Komentari

radiopurger.blog.hr

Dodaj komentar (8)

Marketing


  • pero

    Ne slažem se sa tvojim tvrdnjama da je signalizacija na predmetnoj cesti loša i krivo postavljena. Očito nisi sa stručnog aspekta sagledao tu signalizaciju, te kada si vozio nisi obratio puno pozornosti na istu, pa ti se čini da je loše postavljena. Ona je vrhunski postavljena, bolja ne može biti, a kada ćeš se sljedeći puta voziti, obrati pozornost i uvidjeti ćeš da je o.k.
    Što se tiče projektantskog rješenja određenih dijelova ceste uistinu se može puno komentirati, ali treba obratiti pozornost prilikom vožnje na signalizaciju i sigurno ćeš doći sigurno do cilja.
    Svaka nesreća koja je bila na istoj cesti, uistinu je krivac za istu bila neopreznost, brzina, ne praćenje znakova i signalizacije.
    Volio bi da sagledaš jednu činjenicu da od kada je uveden stroži policijski nadzor na tom dijelu poluautoceste, nesreća više nije bilo, pogledaj zadnjih godinu dana i bilo bi dobro da tako ostane, "treba gledati znakove i signalizaciju te se nećeš sigurno zbuniti i vozi po ograničenjima".
    Ista autocesta će biti izgrađena u punom profilu za tri mjeseca i bilo je vrijeme da se to dogodi, prije su napravili do Splita 200-tinjak kilometara nego ovih cca 80 km = tragedija, ali istinita.

    avatar

    17.07.2008. (15:51)    -   -   -   -  

  • pero

    Također, određena mjesta na istoj poluautocesti su vrlo problematična za izgradnju na puni profil, znam jer radim na građenju te ceste, tako da je teško ikoga kriviti, ovo je jedinstven slučaj ovako teške i problematične dionice ( u Europi, pa i šire) kroz planinske masive sa puno tunela, krivina, visinskih razlika, a da se dograđuje na puni profil.
    "Treba pratiti znakove i signalizaciju, te ograničenja brzine i sigurno ćeš stići do cilja, te prvenstveno obrati pažnju na kretene sa bijesnim autima i mobitelom u ruci koji voze napamet".
    Kada si na cesti u autu i to na običnoj cesti, u današnjim slučajevima, kao da si na poluautocesti gledajući kako vozači brzo voze. Tako da policija mora kazniti strože, jače, efikasnije i kvalitetnije, te neće biti budala koje rade prekršaje nego će voziti po propisima i neće preticati bilo gdje.
    Ovo je jedina ovakva cesta u Hrvatskoj kao poluautocesta te su se na njoj pokazale najviše mane većine naših vozača koji uopće ne prate znakove, signalizaciju, apsolutno ne poštuju prometne propise. Valjda će novi zakon odgojiti sve nas i stvoriti novu generaciju mladih koji će voziti normalno.
    Slažem se sa tvojim člankom, ali najlakše je kriviti cestu, a kada se voziš vidiš i sam kako ne normalno voze vozači, svugdje u Hrvatskoj i kakve se nesreće događaju. Policija mora početi strogo kažnjavati i oduzimati vozačke "trajno", "zauvijek".

    avatar

    17.07.2008. (16:14)    -   -   -   -  

  • cyberdine

    NEMA ŠTA STVARNO SE NIJE TREBALA GRADITI TA CESTA KAO POLUAUTOCESTA, TO JE NAJVEĆA GREŠKA. SVAKAKO JE ISTINA DA OTKADA JE UVEDEN STROŽI ZAKON NEKIH NAZNAKA IMA DA U CIJELOJ HRVATSKOJ SE SMIRUJU NESREĆE, TREBA ODGAJATI REPRESIVNO, TO JE JEINO RJEŠENJE NA OVIM PODRUČJIMA.

