diavola.blog.hr

Dodaj komentar (13)

• živio nogomet

da neke su divne neke malo manje ali je ok

03.08.2008. (12:16)    -   -   -   -

• Procrust

Meni ova crkva na zadnje dvije slike, prema obliku kupole i krizevima izgleda kao pravoslavna...

03.08.2008. (13:42)    -   -   -   -

• smisaozivota42

Pitala bih te kako nešto može biti polumistično (taj izraz nije zvučan), al ovo je baš polumistično. Ah. Dobro da nisam pitala.

03.08.2008. (14:14)    -   -   -   -

• bellarte

kad bi imao vremena i ja bi obilazio mnoga mjesta,ali srećom tu si ti pa mi to uspjeva jednostavnije

03.08.2008. (16:18)    -   -   -   -

• šumarKA

Ono ti je dvorac Pribić u Pribićkom Strmcu sagrađen u 18 st.. Isprva je bio lovački dvor Petra Zrinjskoga, a poslije je došao u posjed grkokatoličke biskupije. Početkom 20. st. pored dvorca, na otočiću unutar umjetnog jezera izgrađena je neobizantinska grkokatolička kapelica Navještenja Marijina.

Nisam tako pametna. ;-)
    To je iz knjige Po Žumberku i Gorjancima (Novo Mesto, 1989.)

03.08.2008. (17:26)    -   -   -   -

• Diavola

- živio nogomet: haha istina :))) neke su samo informativne, radi orjentacije, a neke su, kako moja prija kaže, "umjetničke" (naglasak na navodnicima!) :)) tnx! :))
    - Procrust: hm pa ja mislim da grko-katolici i jesu verzija pravoslavaca, zapravo, koliko sam shvatila to su istočni katolici (iako priznaju Papu)... zato ta neka sličnost...
    - smisaoživota42: hahaha pa to je dobro pitanje. koja je razlika između polumističnog i mističnog? hehehe nije da totalno padneš u trans, ali blago lelujaš - otprilike tako ;))
    - bellarte: ajme koji kompliment. puno hvala! :)))

03.08.2008. (17:26)    -   -   -   -

• Le Miserable

hello
    drago mi je da se netko napokon sjetio napisati post o žumberku, jer to je uistinu jedno predivno mjesto :)
    moja obitelj inače potječe odonuda, iz sela po imenu kekići do kojega inače vodi makadamska cesta te rijetko tko zna gdje se nalazi.
    tamo postoje valjda dvije, tri drvene kuće, plus još dvije kamene.
    nažalost, to je sada sve prilično blizu raspadu (kamene su se već raspale) te ako se nešto ubrzo ne poduzme, kuće će morati biti srušene.
    novaca za obnovu nema.
    tako da ako želiš pogledati neko takvo mjestašce gdje uistinu vlada priroda, zabačena sela na žumberku su pravi odabir.

03.08.2008. (23:35)    -   -   -   -

• žubor vode

Evo Još jedne zaljubljenice u Žumberak . Hvala na promoviranju ljepota žumberačkog kraja.
    Pozdrav od Slavonke , porijeklom iz Žumberka .

04.08.2008. (05:39)    -   -   -   -

• Bugenvilija

Zrake kroz šumu me bacaju u očaj, ja bi tamo sad odmah! I ova crkvica je prelijepa :))))

04.08.2008. (09:33)    -   -   -   -

• Diavola

- Šumarka hej bok! :) objavili smo komentar u ISTOM trenutku, tako da ga ja opće nisam vidjela dok sam odgovarala na prethodne komentare. hvala za podatke. nažalost, nisam ni ja tako pametna da to sve memoriram, nakon par minuta bit će "hej, kako je Šumarka ono rekla da se zove ono mjesto ono... Strmićki Pribic, Rmički Strmić, Pribički Rmac? kako? kako? :))) no, na sreću, imamo blog koji to sve pamti! :)
    - schizo doll - o pisala sam ja dosta puta o Žumberku, jako ga volim... imam dva-tri posta baš o Žumberku, a i inače sam ga spominjala kao moje omiljeno mjesto u blizini Zgba... među nama, Samoborci zatvorite oči, Žumberak je sto put ljepši i tajanstveniji od Samobora! ;))
    - Žubor vode - baš mi je drago da ti se sviđa post. nažalost, post je puuuno slabiji od onog što sam htjela napisati. nemam vremena, ovo je pisano na brzinu, jer imam puno posla. a, opet, nisam htjela preskočiti Žumberak. bit će drugi put. dugujem Žumberku jedan pravi veliki post. :)) pozdrav od Slavonke koja voli Džumberak! ;))
    - Bugenvilija hvaaala :)) ja sam protrčala kroz zrake, baš je bilo dobro! ;))

