03.10.2008. (08:33)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Prominac
VLADAVINA NARODA ILI SAMOVLADA / R
(DEMOKRACIJA ILI AUTOKRACIJA)
Po Stvoritelju dogodio se narod kao polje za žetvu svega što bi moglo koristiti i onima koji nisu sijali, a hoće žeti za sebe ili isključivo za sebe. Puno njih želi žetvu iako nisu sijali, pa se po njihovoj konkurenciji događa raslojavanje naroda. Po sudbini naroda i vođa, uglavnom sudbina se tvori vrteći se u krugu i stalno producira po tradiciji klasičnog autokrata, o čemu se rijetko raspravlja znajući koliko čovjek teško prihvaća novo, i da radije živi po staroj šabloni. Zbog tendencioznog navikavanja narod se ponaša inertno pa vođu sve manje kontrolira i upozorava kako sve manje prihvaća odgovornost za preuzete dužnosti. Dok vođa postaje sam sebi svrha, narod olako shvaća nastalu situaciju i kada se radi o njihovim životima, ne uočava da je to znak posrtanja jednog naroda. Nema riječi kojima se može izreći kolika je odgovornost vođe za živote, tj. može li čovjek duhovni život uzeti kao dužnost i za život biti odgovoran. Koliko je vođa kao pojedinac svjestan dok uzima tako veliku dužnost? Čovjek je biće rasta prema autonomnosti – spoznajom, osvješćivanjem prema slobodi. Dok autokrat u političkom smislu označava apsolutizam iako je tek biće rasta – pa za život ne može biti odgovoran, jer čovjek još nije takva kvaliteta, samo uz silnu toleranciju i savjetnike vođa će utoliko poticati jedan narod. Dakle, pojedinac naročito kada se odmetne u autokrate jedino kao etičar pozitivno je, dok političari kvalitete i iz ovog vremena uglavnom još uvijek ne djeluju prema apsolutnom dobru, proporcijalno spoznaji toliko se žrtvuju ili žrtvuju narod. Zapravo, mudrost se unosi u institucije koje su servis narodu. To znači vladar je znanje i preko institucija, adekvatno spoznaji preko kojih pojedinci u jednom narodu uče poticati jedan drugoga. Dakle čovjek je stvaran, a vladar je čuvar duhovnog života – u funkciji Stvoritelja života. Gledano iz vremenskog kuta, evolucija je nositelj spoznaje, a ako se tako ne pokaže na terenu nije je niti bilo, jer nije bilo kretanja u skladu sa životom. U dvojstvu razigrani Apsolut – Stvoritelj stvori čovjeka pojedinca pripadnika jednog naroda, život stupnja čovjeka na Zemlji. Nakon demokracije i autokracije po volji jednog naroda, evo i osvješćenosti čovjeka po kojoj adekvatno zaslužuje slobodu koja je otrov za strah, a koji je oruđe autokrata. Kakogod, kod nekih naroda «demokracija» je za sada plodno tlo autokratima za upravljanje, a koji su svrha sami sebi. Dakle, autokracija tj. pojedinac vlada narodom, bio on iz njegovih redova ili iz redova okupatora, i kada najmanje mogu pokazati u pravcu dobra, vladaju u «ime naroda». Najčešće autokrat je na riječima uzor. . . sve dok ga narod tolerira zbog preuzetih dužnosti i odgovornosti za koje ne mari, a što se pokaže u jednoj zajednici. Kada vladar svojim potezima pokazuje apsolutistički stil vladanja, na sceni je bolestan vladar. Uglavnom narod i «demokracija» imaju kvalitetu logike zdravog razuma i očigledno se to nameće od strane Stvoritelja života, za ljude dobre volje – kao poticaj za djelovanje, umjesto pijanstva i orgijanja. Apsolut je perpetuum mobile Âą i dovoljan sam sebi, što i čovjek nerealno želi stoga se na Zemlji služi koječime po cijenu skladna života, što uvijek stvara patnju. Znači, pojedinac nesvjesno po vlastitoj anarhičnoj volji dok rastače jedno zapravo svojim nakanama rastače sebe i selo, koje mu to dopusti. Dakle, pojedinac kao dio Jednog – Apsolutnog nameće se kategorično tumačenjem apsolutnog. Umjesto da se to Jedno konstantno sagledava i štuje kao garancija za sve razine i razlike života, pismene i nepismene, vjernike ili znanstvenike ali u službi za JEDNO, jednu