Komentari

babl.blog.hr

Dodaj komentar (23)

Marketing


  • Kenguur

    pogledaj OVDJE
    imas taj film ripan sa VHS , trebas se samo registrirati :)
    Ako zapne javi se .

    avatar

    10.09.2008. (11:43)    -   -   -   -  

  • Viola (sul palco)

    njoj kao prvo fali kućnog odgoja a onda i nešto školovanja...
    ali tko sam ja da joj sudim kad je masa uzdiže u nebesa

    avatar

    10.09.2008. (12:33)    -   -   -   -  

  • fotkam, kuham, putujem...

    hehehe, nedodirljiva i jos k tome dama hahaha....odlicno primjeceno, odlicno napisano.....a da ti jos toga procitas, ova tvoja tranciranja su upravo predobra :) a da bi nas prestao zabavljati :)

    avatar

    10.09.2008. (12:33)    -   -   -   -  

  • pino

    jebeš nives :-)

    avatar

    10.09.2008. (15:45)    -   -   -   -  

  • lobotomya

    Nisam čitala taj uradak, ali ovo što si ti za nas izdvojio me skoro šokiralo. Naime , ono " damski " , o nedodirljivosti ne bih. Ako je njoj veselje sebe tako doživljavati , neka se cura veseli.

    avatar

    10.09.2008. (18:35)    -   -   -   -  

  • purka

    možda je samo mislila reči - drskije, umjesto damskije. ionako sve počinje sa d.
    jesi li i ti jedan (u nizu) koji bi ju rado poučio?

    avatar

    10.09.2008. (20:21)    -   -   -   -  

  • diracons

    Svaka joj čast na ulovu. Osim ako tip ne stanuje u Moskvi a ona ga pokupila u Zagrebu pa su se do njegova stana zabavili jedno 5-6 puta, on je apsolutni fenomen. Medicina govori o oko 40 minuta predaha izmedju dvije zabave za normalnog mužjaka u naponu snage.
    No, komentiram zbog prethodnog posta i pokajništva: upoznao sam dosta pokajnika i preobračenika iz ateista, hedonista i sl. u čudoredne propovijednike morala i vjere. Čast iznimkama (koje nisam upoznao) ali se radi ili o preobračenju potaknutom promjenom vladajućeg režima ili pak o muškarcima koji su izgubili (nekada jaki i bezobzirni) nagon.

    avatar

    11.09.2008. (08:21)    -   -   -   -  

  • Divan -skitnje

    Bolje Nives nego saborski zastupnici. Ona barem rasprodaje svoje, a ovi galantno poklanjaju naše.

    avatar

    11.09.2008. (09:34)    -   -   -   -  

  • Traganje za izgubljenim vremenom

    a šta je uopće ta žena napravila da je ovako popularna?

    avatar

    11.09.2008. (09:54)    -   -   -   -  

  • zita, prazno

    a mozda ti nisi savladao umijeće razumijevanja njihovog ispravnog značenja u datom kontekstu? i kakve sad veze ta tvoja nesposobnost ima sa nivesicom? i to što ona možda ne mari za raskoš hardvera, već za psihodeliju softvera. a ti to ne vidiš, niti želiš. moraš o nečemu napisati post, jelte. vidiš kako nivesica misi i na takve poput tebe.

    avatar

    11.09.2008. (11:08)    -   -   -   -  

  • lkjlkjk

    Trazis dlaku u jajetu.Mislim da bas ti nisu uspjeo shvatiti sto je pisac hjeo reci.Ona se ne trudi opisati sebe kao andjela.To damski shvatila sam kao ironiju.

    avatar

    11.09.2008. (12:33)    -   -   -   -  

  • laki

    Kada je netko necim pogodjen,a pravi se da nije,za njega se kaze da glumi nedodirljivog.

    avatar

    12.09.2008. (22:54)    -   -   -   -  

  • m

    pogođena, veli, pet puta u pedeset minuta

    avatar

    12.09.2008. (23:58)    -   -   -   -  

  • n

    Svaki drugi frajer se hvali sa tih pet puta u pedeset minuta.Netko ovdje laze.