04.08.2008. (10:04)    -   -   -   -

• g

Dobil sam zadatak da si pogledam vaš blog i stvarno ostao ugodno iznenađen; ko da sam ga ja delal. U biti za dobar planinarski blog treba biti često u brdima, postaviti nove fotke, nekoliko komentara, tehničkih detalja i to bi bilo to (kak bi rekel onaj kuhar na telki). Destinacije ko da sam sam biral. Zavižan, Bijele i Samarske, Paklenica pa i Ravna Gora, Kalnik na kojima smo doćekivali Nove godine. Kratko i jasno sve pet. Čitajući pak više vaše komentare i stavove koje volite jasno i rezolutno eksplicirati usuđujem se reći ipak se vidi da ste na početku duge i zanimljive planinarske karijere i da bu sve s vremenom selo na svoje mjesto. Žigomanija je djećja bolest koja se s vremenom smiri. Normalno je da se udaraju žigovi, treba se isto tako uredno upisivati u upisne knjige domova jer to može biti od koristi ako treba nekog naći u planini, ali važnije je ipak domisliti bolje i zanimljivije izlete. Izgubiti dan dva dugotrajnih livadarenja u roju muha radi još jednog štembilja nije po mojem ukusu, dok Veliki Kozjak još ćeka. Da ne duljim previše, samo još nekoliko kratkih zapažanja.
    Kalnik definitivno nije u Zagorju. Sklonište na Samarskima smrdi po puhovima, simpatičnim glodavcima nalik na vjeverice i koje je nemoguće istjerati. Gorani ih tradicionalno love posebnim zamkama i jedu a puhova mast je poznati narodni lijek . Na Japetić je ipak najlakše doći iz Samobora, cestom do Smerovišća idalje do Šoićeve kuće pod Lipovcem (žig)i pojednoj varijanti gore a po drugoj dole. Planinari se dižu rano ujutro da bi imali nekoliko sati više vremena za hodanje, nema tu druge filozofije. Recimo za Triglav treba imati kondiciju za sedam sati hodanja i buđenje je oko četiri da bi od pet ujutro pa do podne bili negdje oko Kredarice, došli prije drugih i uredno se smjestili dok još ima slobodnih kreveta. Biti na Bojincu a ne vidjeti sklonište u pećini je stvarno propust. Pravi je gušt prespavati u tunelu visine cca metar i nešto na sloju šuškavog lišća i slušati kak buretina tuli preko Bojinog kuka. U prvoj većoj prostoriji je ognjšte sa stolom i klupama. Iz pečine pogled na Starigrad. Divno. Ima toga još ali drobim previše. Pozdrav G.

04.08.2008. (14:03)    -   -   -   -

• Diavola

Dragi G. Jako me razveselio Vaš komentar. Apsolutno sam tek na početku planinarenja i uvijek rado čujem komentare iskusnijih. Volim razgovarati s iskusnim planinarima i volim kad oni saslušaju moje početničke muke, hehe... :)) Sigurno u mojim postovima ima hrpe greški. Čitam dosta, nekad mislim da znam, a zapravo nemam pojma, nekad nešto krivo čujem, a nekad me i krivo informiraju pa ne provjeravam. :)) Pišem sve iskreno, kad mi se nešto svidi, oduševljeno napišem, kad mi se nešto ne svidi - iskreno to i kažem. Ne može ti se sve svidjeti. I nemoguće da ti se ništa baš ne sviđa. Mene čude oni koji jako osobno shvate kad kažem da mi se nešto nije svidjelo. A Bože moj... to kao da netko meni kaže "ne sviđa mu se Osijek", a sori, žao mi je, ali ne može se svima... Ono što sam definitivno skužila je da sam kenjkava i umorna onda kad uspon nije izazovan. Ako je izazovan, lijep, dobri kadrovi za fotkati i gledati, onda skakućem, a ako je neka šumetina... ajme... samo kukam, hehe... :))) U knjige dojmova se znam upisivati, znam ih i čitati, iako, ako nema kemijska obično nemam s čim. Žigovima postajem opsjednuta i izvan planinarenja. Neki dan sam se vraćala iz inozemstva i nisam dobila ni tamo ni nazad žig. Onda sam se vratila kod carinika i pitala jel bi mi, ipak, htio lupiti žig. Tip se počeo cerekati - i lupio. :D Imam novu putovnicu i tiho patim i dalje za starom izlupanom! :)) Što se Bojinca tiče, eto, mi smo ga obišli cijelog, ali nismo našli tu pećinu. Bila sam tamo fest umorna, cijeli dan je to bilo po suncu... šteta da nismo našli, ali tko zna... možda se nagodinu opet tamo uputimo jer je stvarno fantastično! Za Triglav me nagovaraju već mjesecima, ali se, najiskrenije, bojim... ne, ne mogu ja po tim sajlama, provalijama, opasnostima... to je preveć za mene :( nisam još spremna za to, a i tko zna hoću ikad bit... no, nekako se ne sekiram, ima još hrrrpe izazova po Hrvatskoj! eto, nadam se da ćete mi doći opet i da ćemo se i dalje družiti po ovim našim blogovima i vrhovima! :)) hvala na komentaru koji mi je razveselio dan! :))

05.08.2008. (13:59)    -   -   -   -

• Krašićanka **Kika**

To ti je grkokatolička crkva u Pribiću - malo selo pokraj Krašića... Nije puno dalje od Krašićke škole... Pored te crkve ti je bara... A iz nutra je crkva pre,predivna... moraš to vidjet !!!...
    Ako ti još nešto treba, samo pitaj =))))