zajednicu, jednog pojedinca tako da se ne rastače i ne rasipa integritet – što je slabljenje. Dakle, za – JEDNO, zajedno, jedna zajednica se čuva kao opće dobro. Dezintegracija nastaje zbog neznanja, zbog autokratskog ponašanja i zloupotrebljavanja demosa. Âą Apsolut je perpetuum mobile – vječno pokretljivo Autokrat bez kontrole, kao rob osjetila zavaran prividom, izgubi kriterije za opće pa s velikim materijalnim izobiljem postane proklet i nepodnošljiv narodu. Jer tu ljepotu i dobrotu koja je iza i iznad ne može vidjeti, to što može čovjek urednim – duhovnim – očima. Svaki čovjek se pokazuje narodu i po svojim djelima, svim svojim pokušajima i posrnućima kao mudar ili lukav pojedinac za – JEDNO ili protiv. Autokrat je stalno u iskušenju, nije svjestan da demos može zadovoljiti samo kvalitetom, a sebe kvantitetom dok podmeće demosu privid «kruha i igara» što je samo osjetilna razina, što bi za čovjeka trebalo značiti sekundarno po redu. Primarno je za narod sudjelovanje ZAJEDNO, ZA – OPĆE – DOBRO. Tek tako narod živi na putu beskonačnom što je smisao. Pravi vođa ustraje i može odoljeti i pored svih iskušenja koja su odraz vlastite slabosti ili slabosti naroda kojem pripada, a koji je tu da isti potiče i prezentira, što mogu samo marljivi i strpljivi. Proizlazi da pojedinac k
04.10.2008. (11:20)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
miljevčanin
malo nas je,al' nas ima.
04.10.2008. (12:01)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
PIŠALINA
OPĆINSKO NATJECANJE 1998.
1. zadatak 35 bodova
Marko je preko ljeta radio u pekari. Pošto mu pečenje kruha baš i nije išlo, šef mu je dao da pakira vreće brašna po narudžbi. “Ajde, bar nešto lagano ... baš mi se i ne da razmišljat po ovakvoj vrućini!”, misli si Marko. Kad tamo pekara ima samo vreće od 17, 19 i 23 kilograma, a kupac želi isključivo pune vreće i to onu kombinaciju koja ima najveći broj vreća od 23 kg. “Ajoj!!! Da sam bar malo više pazio na informatici, sad bih to znao riješiti.”
Na svu sreću Markov brat (blizanac) Antonio sjetio se kako se to rješava i pomogao bratu odraditi svoj dio posla kako treba. Kupci su svi sretni dobivali naručenu količinu brašna (ako ju je bilo moguće na taj način isporučiti).
Napišite program koji će riješiti ovaj problem! Ulazni podaci: • količina željenog brašna u kilogramima Izlazni podaci: • broj vreća od 17, 19 i 23 kilograma potrebnih za isporuku ili odgovarajuća poruka ukoliko ne postoji način da se ta količina upakira
Primjer 1: Ulaz : 97 Izlaz : 2 x 23 kg, 0 x 19 kg, 3 x 17 kg
2. zadatak 45 bodova Sav sretan Marko je dočekao kraj ljeta, jer mu se posao s pakiranjem vreća baš i nije sviđao. Uostalom, 28. rujna im je rođendan! Roditelji su se htjeli poigrati s njihovim horoskopskim znakom (vaga) pa su im kupili pet darova na koje su zalijepili cijene (u Kn) i rekli: “Tu su vam darovi. Raspodijelite ih međusobno tako da obojica dobijete što je moguće sličnije ukupne vrijednosti darova.”
Marko i Antonio su par dana mozgali i na kraju su uspjeli pravedno raspodijeliti darove.
Napišite program koji će izračunati najpravedniju raspodijelu darova. Nije bitno tko od blizanaca je dobio koliko i koje darove, već samo ukupne vrijednosti. Ulazni podaci : • cijene za pet darova Izlazni podaci: • ukupna vrijednost darova koje je dobio svaki od blizanaca
Primjer 1: Ulaz : 9, 8, 3, 4, 1 Izlaz : 12 i 13
08.10.2008. (18:19)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
fan
miljevci su zakon, neka vas je
03.10.2008. (08:33) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Prominac
VLADAVINA NARODA ILI SAMOVLADA / R
(DEMOKRACIJA ILI AUTOKRACIJA)
Po Stvoritelju dogodio se narod kao polje za žetvu svega što bi moglo koristiti i onima koji nisu sijali, a hoće žeti za sebe ili isključivo za sebe.