    avatar

    13.09.2008. (10:16)    -   -   -   -  

  • NEMANJA

    E, moj Bubble, baš si ovih dana nemiran, onako meteoropatski, zbog dolaska jeseni.
    Na brzinu, da previše ne spikamo - jer blog je odličan, samo ima puno teksta - recimo:
    Ha, ha, ha, kakav rasap etičkog i estetičkog postulira naš Bubble: Pustolovine literarne heroine su jedno, ali izbor riječi kojima su iznesene isključivo je u ingerenciji autorice. Babl, to su pizdarije: kaj bi lik imal samostalan život, to više učiteljice materinjeg jezika ne predaju ni u Kikindi, kad se obrađuje nastavna jedinica: Do100jevski. (BTW, jesi li primjetio da se i Tol100j tako može napisati? Fascinantno!) Kao, sfera estetskog u ingerenciji je autora, dok je moral lika - Aristotel uči da se karakter očituje u radnji - pa i u romansiranoj biografiji sasvim apartna kategorija koja s autorom ima koliko i s čitateljem, malo ili gotovo ništa (malo, to znači: zajedničku prošlost, ili barem sadašnjost). Autor odgovara za riječi, lik za djela, rekao bi Babl, da to nisam rekao ja, pokušavajući ga pojasniti. Ma kaj god!
    Sasvim je jasno da je autor odgovoran za svoje likove i njihove postupke. Ono što ti pokušavaš kazati Nabokov je već odavno napisao: Lolita je tek romansa s engleskim jezikom, nikako ne s maloljetnicom! Jasno da Nabokov nije (nužno) pedofil, niti bi ga trebalo uhititi zbog postupaka Humberta Humberta, ali Nabokov ipak o tim svojim likovim nekaj želi kazati, kaj ne, Babl - možemo se složiti oko toga da oni nisu samo alibi za početnu aliteraciju, ha?
    U čijoj bi ingerenciji bile pustolovine drage Lo, ili junakinje biografije Nives C., ako ne u nadleštvu autora, Nabokova i Nives Zeljković (Bože, oprosti što u istu rečenicu...)? Hoćeš kazati: pustolovine mogu biti i fikcionalne, kao što su očito ove umnožene jebačine na semaforu i drugdje, ali riječi su nužno autentične, jer su izbor autora! Jesu li onda i istinite, ako su autentične? Koja je relacija tih riječi i onoga što izriču? I tako dalje...
    Da skratim, jer blog je odličan, samo ima puno teksta: Nives C. odlično izabire riječ nedodirljiva, jer želi kazati: možeš imati moje tijelo, ali ne i moju dušu! Ušao si u mene, ali kao Nijemci u Moskvu: nisi pokorio Rusiju! Kako veli Borges u Deutches Requiem: "Posmatram svoj lik u ogledalu da bih znao tko sam, da bih znao kako da se ponašam kroz nekoliko sati kada se budem suočavao s krajem. Moje tijelo može osjetiti strah, ali ja - ne."
    Kangrga bi kazao: tek rasap fizisa i nomosa rađa ethos, mada etika, tu ćeš se oduševiti, još uvijek nije revolucija, jer posreduje ovu suprotnost tek idealno, u mislima, misli Grga.
    Vidiš kako je duboka i literatura Nives C.: iako namjerno vulgarizira - mada se odmah pametno distancira jer se ironično izruguje s tom vulgarizacijom, ali i našim eventualnim malograđanskim snebivanjem nad besramnošću tolikih javnih snošaja: parkting, semafor, uopće javni saobraćaj - odnos s muškarcem, pretvarajući ga s jedne strane u bešćutni seks iz niskih pobuda, štoviše seks koji je prikazan groteskno hiperbolizirano, kao njen komentar naše predstave o njoj (tu se Nives zapravo zajebava s našim predrasudama: ako već mislite da sam Mesalina, nezasitna pohotnica, evo vam, bagro, jebem se 4 puta tek do stana, a da dalje ne pričam...), ta je vulgarizacija samo stilsko sredstvo: ne izbor riječi, nego sama radnja biva i autoironski komentar, i društvena kritika, i - kao hiperbola - rafinirano stilsko sredstvo kojemu je zadatak izazivanje komičkog efekta: podsmjeha klajnbirgerskom čitatelju, ironijske distance spram vlastitog javnog lika! Kad veli dakle da je nedodirljiva, mada netom višekratno pojebana, ( junakinja knjige) Nives C. neobično pametno poentira: vrlo promišljeno ponajprije izabravši frazu: nije to ništa osobno, za nešto najosobnije na svijetu, za vođenje ljubavi, a potom Nives i na koncu rečenice poentira klasičnom stilskom figurom - paradoksom, o kojem Krešimir Bagić kaže: "Paradoks je, za razliku od oksimorona, prividno nevjerojatna izjava koja se u pravilu ostvaruje na razini rečenice. Element koji iznevjerava očekivanje i posve resemantizira izričaj uglavnom zauzima finalnu poziciju u rečenici". Vidiš, na kraju tvoga citata, nimalo ofrlje - jedino što je tu ofrlje, to je tvoje čitanje! - nalazi se element koji resemantizira cijelu rečenicu: Ona isprva tvrdi da to nije ništa osobno, kao što kurva s nekim spava poslovno, ramjenjujući užitak za novac; no, ono što zapanjuje, zaista zapanjuje, to je taj obrat: mada nam je ponudila sebe kao kurvu/našu predstavu o njoj, (junakinja romana) Nives C. istom alibira takvo svoje ponašanje: mada sam ti dala, nisi me dodirnuo, jer ja sam ti odmah kazala: nije to ništa osobno, to s mojom osobom nema veze! Za tebe sam ostala nedodirljiva, intaktna, spašena, da ponovim, baš kao Rusija nakon Njemačkog silovanja. Ja sam, doduše, ovdje i izazivala i dala pristanak, i ne samo pristanak nego i pičke, ali, stari moj, naučit ću te životnu lekciju:
    (...)