    avatar

    18.07.2008. (20:05)    -   -   -   -  

  • ChAD

    Cesta uopće nije katastrofalna kao što ti govoriš ima puno gorih cesta kao "jadranska magistrala" _ kako to da si nju izostavio. Na cesti zagreb rijeka prometna signalizacija je dobra, ali ju ne poštuju vozači to je bit svega_ "loša ti je to procjena i kritički osvrt na dnevno politička zbivanja", jer kada pogledaš sa stručnog aspekta cestu o kojoj govoriš bolja nije niti mogla biti i ne može biti bolja kao poluautocesta. biti će bolja jedino kao autocesta sa oba traka odvojena, znači puno profilna. Međutim treba sagledati i aspekte policije koji su nakon svake nesreće utvrdili da li je ta prometna signalizacija dobra ili nije sa pogleda struke i zakona, pa šta misliš da nisu to napravili, ma daj komentiraj nešto u što si upućen a ne baljezgati gluposti. CIJELO VRIJEME SE PIŠE O TOJ CESTI, NIJEDNOM NIJE KRIV VOZAČ, UVIJEK CESTA. pa daj vozači voze sumanuto bez imalo kulture i bez ikakvog obzira naspram prometnih propisa i ograničenja. Pa dobar je gore komentar: od kad je uveden novi zakon u cijeloj hrvatskoj se smirio taj val kretenskih vozača i utrka po cestama i novim autocestama.
    Žalosno šta je toliko poginulih ljudi na toj cesti, ali policija mora biti čvršća, a mi drugi vozači prijavljivati one koji krše te zakone i u zajedničkoj suradnji biti će sigurnije.

    avatar

    18.07.2008. (20:38)    -   -   -   -  

  • Masa

    Opet se danas dogodila nesreća na toj cesti, jednostavno treba paziti i voziti ne umoran, ne pričati na mobitelu, poštivati ograničenja....

    avatar

    19.07.2008. (14:14)    -   -   -   -  

  • Pustolovine

    Dragi Pero. Ja skoro jednom tjedno idem tom autocestom i tvoji komentari su ful of shit. Ocito si neki djelatnik ili kaj ja znam kupio si diplomu na faksu prometnom. Cesta je katastrofa projektirana, zavoji leze krivo, horizzontalna signalizacija je zbunjujuca, izlazi sa autoceste takodjer, u tunele se cudno ulazi i izlazi. Mogu samo reci da bi u civiliziranom svijetu neko bio vec u buksi zbog autoceste ko ova...

    avatar

    03.10.2008. (13:55)    -   -   -   -  

  • pero

    Nemaš ti pojma šta je civilizirani svijet, a kamoli kakva je cesta.
    Niti sam djelatnik niti kupio diplomu.
    Cesta je katastrofa projektirana u većini slučajeva zbog toga jer je polu profil,
    horizontalna signalizacija je odlična - bolja u Hrvatskoj ne može biti, izlazi sa autoceste
    su onakvi kakvi moraju biti po zakonu (uobičajeni u Hrvatskoj), "u tunele su čudno ulazi i izlazi" jer je to tunel, tako ti je to kod tunela obično je "čudno" kada ulaziš u njih.
    Jel ti znaš šta je to civilizirani svijet uopće??

    avatar

    05.10.2008. (10:37)    -   -   -   -  

  • Radio Purger

    pero, ne govorim o onome kak će cesta izgledat kad bude u punom profilu, ili kako bi vi koji radite na cesti htjeli da izgleda, neg o onome kak izgleda sad (i u vrijeme pisanja članka), i o tome s koliko je života to plaćeno. Vožnja po ovoj cesti je avantura koja prečesto završi smrću. Ima i puno zahtjevnijih projekata, koji su za razliku od ovog izvedeni kako treba. Nedostatak znanja nije alibi.

    Pustolovine u Hrvatskoj, da, u civiliziranom svijetu bi netko išo u buksu. Al ovo je Hrvatska i nema šanse da se povede istraga protiv nekog tko nije privatna osoba. Opet ću spomenut onu isprekidanu crtu ispred tunela Sopač, još uvijek tamo stoji. Da vjerujem toj crti i procjeni genijalnog projektanta s diplomom, već bih bio mrtav.

    avatar

    13.10.2008. (13:13)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...