Puno njih želi žetvu iako nisu sijali, pa se po njihovoj konkurenciji događa raslojavanje naroda.
Po sudbini naroda i vođa, uglavnom sudbina se tvori vrteći se u krugu i stalno producira po tradiciji klasičnog autokrata, o čemu se rijetko raspravlja znajući koliko čovjek teško prihvaća novo, i da radije živi po staroj šabloni. Zbog tendencioznog navikavanja narod se ponaša inertno pa vođu sve manje kontrolira i upozorava kako sve manje prihvaća odgovornost za preuzete dužnosti. Dok vođa postaje sam sebi svrha, narod olako shvaća nastalu situaciju i kada se radi o njihovim životima, ne uočava da je to znak posrtanja jednog naroda.
Nema riječi kojima se može izreći kolika je odgovornost vođe za živote, tj. može li čovjek duhovni život uzeti kao dužnost i za život biti odgovoran. Koliko je vođa kao pojedinac svjestan dok uzima tako veliku dužnost?
Čovjek je biće rasta prema autonomnosti – spoznajom, osvješćivanjem prema slobodi. Dok autokrat u političkom smislu označava apsolutizam iako je tek biće rasta – pa za život ne može biti odgovoran, jer čovjek još nije takva kvaliteta, samo uz silnu toleranciju i savjetnike vođa će utoliko poticati jedan narod. Dakle, pojedinac naročito kada se odmetne u autokrate jedino kao etičar pozitivno je, dok političari kvalitete i iz ovog vremena uglavnom još uvijek ne djeluju prema apsolutnom dobru, proporcijalno spoznaji toliko se žrtvuju ili žrtvuju narod. Zapravo, mudrost se unosi u institucije koje su servis narodu. To znači vladar je znanje i preko institucija, adekvatno spoznaji preko kojih pojedinci u jednom narodu uče poticati jedan drugoga. Dakle čovjek je stvaran, a vladar je čuvar duhovnog života – u funkciji Stvoritelja života. Gledano iz vremenskog kuta, evolucija je nositelj spoznaje, a ako se tako ne pokaže na terenu nije je niti bilo, jer nije bilo kretanja u skladu sa životom. U dvojstvu razigrani Apsolut – Stvoritelj stvori čovjeka pojedinca pripadnika jednog naroda, život stupnja čovjeka na Zemlji. Nakon demokracije i autokracije po volji jednog naroda, evo i osvješćenosti čovjeka po kojoj adekvatno zaslužuje slobodu koja je otrov za strah, a koji je oruđe autokrata. Kakogod, kod nekih naroda «demokracija» je za sada plodno tlo autokratima za upravljanje, a koji su svrha sami sebi. Dakle, autokracija tj. pojedinac vlada narodom, bio on iz njegovih redova ili iz redova okupatora, i kada najmanje mogu pokazati u pravcu dobra, vladaju u «ime naroda». Najčešće autokrat je na riječima uzor. . . sve dok ga narod tolerira zbog preuzetih dužnosti i odgovornosti za koje ne mari, a što se pokaže u jednoj zajednici. Kada vladar svojim potezima pokazuje apsolutistički stil vladanja, na sceni je bolestan vladar. Uglavnom narod i «demokracija» imaju kvalitetu logike zdravog razuma i očigledno se to nameće od strane Stvoritelja života, za ljude dobre volje – kao poticaj za djelovanje, umjesto pijanstva i orgijanja.
Apsolut je perpetuum mobile Âą i dovoljan sam sebi, što i čovjek nerealno želi stoga se na Zemlji služi koječime po cijenu skladna života, što uvijek stvara patnju. Znači, pojedinac nesvjesno po vlastitoj anarhičnoj volji dok rastače jedno zapravo svojim nakanama rastače sebe i selo, koje mu to dopusti. Dakle, pojedinac kao dio Jednog – Apsolutnog nameće se kategorično tumačenjem apsolutnog. Umjesto da se to Jedno konstantno sagledava i štuje kao garancija za sve razine i razlike života, pismene i nepismene, vjernike ili znanstvenike ali u službi za JEDNO, jednu zajednicu, jednog pojedinca tako da se ne rastače i ne rasipa integritet – što je slabljenje. Dakle, za – JEDNO, zajedno, jedna zajednica se čuva kao opće dobro.