    avatar

    14.09.2008. (05:56)    -   -   -   -  

  • NEMANJA

    Samo je u vašim balkanskim jezicima Žena bezostatno svediva na pičku, no ja ću te jednom za svagda naučiti da možeš dobiti pičku, ali ne i - mene!
    Nasuprot - ja sam ti, kao osoba, ostala nedostupna; na tvom jeziku kazano: ne-dodirljiva.

    E, moj Babl!
    Čitanje je profinjenije umijeće od pisanja. Treba znati čitati.
    Zašto Nives C. čitaš ofrlje, bez volje, površno, kad si ti tako dobar čitatelj?

    Jer, vidi sad obrata!

    ...nastavila sam glumiti nedodirljivu, kaže Nives C.!
    Vidiš kako ona pažljivo bira riječi!
    Ti si to savim previdio, dapače, pročitao si sasvim nešto suprotno! Ti kažeš: Ako autorica smatra da opisano ponašanje karakterizira nedodirljivu žensku osobu...
    Čekaj, Babl, autorica to ne smatra. Ona jasno kaže: glumila sam nedodirljivu osobu!
    Glumila je osobu koju se to nimalo ne tiče.
    Glumila je ravnodušnost, mada kao žena ne može biti ravnodušna ni spram muškraca s kojim je malo prije vodila ljubav, a niti spram činjenice da je do malo prije vodila ljubav!
    Jasno da je se to tiče. Jasno da je dira. Jasno da je - dodirljiva! Da je i dirnuta! Da je boli to što u njoj vide kurvu koja se bezosjećajno jebe po gradu i od toga radi javni čin - odatle ova javna mjesta kao poprišta seksa - dok ona itekako duboko proživljava svoje ljubavi.
    Jasno da iz MORALA, iz osjećaja PONOSA, iz povrijeđenosi toga ponosa - ta, nije li on bio s drugom!? - ne želi pokazati da je dirnuta (znači, želi pokazati da je NEDODIRLJIVA), no to ne znači da je bezdušna: ona itekako pati zbog te nesolidnosti osobe koju voli, kojoj se daje, kojoj se predaje, koja je se itekako tiče, ali, baš stoga jer ima KARAKTER i moralni integritet, tome koji to ne zaslužuje, Nives C. to neće pokazati!
    Briljantan pasus!
    Veličanstvena literatura!
    Moram pročitati i ostale rečenice te knjige. Ova jedna je dovoljna za cijeli blog, mada već ionako ima previše teksta.

