo mi balkanci, mozemo pobijediti samo na domacim natjecajima - kvaliteta radova je ispod nule daleko. Zalosno ali istinito zbog toga smo i daleko od Europe i Europske unije.
02.10.2008. (14:56) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
biba
J.R. nije projektant Masleničkog mosta, već samo suradnik. U vrijeme projektiranja Jure nije imao položen (ni) stručni ispit koji je preduvjet da netko bude projektant.
02.10.2008. (15:01) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
dipl.ing.arh.
Jure Radić nije projektirao "novi aerodrom", već su to učinili profesor akademik Neidhardt i profesor Kincl, obojica vrhunski arhitekti, jedni od najboljih u hrvatskoj, ali i šire. informacije radi, neidhardt ima dugogodišnje međunarodno iskustvo i radio je "megastrukture" koje su, opet informacije radi, zanimljive zbog načina izvedbe i time bitnije za građevinarsku struku, ne i za arhitektonsku. vrlo malo takvih zgrada naći ćeš u relevantnim arhitektonskim izdanjima. jedna takva emisija, ne daje ti pravo da se imenuješ arhitektonskim teoretičarem ili čak kritičarem.
jure radić je po struci građevinar i samim time ne projektira zgrade ili kuće.
ne želim ulaziti u malverzacije i namještanja jer smatram da je projekt novog aeorodroma izvrstan, iz prve ruke mogu tvrditi da su obojica arhitekata vrhunski profesionalci i gadi mi se što ih se ovdje niti ne spominje. sljedeći put se malo više informiraj o sličnim temama jer većina napisanog je notorna glupost.
02.10.2008. (19:59) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Kolači
Bok,ljepo piseš,pametno.samo tako nastavi
03.10.2008. (01:16) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
dolphinA
Nisi naveo niti jedan stručan argument. Nisam ni ja ni građevinar, niti arhitekt, ali od ljudi koji to jesu i uspješni su, a nemaju veze s IGH sam često puta čula iznimno pozitivno mišljenje o stručnosti Radića te tvrdnju da kod nas nijedna druga ekipa nema sposobnost za gradnju mostova. Trebao bi više proučiti temu, staviti u kontekst vremena kada se počeo graditi i proučiti pozadinu cijele priče prije nego što se obrušuši na nekoga.
To što je tebi ružna zgrada, ne znači puno.... o ukusima se ne raspravlja. Meni se ona jedna slika koju sam vidjela baš dopala.
Rekla bih i da nisi bio u Kini i Hong Kongu ako tvrdiš da se tamo grade samo savršeno funkcionalne građevine :-).
O komentarima da mi možemo pobijediti samo na domaćim natječajima, ne želim niti raspravljati jer je očito da to kaže netko tko nema veze o našim uspješnim arhitektima priznatima vani. I zašto bismo se morali uvlačiti gospodi strancima ako imamo kvalitete u svom dvorištu?
I za kraj; ne nemam nikakve veze s Radićem. Ako bi mi tražio ikakvu vezu s nekim vezanim uz ovu priču, onda bi mi u obiteljskom stablu pronašao projektanta starog Masleničkog mosta. Javila sam se jer ne volim neargumentirane napade.
03.10.2008. (01:55) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
lolina
krajnje je vrijeme da kupim koju ra-igh. očito je nemo'š fulat, a i uzimaju na trž.rada sve što vrijedi iz struke. vrbuju ih na fakultetu.
onaj smijeh je događaj tjedna;)
03.10.2008. (03:17) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Skitam se i kenjam
Najčišći inajpošteniji natječaj u zadnje vrijeme na kome je pobijedio najbolji rad. Jbga dobio ga IGH, pa se odmah sere.....
03.10.2008. (14:34) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Milijunas
Nije bas vezano uz aerodrom, iako mi je izuzetno drago da se konacno pocelo nesto dogadjati na to planu, a ko ce lovu zgrnut...
@tyche, pa staford je izuzetno malen pas. Ne kuzim u kakav ga konteks stavljas sa velikim psima?
05.10.2008. (21:24) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
zois
da bi reč rekel (mladi) gospon...
06.10.2008. (11:03) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Radio Purger
Modesti Blejz - hahahhaa najbolji komentar :)
konzervativni - sve sam ti napisao na tvom blogu.
Junac - u pravu si, nije važno je li most na pravom mjestu i služi li svrsi. Pametno, stručno i upućeno.
bocacciozg - hvala na iscrpnom komentaru, ali ovo navijanje za "naše" umjesto navijanja za poštenje i pravdu je dovelo do sveg zla u Hrvatskoj s kojim se sad moramo boriti. Možda je čovjek koji tako puno putuje distanciran od svega toga i od običnih ljudi, ali zatvaranjem očiju i lakonskim odgovorima problem ne nestaje.
dolphinA, upitno je kakav to čovjek može reć da je Radić stručan. Obrušavanje na Radića ti dođe kao kad Cigan udari dijete i ako niš nije skrivilo - jer zna da hoće. Ljudi se ne mijenjaju, a svi dobro znamo tko je Radić i kako zgrće lovu. Jebeš aerodrom. Čak i da je pošteno pobijedio na ovom projektu (a nije), čovjek je koji zaslužuje zatvor zbog gospodarskog kriminala. I još uvijek ima pristup našim džepovima. Braniš takvog čovjeka? Branjenjem njega napadaš sebe.
13.10.2008. (15:04) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
had
tipična hrvatska priča, gore potpisani prema napisanom tekstu nije uopće vidio natječajne propozicije, nije pročitao natječaj nit njegove zadatke, a koliko vidim nema pojam o javnim arhitektonskim natječajima, a bome ni o arhitekturi... toliko puta viđeno: ja znam bolje od svih, ja sam stručnjak, ja znam sve ja sam i nuklearni fizičar i ekonomist i arhitekt, sve ja znam... luzer, glupi luzeru
14.10.2008. (16:38) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
had
i da spominješ poštenje i pravdu?!?!?!?!? sam tvoj vokabular govori mi s čim si odrastao i u čemu i o kakvom je mentalnom sklopu riječ, ovo je nešto prestrašno
14.10.2008. (16:39) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...