Dezintegracija nastaje zbog neznanja, zbog autokratskog ponašanja i zloupotrebljavanja demosa.
Âą Apsolut je perpetuum mobile – vječno pokretljivo
Autokrat bez kontrole, kao rob osjetila zavaran prividom, izgubi kriterije za opće pa s velikim materijalnim izobiljem postane proklet i nepodnošljiv narodu. Jer tu ljepotu i dobrotu koja je iza i iznad ne može vidjeti, to što može čovjek urednim – duhovnim – očima. Svaki čovjek se pokazuje narodu i po svojim djelima, svim svojim pokušajima i posrnućima kao mudar ili lukav pojedinac za – JEDNO ili protiv. Autokrat je stalno u iskušenju, nije svjestan da demos može zadovoljiti samo kvalitetom, a sebe kvantitetom dok podmeće demosu privid «kruha i igara» što je samo osjetilna razina, što bi za čovjeka trebalo značiti sekundarno po redu. Primarno je za narod sudjelovanje ZAJEDNO, ZA – OPĆE – DOBRO. Tek tako narod živi na putu beskonačnom što je smisao. Pravi vođa ustraje i može odoljeti i pored svih iskušenja koja su odraz vlastite slabosti ili slabosti naroda kojem pripada, a koji je tu da isti potiče i prezentira, što mogu samo marljivi i strpljivi. Proizlazi da pojedinac k
04.10.2008. (11:20) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
miljevčanin
malo nas je,al' nas ima.
04.10.2008. (12:01) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
PIŠALINA
OPĆINSKO NATJECANJE 1998.
1. zadatak 35 bodova
Marko je preko ljeta radio u pekari. Pošto mu pečenje kruha baš i nije išlo, šef mu je dao da pakira vreće brašna po narudžbi. “Ajde, bar nešto lagano ... baš mi se i ne da razmišljat po ovakvoj vrućini!”, misli si Marko. Kad tamo pekara ima samo vreće od 17, 19 i 23 kilograma, a kupac želi isključivo pune vreće i to onu kombinaciju koja ima najveći broj vreća od 23 kg. “Ajoj!!! Da sam bar malo više pazio na informatici, sad bih to znao riješiti.”
Na svu sreću Markov brat (blizanac) Antonio sjetio se kako se to rješava i pomogao bratu odraditi svoj dio posla kako treba. Kupci su svi sretni dobivali naručenu količinu brašna (ako ju je bilo moguće na taj način isporučiti).
Napišite program koji će riješiti ovaj problem! Ulazni podaci:
• količina željenog brašna u kilogramima
Izlazni podaci:
• broj vreća od 17, 19 i 23 kilograma potrebnih za isporuku ili odgovarajuća poruka ukoliko ne postoji način da se ta količina upakira
Primjer 1:
Ulaz : 97
Izlaz : 2 x 23 kg, 0 x 19 kg, 3 x 17 kg
2. zadatak 45 bodova
Sav sretan Marko je dočekao kraj ljeta, jer mu se posao s pakiranjem vreća baš i nije sviđao. Uostalom, 28. rujna im je rođendan! Roditelji su se htjeli poigrati s njihovim horoskopskim znakom (vaga) pa su im kupili pet darova na koje su zalijepili cijene (u Kn) i rekli: “Tu su vam darovi. Raspodijelite ih međusobno tako da obojica dobijete što je moguće sličnije ukupne vrijednosti darova.”
Marko i Antonio su par dana mozgali i na kraju su uspjeli pravedno raspodijeliti darove.
Napišite program koji će izračunati najpravedniju raspodijelu darova. Nije bitno tko od blizanaca je dobio koliko i koje darove, već samo ukupne vrijednosti. Ulazni podaci :
• cijene za pet darova
Izlazni podaci:
• ukupna vrijednost darova koje je dobio svaki od blizanaca
Primjer 1:
Ulaz :
9, 8, 3, 4, 1
Izlaz :
12 i 13
08.10.2008. (18:19) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...