    Ne znam, prijatelju, kako ti je sve ovo promaklo.
    Jasno, ti sad možeš napistati pet postova koji će polemizirati sa mnom, ali da ti uštedim vrijeme kazat ću samo ovo: ne moraš se truditi, ne zato jer sam ja apsolutno u pravu, kao i inače, nego zato jer bih ja mogao sam napisati pobijanje ove argumentacije, već nakon prve sljedeće njene rečenice, no, to uopće ne bi bilo zabavno. Ne bi imalo duha.
    Tako i ti, ako kaniš pisati, pazi da ne ogrezneš u ljutnju: kao što vidiš, ja se ovdje bavim isključivo s teksom gospođice Zeljković, ili Celzijus, kako želite. Ne s Bablom. Iako bih se rado pozabavio i gospođicom Zeljković, da nije Drpić, ne argumentiram ad hominem. Molim stoga da se bavimo hermeneutikom, ili barem tekstualnom kritikom, a ne tračevima i invektivama. Dixi! :)

    P.S.
    Sve si ovo napisao samo da bi zaštitio Nives C., kao autoricu, od vlastite knjige, izuzimajući je, navodno kao lošu i aljkavu spisateljicu, od moralne i krivične odgovornosti za svaku svoju (izabranu) riječ. Dapače, ideš čak i dalje: autorica nije a priori neobavezna spram čitatelja, nego je i vječno nevina kao dramaturg: Rrječi koje upotrebljava kadikad znače upravo to što je napisala, ali kadikad tek otprilike, a kadikad i upravo suprotno, misliš ti. Njen nesporazum s javnošću, tvrdiš, ilustrira komotnim i aljkavim korištenjem riječi - zanimljivo, ali nigdje se ne usudiš kazati: neodgovornim! - koje namjerno izazivaju nesporazum. Doduše, tu upadaš u vlastitu stupicu: ako Nives namjerno izaziva nesporazum s čiteteljem, semantički se vladajući promiskuitetno - koristeći riječi kao muškarce, bez ikakve obveze, pri tome ignorirajući komunikacijske konvencije - u svrhu ilustriranja svog trajnog nesporazuma s publikom koja prati doživljaje Nives C. na stranicama društvenih kronika brojnih tabloida, onda je Nives C. neobično osviješten autor: fundamentalni sukob u komunikaciji nje i javnosti ilustrira namjernom značenjskom pometnjom koju izaziva promišljeno, planski i samosvijesno: ironično se pretvarajući da je glupača koja ne zna značenje najobičnijh riječi! Bože sveti, Babl, kako si nasjeo! Kakav faux pas, ili neki drugi pas, možda čak i dupli pas!
    Žena kaže tako jednostavnu misao: možeš me jebati, ali me nećeš imati; možeš imati moje tijelo, ali ne i mene; možeš dobiti pičke, ali ne i mene; možeš ući u mene, ali me nećeš dotaći - jer, ja sam za tebe načelno nedodirljiva, amoralni prevarantski idiote, mene nećeš povrjediti!, a ti to jednostavno previdiš, ili namjerno ignoriraš, samo da bi Nives C. zaštitio ne samo od sebe same, nego i od nas! Jednom za svagda. Pretvarajući je upravo u ono što ona nije: što tako dobro ironizira - u glupaču koja ne zna čak ni značenje riječi "nedodirljiva"!
    Ja znam da je tvoj ponos sada načet, ali, Babl, jasno je kao dan da je autoričin izbor riječi savršeno precizan i da je glumila, ali nikako ne najprezrenije biće svijeta koje ne smije baciti čak ni sjenu na brahmana poput tebe, koji je savladao umijeće korištenja riječi do te mjere da ne izaziva zabune, nego je, kako kaže, glumila nedodirljivu, i to tako dobro, ...

    avatar

    14.09.2008. (06:09)    -   -   -   -  

  • NEMANJA

    ...da je ostala nedodirljiva čak i tebi! Ni ti je nisi uspio shvatiti, iako, to znam, imaš najbolju volju i sasvim čisto srce.
    Samo, nisi pazio na riječi!
    Varljive su riječi i njihovo očitavanje. Onome tko nije savladao umijeće njihova korištenja mogu biti veliki izvor zabuna.
    P.S.S.sssssst!
    Vidiš kako se ne isplati improvizirati samo zato da bi se pokazalo da to što su je bez razloga mrzili, može značiti da su ipak imali razloga, jer, Nives ne zna s riječima, pa ovo bez razloga kaže zaista bez ikakvog razloga.
    Razlog očito postoji.

    avatar

    14.09.2008. (06:38)    -   -   -   -  

  • NEMANJA

    Babl, pročitaj komentare. Ne zato što bih likovao nad opaskama da nisi svladao umijeće razumijevanja teksta, jer ja nisam zlurad; pročitaj zbog ovih opaski o tome koliko puta se može u 40 minuta, s koliko pauze, je li to fakt ili fikcija...vidiš koliko je superiorna? Zna ona da će drkadžije prvo na to pasti: 5 puta od kluba do kreveta, u jebote, tu netko laže, pička joj materina, kurva, kurva, prasica...uf...uf...ja bi jebo, ja bi, Nives..daj i nama...pičkajojmaterina...drolja jedna...ale, ale...Dinamo....aaarhghkhhhh...
    Genijalna je. Zna ona da su oni - on, i da je njih briga samo za to koliko se je jebala i s kime.
    Pa kad im ispriča, iskreno, u lice, a oni će: Ma nemoguće! Pa to medicinski nije moguće! Mislim, ono...medicina govori o oko 40 minuta predaha izmedju dvije zabave za normalnog mužjaka u naponu snage.
    Ha, ha, ha, kakav kretenluk. Opšti!
    Čudi me, zaista se ne zajebavam, da si sve ovo previdio.
    Nemoj sada biti tašt pa ustrajavati u tome.
    Ti koji si tako suptilno čitao one opise jebačine za koje tvrdiš da su prvo takvo viđenje toga čina u povijesti literature, ovdje se praviš da ne vidiš što se zbiva, ignoriraš svu lakoću ironije kojom se Nives poigrava sa svojim paradigmatskim čitateljem!
    No, ako laže koza, ne laže rog: evo ti tih čitatelja na djelu, pa čitaj!
    Pet put sam ga pojebala, onak, nikaj osobno, stara, a onda sam mu rekla....
    Hahahahhah, Nines - svaka ti dala!
    Jer, što drugo ostaje. Frajere si ionako sve već - sjebala!

    avatar

    14.09.2008. (06:50)    -   -   -   -  

  • sanja

    Nemanja ovo je fenomenalno,zao mi je sto iako tako mislim ne znam to i napisati.

    avatar

    14.09.2008. (10:48)    -   -   -   -  

  • babl

    Evo što sam odgovorio Nemanji na Vaseljeni:

    Izbor fotografija ti je odličan!

    Naročito mi se sviđa ona prva, s mikrofonom. Rado bih je imao kao poster, da je izvjesim na počasno mjesto u stanu. (Zašto se nitko od naših vajnih poduzetnika nije sjetio izrađivati postere koji prikazuju Nives C., Nikolinu Pišek i Renatu Sopek u prirodnoj veličini? Tapetirao bih stan s njima!)

    No da su riječi i njihovo očitovanje varljivo, demonstriraš i ti nadovezujući se na moj citat "Pustolovine literarne heroine su jedno, ali izbor riječi kojima su iznesene isključivo je u ingerenciji autorice." Složimo se da su riječi ISKLJUČIVO u ingerenciji autora (zanemarujući da pri tome mogu imati udjela urednik, lektor i redaktor, te daktilografkinja i tiskar koji se mogu iskazati maštovitim tipfelerima), no to ne znači da i sudbina likova nije. Nije ISKLJUČIVO. Tu si riječ previdio. Kakvu ingerenciju nad likovima ima ghost-writer koji piše autobiografiju neke personality, novinar koji je dobio zadatak pisati feljton o životu neke celebrity, Nabokov koji poštuje logiku likova koje je odlučio obraditi? Ghost-writer je mogao odbiti zadatak, novinar je mogao neke elemente zanemariti, a neke naglasiti, Nabokov je mogao obaviti svoj zadatak bolje ili lošije, ali nijednog sud ne smije osuditi za džeparenje ako je lik o kojemu su pisali uvukao nekome ruku u džep. A upravo ovo posljednje se dogodilo Nives C., koju jedni hvale, a drugi joj predbacuju, zbog pustolovina literarnog lika koji se čak ni ne zove Nives. Utoliko je tvoja obrana spisateljske časti Nives C. uvelike omašila deo fuzbala jer je braniš od onoga koji se digao u obranu časti Nives C. od glave do pete, doduše smatrajući da je spisateljski dio omanji i zanemariv.

    .

    avatar

    14.09.2008. (11:26)    -   -   -   -  

  • babl

    Kao što si ofrlje pročitao mene, tako si ofrlje prešao i preko teksta Nives C. Kad kaže "nastavila sam GLUMITI nedodirljivu" to ne znači da je lik nedodirljiv, kako ti razlažeš, nego da GLUMI nedodirljivu, tj. da se u predstavi lika I AUTORICE ( jer se u ovom slučaju autorica sama poistovjećuje s likom) nedodirljivo žensko tako ponaša, što se ipak ne bi moglo reći. Faktički nedodirljiva je Nives C., osim svom suprugu, ali predstava o njezinoj literarnoj junakinji nije. Predstava lika dodirljiva je upravo kroz čitanje kroz koje se izgrađuje, dapače, bez tog "dodirivanja" uopće ni ne postoji, kao što ni javni image Nives C. ne postoji kod onoga tko ne prati trač-rubrike.

    Neću više jer sam ja svoj blogerski posao s "Golom istinom" obavio, a sada sam prešao na bazene, (te pozivam namjernike da pogledaju što sam već napravio i najavljujem da kanim i dalje), jedino me može smesti ako naletim na neku fotografiju Nives C. u bazenu.

    Inače, pišući o Nives C. nije mi to bio jedini cilj. Želio sam i ponovo uskrsnuti život izvrsnoj riječi "ofrlje" koja je nezasluženo nestala iz javnog opticaja. Utoliko od sveg srca pozdravljam što si se prihvatio ove teme, sada kad više ne možemo reklamirati rasprodanu knjigu, ali možemo afirmirati vrijednu riječ. Jesu li naši napori plodonosni mogli bismo i empirijski utvrditi kada bi netko našao kada je ta riječ posljednji put upotrijebljena u nekom javnom tekstu, te hoće li, i koliko brzo, biti upotrijebljena naredni put.

    avatar

    14.09.2008. (11:27)    -   -   -   -  

  • NEMANJA

    Sanja, hvala!
    Imaš na mome blogu moj mail, pa mi se javi, naučit ću te ja ovakvom izražavanju, nije to tako teško. Imam i puno novih nosača zvukova i jedan aviona!
    Iako ti možda zvučim ironično, ni najmanje se ne šalim... dobro, osim ovo za nosač aviona. Javi se, jer tako su danas rijetke žene ovakvog rafinmana i distingviranog ukusa kakav demonstriraš svojim iskrenim komplimentima mom visprenom peru.
    Odmah se vidi da si načitana i dobrodušna djevojka, kojoj nedostaje samo završni touch: malo samopouzdanja!
    Zahvaljujem i - čitamo se!

    avatar

    14.09.2008. (11:55)    -   -   -   -  

  • sanja

    Hvala Nemanja!
    Voljela bi da procitam tvoje misljenje o tome kako je moguce da bas nitko nije primjetio,ne zeli da primjeti ili ne zeli da progovori , da je knjiga posvecena njenom ocu i njenoj borbi da ga se oslobodi.

    avatar

    15.09.2008. (12:55)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...